تلویزیون ال جی 55 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 55NANO80

مشخصات کلی تلویزیون نانوسل ال جی  55 اینچ مدل 55NANO80

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر NANO CELL
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • رزولوشن 3840x2160 پیکسل
  • مجهز به نرخ تصویر  60HZ
  • دارای فناوری Ultra Surround و Dolby Digital Plus
  • سیستم عامل webOS
  • ابعاد 123x71x4 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
23,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 55NANO80 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80

ال جی با معرفی تلویزون سری جدید نانوسل و عرضه آن به بازار امروز دوباره نام و اعتبار خود را بالاتر برد. الجی با طراحی و تولید تلویزیون با مارک ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 همه نگاه ها را به خود جلب نمود اگر به اعماق کلمه ال جی پی ببریم می بینیم قدرت خاصی در بین محصولات الکتریکی خود موج می زند و بسته به پیشرفت صنعت تکنولوژی و عرضه آن ها و بکار گیری در امکانات مختلط تلویزون محصولات از همه نظر هوشمند کرده است و مانند یکی از افراد خانواده در خانه های شما محسوب می شود.

ال جی مانند یک سری از برند های معروف نامی جهانی دارد که همه ما با آن آشنایی داریم اما در سال 2022 تا 2021 در تولیدات محصولات خود از قابلیت و فناوری های گوناگونی استفاده نموده است که با یک بار صرف هزینه می توانید از قابلیت هایی همچون گیمینگ، و بسته به صفحه نمایش تماشای فیلم حرفه ای، استفاده تجاری هتل ها و استفاده به صورت خانگی اعم معملوی نیز استفاده نمایید.

تلویزون ال جی مدل 55NANO80 دارای نوع نمایشگر NanoCell در اندازه 55 اینچی می باشد صفحه نمایش NanoCell نانو سل به تعداد نانو های ریز گفته می شود که کارایی فوق العاده عالی را در ارائه صفحه نمایش دارد. تلویزون الجی 55 اینچ دارای نور پس زمینه Edge LED با کنتراست Local Dimming می باشد. این محصول بینظیر مجهز به پنل IPS که از زاویه دید فوق العاده عالی برخودار است رفرش ریت که در این محصول بکار برده اند 60 هرتز می باشد که نشان دهند سرعت و عملکرد و نوسازی تصاویر می باشد.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K می باشد این تعداد پیکسل تعین شده بر روی صفحه نمایش تلویزون قرار می گیرند و صحنه ها را شفاف و بهبود می بخشد. این محصول دارای ساختار و بدنه مدرن و شیک است طراحی پشتی تلویزیون فریم و رنگ مشکی است اگر به صفحه نمایش توجه کنید می بیندید از براقی منحصر به فردی بر خودار است.

یکی از قابلیت های این تلویزون پشتیبانی از فرمت های HDR10 PRO و HLG است یکی از قابلیت قابل تعریف این محصول بینظیر فناوری Dynamic Tone Mapping می باشد که با توجه به طیف عظیم رنگبندی در فرمت HLG و با استفاده از فناوری Dynamic Tone Mapping می توانید با رنگبندی عظیم در صحنه ها تماشا کنید. تکنولوژی AI Brightness Control یک سنسور خودکار به شمار می رود که حداکثر رو شنایی را با توجه به نور محیط تنظیم می کند. مورد دیگر تکنولوژی قابل تعریف تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای TruMotion 120 می باشد که محتوا در حال پخش بر روی صفحه نمایش با سرعت سریع پخش می کند. این محصول دارای پورت هایی برا اتصال بر قرار کردن است که در قصمت پشت تلویزون به صورت مخفی شکل تعبیه شده است.

که مجهز به 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB می باشد که توسط این درگاه یا پورت ها می توانید با استفاده از سیسم کابل ارتباط بر قرار کنید یکی از روش های پر ککاربرد که توط سیستم عامل هوشمند پشتیبانی می شود قابلیت های شبکه بی سیم (WiFi) وای فای و بلوتوث (Bluetooth) امکان پذیر است که بدون هیچ کابل و سیمی ارتبات با تلویزون صورت می گیرد. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 یکی از بهترین محصول در رده خود می باشد. 

با توجه به طراحی و استفاده از طیف گسترده تکنولوژی در بخش های مختلف این محصول یکی از فول امکانات به شمار می رود. یکی از ویژگی های تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 استفاده بهینه از دستیار های صوتی مانند جستجوی صوتی، دستورات صوتی و وب گردی می باشد. برای آشنایی بیشتر با سایر قابلیت های دیگر تلویزون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO80 در ادامه معرفی در این مطلب با ما باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80

تلویزون ال جی 55 اینچ از طراحی بدنه و ظاهر شیک و براقی برخودار است. ظاهر یکی از معیار هایی به شمار می رود که در انتخاب تلویزون از اولیت مهم بعد از کیفیت صفحه نمایش است. بدنه این تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 فریم رنگ و مشکی  است با بدنه کمترین ضخامت تولید و طراحی شده است. طراحی پایه تلویزون 55 اینچ ال جی دو شاخه است که از مقاومت بالایی در برابر ضربه های فیزیکی دارد طراحی و تولید این پایه های دوشاخه به ساختار و ظاهر این تلویزون زیبایی منحصر به فردی می بخشد.

روش نصب تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 به دو صورت می باشد که روش اول با استفاده از پایه های دو شاخه و روش دوم نصب بر روی دیوار می باشد که با استفاده اقلام همراه در دسته بندی تلویزون می توانید با استفاده از امانات اعبیه شده تلویزون خود را بر روی دیوار نصب کنید. شما با خرید یک تلویزون بلکه زیبایی خاصی را به خانه های خود می بخشید اعم حس کیفیت اصلی را می توانید نیز با آن ترجه کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای نوع نمایشگر NanoCell با اندازه 55 اینچی با طراحی تخت می باشد همچنین کیفیت تصویر این محصول بینظیر از 4K بهره گرفته است. بخش اصلی تلویزون صفحه نمایش آن است برای همین منظور هر چند کیفیت تصویر از قابلیت و تکنولوژهای بروز برخودار باشد کم است. این محصول دارای تکنولوژی کیفیت تصویر TruMotion 120 که کارایی آن به این صورت است سرحت صحنه ها را بالا می برد به طور مثال کنسول های بازی مانند فوتبال یا ماشین سوار وغیره با شفافیت و روان کیفیت تصویر بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای تعداد رزولوشن 3840*2160 که همان تعداد پیکسل موجود در کیفیت تصویر یاد می شود. زرولوشن یا به اصطلاحی دیگر و ضوح صفحه نمایش نیز می باشد این تعداد پیکسل موجود در کیفیت تصویر صحنه ها را از شفافیت و روانی بر خودار می کند. نرخ نوسازی و یا هرتز که سرعت و عملکرد تصویر را بالا می برد در این نحصول 60HZ می باشد اگر به کنسول های بازی توجه کنید به دلیل سرعت و عملکرد بالایی که دارد صحنه ها تلخ یا تار دیده می شوند اما با این قابلیت 60HZ از کیفیت تصویر و صحنه های شفاف بهره می برید.


وضوح و کیفیت صدا تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80


صدا در تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 به صورت فراگیر و یک سطح پخش می شود و با استفاده از قابلیت های ویژه که برای آن تعبیه شده است از دلنشینترین صدا در محیط بهره مند می شوید. تلویزیون 55 اینچ ال جی مجهز به 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات که هر بلند گو 10 وات کامل را به خود اختصاص داده اند. این محصول دارای کیفیت صوتی Ultra Surround می باشد که با استفاده از آن تجربه یک سینمای واقعی در خانه خود تجربه می کنید.

این تکنولوژی Ultra Surround منحصر به فرد با پهنای وسیع باندی که دارد از خروجی صدا بسیار قدرتمندی برخودار است همچنین بلکه کفیت صدا را بالا می برد اعم صدا را نیز به سورت سه بعدی تنظیم می کند. تجربه پخش صدا فراگیر قطعا توست فناوری Dolby Digital Plus می توانید کسب کنید این فناوری بخش عظیم از تلوید صدا به صورت فراگیر و یک دست را در محیط برای شما عزیزان آرمغان می آورد.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80


سیستم عامل ارتباتی بین سخت تلویزون و کاربر است که باتوجه به طراحی تمامی امکانات و تکنولوژی بر روی سیستم عامل به کاربر این امکانت را می دهد تا به تمامی قابلیت و تکنولوژی های تلویزون دسترسی داشته باشد. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای سیستم عامل webOS می باشد. سیستم عامل webOS یکی از ساده ترین دسترسی ها را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

باتوجه به زبان ساده به کار رفته در این سیستم عامل webOS بینظیر حتی افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند.صحنه هایی که بر روی صفحه نمایش نمایان می شود نتیجه تجزیه و تحلیل های پردازنده در چند مرحله می باشد است. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای پردازشگر Gen5 AI Processor 4K5 بهره گرفته است. این بخش یکی از قدرتمند ترین پردازنده ها در رده خود می باشد که حتی کیفیت تصویر صحنه ها را بالا برده و تصویر خاصی به صحنه ها می بخشد.


ارتبات و اتصالات تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB می باشد بلکه حتی از این روش می توانید با تلویزون و با استفاده از گوشی هوشمند خود متصل شوید که حتی می تواند با استفاده از فناوری بلوتوث (Bluetooth) و شبکه بی سیم (WiFi) می توانید متصل شوید.

قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80


تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 از امکانات و قابلیت های هوشمند مانند ریموت کنترل هوشمند و پشتیبانی از کنسول های بازی بر خودار است. ریموت کنترل تمامی امکانات را برای شما در یک جستجوی صوتی که در بعضی اوقات به تلوزیون دسترسی ندارید خلاصه می کند. ریموت کنترل هوشمند ال جی یکی از امکانات و تکنولوژی فوق العاده عالی در این محصول می باشد.

یکی از بخش های قابل تعریف ریموت کنترل هوشمند سنسور شارژ خودکار باتری می باشد که حتی هزینه باتری نیز در پی نخواهید داشت و در صورت خالی شدن شارژ این سنسور خودکار که در ریموت کنترل تعبیه شده است شارژ می کند.گیمینگ اعم نیز از امکانات هوشمند تلویزون که تو سط سیستم عامل پشتیبانی می شود است. گیمینگ یکی از سر گرمی هایی است که تعداد افراد زیادی به آن علاقه دارند شایان ذکر است با پشتیبانی از تعداد زیادی از کنسول های بازی متفاوت در هر رده ای با کیفیت فوق العاده عالی پخش می کند.


جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80


برند ال جی یکی از برند هایی است که سال های زیادی است که در صنعن تولید محصولات الکتریکی فعالیت می کند. ال جی این با با طراحی و تولید تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 شما عزیزان را از سایر امکانات اضافی خلاص می کند. تلویزون 55 اینچ ال جی دارای سیستم صوتی 2 عدد با توان خروجی 20 وات می باشد و با توجه به قابلیت و تکنولوژی هایی که در معرفی بالا بیان کردیم دارای صدایی فراگیر و پخش به صورت یک سطح است.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 مجهز به امکانات هوشمند مانند ریموت کنترل و گیمینگ است کارایی ریموت کنترل این محصول به این صورت است که حتی دسترسی آسان را از راه دور برای شما عزیزان فراهم می کند بعضی از اوقات که به تلویزون دسترسی ندارید با فشار دادن دکمه مخصوص دستیار صوتی می توانید حتی جستسجو صوتی خود را بر روی مرو گرو وب و غیره وارد کنید.

این محصول یکی از هوشمند ترین تلویزون های برند ال جی می باشد که قابلیت گیمینگ را با اندازه صفحه نمایش 55 اینچ فراهم کرده است و حتی با کارایی تکنولوژی های به کار رفته در صفحه نمایش و دریگر بخش های دیگر لذت بخش ترین سرگرمی و کنسول بازی را برای شما عزیزان فراهم می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO80 دارای پردازنده و سیستم عامل نابی است که با و جود این دو قابلیت در این محصول کارایی و عملکرد آن را چند برابر کرده است.

این محصول از سیستم عامل webOS که اعم توسط کمپانی بزرگ ال جی نامگذاری شده بهره برده است. اگر شما هم به دنبال با کیفیت ترین محصول با جنس و قطعات اصلی هستسد شک نداشته باشید این محصول یکی از کامل ترین محصول که در ذهن شما است می باشد همچنین تلویزون ال جی 55 اینچ می توان انتخابی عالی برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر در خانه های شما عزیزان باشد برای کسب اطلاعات و دسترسی به این محصول بینظیر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 55NANO80 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 55NANO80
سری
NANO80
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندزوی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANO CELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Sports، Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game Optimiser، Cinema
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 123x71x4 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NANO80
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 55NANO80
سری
NANO80
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندزوی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANO CELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Sports، Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game Optimiser، Cinema

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 123x71x4 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NANO80
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم