تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B

  • دارای کیفیت تصویر 4K QLED
  • دارای نوع نمایشگر Neo QLED
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • دارای طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل تایزن TIZEN
  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  •  ابعاد 122x70x2 سانتی متر
  • سال ساخت2022

ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 55QN91B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B 

تلویزون یکی از امکاناتی می باشد که با کارایی صوتی و تصویر که در خود جایی داده است بلکه جایگاه مهمی در خانه ها دارد اعم امروزه به عنوان سر گرمی نیز استفاده می شود. تلویزیون یک دسترسی غیر مستقیم با استفاده یا به کارگیری فناوری و غیره که از قبل برای آن تعریف شده است بین کاربر و فضای که دسترسی به آن ندارید می توانید با استفاده از کنترل و سیستم عاملی که برای آن تعبیه شده است دسترسی داشته باشید. همانطور که می دانید سامسونگ یکی از برند های صنعت الکتریکی بوده که سال های زیادی می باشد در این تولید ساختار فعالیت می کند و هر بار با ساختار و امکانات بروز محصولات خود را به بازار ارائه می دهد. این بار با تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED  مدل QN91B55 می خواهیم شما عزیزان را با تمامی امکانات و قابلیت های آن آشنا کنیم. تلویزون شامل سیستم عامل، درگاه و پورت های موجود در پشت تلویزیون، بلند گو، پردازنده و از همه مهم تر که بخش اصلی تلویزون می باشد کیفیت تصویر آن است.

تلویزیون سامسونگ مدل QN91B55 دارای صفحه نمایش 55 اینچی با طراحی صفحه نمایش تخت می باشد همانطور که بیان کردیم کیفیت صفحه نمایش یکی از مهم ترین ویژگی های تلویزون به شمار می رود، تلویزیون سامسونگ مدل QN91B55 دارای صفحه نمایش 4K Neo QLED  بوده که سری جدید کیو ال ای دی QLED می باشد. در انتخاب تلویزیون نکته قابل توجه آن وضوح و کیفیت تصویر آن که تو سط تعداد پیکسل که برای آن تعبیه شده است می باشد، و ضوح و کیفیت تصویر در تلویزون محتوا که شما عزیزان در نظر گرفته اید برای پخش بر روی صفحه نمایش تلویزیون با استفاده و کارایی این تعداد پیکسل یا رزولوشن تصاویر و غیره را به شیوه شفاف و روان پخش می کند. رزولوشن یا همان وضوح که برای بهبود و شفافیت کیفیت تصویر تلویزیون است که این محصول دارای کیفیت نمایش 4K Neo QLED  می باشد، تعداد رزولوشن در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 38402160 x تعریف شده است.

با وجود تعداد پیکسل در این تلویزون می توانید تصاویر را با درخشندگی خاص و دل پذیر تما شا کنید همچنین با به کارگیری فرمت های HLG،HDR10 که تعداد بیشماری از تنوع رنگ ها را در خود جایی داده است که به صحنه های در حال پخش روان بودن و شفافیت منحصر به فردی می بخشد. باتوجه به اندازه یا اینچ تعریف شده و با قابلیت های منحصر به فرد این تلویزون بینظیر از کیفیت و اصلی بودن لذت واقعی را می برید. نرخ رفرش همان سرعت و عملکرد تلویزون می باشد که با در نظر گرفتن تعداد HZ صحنه ها را با سرعت بالا و کارایی بینظیری که بر روی محتوا دارد این است که حتی سرعت آن را بالا برده و اعم تصاویر را به صورت روان با جزیات بالا نمایش می دهد. کاربران طراحی و تولید محصولات شرکت بزرگ سامسونگ با در نظر گرفتن تمامی قابلیت ها و تعین 100HZ در سرعت عمل این محصول از تمامی رقبای خود جدا کرده است.

100HZ یکی از بارز ترین تعداد رفرش تصویر می باشد که برای آن تعبیه شده است به طور مثال کارایی این تعداد بینظیر در سرعت و عملکرد صحنه ها به این صورت است که به طور مثال وقت در حال گیمینگ با تلویزیون هستنید با تلویزیون های عادی تصویر مدام قطع و صل یا با وجود سرعت بالای محتوا تصویر تلخ تیده می شود اما در تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED  مدل QN91B55 که با در نظر گرفتن این تعداد نرخ رفرش 100HZ بلکه تصویر قطع و صل نمی شود اعم محتوا یا همان گیمینگ و بازی را به نحوه شفاف و روان تبدیل می کند که این قابلیت منحصر به فرد و تعداد زیادی که برای آن تعبیه شده است یکس از بینظیر ترین تلویزون ها به شمار می رود. تلویزون با وجود کارایی که برای ما دارد و ستفاده اصلی از بخش های صفحه نمایش و صدا است که با استاده از امکاناتی که برای آن طراحی و تولید شده است امکان پذیر است، صدا یکی از بخش هایی است که درک و فهم صحنه های را برای ما بیان می کند اما با و جود این طراحی های بروز فناوری و تکنولوژی ها می توانید از قابلیت های زیادی در پخش صدا استفاده نمایید.

در تلویزون سامسونگ 55 اینچ پخش صدا به این صورت است که با طراحی 4 عدد کانال صوتی با توان خروجی 60 وات است که از بینظیر ترین امکانات این محصول به شمار می رود. یکی از نکات مخصوص این محصول دستیار صوتی آن می باشد که توست ریموت کنترل هوشمند و فشار دادن دکمه مخصوص فعال کردن این ویژگی پس از 3 ثانیه فعال می شود که حتی می توانید از راه دور نیز جستجوی صوتی انجام دهید. الکسا یک سایت جهانی مانند وب یا گوگل می باشد که حتی این تلویزون 55 اینچ منحصر به فرد نیز آز آن پشتیبانی می کند به صور مثال شما مایلید جستجوی صوتی خود را در بخش گوگل یا الکسا که همان سایت جهانی انجام دهید که این محصول خارق العاده از تمامی فرمت و ویژگی های الکسا نیز پشتیبانی می کند لازم به ذکر است بلکه از سایت جهانی الکسا حتی از مروگرو وب نیز قابلیت این را دارد تا پشتیبانی کند. قطعا آشنایی با اتصالات تلویزون دارید که اکثر از تلویزون ها حتی به صورت بی سیم نیز می توانند اتصال برقرار کنند، تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل QN91B55 با پشتبانی از قابلیت های بلوتوث و وای فای نیز مجهز است. برای آشنایی و اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزون سامسونگ 55 اینچ که سری جدید نئوکیوالد می باشد در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B 

کیفیت تصویر پخش اصلی تلویزون به شمار می رود. تلویزون سامسونگ مدل مدل QN91B55 دارای نوع صفحه نمایش  4K Neo QLED  در اندازه 55 اینچی با طرای تخت می باشد. این محصول دارای تعداد پیکسل یا همان رزولوشن تصویر 38402160 x می باشد این تعداد پیکسل یکی از مهمترین بخش های کیفیت تصویر است که صحنه هه را با شفافیت بالا و روان بر روی صفحه نمایش پخش می کند. هرتز در تلویزون بر روی سرعت و عملکرد تصاویر نقش دارد و هر چند این تعداد نرخ رفرش بیشتر باشد از کیفیت و عملکرد بالایی در تلویزون بر خودار می شوید. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B دارای نرخ رفرش 100HZ می باشد که عالی ترین عملکرد با نمایش کوچک ترین جزئیات بروی صفحه نمایش می باشد.

طراحی و ساختار NeoSlim در تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B

کمپانی عظیم سامسونگ در طراحی و ساختار تلویزون 55 اینچ مدل QN91B 55 از  جدید ترین سبک NeoSlim در ساختار بدنه آن ایجاد کرده است. عبارت NeoSlim در تلویزون که در طراحی بدنه این محصول به کاررفته است به این صورت می باشد که از نازک و کمترین ضخامت به کاررفته که در عین حال نیز از بدنه محکم نیز برخودار می باشد. طراحی پشتی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ K Neo QLED4 مدل QN91B55 فریم و مشکی رنگ است که یکی از زیباترین بدنه برخودار است اگر به این محصول نگاه کنید می بینید که چه جذابیتی در آن به کار رفته است که تمامی نگاه ها را به خود جلب می کند.

روش نصب این محصول به صورت انجام می گیر نصب بر روی دیوار و بر وی میز نیز امکان پذیر است، پایه تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B به شکل وسط طراحی گردیده که زیبایی ساختار بدنه در صورت نصب بر روی میز را چند برابر می کند روش دوم با استفاده اقلام همراه در دسته بندی محصول می توانید تلویزون را بر روی دیوار نصب نمایی با توجه با ضخامت و بدنه نازک و فریم خانه شما را از شیک ترین دکوراسیون بر خودار می کند.

صدا با طراحی تکنولوژی سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B

پخش صدا و با وجود سیستم صوتی های موجود در تلویزون سامسونگ 55 اینچ K Neo QLED4 مدل QN91B55 بهترین امکان پخش صدا در محیط یا خانه شما به وجود می آورد. تلویزون 55 اینچ مدل QN91B55 دارای 4 عدد سیستم صوتی با توان خروجی صدا 60 وات بهره مند شده است با توجه به این تعریف توان خروجی و تعداد سیستم صوتی موجود در تلویزون پخش صدای فراگیر و لذت بخشی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. همچنین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B با پشتیبانی از تکنولوژی یا فناوری Dolby Digital و Dolby Atmos و تولید صدا هم سطح که صدا را به صورت واقعی در محیط پخش می کند. این محصول بینظیر از تکنولوژی بیشماری در تولید صدا برخودار است که می توانید در مشخصات کلی آن ها را مشاهده نمایید.

نرخ رفرش یا سرعت حرکت تصویر تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B

سرعت و عملکرد در تلویزون از نکات مهم آن است. اگر به تلویزون های قدی ال ای دی توجه کنید بلکه قابلیت اتصال بی سیم را ندارند اعم از سرعت و عملکرد چندانی نیز بر خودار نیستند اما با و جود تلویزون های امروزه که با و جود تکنولوژی های بروز تلویزون ها را هوشمند طراحی و تولید کرده اند. یکی از این تلویزون های تلویزیون سامسونگ 55 اینچ K Neo QLED4 مدل QN91B55 می باشد که باتوجه به برندی این محصول را تولید و بازار عرضه کرده است از کارایی و ماندگاری بالایی برخودار می باشد یکی از نکاتمهم در تولید و بکار گیر فناوری های بروز در تلویزون سامسونگ 55 اینچی سرعت رفرش یا همان نرخ رفرش می باشد که از 100HZ بهره برده است. این تعداد معین نرخ رفرش یکی از بینظیر ترین امکانات این محصول می باشد که با وجود آن از عملکرد و سرعت خارق العاده بهره من می شوید.

پردازنده و سیستم عامل موجود در تلویزیون سامسونگ 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B

سیستم عامل همان راه هایی است که شما عزیزان به بخش های مختلط تلویزون می توانید دسترسی داشته باشید اما با و جود برند های گوناگون و به کار گیر فناوری های متفاومت تمامی امکانت در بعضی از محصولات فرق می کند. تلویزیون 55 اینچ  4K Neo QLED مدل 55QN91B دارای سیستم عامل تلویزون که اکثرا کمپانی سامسونگ از سیستم عامل تایزن در طراحی آنها استفاده می کند. قطعا نیمه از مردم با کارایی و عملکرد سیستم عامل تایزن TIZEN آشنایی دارند اما اگر شما از آن دسته افراد ی هستسد که به تازگی اقدام به خردید تلویزون های سری جدید نئوکیو ال ای دی دارید به شما عزیزان معرفی می کنیم.

سیستم عامل تایزن TIZEN حتی به صورت متن باز نی طراحی شده است که از IOS و آندروید نیز پشتیبانی می کند، سیستم عامل تایزن یکی از ساده ترین ساختار را در خود جایی داده است بلکه دسترسی سریع دارد اعم به ساده ترین روش ممکن می توانید از آن استفاده نمایید. پردازنده به عنوان مدیریت کل تلویزون یاد می شود که در هر محصول در رده تلویوزن فرق می کنند. پردازنده همان CPU می باشد که طراحی آن به این صورت است که از قطعات مستطیل و مربع شکل تشکیل شده است.

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B دارای پردازنده Quantum Processor 4K تشکیل شده است که با قابلیت کوانتوم که برای آن تعریف شده حتی بر روی کیفیت تصویر نیز تاثیر دارد. پردازنده تمامی دستورات را از ما در یافت و برسی اعم بر روی صفحه نمایش و صفحه نمایش با و جود تکنولوژی و فناوری های فوق العاده که در خود جایی داده است به نحوه بهترین شیوه ممکن نمایش می دهد.

راه های ارتبات و اتصال با قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B

اتصال عملیلاتی است که توسط تلویزون با استفاده از کابل یا سیم با استفاده از گوشی هوشمند صورت می گیرد حتی ای اتصال نیز می توان شامل فلاش و مموری نیز باشد. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K Neo QLED مدل 55QN91B با 4 پورت HDMI و 2 پورت USB تعبیه شده است که در صورت کابل و بی سیم نیز می توانید به تلویزون خود ارتبات برقرار کنید، از راه های ارتبات بی سیم با استفاده از بلوتوث Bluetooth و وای فای WiFi صورت می گیرد. از قابلیت های هوشمند این محصول استفاده از Smart ThinQ و دستیار های صوتی گوگل Google و الکسا Alexa که در سیستم عامل تایزن نیز پشتیبانی از این موارد را دار. با استفاده از این فناوری های منحصر به فرد در تلویزون 55 اینچ سامسونگ می توانید ساعت ها وب گردی در هر یکی از این فناوری ها دسترسی کامل موجود است.

کلام آخر...

تلویزون 55 اینچ سامسونگ به عنوان هوش مصنوعی نیز می توان یاد کرد. فناوری و قابلیت های مختلف در این محصول شما عزیزان را از تمام امکانات اضافی خلاص می کند وبا یک بار هزینه و یکی محصول می توانید سایر ویژگی های بروز را داشته باشید شایان ذکر است که این سایر امکانات که با یک تلویزون می توانید داشته باشید مانند گیمینگ، تماشا فیلم حرفه ای در هر صورت که مایلید، کیفیت صتویر فوق العاده عالی، وب گردی حتی پشتیبانی از الکسا که در پاراگراف بالا برای شما عزیزان تعریف کردیم. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ K Neo QLED4 مدل QN91B55 دارای پخش صحنه با بالاترین کیفیت و پخش صدای فراگیر که با استفاده از فرمت های تعریف شده به صورت زنده صدا را در محیط پخش می نماید.

پردازنده و سیستم عامل به کار رفته در این محصول از بهترین امکانات و قابلیت های بهره گرفته اند اگر برای یک بار از این محصول استفاده کنید حس کیفیت و اصلی محصول را قطعا برای اولین بار تجربه می کند. شرکت عظیم سامسونگ از بهترین قطعات در طراحی و تولید محصولات خود استفاده کرده است و یکی از این محصولات پیشرفته یا به صور کلی هوش مصنوعی تلویزیون سامسونگ 55 اینچ K Neo QLED4 مدل QN91B55 می باشد که حتی می توان انتخابی عالی و بینظیر برای جهیزیه عروس و سایر امکانات خانه شما باشد. برای دریافت محصول اصلی از طریق سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 55QN91B 2022

مشخصات

مدل کامل
55QN91B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100Hz
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
تصویر Film، تصویر Sports، تصویر Cinema، تصویر (ISF) Expert (Bright Room)، تصویر Eco، تصویر Game، تصویر Standard، تصویر Vivid، تصویر Graphics، تصویر Photo، تصویر Custom،
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، AC3 (Dolby Digital)، Clear Voice III،
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Digital Plus
نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 122x70x2 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55QN91B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها (Voice Zoom)
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55QN91B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100Hz
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
تصویر Film، تصویر Sports، تصویر Cinema، تصویر (ISF) Expert (Bright Room)، تصویر Eco، تصویر Game، تصویر Standard، تصویر Vivid، تصویر Graphics، تصویر Photo، تصویر Custom،

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، AC3 (Dolby Digital)، Clear Voice III،
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Digital Plus

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 122x70x2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55QN91B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها (Voice Zoom)
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم