تلویزیون ال جی 55 اینچ نانوسل 4K مدل 55NANO84 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ نانوسل 4K مدل 55NANO84 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • کیفیت تصویر 4K NANOCELL
  • کیفیت صدای 2 کاناله، 20 واتی
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • رزولوشن 3840×2160
  • ساخت کره 
  • ابعاد 4.5x72x123  سانتی متر

ادامه مطلبShow less
22,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55NANO84 4K NanoCell
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون نانوسل ال جی مدل 55NANO84


کمپانی ال جی یکی از برند های خوش نام در جهان می باشد که تلویزیون های فوق العاده ای را تولید می کند، در سال 2022 این شرکت تلویزیون های زیادی را ارائه داد که سری از آن ها تلویزیون های نانو NANO یا نانوسل Nano Cell می باشند و از کیفیت و طراحی زیبایی برخوردار می باشند. تلویزیون 55 اینچ مدل NANO84 ساخت کشور کره می باشد و در مصر و اندونزی مونتاژ شده است، در ساخت این مدل تلویزیون از بهترین قطعات جانبی با کیفیت بالا استفاده نموده اند تا استحکام بیشتری داشته باشد و در زمان استفاده آن مشکلی پیش نیاید.

تلویزیون NANO84 مدل پیشرفته تر NANO80 سال 2021 بوده که تقریباً دارای یک طراحی می باشند اما شکل پایه این دو مدل تفاوت بوده که مدل جدید 2022 دارای پایه هلالی می باشد که در وسط تلویزیون نیز قرارگرفته است و همچنین دارای فریم باریک و نازکی می باشد که ظاهر زیبایی را به تلویزیون بخشیده است. کیفیت تصویر فوق العاده این مدل 4K نانوسل می باشد که تصاویر را با حالت طبیعی و رنگ های واقعی به نمایش می دهد و همچنین جزئیات آن را با نرخ رفرش ریت 60 هرتز ارائه می دهد. توان صوتی که در بلندگو 2 کاناله پشتیبانی می شود 20 وات می باشد که هر کدام از کانال های آن 10 وات صدا را به صورت گوش نواز و رسا پخش می کنند تا صدایی را تولید نمایند که پاسخ گوی نیاز کاربران باشد.

پردازشگر صدا و تصویر a5 Gen5 Al Processor 4K می باشد که قبل از ارائه صدا و تصاویر را بهبود می دهد و آن ها را با کیفیت بالا و بدون نویز اجرا می نماید. تمام تلویزیون های ال جی از سیستم عامل Web OS پشتیبانی می نمایند زیرا عملکرد مناسبی دارد و همچنین دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربران امکان پذیر کرده است تا بهترین استفاده را از آن ببرند. اتصالات این مدل تلویزیون مانند سایر تلویزیون های دیگر از دو راه می باشد که یکی از آن ها با استفاده از کابل و پورت ها طراحی شده در قسمت پشت تلویزیون به صورت سیمی وصل می شود و روش دیگر بدون استفاده از سیم و کابل و فقط از طریق بلوتوث و وای فای صورت می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خصوصیات بیشتر تلویزیون NANO84 آشنا شوید.

طراحی شیک و همه پسند تلویزیون 55 اینچ مدل 55NANO84


ظاهر کالا در مرحله اول انتخاب هر فردی می باشد چون قبل از بررسی بخش های دیگر طراحی و شکل آن چشمگیر می باشد، و این بخش مهمی برای شرکت های سازنده می باشد زیرا می خواهد طراحی کالا به گونه باشد که مورد پسند افراد قرار گیرد و به همین دلیل LG در طراحی کالا هایش بسیار دقت کرده است و آن ها را با ستایل روز و متناسب با هر دکوراسیونی طراحی کرده است. تلویزیون نانوسل مدل NANO84 در سایز های 50،55،65 اینچ تولید شده اند و همه آن ها دارای یک شکل و ظاهر می باشند که کاربر با توجه به محیطی که می خواهد تلویزیون را در آن قرار دهد را سایز آن را انتخاب می کند، تلویزیون با اندازه بزرگ برای اتاق یا نشیمن کوچک جذابیت زیادی ندارد و برعکس، برای همین می توانید از کارشناسان ما در این مورد راهنمایی بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

کناره های این تلویزیون بسیار نازک بوده و از حواس پرتی شما جلوگیری می نماید، قطر تلویزیون نزیک به 2 اینچ بوده و اگر زمانی بخواهید آن را روی دیوار نصب نمایید به صورت صاف و یکدست قرار می گیرد. پایه هلالی شکل این تلویزیون بسیار شیک و مینیمالیستی بوده که در وسط تلویزیون نیز قرار گرفته شده تا تعادل تلویزیون را حفظ نماید. پایه و همچنین بدنه تلویزیون به رنگ مشکی می باشد که رنگ بسیار رایج در دکوراسیون منازل بوده و می توان آن را با هر رنگ و استایل دیگری تطبیق داد. پایه آن در یک حالت تنظیم می شود و امکان جداسازی آن نیز به راحتی وجود دارد و این برای زمانی می باشد که بخواهید با استفاده از براکت دیواری آن را بر روی دیوار نصب نمایید. جهت جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت های ارتباطی را در پشت تلویزیون طراحی کرده اند و این گزینه در طراحی تلویزیون بسیار منحصر به فرد می باشد.

کیفیت تصویر 4K NanoCell تلویزیون نانوسل مدل 55NANO84


دیدن تصاویر با وضوح و رنگ های واقعی حس منحصر به فردی را به کاربر انتقال می دهد، و این دلیل اصلی برای کیفیت تصویر عالی در تلویزیون می باشد، هرچند امروزه در بیشتر تلویزیون های هوشمند از کیفیت تصویر عالی پشتیبانی می نمایند ولی شایان بحث است که در هنگام خرید به آن توجه نماییم. تلویزیون نانوسل مدل 55NANO84 دارای صفحه نمایش NANOCELL بوده و همچنین از کیفیت تصویر 4K NanoCell پشتیبانی می نماید که توانایی ارائه تصاویر با کیفیت بالا و رزولوشن 3840×2160 پیکسل را دارا است. تصاویر ارائه شده بر صفحه نمایشگر تلویزیون با رنگ های واقعی و کنتراست بالا خود را نمایش می دهند به طوری که به کاربر حس زنده بودن را عطا می کنند.

سرعت رفرش ریت تصاویر 60 هرتز می باشد که برای دیدن فیلم و سریال، استفاده روزانه از تلویزیون و حتی استفاده در شرکت ها نیز ممکن بوده و داده های تصویری را با کیفیت فوق العاده ارائه می دهد. در این مدل تلویزیون از حالت های تصویر مختلفی بهره برده شده که شما بنا به موردی که بر روی صفحه نمایش اجرا کرده اید آن را انتخاب می کنید تا جذابیت تصویر را چند برابر نماید؛ برای مثال زمانی که مشغول بازی هستید می توانید حالت تصویر Game را انتخاب کنید تا صحنه های بازی چند برابر لذت بخش تر شود. از فناوری هایی مانند HDR استفاده شده تا به بهبود تصاویر کم کیفیت کمک نماید و این فناوری از فرمت های HDR10 Pro و HLG نیز پشتیبانی می نماید.


کیفیت صدای 20 واتی تلویزیون LG مدل 55NANO84


یکی دیگر از ویژگی های مهم تلویزیون در هنگام خرید کیفیت صدای آن می باشد که کاربران قبل از خرید آن را بررسی می نمایند که آیا این توان صوتی پاسخ گوی نیاز ما می باشد یا خیر؟ کمپانی ال جی از سیستم صوتی 2 کاناله در تلویزیون مدل 55NANO84 بهره برده است که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات را ارائه می دهد که سرجمع 20 وات صدا خروجی می یابد. صدایی که توسط تلویزیون ارائه می شود قبل از آن توسط یک سری فناوی مانند پردازشگر و Clear Voice Pro تجزیه می شود و سپس آن را پخش می نمایند.

تمامی این اعمال به صورت بسیار سریع انجام می شود و لحضه ای در پردازش آن تاخیر نمی کند، و این فناوی و تکنولوژی ها نویز صدا را تا حد امکان کاهش داده و صدای اصلی را به صورت گوش نواز و رسایی به عمل می آورند. صدا متناسب با محیط شما می باشد به طوری که صدا در کل فضا می پیجد؛ برای کاربرانی که به صدای بلند تر علاقه دارند و یا می خواهند صدا را انتقال دهند امکان اشتراک گذاری صدا ایجاد شده است، شما می توانید صدا را به بلندگو، ساندبار و... وصل کنید و از صدای منحصر به فرد لذت ببرید.

پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K با عملکرد عالی تلویزیون مدل 55NANO84


یکی از فناوری و تکنولوژی هایی که در تلویزیون استفاده شده اند بسیار لازم هستند زیرا در عملکرد و کارکرد تلویزیون تاثیر به سزایی ایجاد می نمایند. پردازشگر در تلویزیون بخش مهمی در آن به حساب می آید زیرا داده های صوتی و تصویری را پردازش می نمایند که در مرحله پردازش کیفیت آن ها را تا حد ممکن بالا می برد و با جلوه فوق العاده به نمایش می گذارد. LG در برخی از تلویزیون های خود از پردازشگر قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K بهره برده است تا به شیوه منحصر به فردی عمل خود را انجام دهد، تلویزیون ال جی مدل 55NANO84 نیز از این پردازنده پشتیبانی می نماید.

برخی از پردازنده ها فقط داده های تصویری را پردازش می کنند اما این مدل تصاویر و صدا را در کمترین زمان و به سرعت پردازش می نماید و سپس آن ها با کیفیت بالا ارائه می دهد که کاربر را شگفت زده می کند. پردازشگر نسل پنجم آلفا 5 نویز صدا و تصویر را حذف می کند و اگر تصاویر کم کیفیتی بخواهد اجرا شود کیفیت آن را به حد 4K NanoCell می رساند و سپس آن را بر روی صفحه نمایش نانوسل با رنگ های واقعی نمایش می دهد.


سیستم عامل webOS Smart TV تلویزیون نانوسل ال جی مدل 55NANO84


سیستم عامل یک فناوری بسیار عالی و شگفت انگیز می باشد که با پشتیبانی از آن تلویزیون هوشمندی را به ارمغان می آورد. کمپانی ال جی چندین سال است که از سیستم عامل WebOS در تلویزیون های هوشمند خود بهره می برد، این سیستم عامل با پشتیبانی از برنامه های مختلفی دسترسی آسانی را برای کاربران ایجاد نموده است. محیط کاربری ساده ای را ایجاد کرده است که هر فردی به راحتی می تواند از آن استفاده نماید و برنامه مورد نظر را جستجو کند تا در مدت زمان کمتری در دسترسش قرار گیرد. برنامه های اجتماعی، سرگرمی، و بازی های مختلفی برای هر سنی داراست که می توانید از طریق برخی از آن ها به فیلم و سریال های جهان دسترسی داشته باشید و یا بازی مورد علاقه خود را دانلود نمایید تا اوقات فراغت خود را با آن سپری کنید.

با وجود این سیستم عامل و هوش مصنوعی کاربران می توانند از دستیار های صوتی که این سیستم عامل پشتیبانی می کند را استفاده کنند، شما با بهره بردن از دستیار صوتی الکسا Alexa و گوگل Google Assistant دیگر به ریموت کنترلی نیازی نخواهید داشت زیرا هرچیزی را بخواهید می توانید از طریق آنها در زمان کمی دسترسی داشته باشید، دستیارصوتی با استفاده از صدای کاربر و درخواستی که کاربر بیان می کند عمل خود را انجام می دهد؛ در هر جایی از خانه باشید کافیست امر کنید تا درخواست شما اجرا شود.


راه های ارتباطی با تلویزیون مدل 55NANO84


راه اتصال و ارتباط با تلویزیون ها از دو طریق صورت می گیرد که با توجه به دستگاه جانبی و نحوه انتقال داده ها روی تلویزیون یکی از روش ها انتخاب می شود. اما ناگفته نماند که همه تلویزیون های هوشمند از دو روش سیمی و بی سیم برای اتصال بهره می برند. در این قسمت از راه های اتصال و تعداد پورت های تلویزیون 55NANO84 گفته می شود؛ اتصال سیمی از طریق کابل مخصوص صورت می گیرد که این کابل با دستگاه جانبی که می خواهیم آن را به تلویزیون وصل کنیم همراه هست که یک قسمت آن به یکی از پورت های تلویزیون و قسمت دیگر آن به دستگاه جانبی وصل می شود و اتصال سیمی به این روش صورت می گیرد اما در اتصال بی سیم از وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth استفاده می شود که با اتصال به این دو به راحتی می توانید داده ها را به تلویزیون انتقال داد.

پورت هایی که پشت تلویزیون طراحی شده اند چند مدل می باشند که هر کدام از آن ها برای اتصال چند نوع دستگاه جانبی می باشد، پورت HDMI چهار عدد بوده که برای اتصال ماهواره دیجیتالی، بلندگوها، کنسول های بازی و نمونه هایی مانند آن می باشند؛ پورت USB دو عدد بوده که برای اتصال فلش و مموری استفاده می شود و یک عدد پورت LAN برای اتصال سیمی وای فای قرار گرفته شده است.


کلام آخر تلویزیون 55 اینچ نانوسل مدل 55NANO84


تلویزیون جزء کالا هایی می باشد که توسط برند های معروف و سایر برند های دیگر تولید می شود، کمپانی LG تلویزیون های نانوسل را در سال 2022 با امکانات جدید و کیفیت بالاتر ارائه داده است. تلویزیون مدل 55NANO84 ساخت کشور کره می باشد که از کیفیت تصویر 4K NANOCELL پشتیبانی می نماید و همچنین صدای 20 واتی را در دو بلندگو ارائه می نماید. پردازشگر این مدل تلویزیون α5 Gen5 AI Processor 4K بوده که با سرعت بالا به بهترین صورت عمل می کند و همچنین سیستم عامل WebOS صفحه هوشمند را با برنامه های متنوعی را در دسترس کاربران قرار داده است. اتصال این مدل تلویزیون هوشمند از دو روش سیمی و بی سیم به راحتی صورت می گیرد.

تلویزیون ال جی مدل NANO84 دارای کارکرد فوق العاده ای می باشد و مناسب افرادی می باشد که می خواهند آن را در طول روز در منزل استفاده نمایند و یا افراد گیمینگ هم می توانند از آن نیز استفاده بهینه ای ببرند و اما پیشنهاد ما این مدل تلویزیون فوق العاده برای ست جهیزیه می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تهیه نمایید؛ قبل از تحویل کالا می توانید آن را از نظر اصل بودن چک نمایید سپس آن را تحویل نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد کالا با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO84 4K NanoCell

مشخصات

مدل کامل
NANO84
سری
84
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی/مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
4K NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
LED NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker/Expert/Standard/Game/Eco/Expert/Vivid/Cinema/Sports
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
4.5x72x123 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NANO84
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO84
سری
84
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی/مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
4K NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
LED NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker/Expert/Standard/Game/Eco/Expert/Vivid/Cinema/Sports

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
4.5x72x123 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NANO84
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم