تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ  4K Neo QLED مدل 65QN91B

  • دارای کیفیت تصویر 4K QLED
  • دارای نوع نمایشگر Neo QLED
  • اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
  • دارای طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل تایزن
  • دارای ابعاد 167x95x2 سانتی متر 
  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  • سال ساخت2022

ادامه مطلبShow less
50,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 65QN91B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ  4K Neo QLED مدل 65QN91B

سامسونگ سال هاست با طراحی و ساختار محصولات الکتریکی منحصر به فرد و اعم استفاده از قطعات اصلی تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده است و این بار در سال 2022 با تولید و طراحی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ  4K Neo QLED مدل 65QN91B و به کار گیری تکنولوژی های جدید با کارایی خاص وارد بازار امروز کرده است در زم ما این بار اندازه 65 اینچی به شما عزیزان معرفی می کنیم همچنین با دسته بندی اینچ ها در 55، 65 و 75 قرار داده است بسته به سلیقه و مکان خود می توانید انتخاب نمایید. تلویزون به عنوان سرگرمی امروز در خانه ها استفاده می شود و با توجه به کارایی و بخش اصلی تلویزون که کیفیت تصویر می باشد و بعد از آن سیستم صوتی یا همان صدا می باشد. تلویزون سامسونگ مدل 65QN91B دارای نوع نمایشگر quantum dot-based و نوع تلویزون  4K Neo QLED  در 65 اینچی می باشد، رزولوشن در کیفیت تصویر نقش مهمی دارد که بسته به تعداد معینی که برای آن تعریف شده است کیفیت تصویر را از شفافیت و درخشش بالای برخودار می کند که اعم تلویزون سامسونگ 65 اینچ دارای تعداد پیکسل 38402160 x یا همان رزولوشن می باشد و با توجه به این اعداد تعریف شده صفحه نمایش از بهترین کیفیت و تصویر روان برخودار می باشد.

نرخ تصویر که همان کیفیت تصویر و سرعت آن به شمار می رود، این محصول مجهز به نرخ تصویر 100HZ طراحی شده است این نرخ تصویر 100 هرتز صحنه ها را شفاف کرده و با سرعتی فوق العاده استاندارد تصاویر یا همان محتوای مورد نظر شما را به صورت خودکار تنظیم می نمایید. همچنین با پشتیبانی از فرمت های HLG،HDR10 و HDR با طیف تنوع رنگ بالایی که در خود جایی داده است تصاویر و صجنه ها را به صورت زنده با رنگبندی عالی تنظیم می کند. این تلویزیون سامسونگ 65 اینچ  4K Neo QLED مدل 65QN91B باتوجه به طراحی و ساختار منحصر به فرد لذت کیفیت اصلی ، نمایش صحنه ها به صورت زنده و پخش صدای فراگیر و یک سطح در صفحه نمایش برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. تعرفی کلی به صورت مثال از نرخ تصویر 100HZ در تلویزون سامسونگ که کارایی آن به این صورت است طور مثال بازی گیمینگ که شما در حال باز با آن هستید سرعت و عملکرد را بالا برده و کیفیت تصویر را به صورت شفاف و کیفیتی بنظیر نمایش می دهد.

همانطور که در بالا آشاره کردیم فر مت های اچ دی ار و ما بقیه این قابلیت ها نیز در کیفیت تصویر تاثیر گذاشته و بازی یا همان گیمینگ را به طورت واقعی نمایش می دهد. صدا همانند کیفیت تصویر نقش مهم واساسی دارد که تلویزون 65 اینچ سامسونگ سری 9 کیو ال ای دی دارای سیستم صوتی 4 عدد با توان خروجی صدا فراگیر 60 واتی می باشد. جالب است بدانید در کنار تمامی این قابلیت و تکنولوژی ها که هر کدام به منظور کارایی خاصی در تلویزون تعبیه شده است نیز دستیار صوتی نیز برای این محصول منحصر به فرد طراحی کرده اند. دستیار صوتی که توسط ریموت کنترل هوشمند صورت می گیرد که با فشار دادن دکمه مخصوص صوتی می توانید حتی بر روی دستیار صوتی الکسا، مروگرو حتی از راه دور نیز می توانید دستورات خودرا بروی تلویزون اعمال کنید. وب گردی یکی از لذت بخش ترین بخش های این محصول بینظیر به شمار می رود که بدونه در نظر گرفتن تایم می توانید ساعت ها وب گردی کنید. برای آشنایی بیشتر از تمام نکات و نقاط اعم ویژگی و فناوری های منحصر به فرد که برای تلویزیون سامسونگ 65 اینچ  4K Neo QLED مدل 65QN91B تعریف شده است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B

در نگاه اول چیزی که افراد را به خود جلب می کند در رده تلویزون اندازه صفحه نمایش و کیفیت آن می باشد. تلویزیون سامسونگ با اندازه 65 اینچی تخت و با کیفیت تصویر 4K طراحی و تولید شده است. رزولوشن در کیفیت تصویر نقش مهمی را آیفا می کند که همان تعداد پیکسل های موجود که بر روی صحنه های در حال پخش قرار می گیرند، تلویزون 65 اینچ سامسونگ با تعداد پیکسل 3840*2160  می باشد.

این رزولوشن یا پیکسل ها باعث می شوند که تصاویر و صحنه ها به صورت شفاف با کیفیت فوف العاده زیبا نمایش داده شود. یکی در یگر از ویژگی های پرکاربرد در صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B  هرتز بوده که محتوا در حال پخش را به طور معجزه آسایی از سرعت و عملکرد و بهینه کیفیت بینیاز می سازد. تعداد معین به خصوص هرتز در این تلویزون 100HZ بوده که با توجه به این تعداد معین به خصوص به طور مثال کنسول های بازی را از سرعت و عملکردی بالا مجهز می کند همچنین کوچیک ترین جزئیات صحنه را با شفافیت و روان برای شما عزیزان به نمایش می گذارد.

طراحی و ساختار NeoSlim در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B

طراحی جدید NeoSlim که در ساختار و بدنه تلویزون به کاررفته است تلویزون را با این طراحی منحصر به فرد تمامی نگاه ها و نظرات را به خود جلب می کند. طراحی بدنه NeoSlim به معنی ساختار بدنه کم ضخامت و فریم است که این تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B نیز مجهز به نئو اسلیم می باشد. این محصول بینظیر با اندازه سفحه نمایش 65 اینچی مشکی با صفحه نمایش سلیقی و براقی که دارد و اگر به پشتتلویزون توجه کندید با طراحی ضخامت کمی که دارد صفحه نمایش و بدنه یکی دیده می شوند. یکی از قابلیت های که جذابیت این تلویزون مدل 65QN91B که چند برابر کرده است در دو روش نصب آن می باشد که حتی روی میز و بر روی دیوا نیز می توانید بسته به سلیقه خود تلویزون خود را نصب کنید. پایه تلویزون سامسونگ 65 اینچ پایهوسط مشکی طراحی شده است که با توجه به این ساختار بدنه بینظیر این محصول به راحتی می توانید با سایر امکانات یا دکوراسیون خانه خود ست کنید.

صدا با طراحی تکنولوژی سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B 


پخش صدا در تلویزون مهم است چون با توجه به کارایی صوتی و تصویر این دو بخش اصلی ترین مطلب در تلویزون می باشد که امروزه با توجه به بکار گیری تکنولوژی و فناور های مختلط پخش صدا به صورت دلنشین تر شنیده می شود. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B مجهز به 4 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 60 وات می باشد که از پخش صدا قدرتمندی برخودار است. این محصول دارای فناوری Dolby Digital و Dolby Atmos می باشد که صدار را به صورت بهینه تر و فراگیر تر در محیط پخش می کند همچنین این تکنولوژی منحصر به فرد صدا صحنه ها را به صورت زند در محیط شما پخش می کند که چنانچه به شما این احساس دلنشین را می دهد که موجود اجسام را در محیط خود احساس کنید

نرخ رفرش یا سرعت حرکت تصویر تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B 

نرخ رفرش همان سرعت وعملکرد تصویر می باشد که با تعداد معین که برای آن تعریف شده است به همان اندازه تصویر از کیفیت و سرعت برخودار می شود. که خوشبختانه تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B مدل 65QN91B از از 100HZ بهره برده است این تعداد معین هرتز که برای این محصول بینظیر در نظر گرفته شده است به طور معجزه آسایی شاهد سرعت صفحه نمایش و نمایش کوچیک ترین جزئیات صنحه ها می شوید.

پردازنده و سیستم عامل موجود در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B

سیستم عامل دسترسی آسان به تمام نقاط تلویزون می باشد که با توجه به کارایی مختلف سیستم عامل ها دسترسی و آستفاده از آن ها در هر تلویزون فرق می کند. تلویزون 65 اینچ سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن TIZEN می باشد، این سیستم عامل بینظیر بر اساس سیستم عاما لینوکس طراحی شده است و جالب است بدانید توسط لینوکس هم پشتبانی می شود یکی از کارایی منحصر به فرد این سیستم عامل متن باز بوده و حتی از برنامه و اپلیکشین های آندروید و ISO نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل تمام امکانات و تکنولوژی های که بر روی صفحه نمایش، کیفیت پخش صدا و غیره در خود جایی داده است.

پردازنده به کار رفته شده در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED  مدل 65QN91B، Quantum Processor 4K می باشد که با قابلیت کوانتوم تعریف شده است. پردازنده در تلویزون نقش باگیری تمام داده که توست ما صورت می گیرند را دارد این پردازشگر یکی از بینظیر ترین پردازنده ها می باشد که دارای سرعتی بینظیر با قابلیت کوانتوم که دارد از رنگبندی عظیم برخودار است که تمام صحنه ها را با نمایش نگ استاندارد و زنده بر روی صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B  نمایان می کند.

راه های ارتبات و اتصال با قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B

پورت و درگاه ها اتصال بین گوشی هوشمند و تلویزون و حتی باگیری فلش و غیره را دارند. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ K Neo QLED4 مدل QN91B 65با 4 پورت HDMI و 2 پورت USB مجهز است، اما با توجه به پشتیبانی بینظیر سیستم عامل تلویزون 65 اینچ سامسونگ با استفاده از فناوری های بروز از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای WiFi نی امکان اتصال راحت تر را دارد. یکی قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B استفاده از Smart ThinQ می باشد که اکثری از تلویزون ها از قابلیت اسمارت مجهز هستند. دستیار های صوتی گوگل Google و الکسا Alexa که در سیستم عامل تایزن نیز پشتیبانی می شوند به شما عزیزان این امکان را می دهد ساعت ها وب گردی و از تمامی نکات پیشرفته تلویزون لذت ببرید.

جمع بندی کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ  4K Neo QLED مدل 65QN91B

این محصول بینظیر سال ساخت 2022 که توسط شرکت عظیم سامسونگ کره جنوبی طراحی و تولید شده است و با تمامی قابلیت و کارایی های منحصر به خود شما عزیزان را از تمام امکانات اضافی خلاص می کند. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ K Neo QLED4 مدل 65QN91B دارای صفحه نمایش بینظیر که تمامی صحنه ها را با کیفیت شفاف و روان پخش می کند. رزولوشن به کار رفته در این محصول 38402160 x می باشد که همان طور بیان کردیم رزولوشن همان تعداد پیکسل ها بر روی صفحه نمایش می باشد که کیفیت تصویر را بالا می برد. هرتز یعنی نرخ تصویر و سرعت و عملکرد است که هر چقدر این اعداد نرخ تصویر بیشتر باشد تلویزون شما هوشمند تر است. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ   4K Neo QLED مدل 65QN91B دارای نرخ تصویر 100HZ می باشد این هرتز کارایی فوق العاده ای را بر روی سرعت و عملکرد صفحه نمایش دارد که باتوجه کیفیت تصویر را بالا می برد اعم تصاویر یا همان صحنه ها را شفاف و روان می سازد.

صدا یکی از نکات مهم در تلویزون می باد که باید به آن توجه کرد، تلویزن 65 اینچ سامسونگ دارای 4 سیستم صوتی با توان خروجی صدا 60 وات می باشد همچنین قابلیت و تکنولوژی پیشرفته که در بخش صدا بکار رفته Dolby Digital و Dolby Atmos می باشد که صدای دلنشین تر برای شما عزیزان در محیط خانه به آرمغان می آورد. درگاه و پورت های موجود در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K Neo QLED مدل 65QN91B پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد که حتا می توان از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای WiFi اعم ار تبات با تلویزون بر قرار کنید. سامسونگ یکی از معروف ترین تولیدات محصولات الکتریکی می باشد که سال های زیادی است با معرفی محصولات منحصر به فرد خود و هر بار به کار گیری تکنولوژی های جدید تمامی نگاه ها را به خود خیره می کند. سیستم عامل و پردازنده به کار رفته در تلویزون 65 اینچ مدل 65QN91B از بهترین فناوری و سرعت بهرگرفته اند. امروز با در نظر گرفتن برند های مختلف در بازار و به دلیل تشخصی نچندان محصول اصلی از فیک ضرر های زیادی در پی خواهد داشت اما ما امروز بلکه بهترین محصول با برند که نمای جهانی دارد اعم اصلی ترین کیفیت و قطعات نیز بهره گرفته است می توانید از سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 65QN91B 2022

مشخصات

مدل کامل
65QN91B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
تصویر Film، تصویر Sports، تصویر Cinema، تصویر (ISF) Expert (Bright Room)، تصویر Eco، تصویر Game، تصویر Standard، تصویر Vivid، تصویر Graphics، تصویر Photo، تصویر Custom،
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، AC3 (Dolby Digital)، Clear Voice III،
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Digital Plus
نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
100Hz
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x95x2 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65QN91B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها (Voice Zoom)
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65QN91B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
تصویر Film، تصویر Sports، تصویر Cinema، تصویر (ISF) Expert (Bright Room)، تصویر Eco، تصویر Game، تصویر Standard، تصویر Vivid، تصویر Graphics، تصویر Photo، تصویر Custom،

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، AC3 (Dolby Digital)، Clear Voice III،
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Digital Plus

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
100Hz
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x95x2 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65QN91B
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها (Voice Zoom)
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم