تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل 2022 QLED 85Q65B

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ 4K مدل QLED 85Q65B 2022

  • دارای پردازنده Quantum Processor Lite 4K
  • سیستم عامل تایزن
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • صفحه نمایش تخت
  • کیفیت تصویر 4K
  • پنل VA
  • ساخت کره
  • ابعاد 2.5x109x190 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
70,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 85Q65B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون Samsung مدل QLED 85Q65B


یکی از برند های شناخته شده و معروف در جهان Samsung می باشد که تمامی کالا هایی که تولید می کند از کیفیت و امکانات بالایی برخودار می باشد که در هر سری با توجه به فناوری های جدید و پیشرفت تکنولوژی مدل توسعه یافته تری را ارائه می دهد، این کمپانی در سال 2022 سری جدیدی از تلویزیون های QLED را ارائه داد که از کیفیت کاکرد بالا و طراحی شیک برخوردار می باشند. تلویزیونQ65B یکی از مدل های کیولد QLED بوده که دارای بدنه بسیار باریک و خوش فرمی می باشد، کناره های تلویزیون بسیار باریک بوده و از ظرافت بالایی برخوردار است؛ این مدل تلویزیون دارای پایه تخت می باشد که در وسط نمایشگر قرار گرفته و زیبایی خاصی را به ظاهر تلویزیون بخشیده. تلویزیون مدل Q65B از کیفیت تصویر 4K QLED پشتیبانی می کند که تصاویر را با وضوح بالا و رنگ های طبیعی ارائه می نماید و در کنار آن کیفیت صدا بخش مهمی در تلویزیون بوده که این تلویزیون از بلندگو صوتی 2 کاناله بهره می برد و صدا را با توان خروجی 20 وات و بدون نویز و مزاحمت صوتی ارائه می دهد.

پردازشگر در تلویزیون به عملکرد پردازش صوت و تصویر می پردازد که در این مدل تلویزیون سامسونگ از پردازنده Quantum Processor Lite 4K پشتیبانی می نماید تا داده ها را به خوبی پردازش کند و سپس با کیفیت بالا برای ما نمایش دهد. وجود سیستم عامل تایزن در تلویزیون های سامسونگ و بخصوص تلویزیون مدل 85Q65B دسترسی به برنامه های زیادی را امکان پذیر کرده است و همچنین محیط کاربری تلویزیون را هوشمند ساخته که دسترسی به آن ها بسیار راحت و آسان می باشد. ریموت کنترلی هوشمند این تلویزیون با استفاده از نور خورشید شارژ می شود و دوست دار محیط زیست می باشد. با استفاده از وای فای و بلوتوث می توانیم به راحتی با تلویزیون ارتباط برقرار کرد و از طریق آن ها داده ها را انتقال داد تا بر روی تلویزیون نمایش داده شوند.

طراحی مینیمالیستی تلویزیون 85 اینچ مدل 85Q65B


طراحی زیبا و شیک خواسته هر فردی می باشد و قطعاً طراحی های شیک و مینیمالیستی خواهان زیادی دارند و تقریباً مورد پسند همه افراد می باشد، با توجه به این موضوع کمپانی سامسونگ در طراحی کالا هایش توجه به سزایی به این موضوع دارد زیرا می خواهد کالایی را ارائه دهد که مورد رضایت کاربران واقع شود. تلویزیون مدل Q65B در چند سایز 55،65،75،85 تولید شده که کاربران با توجه به سلیقه و چیزی که لازم دارند می توانند این تلویزیون شیک را تهیه نمایند. کناره های این تلویزیون به حدی باریک می باشد که باعث حواس پرتی نمی شود و حتی ضخامت بسیار کم آن منحصر به فرد بوده زیرا این ویژگی های ظاهری دکوراسیون شما را چند برابر دلنشین و زیبا تر می کند.

پایه این تلویزیون در وسط تلویزیون قرار گفته شده و به رنگ مشکی در آمده شده و حتی بدنه و فریم آن هم مشکی می باشد. اگر می خواهید تغییری در دکوراسیون خود ایجاد نمایید تغییر ساده ای از این تلویزیون در تغییر دکوراسیون شما تاثیر می گذارد، با جداسازی پایه‌ی تلویزیون و استفاده از براکت دیواری می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید. به دلیل ضخامت کم آن تلویزیون روی دیوار صاف و یکدست قرار می گیرد و همچنین مانند یک قاب عکس خود را نمایش می دهد.


تصاویر با رنگ های غنی تلویزیون سامسونگ 4K مدل QLED 85Q65B


تلویزیون با کیفیت تصویر بالا یک انتخاب فوق العاده می باشد، زیرا دیدن فیلم و سریال با کیفیت بالا حس لذت بخشی دارد. کیفیت تصویر واقعی و 4K QLED در تلویزیون مدل 85Q65B بهره برده شده که تصاویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. فناوری HDR در بالا بردن کیفیت تصاویر نقش به سزایی دارد که تاریک ترین و روشن ترین قسمت های تصویر را به خوبی تشخیص می دهد و همچنین دارای فرمت هایی HDR10+ و HLG بوده که در افزایش رنگ تاثیر گذار می باشند. فناوی کوانتم دات Quantom Dots یک لایه فیزیکی در ساختار تلویزیون می باشد که به بهبود رنگ ها کمک می کند، یعنی رنگ های تصویر با کنتراست و وضوح بالا خود را به نمایش می گذارند.

صدای گوش نواز تلویزیون Samsung مدل QLED 85Q65B


شنیدن صدا و ارائه آن توسط بلندگو یک امر مهم در تلویزیون محسوب می شود، زیرا ما با شنیدن صدایی که توسط بلندگو های تلویزیون تولید می شود می توانیم از محتوای پخش شده لذت ببریم. تلویزیون مدل 85Q65B از بلندگو 2 کاناله پشتیبانی می کند که توان خروجی هر کدام از آن ها 10 وات بوده یعنی سرجمع از توان خروجی 20 واتی بهره می برد. این تلویزیون صدا را به صورت فراگیر و رسا ارائه می دهد و همچنین صدای محتوا را تجزیه و تحلیل کرده و سپس بر طبق صدایی واقعی آن را ارائه می دهد. صدا به صورت سه بعدی و فراگیر در فضا پخش می شود، شما با شنیدن آن احساس خواهید کرد در محل وقوع حادثه قرار گرفته اید زیرا صدا به صورت طبیعی اجرا می شود. صدا به صورت منحصر به فردی با کمک Q-Symphony به صورت کاملاً هماهنگ در بلندگو ها ارائه می شود.


پردازشگر با عملکرد عالی تلویزیون 4K مدل QLED 85Q65B


تلویزیون های سری جدید همه دارای پردازنده های قدرتمندی می باشند که قبل از ارائه تصویر و صدا توسط پردازنده به بهترین نحوه پردازش می شوند و سپس نمایش داده می شوند. شرکت سامسونگ از پردازشگر Quantum Processor Lite 4K برای تلویزیون مدل 85Q65B استفاده کرد که از عملکرد بالایی برخوردار می باشد و همچنین داده های صوتی و تصویری را در مدت زمان بسیار کمی با کیفیت بالا پردازش می نماید. پردازنده که یکی از موارد مهم در تلویزیون می باشد تاثیر به سزایی در کیفیت آن داشته است زیرا به کمک آن تصاویر با کیفیت بالایی و حداقل 4K نمایش داده می شوند. تلویزیون هایی که از پردازشگر های قدرتمند پشتیبانی می نمایند نسبت به تلویزیون های قدیمی پیشرفته تر بوده و افراد بیشتری خواهان آن می باشند.

دستیار صوتی در تلویزیون Samsung هوشمند مدل Q65B


تلویزیون هایی که از سیستم عامل پشتیبانی می نمایند قطعاً دارای دستیار صوتی نیز می باشند، دستیار صوتی به صورت بی سیم وصل می شود. شما فقط با استفاده از صدای خود می توانید به محتویات داخل تلویزیون به راحتی دسترسی داشته باشید. دستیار های صوتی با صدای شما تطبیق داده شده است یعنی زمانی که شما می خواهید به قسمتی از تلویزیون مانند تنظیمات آن دسترسی داشته باشید فقط قسمت مورد نظر را بیان کنید تا در کمترین زمان در دسترس شما قرار گیرد. تلویزیون مدل QLED 85Q65B از دستیار صوتی بیکسبی Bixby پشیبانی می نماید که پاسخ گوی نیاز کاربر می باشد و به خوبی عمل می کند. با استفاده از این دیگر نیازی به ریموت کنترلی نخواهید داشت و به جای این که زمان زیادی را صرف جستجو کنید از دستیار دستیارصوتی بهره ببرید.

سیستم عامل تایزن Tizen تلویزیون مدل QLED 85Q65B


سیستم عامل در تلویزیون یکی از شاخص های مهم بوده که هر برندی از یک سیستم عامل مخصوص برای تلویزیون های خود بهره می برد. Samsung از سیستم عامل تایزن در تلویزیون های مدل جدید خود استفاده کرده است و به دلیل متن باز بودن آن از برنامه های زیادی پشتیبانی می کند. هر تلویزیون با پشتیبانی از سیستم عامل مخصوص خود دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربر امکان پذیر می کند به طوری که کاربران می توانند به برنامه های مختلفی نظیر گوگل، فیلیمو، آپارات، برنامه های اجتماعی و بازی ها دسترسی داشته باشند. در مدل های خیلی قدیم توجه زیادی به امکانات آن نداشتند اما امروزه امکانات هوشمند در درجه اول قرار گرفته اند و همه تلویزیون های نسل جدید هوشمند می باشند یعنی امکان وصل کردن وای فای و انتقال داده ها از این طریق به راحتی قابل اجرا می باشد.

دو روش برای اتصال به تلویزیون Samsung مدل 85Q65B


برای ارتباط و انتقال داده در تلویزیون مدل QLED 85Q65B مانند دیگر تلویزیون های هوشمند از دو راه سیمی و بی سیم استفاده می شود. برای اتصال سیمی از طریق پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون اقدام می کنیم، هر دستگاه دیجیتالی مانند کنسول های بازی، ساندبار ها و... دارای یک کابل مخصوص می باشند که برای اتصال سیمی از آن استفاده می شود و از این طریق ارتباط میان تلویزیون و سایر دستگاه ها صورت می گیرد. پورت های مختلفی وجود دارند و هر کدام برای اتصال یک سری از دستگاه های دیگر ساخته شده اند، پورت HDMI برای اتصال سایر دستگاه ها، پورت USB برای اتصال فلش و مموری ها استفاده می شود و همچنین پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد. در روش بی سیم انتقال و اتصال بسیار راحت صورت می گیرد، در روش بی سیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetoothاقدام می کنیم که از راه دور نیز این اتصال صورت می گیرد و حتماً لازم نیست مانند روش سیمی در کنار تلویزیون قرار گیرند. با استفاده از این روش به راحتی می توانید داده ها را انتقال داد و آن ها را روی تلویزیون مشاهده نمود.



سخن آخر تلویزیون Samsung مدل 2022 QLED 85Q65B


در زندگی روزمره یکی از کالا هایی که مورد استفاده مردم قرار گرفته شده تلویزیون می باشد که حداقل در هر خانه ای وجود دارد و امروزه در مکان های عمومی نیز اکثراً آن را مشاهده می نمایمم. سامسونگ هر ساله با تولید سری جدید از تلویزیون ها کاربران خود را شگفت زده می کند زیرا هر مدل جدیدی را که ارائه می دهد دارای امکانات پیشرفته و کیفیت بالا می باشد. این کمپانی در سال 2022 تلویزیون کیولد مدل Q65B را به نمایش گذاشت که دارای طراحی بسیار شیک و منیمالیستی می باشد، فریم باریک آن جلوه خاصی را به دکوراسیون منزلتان می بخشد و همچنین پایه مشکی آن که در وسط قرار گرفته امکان جداسازی دارد تا بتوانید آن را روی دیوار نصب نمایید. کیفیت تصویر فوق العاده این تلویزیون 4K QLED می باشد که تصاویر را با جلوه ای طبیعی و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد تا کاربر تصاویر فوق را با بهترین کیفیت ممکن ببیند. شنیدن صدای فراگیر و گوش نواز خواسته هر فردی می باشد و به همین دلیل این مدل تلویزیون از دو کانال صوتی با توان خروجی 20 وات بهره می برد که توانایی ارائه صدا به صورت فراگیر را دارا است.

پردازنده قوی این تلویزیون Quantum Processor Lite 4K می باشد که داده های تصویری و صوتی را در مدت زمان کمی با کیفیت بالا پردازش می کند و سپس آن به طوری ارائه می دهد که پاسخ گوی خواسته کاربر می باشد، این پردازنده صدا و تصویر را به صورت هماهنگ بر روی تلویزیون اجرا می کند که لذت چند برابری را برای کاربر به ارمغان می آورد. همان گونه که می دانید تلویزیون های سامسونگ از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می نمایید به طوری که یک تلویزیون هوشمند در اختیار کاربران قرار می گیرد. تلویزیون هایی که از سیستم عامل Tizen بهره می برند دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربران ایجاد می نمایند و همچنین امکان استفاده از دستیار های صوتی را نیز امکان پذیر کرده است.

برای اتصال به تلویزیون از دو طریق سیمی و بی سیم استفاده می شود که روش سیمی از طریق کابل مخصوص و پورت ها صورت می گیرد و در روش بی سیم از طریق وای فای و بلوتوث اتصال امکان پذیر می باشد. تلویزیون سامسونگ فوق العاده مدل 85Q65B پیشنهاد ما به شما کاربر عزیز می باشد زیرا به دلیل امکاناتی که دارد و کیفیت بالا آن گزینه عالی می باشد. شما می توانید این تلویزیون را از سایت اصلی کالا با قیمت مناسب و ضمانت اصلیت کالا خریداری نمایید؛ برای اطلاع از نحوه سفارش با شماره های درج شده در سایت اصلی کالا تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وات ساپ با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند. برای دیدن دیگر محصولات خانگی به بخش های اصلی سایت مراجعه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 85Q65B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q65B
سری
6
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Expert/Eco/Game/Standard/Vivid/Photo/Graphic/Custom
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x109x190 سانتی متر
منبع تغذیه
AC100-240V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
85Q65B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
64 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
سایر ویژگی های تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q65B
سری
6
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sports/Cinema/Expert/Eco/Game/Standard/Vivid/Photo/Graphic/Custom

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x109x190 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC100-240V 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
85Q65B
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
64 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor Lite 4K
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac<br />
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم