تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل QLED 75Q90B 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل QLED 75Q90B 2022

  • پردازشگر تصویر : Quantum Processor 4K
  • سرعت رفرش ریت : 120 هرتز
  • نوع تلویزیون : Neo QLED
  • کیفیت تصویر : 4K QLED
  • سیستم عامل : تایزن
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 167x96x2.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
64,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 75Q90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل QLED 75Q90B


با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های بروز و جدید هر روزه محصولی جدید و با کیفیت تر از مدل های قبلی را ارائه می دهند که استفاده از این محصولات باعث می شود کاربران کار های خود را بهتر انجام دهند. یکی از کالا هایی که استفاده از آن بسیار رایج بوده و چندین سال است که مدل های جدید و پیشرفته تری را وارد بازار می کنند، تلویزیون می باشد. یکی از برند های شناخته شده در جهان Samsung می باشد که چندین سال است در زمینه های مختلفی فعالیت می کند و یکی از زمینه های آن در تولید و ساخت تلویزیون می باشد؛ این کمپانی هر ساله با ارائه سری جدید و پیشرفته تر از مدل های قبلی کاربران را شگفت زده می کند.

سامسونگ در سال 2022 سری جدیدی از تلویزیون های کیولد QLED را معرفی کرد که دارای فناوری های جدید و امکانات پیشرفته می باشند و به همین دلیل کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل 75Q90B سری 9 تلویزیون های کیولد می باشد که از طراحی خوش فرم و ظریف برخوردار می باشد، کناره های نازک آن جذابیت ظاهری تلویزیون را چند برابر کرده است. این مدل تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K QLED فوق العاده بوده که تصاویر را با رنگ های طبیعی و کنتراست بالا نمایش می دهد و همچنین دارای کانال صوتی 4 کاناله می باشد که صدای 60 واتی را به صورت فراگیر و رسا ارائه می دهد.

پردازشگر Neo Quantum Processor 4K در تلویزیون مدل 75Q90B داده ها را با کیفیت بسیار بالا و در کمترین زمان ممکن پردازش می نماید. در سال های اخیر تعدادی از سیستم عامل ها شناخته شده که دارای کارکرد فوق العاده ای می باشد، Tizen یکی از نمونه های سیستم عامل بوده که توسط سامسونگ در تلویزیون ها پشتیبانی می شود تا کاربران به امکانات و بنرامه های بیشتر دسترسی داشته باشند. پورت های قرار گرفته در پشت تلویزیون برای ارتباط سیمی بوده که می توانید از طریق آن ها دستگاه های جانبی مختلفی را به تلویزیون وصل نمود و همچنین با اتصال به وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth از طریق بی سیم می توانید داده ها را به راحتی انتقال داد و آن ها را بر روی تلویزیون ارائه داد.


طراحی منحصر به فرد تلویزیون 75 اینچ مدل QLED 75Q90B


طراحی در ظاهر کالا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا برای انتخاب و تهیه وسیله یا محصولی اولویت ما طراحی آن بوده چون می خواهیم کالایی را مورد استفاده قرار دهیم که از ظاهر مرتب و شیک برخوردار باشد و همچنین مورد سلیقه ما واقع شود. طراحان تلویزیون در کمپانی سامسونگ تلویزیون هایی را طراحی کرده اند که مورد سلیقه کاربران باشد و با انواع دکوراسیون ها هم خوانی داشته باشد به صورتی که در هر مکان قرار گیرد زیبای خاصی را به آن مکان می دهد. تلویزیون کیولد مدل 75Q90B در چندین سایز مختلف طراحی شده اند، همه اندازه های این مدل دارای ظاهر و طراحی یکسانی می باشند و تنها فرق میان آنها تفاوت سایز آن بوده که کاربر بنا به فضای مورد نظر و سلیقه خود آن را انتخاب می نماید.

فریم این مدل بسیار نازک و ظریف می باشد به طوری که از حواس پرتی شما در هنگام دیدن فیلم و تصویر جلوگیری می کند و تمام حواس شما روی صفحه نمایشگر متمرکز شده و این باعث جذابیت بیشتر در هنگام دیدن فیلم می شود. بدنه این تلویزیون بسیار ظریف بوده که اندازه آن به طور تقریبی 1 اینچ می باشد که ظاهر تلویزیون را چند برابر خوش فرم تر کرده است و پایه تخت آن در وسط تلویزیون قرار گرفته شده که زیبایی جداگانه ای را به تلویزیون داده است، و البته به راحتی می توانید پایه آن را جدا کنید و آن را روی دیوار نصب نمایید تا مانند یک قاب عکس خود را نمایان کند؛ با استفاده از براکت دیواری می توانید آن را نصب نمایید که بعد از نصب صاف و یکدست بر روی دیوار قرار می گیرد.


کیفیت تصویر واقعی QLED 4K تلویزیون سامسونگ مدل 75Q90B


یکی از ویژگی های مهمی که در تلویزیون وجود دارد و توجه قابل به سزایی به آن شده است کیفیت تصویر آن می باشد زیرا دلیل اصلی استفاده از تلویزیون دیدن تصاویر و ویدیو ها با کیفیت بالا می باشد. تلویزیون کیولد مدل 75Q90B دارای کیفیت تصویر منحصر به فرد 4K QLED برخوردار بوده که تصاویر را با وضوح بالا و نرخ رفرش ریت آن 120 هرتز نمایش می دهد که کمک می کند تا صحنه ها را با جزئیات کامل به نمایش بگذارد و همچنین از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی کرده که در کیفیت تصاویر نیز تاثیر گذار می باشد.

این مدل تلویزیون از میلیارد ها رنگ پشتیبانی کرده است تا تصاویر را واقعی و طبیعی تر به نمایش بگذارد. حالت یا فناوری EyeComfort بسیار کاربردی و فوق العاده می باشد، این حالت صفحه نمایشگر تلویزیون را مطابق نور فضا به صورت خودکار تنظیم می کند به طوری که اگر تلویزیون در فضای تاریکی باشد نور تلویزیون نیز کاهش یافته و در صورت روشن بودن فضا برعکس آن عمل می نماید؛ به احتمال اینکه بسیار از کاربران دلیل اصلی و کارکرد فوق العاده این فناوری را نمی دانند باید گفته شود که یکی از فواید آن جلوگیری از خستگی و آسیب زدگی چشم می باشد یعنی شما صفحه نمایش گر را بنا به روشنی و یا تاریکی فضا مشاهده می کنید.

صدای فراگیر 4 کاناله تلویزیون مدل QLED 75Q90B


ویژگی مهمی که بعد از کیفیت تصویر به آن توجه می شود کیفیت صدا می باشد زیرا در هنگام دیدن فیلم یا سریال بجز کیفیت تصویر خوب باید صدای گوش نواز و بلندی را تولید نماید چون شنیدن صدا نیز یکی از مهمات دیدن ویدیو می باشد. تلویزیون های ساخت برند سامسونگ همه صدای فوق العاده ای را تولید می کنند و تلویزیون مدل 75Q90B که ساخت همین کمپانی می باشد صدایی با توان خروجی 60 وات با سیستم صوتی 4 کاناله را پشتیبانی می نماید، توانایی پخش صدا به صورت سه بعدی و فراگیر دارد به صورتی که صدا در کل فضای محیط به طور فراگیر قابل پخش می باشد. تکنولوژی دالبی اتموس Dolby Atmos صدا نیست بلکه صدایی را که تلویزیون ایجاد می کند را به صورت شفاف و 360 درجه ارائه می دهد و همچنین باعث می شود که صدای اصلی برجسته تر خود را به نمایش بگذارد

.

پردازشگر قدرتمند Neo Quantum Processor 4K تلویزیون مدل 75Q90B


یکی از امکانات فوق العاده در تلویزیون پردازشگر می باشد که به تمام داده های صوتی و تصویری دسترسی دارد، قطعه فیزیکی آن CPU بوده که در داخل تلویزیون قرار گرفته شده، این قطعه بسیار کوچک بوده و فضای چندانی را اشغال نمی کند. کوچک بودن این قطعه ارتباطی به عملکرد آن دارد و حتی برعکس آن دارای عملکرد بسیار مناسب و عالی می باشد. تلویزیون سامسونگ 4K مدل Q90B از پردازنده Neo Quantum Processor پشتیبانی می نماید که یکی از پردازنده های قوی می باشد. و اما کار اصلی پردازشگر پردازش داده ها در کمترین زمان ممکن می باشد به طوری که قبل از ارائه تصویر و صدا توسط پردازنده با سرعت و کیفیت بالا پردازش می شود و سپس با کیفیت فوق العاده و بدون نویز نمایش داده می شوند. این تکنولوژی به بهبود داده ها نیز کمک می کند، در صورتی که اگر یک عکس یا تصویر از کیفیت پایینی برخوردار باشد کیفیت آن را به حد 4K رسانده و آن را به شیوه ای منحصربه فرد نمایش می دهد. تلویزیون های مدل جدید سامسونگ و حتی مدل های قبلی نیز دارای پردازشگر بوده اند و این فناوری در تلویزیون ها در انتخاب ما تاثیر گذار می باشند زیرا همه ما به دنبال جدید ترین و پیشرفته ترین امکانات در کالا هایمان می باشیم.

سیستم فوق العاده تایزن تلویزیون سامسونگ مدل QLED 75Q90B


یکی از موارد مهمی که در تلویزیون واقع شده سیستم عامل آن می باشد که چندین سال است با توجه به تکنولوژی های پیشرفته مورد بررسی قرار گرفته شده. مورد اصلی در تلویزیون های هوشمند سیستم عامل آن می باشد زیرا با بهره بردن از آن در تلویزیون ها می توانید به برنامه های زیادی دسترسی داشته باشید و همچنین کار های دیگری را نیز با آن انجام دهید. با توجه به این که هر برند از یک سیستم عامل پشتیبانی می نماید، Samsung از سیستم عامل تایزن Tizen که توسعه یافته لینوکس می باشد پشتیبانی می کند. تایزن دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربر به ارمغان آورده تا کاربر بتواند نهایت استفاده را از آن ها ببرد؛ و اما متن باز بودن این مدل سیستم عامل در کارکرد آن بی تاثیر نیست، زیرا بجز کارایی که دارد می تواند برنامه های اندروید را نیز پشتیبانی نماید به طوری که کاربر به برنامه های بیشتری دسترسی پیدا می کند. در انتخاب تلویزیون سیستم عامل نیز از فناوری هایی می باشد که از اهیمت به سزایی برخوردار بوده و باید توجه زیادی به آن شود چون امروزه ما به امکانات پیشرفته ای نیاز داریم تا کار های خود را به انجام برسانیم.

جمعی از بازی ها در تلویزیون سامسونگ( Gaming Hub )


با توجه به هوشمند بودن تلویزیون، سامسونگ از برنامه Gaming Hub در این مدل تلویزیون استفاده کرده است. این برنامه از بازی های مختلفی برای تمام سنین بهره برده است که می توانید با بارگیری آن ها به بازی کردن برنامه مورد علاقه خود بپردازید. با پشتیبانی از این برنامه دیگر لازم نیست کنسول های بازی را جداگانه تهیه نمایید و هزینه اضافی کنید زیر این برنامه از بازی هی مختلفی پشتیبانی می کند و این نکته قابل توجه ای می باشد.

ارتباط و اتصال با تلویزیون سامسونگ مدل 75Q90B QLED


گاهی ما می خواهیم تصاویر، صدا و... را بر روی صفحه نمایش بزرگ تر ارائه دهیم، تلویزیون گزینه خوبی برای این کار می باشد چون در هر خانه ای وجود دارد و اگر تلویزیون پیشرفته ای باشد کار ما بهتر صورت می گیرد. برای ارتباط و یا اتصال به تلویزیون دو روش وجود دارد، یکی از آن ها از طریق سیم صورت می گیرد و روش دیگر بی سیم می باشد که با توجه به آن چه ما می خواهیم می توانیم از این دو روش با تلویزیون ارتباط برقرار کنیم. همان طور که معلوم است در روش سیمی از کابل و یا سیم مخصوص برای اتصال به تلویزیون و دستگاه جانبی استفاده می شود، که یکی از قسمت کابل به پورت تلویزیون و قسمت دیگر به پورت دستگاه جانبی وصل می شود و از این طریق داده ها انتقال یافته می شوند.

برای اتصال سیمی پورت های مختلفی وجود دارد که در تلویزیون درگاه USB برای وصل کردن فلش و مموری می باشد و درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی، دی وی دی و نظیر آن می باشد. در روش بی سیم از هیچ گونه کابلی استفاده نمی شود و ارتباط با تلویزیون از طریق بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI صورت می گیرد، این روش بسیار راحت بوده و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

نتیجه گیری تلویزیون سامسونگ مدل QLED 75Q90B


وجود تلویزیون در هر جایی لزوم واقع می شود و امروزه بجز منازل در اکثر مکان های عمومی نیز دیده می شود. تلویزیونی که ما خریداری می کنیم چه بهتر دارای امکانات پیشرفته باشد تا ما بتوانیم از کارایی بیشتر آن استفاده کنیم. سامسونگ با تولید تلویزیون های کیولد و اضافه کردن امکانات و فناوری های جدید در هر سری در میان مدل های دیگر می درخشد. تلویزیون مدل QLED 75Q90K تولید کمپانی سامسونگ و ساخت کشور کره می باشد که از طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد و با هر دکوراسیونی همخوانی دارد و اما مورد قابل توجه آن کیفیت تصویر فوق العاده 4K QLED می باشد که تصاویر را با کیفیت بالا و رزولوشن 3840×2160 نمایش می دهد و همچنین صدایی با توان خروجی 60 وات را ارائه می دهد که صدای گوش نواز و فراگیر می باشد. کار اصلی پردازنده در تلویزیون پردازش داده ها به شیوه فوق العاده ای می باشد که نویز آن ها را کاهش داده و سپس با کیفیت بالا ارائه می نماید. تلویزیون مدل Q90K از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند که برنامه ها و صفحه کاربری هوشمندی را برای شما عزیزان به وجود می آورد. این مدل تلویزیون دارای امکانات پیشرفته و فناوری های جدیدی می باشد و پیشنهاد ما به شما کاربر عزیز می باشد که می توانید آن را برای جهیزیه و یا خرید تلویزیون جدید انتخاب نمایید. این محصول را می توانید با ضمانت کالا و گارانتی معتبر خریداری نمایید، برای اطلاع بیشتر از نحوه سفارش و موارد دیگر با کارشناسان فروش ما از طریق وات ساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 75Q90B 2022

مشخصات

مدل کامل
Q90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film/Sport/Cinema/Expert/Eco/Game/standard/Vivid/Graphics/Photo
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
تعداد بلندگو
4
حالت های صدا
Dolby Digital Plus
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x2.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75Q90B
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Q90B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film/Sport/Cinema/Expert/Eco/Game/standard/Vivid/Graphics/Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
تعداد بلندگو
4
حالت های صدا
Dolby Digital Plus

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x2.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75Q90B
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم