تلویزیون ال جی 65 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 65NANO80

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر NANO CELL
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • رزولوشن3840*2160 پیکسل
  • مجهز به نرخ تصویر  60HZ
  • پشتیباین از فرمت های HDR10 PRO و HLG
  • سیستم عامل webOS
  • ابعاد 4x84x145 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
29,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 65NANO80 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

ال جی سال هاست که به عنوان یک برند اصلی در بازار یاد می شود و با کارایی که ارائه می دهد تمام افراد را به خود جلب می کند. این بار با طراحی و تولید تلویزون نانوسل که نوع نمایشگر آن می باشد به بازار عرضه کرده است و از استقبالی با شکوهی اعم این محصول که ما امروز قست داریم به شما معرفی کنیم در بین مردم در پی داشته است. ال جی با تولید و عرضه تلویزیون نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 با امکانات فول و اعم به کار گیری سایر از تکنولوژی های بروز 2022 تمامی قابلیت های منحصر به فرد را با دسترسی آسان در اختیار شما عزیزان گذاشته است. گزینه اول که بانوان در انتخاب آن توجه بسیاری می کنند طراحی ساختار آن است که این محصول دارا بهترین طراحی و ساختار شیک و مدرن می باشد.

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 دارای بدنه ای محکم با ساختار پشتی فریم در رنگ مشکی می باشد این قابلیت به کار رفته شده در این محصول یکی از زیباترین معیار های آن به شمار می رود. همچنین تلویزون 65 اینچ ال جی دارای دو روش نصب می باشد که روش اول توسط پایه های دوشاخه ای بر روی میز نصب می شود و روش دوم بر روی دیوار نیز نصب می گرد که با توجه به کیفیت صفحه نمایش و اندازه نمایشگر که در ادامه معرفی بیشتر با آن آشنا می شوید زیبایی خاصی را به دوکراسیون خانه هایتان می بخشد. برند ال جی با محصول تلویزون مدل 65NANO80 دارای اندازه نمایشگر 65 اینچی تخت می باشد اگر به ساختار تلویزون توجه کنید می بینید بلکه از ضخامت و نازکی برخودار است اعم استحکام بالایی نیز در آن به کار رفته است.

ال جی یکی از قدرتمند ترین برند در سطح الکتریکی می باشد اگر تا به حال از محصولات برند ال جی استفاده کرده باشید می بینید سرعت و عملکردی که در آن دیده می شود در برند های دیگر به کمی پیدا می شود. کمپانی عظیم ال جی یکی از پر طرف دار ترین تولیدات محصولات الکتریکی کی باشد که هر بار با عرضه محصولی جدید با مدل متفاوت دوباره از اول نام و اعتبار خود را ثبت می کند شایان ذکر است بلکه از عتبار تظمینی در بین مردم برخودار است اعم با بکار گیری تعداد زیادی از فناوری و قابلیت ها شما عزیزان را از سایر امکانات اضافی خلاص می کند.

نوع نمایشگر این محصول نانو سل بهره گرفته که این قابلیت همان ذرات نانو هستند که بر روی صفحه نمایش یا صحنه های در حال پخش قرار می گیرند و کیفیت تصویر را چند برابر می کند در کنار این ویژگی خارق العاده کیفیت تصویر 4K می باشد که همانطور با کارایی صفحه نمایش های دیگر 4K آشنایی دارید این محصول هم از این قابلیت بهره گرفته و صحنه ها را به صورت شفاف و روانتر پخش می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل مانند نقط بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد که و ضوع و کیفیت تصویر را بالا می برد.

این محصول مجهز به نور پس زمینه Edge LED با کنتراست Local Dimming است که زیبایی محتوا را چند برابر می سازد، پنل ای پی اس IPS زاویه دید فوق العاده عالی را فراهم می کند. تلویزون ال جی 65 اینچ با سیستم عامل بینظیری که دارد پشتیبانی از فرمت های HDR10 PRO و HLG را نیز دارد، Dynamic Tone Mapping این تکنولوژی در بخش کیفیت تصویر قرار گرفته که با توجه به فرمت اچ ال جی HLG و اچ دی ار 10 پرو HDR10 PRO از عظیم ترین رنگبندی ها برخودار هستند که با استفاده از به کار گیری تکنولوژی Dynamic Tone Mapping این رنگبندی ها را پشتیبانی و در نمایش صحنه ها به کار می برد که تصویر را نیز به واقعی ترین جلوه نمایش می دهد.

AI Brightness Control به عنوان یک سنسور خودکار یاد می شود که روشنایی صفحه نمایش تلویزون 65 اینچ ال جی را با توجه به حداکثر روشنایی محیط نتظیم می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 قابلیت اتصال را نیز به سایر امانات به طور مثال گوش های هوشمند و غیره را نیز دارد که به دورش این اتصال را می توانید انتخاب نمایید که ساده ترین روش روش دوم است.

این محصول فوق العاده عالی مجهز به در گاه هایی مانند 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که توسط سیم و کابل می توانید به تلویزون متصل شوید روش دوم از طریق شبکه بی سیم (WiFi) وای فای و بلوتوث (Bluetooth) می باشد که ساده ترین و راحت تری اتصال در تلویزون می باشد. برای آشنایی بیشتر با این تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 خارق العاده در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 دارای شیک ترین ساختار است. این محصول مجهز به بدنه ای با فرم و شکل زیبا اعم با طراحی پشتی فریم و مشکی می باشد اگر به ساختار تلویزون توجه کنید می بیند که از ضخامت کمی برخودار می باشد. این محصول دارا پایه های دوشاخه ای مشکی که به بدنه تلویزون زیبایی منحصر به فردی بخشیده است همچنین این محصول قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 از مهمترین امکانات و اصلی طرین قطعات بهره برده است این تلویزون 65 اینچ ال جی یکی از ساده ترین روش برای جذابیت خانه ها و با قابلیت های منحصر به فرد خود از بهترین امکانات و سرگرمی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

کیفیت تصویر با توجه به کارایی که تلویزون دارد از مهم ترین نقاط قوت انتخاب تلویزون است. تلویزیون ال جی نانوسل مدل 65NANO80 دارای نوع نمایشگر نا نوسل NanoCell و کیفیت تصویر 4K و در اندازه 65 اینچی می باشد. این محصول از بهترن کیفیت صفحه نمایش برخودار است به طوری که تمامی صحنه ها را با کیفیت اصلی و بکار گیری تکنولوژی های بروز می باشد.

یکی از نکات به ویژه در صفحه نمایش زرولوشن و هرتز آن می باشد که از تعداد 3840*2160 پیکسل بهره گرفته است این تعداد پیکسل ها مانند نقطه های کوچک بر روی صفحه نمایش تعبیه شده است که وضوح و کیفیت تصویر را چند برابر می کند. هرتز به معنی سرعت و بالا بردن شفافیت و روان کردن تصویر است که هر چقد این تعداد رقم هر تز بالا تر باشد از کیفیت ووضوح تصویر فوق العاده ترین صحنه ها را تمااش می کنید. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 با توان 60HZ که از هرتز استاندارد بر خودار است صحنه ها و تصاویر را با شفافیت و عملکردی سریع و استاندار نمایش می دهد.

وضوح و کیفیت صدا تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

صدا تو سط محتوایی پخش می شود که شما آن را انتخاب می کنید و بسته به میل خود نیز می توانید با استفاده از کنترل صدای آن را تنظیم کنید. اما کاربران تولید کننده محصولات شرکت ال جی با طراحی تلویزیون نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 و با دارا بدون 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی صدای 20 وات طراحی شده است. این بلندگو یا سیستم صوتی این محصول از قدرت و پخش صدای بینظیر برخودار است اما با توجه به استفاده از فناوری مختلف در پخش صدا به کار رفته است.

با استفاده از تکنولوژی AI Brightness Control تجربه واقعی سینما را به خانه خود هدیه دهید با توجه به کارایی Ultra Surround در پخش تولید صدا، یکی از کارایی های منحصر به فرد تولید صدا به صورت فراگیر و یک سطح است. فناوری Ultra Surround یکی از وسیع ترین و بزرگ ترین باند در تولید صدا در تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 می باشد که حتی صدا را نیز به صورت سه بعدی تبدیل می کند.

سیستم عامل و پرداز تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 مجهز به سیستم عامل webOS که حتی توسط شرکت ال جی نام گذاری شده است. این سیستم عامل از ساده ترین کارایی بهره گرفته است، سیستم عامل webOS با کارایی و استفاده ساده ای که برای کاربران خود به جود آورده است نیز از قابلیت بلوتوث و وافای نیز پشتیبانی می کند که به شما عزیزان دسترسی اتصال به صورت بی سیم را می دهد.
پخش دیگر که اصلی ترین می باشد و توسط آن صحنه ها را بر روی صفحه نمایش تلویزون می بیند پردازشگر است. پردازنده یا پردازشگر قطعه مربع یا مستطیل شکل است که تمامی قابلیت و امکانات تلویزون را مدیریت می کند و با توجه به داده ای که توسط ما به پردازنده وارد شده است بر روی صفحه نمایش نتیجه را اعمال می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 از پردازنده Gen5 AI Processor 4K5 برخودار است اعم از عملکرد بینظیری بر خودار می باشد.

ارتبات و اتصالات تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

یکی از روش ها اتصال یا ارتبات با تلویزون با استفاده از پورت و درگاه ها که در پشت تلویزون تعبیه شده است می باشد اما این روش در سال های گذشته کاربرد زیادی داشته است اما امروزه اکثر از تلویزون های جدید با استفاده از شبکه های بی سیم مانند بلوتوث و وای فای صورت می گیرد که شایان ذکر است این شبکه ها تو سط سیستم عامل تعبیه شده در تلویزون پشتیبانی می شود.

قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

یکی از قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 ریموت کنترل هوشمند است. این ریموت کنترل دسترسی ها را از راه دور برای شما عزیزان آسان کره است که با استفاده از دستیار صوتی و جستجوی صوتی می توانید دستوارت خود را بر روی تلویزیون اعمال کنید. این محصول از مجهز ترین امکانات بر خودار است که یکی از این امکانات قابلیت گیمینگ است اعم با اندازه صفحه نمایش 65 اینچی و سرعت فوق العاده 60 هرتز از بهترین سرگرمی بدونه امکانات اضافی می توانید با یک تلویزون اوج لذت را کسب کنید.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80

الجی این بار با تولید تلویزیون نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 یکی از بهترین محصولات خود را ارائه داد که با استفاده از این محصول منحصر به فرد حس کیفیت را کسب می کنید. تلویزون 65 اینچی ال جی دارای توان صوتی خروجی 20 وات با 2عدد سیستم صوتی می باشد همچنین با استفاده از تکنولوژهای به کار فته مانند Ultra Surround و AI Brightness Control سینما را به خانه ها خود بیاورید چون با پخش صدای فراگیر و عظیم که حتی می توانید آن را با استفاده از ریموت کنترل نیز نتظیم کنید.

این محصول دارای نوع نمایشگر نانوسل که این قابلیت یکی از مهمترین و باکیفیت ترین بخش این تلویزون به شمار می رود اعم حتی از کیفیت تصویر فورکی 4K مجهز است. زرولوشن تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 از تعداد رقم 3840*2160 پیکسل بهره گرفته است و با نرخ نوساز تصویر 60 هرتز از کیفیت تصویر در هر لاحاظ مجهز است. این محصول دارای امکانات هوشمند ریموت کنترل و گیمیگ غیره می باشد که با یک بار صرفه هزینه از سایر امانات پرهزینه دیگر خلاص می شوید.

امروز با توجه به افزایش مارک یا برند های فیت تشخیص اصلی از محصول فیک دوشوار است اما از این بابت نگران نباشید سایت اصلی کالا اصلی ترین قطعات با برند اصلی را به شما عزیزان معرفی می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO80 مانند یک قاپ عکس بر روی دیوار عمل می کند اعم با صفحهنمایش و اندازه ای که دارد دکوراسیون خانه شما را به جدیدترین سبک طراحی می کند همچنین مناسب ترین گزینه برای انتخاب جهیزیه عروس نیز می باشد. برای کسب اصلاعات بیشتر در مورد این محصول بینظیر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 65NANO80 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 65NANO80
سری
NANO80
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANO CELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Sports، Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game Optimiser، Cinema
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
4x84x145 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65NANO80
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 65NANO80
سری
NANO80
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANO CELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Sports، Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game Optimiser، Cinema

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
4x84x145 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65NANO80
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم