تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل QLED 65Q90B 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل QLED 65Q90B 2022

  • پردازشگر تصویر : Quantum Processor 4K
  • سرعت رفرش ریت : 120 هرتز
  • نوع تلویزیون : Neo QLED
  • کیفیت تصویر : 4K QLED
  • سیستم عامل : تایزن
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 144x83x2.5
ادامه مطلبShow less
46,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 65Q90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ مدل QLED 65Q90B


با پیشرفت تکنولوژی و ارتقاء آن، لوازم هوشمند نیز دچار تغییراتی شده اند که برای ما کاربران بسیار عالی می باشد زیرا می توانیم به بهترین صورت از آنها بهره ببریم. تلویزیون یکی از کالاهایی بوده که چندین سال پیش توسط انسان ساخته شده و با پیشرفت تکنولوژی و امکانات جدید سازندگان تلویزیون های هوشمند تری را با کارای فوق العاده ارائه دادند. یکی از برند های معروف و شناخته شده Samsung می باشد که چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و بخشی از این کمپانی مشغول به ساخت تلویزیون ها می باشند که در هر سال سری های جدید و توسعه یافته تری از مدل های قبل را معرفی می کند و آن را به کاربران و مخاطبان خود معرفی می نماید.

شرکت سامسونگ در سال 2022 سری جدیدی از تلویزیون های کیولد را تولید کرد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای امکانات پیشرفته ای می باشند و به همین دلیل طرفدار زیادی پیدا کرده است. تلویزیون 65 اینچ مدل Q90B یکی از مدل های تلویزیون QLED می باشد که از ظاهر بسیار شیک و خوش فرمی برخوردار می باشد، کناره های باریک و بدنه ظریف آن زیبایی خاصی را به دکوراسیون شما ارمغان آورده. تلویزیون مدل 65Q90B از کیفیت تصویر 4K QLED پشتیبانی می نماید که تصاویر را با جلوه طبیعی و رنگ های واقعی ارائه می نماید و همچنین از توان صوتی 60 واتی برخوردار بوده که صدا از طریق بلندگو دو کاناله آن را ارائه می هد و صدای فراگیر و سه بعدی را ایجاد می کند.

پردازنده Neo Quantum Processor 4K داده های تصویری و صوتی را با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده پردازش کرده و سپس آن ها را به بهترین شیوه ارائه می کند. سیستم عامل Tizen یکی از معروف ترین های جهان می باشد که سامسونگ از آن برای تلویزیون هایش پشتیبانی کرده تا کاربران به برنامه و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند. پورت های موجود در قسمت پشت تلویزیون برای اتصال سیمی بوده که از طریق آن ها می توانید دستگاه های جانبی مانند ساندبار ها، کنسول های بازی و... به تلویزیون وصل نمود، همچنین با اتصال وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth به تلویزیون می توانید به صورت بی سیم داده ها را به راحتی انتقال دهید.

طراحی با فریم باریک تلویزیون 65 اینچ مدل 65Q90B


برای انتخاب یک کالا طراحی و ظاهر در اولویت انتخاب ما قرار گرفته اند به صورتی که ما اگر بخواهیم یک وسیله یا کالا را خریداری نماییم ظاهر آن از اهمیت بالایی برای کاربر برخوردار می باشد زیرا آن چیزی که مد نظر ماست باید از طراحی شیک و مرتب برخودار باشد. طراحان کمپانی سامسونگ با توجه به سلایق افراد مختلف و همچنین دکوراسیون خانه ها تلویزیون های بسیار شیک و جذابی را طراحی کرده است که در هر دکوراسیونی خود نمایی می کند به طوری که در هر جایی از محیط مورد نظر قرار گیرد جذابیت خاصی را به دنبال دارد.

تلویزیون مدل Q90B دارای سایز های مختلفی می باشد البته همه سایز ها دارای یک طراحی و ظاهر یکسانی می باشند که تنها تفاوت در این میان سایز آن می باشد که کاربر بنا به سلیقه خود و محیط مورد نظرش سایز آن را انتخاب می کند. کناره و فریم تلویزیون بسیار باریک و خوش فرم بوده که تاثیر به سزایی در زیبایی آن دارد و همچنین از حواس پرتی جلوگیری می نماید به طوری که تمام حواس شما بر روی صفحه نمایش متمرکز می شود و این باعث می شود که حس شگفت زده ای را در هنگام دیدن فیلم تجربه نمایید.

قطر این تلویزیون از ضخامت کمی برخوردار می باشد و همچنین دارای یک پایه تخت می باشد که در وسط قرار گرفته شده که زیبایی خاصی را به تلویزیون داده است، امکان جداسازی پایه در این مدل تلویزیون به راحتی امکان پذیر بوده یعنی می توانید تلویزیون را با استفاده از براکت دیواری مخصوص روی دیوار نصب نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به وجود آورید.


کیفیت تصویر QLED 4K تلویزیون Samsung مدل QLED 65Q90B


یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا دلیل اصلی خرید تلویزیون دیدن تصاویر و ویدیو ها با کیفیت بالا می باشد. تلویزیون QLED مدل 65Q90B دارای کیفیت تصویر 4K QLED می باشد که قادر به نمایش تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا می باشد. رفرش ریت Refresh rate این مدل تلویزیون 120 هرتز بوده که تصاویر را با جزئیات ارائه می دهد و همچنین از رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار می باشد.

وجود میلیارد ها رنگ در این تلویزیون تصاویر را با رنگ های واقعی به نمایش می گذارد، تصویر با توجه به جلوه واقعی خود به کاربر حس قرار گرفتن در تصویر را می بخشد که به دلیل طبیعی بودن آن می باشد. حالت EyeComfort نور صفحه نمایش را به صورت خودکار تنظیم می نماید به طوری که اگر نور محیط روشن باشد نور صفحه نمایش نیز روشن می شود و اگر نور محیط تاریک باشد نور تلویزیون نیز تاریک می شود؛ جای سوال است که این حالت در تلویزیون چه فایده ای دارد!؟ این فناوری از اذیت شدن چشم جلوگیری می کند یعنی تصویر بنا به روشنی و یا تاریکی فضا ارائه داده می شود.

صدای فراگیر و گوش نواز تلویزیون سامسونگ مدل QLED 65Q90B


قابلیت مهمی دیگر در تلویزیون بعد از کیفیت تصویر کیفیت صدا می باشد زیرا برای دیدن فیلم و سریال بجز کیفیت تصویر بالا باید از صدای گوش نواز و بلند نیز برخوردار باشد چون شنیدن صدا نیز یکی از دلایل مهم دیدن ویدیو می باشد. برند سامسونگ تلویزیون هایی را تولید می کند که از کیفیت صدای عالی برخوردار باشند، تلویزیون سامسونگ مدل 65Q90B صدایی با توان خروجی 60 وات و سیستم صوتی 4 کاناله را پشتیبانی می نماید، این مدل تلویزیون توانایی پخش صدا به صورت سه بعدی و رسا را دارد به طوری که صدا در کل فضا به صورت فراگیر پخش می شود. فناوری دالبی اتموس Dolby Atmos صدایی را که تلویزیون ایجاد می نماید را به صورت شفاف و 360 درجه اجرا می کند و همچنین صدای اصلی را برجسته تر ارائه می دهد که حس فوق العاده ای را به کاربر منتقل می کند.

پردازنده فوق العاده تلویزیون 4K مدل QLED 65Q90B


تلویزیون های مدل جدید دارای امکانات فوق العاده ای می باشد که یکی از آن ها پردازنده بوده که به همه داده های صوتی و تصویری دسترسی دارد، قطعه جانبی یا CPU آن در داخل تلویزیون قرار گرفته شده، قطعه پردازنده آن بسیار کوچک بوده و فضای چندانی را اشغال نمی نماید. برعکس اندازه آن دارای عملکرد مناسبی بوده و بسیار قدرتمند عمل می کند. کمپانی Samsung از پردازشگر Neo Quantum Processor 4K در تلویزیون مدل 65Q90B پشیبانی می نماید، این مدل پردازشگر داده ها را در کمترین زمان ممکن پردازش می کند به صورتی که قبل از ارائه صدا و تصویر با کیفیت بسیار بالا پردازش می شوند و سپس با کیفیت فوق العاده و بدون نویز ارائه می نمایند.

این تکنولوژی کمک می کند تا داده های تصویری بهبود یابند و صورتی که اگر تصویر از کیفیت پایینی برخوردار باشد این پردازشگر کیفیت آن ها را به حد 4K می رساند و آن را به شیوه ای منحصربه فردی به نمایش می گذارد. این مدل تلویزیون دارای پردازشگر قدرتمندی می باشد، مدل پردازنده و نحوه کارکرد آن در انتخاب ما تاثیر گذار می باشد زیرا همه ما به دنبال جدید ترین تکنولوژی ها می باشیم تا بتوانیم استفاده بهینه از آن ببریم.

سیستم عامل تایزن Tizen تلویزیون مدل QLED 65Q90B


با توجه به تکنولوژی های پیشرفته سیستم عامل یکی از گزینه های مهم در تلویزیون می باشد که مورد برسی سازندگان تلویزیون واقع شده است. یکی از امکانات تلویزیون های هوشمند سیستم عامل می باشد که دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربران امکان پذیر کرده است و همچنین موارد دیگری را نیز به ارمغان آورده است. هر کدام از کمپانی هایی که تلویزیون تولید می کنند از یک سیستم عامل پشتیبانی می نمایند، سامسونگ از سیستم عامل Tizen در تلویزیون های خود بهره برده است.

سیستم عامل تایزن دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربران اجرا کرده است تا بتوانند نهایت استفاده را از آن ها ببرند؛ با توجه به متن باز بودن این مدل سیستم عامل از برنامه های بیشتری پشتیبانی می نماید، بجز برنامه های خود از برنامه های سیستم عامل های دیگر نیز پشتیبانی می نماید تا کاربران به برنامه های بیشتری دسترسی پیدا نمایند. با توجه به نیاز های ما، استفاده از امکانات پیشرفته در این روز ها بسیار قابل توجه می باشد و به همین دلیل با استفاده از سیستم عامل تلویزیون های هوشمندی را ارائه داده اند تا کاربران بتوانند از آن ها استفاده نمایند و نیاز های خود را بر طرف کنند.

جمعی از بازی ها در تلویزیون سامسونگ ( Gaming Hub )


تلویزیون هوشمند مدل Q90B از برنامه Gaming Hub پشتیبانی می کند که تعدادی زیادی از بازی ها در این برنامه قرار گرفته اند. این برنامه دارای بازی های مختلفی می باشد که بر اساس هر سنین بازی های مختلفی را طراحی کرده اند، شما با توجه به سلیقه خود می توانید بازی مورد نظرتان را بارگیری نمایید. با بهره بردن از این برنامه دیگر لازم نیست کنسول های بازی جداگانه ای را خریداری نمایید و هزینه کنید بلکه این برنامه از بازی های گوناگونی پشتیبانی می نماید و این گزینه بسیار عالی می باشد.


اتصالات تلویزیون سامسونگ مدل 65Q90B QLED


گاهی دیدن تصاویر و فیلم در صفحه نمایش بزرگ تر لذت دیگری دارد، تلویزیون یکی از صفحه نمایشگر های بزرگ می باشد که حداقل یکی از آن در هر خانه ای وجود دارد و اگر تلویزیون هوشمند باشد عملکرد بهتری دارد. دو روش برای اتصال به تلویزیون وجود دارد که یکی از این روش ها از طریق سیم و روش دیگر بدون سیم اتصال صورت می گیرد که با توجه به دستگاه های جانبی و آن چیزی که مد نظر کاربر است با یکی از این دو روش می توان به تلویزیون وصل شد.

در روش سیمی همان گونه که از نامش معلوم است با استفاده ازکابل مخصوص ارتباط میان تلویزیون و دیگر دستگاه های جانبی برقرار می شود، کابل مخصوص اتصال دارای دو طرف می باشد که یک طرف آن به دستگاه جانبی و طرف دیگر به پورت های تلویزیون وصل می شود. برای اتصال سیمی پورت های مختلفی وجود دارد که در تلویزیون درگاه USB برای وصل کردن فلش و مموری و درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی، ماهواره دیجیتالی و نظیر آن می باشند. اتصال در روش بی سیم بدون استفاده از کابل صورت می گیرد به طوری که از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI انجام می گیرد، این روش اتصال در مدت زمان کمی و به راحتی وصل می شود.

کلام آخر تلویزیون Samsung مدل QLED 65Q90B


تلویزیون یکی از کالا هایی بوده که در هر منزلی وجود دارد و حتی امروزه در برخی از مکان های عمومی استفاده می شود. خریداری تلویزیون با امکانات پیشرفته و کیفیت بالا گزینه مناسبی برای هر فرد می باشد تا بتواند به شیوه عالی از آن استفاده نماید. Samsung در سال 2022 سری جدیدی از تلویزیون های کیولد را با فناوری های جدید و کیفیت فوق العاده ارائه داد و این باعث شد بیشتر بدرخشد.

تلویزیون مدل QLED 65Q90K ساخت کمپانی سامسونگ در کشور کره می باشد که از طراحی شیک و جذابی برخوردار می باشد که با هر دکوراسیونی همخوانی دارد و اما مورد مهم آن کیفیت تصویر فوق العاده 4K QLED می باشد که امکان ارائه تصاویر با کیفیت و کنتراست بالا را امکان پذیر کرده است و همچنین از توان صوتی 60 واتی پشتیبانی می نماید که صدای رسا و فراگیری را ارائه می دهد. پردازشگر در تلویزیون به پردازش داده ها به شیوه فوق العاده سریع و کیفیت بالا می پردازد که در این مرحله نویز را کاهش داده و همچنین با کیفیت بالا آن ها را نمایش می دهد. تلویزیون مدل Q90K دارای سیستم عامل تایزن می باشد که برنامه های زیادی را در دسترس کاربران قرار داده است.

ما این تلویزیون شگفت انگیز را با امکانات پیشرفته و طراحی شیک به شما عزیزان معرفی می کنیم تا انتخابی درست در هنگام خرید جهیزیه داشته باشد. شما می توانید این محصول و تمامی کالاهای سایت اصلی کالا را با ضمانت اصلیت کالا دریافت نماید، برای سفارش و اطلاعات بیشتر در مورد کالا با همکاران فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند و شما را به خرید مطماً دعوت نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 65Q90B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sport/Cinema/Expert/Eco/Game/standard/Vivid/Graphics/Photo
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
تعداد بلندگو
4
حالت های صدا
Dolby Digital Plus
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x83x144
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65Q90B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sport/Cinema/Expert/Eco/Game/standard/Vivid/Graphics/Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
تعداد بلندگو
4
حالت های صدا
Dolby Digital Plus

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x83x144

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65Q90B
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم