تلویزیون ال جی 75 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 75NANO80

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر NANO CELL
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • رزولوشن3840x2160 پیکسل
  • مجهز به نرخ تصویر  60HZ
  • پشتیباین از فرمت های HDR10 PRO و HLG
  • سیستم عامل webOS
  • ابعاد 167x96x4 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
51,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 75NANO80 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
موردی یافت نشد
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

تلویزون امروزه مانند یکی از اعضای خانواده به شمار می رود که با کارایی صوتی و تصویری که دارد به عنوان سر گرمی و باخبر شدن از سایر کشور های توسط شبکه اخبار می توان به آن دسترسی داشته باشید. تلویزون از آن دسته از محصولاتی است که با برند و قابلیت های گوناگون در بازار امروز موجد است اما ما امروز قست داریم برند الجی با محصول تلویزون به شما عزیزان معرفی کنیم. ال جی یکی از برند های نامدار معروف می باشد که در ساختار و قطعات محصولات خود از بهترین مواد الیاژ شده استفاده می کند. کمپانی LG یکی از قدرتمند ترین برند های جهانی است که با تولید و طراحی تلویزیون نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده است این محصول بینظیر دارای نوع نمایشگر نانوسل NANO CELL در اندازه 75 اینچی تخت می باشد.

تلویزون 75 اینچی ال جی مجهز به کیفیت تصویر فوق العاده عالی که هرچند تعریف از آن باز کم است، رزولوشن یا وضوح تصویر این محصول 3840*2160 پیکسل است همچنین با رفرش ریت 60HZ مجهز است این قابلیت ها بر روی کیفیت نمایس صفحه تلویزون تاثیر می گذارند و کارایی این قابلیت ها به این صورت است که تعداد رزولوشن تعبیه شده در تلویزون به وضوح و شفافیت تلویزون کمک می کند اعم این تعداد معین هرتز سرعت و کیفیت تصویر را روان می کند. اگر به کنسول های بازی توجه کرد باشید با توجه به سرعت زیادی که دارند در تلویزون عادی به صورت تار دیده می شود اما با بکار گیری این نرخ نوسازی 60 هرتز که به تاز گی در تلویزون ها رواج پیدا کرده سرعت را بالا و کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 طراحی و تولید سال 2022 توسط کشور کره جنوبی ساخت و اعم توسط کشور اندونزی مونتاژ شده است.

این محصول دارای قابلیت و کارایی بسیار زیادی است که شما عزیزان را از تمامی امکانات و وسایل های اضافی بی نیاز می کند. تلویزون 75 اینچ مدل 75NANO80 مجهز به نور پس زمینه Edge LED اعم با کنتراست Local Dimming می باشد همچنیم با پنل فوق العاده IPS زاویه دید فوق العاده عالی را به طور معجزه آسایی فراهم می کند. یکی از معیار سیستم عامل این محصول پشتیبانی از فناوری های HDR10 PRO و HLG که از رنگبندی عظیمی برخودار هستند که توسط تکنولوژی Dynamic Tone Mapping این رنگبندی ها را پشتیبانی کرده و به صورت استاندارد بر روی صحنه ها به کار می برد. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای 2 کانال صوتی با توان خرئجی 20 وات می باشد این 2 کانال صوتی از قدرتی بنظیری بر خودار هستند. این محصول همچنین از تکنولوژی های منحصر به فرد HE-AAC، Dolby AC4، Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتبانی می کند.

با استفاده از این قابلیت های پرکاربرد صدا را در محیط به صورت فراگیر و زنده پخش می کند. یکی ار قابلیت فناوری دالبی پخش صدا به صورت همزمان اعم از سیستم صوتی موجود در تلویزون و در صورت نصب سینما خانگی قابل پخش است. باتوجه به اینکه این محصول قابلیت نصب سینما خانگی و غیره را دارد با استفاده از TV Sound Mode Share می تواند صدای در حال پخش تلویزون بر اساس سند بار یا سینما خانگی توسط کابل HDMI متصل کنید. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای پورت های است که با استفاده از آنها می توانید اتصال را بین تلویزون و گوشی خود انجام دهید همچنین مجهز به 4 عدد درگاه HDMI و دو عددUSB می باشد. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 در ادامه معرفی آن با ما همراه باشید.


طراحی و ساختار تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

طراحی یکی از معیار هایی به شمار می رود که همه افراد در نگاه اول به آن توجه می کنند و بر اساس سلیقه خود انتخاب را انجام می دهند. ال جی یکی از مجهز ترین امکانت در هر نظر است و با طراحی ساختار بدنه از جنس مواد الیاژ شده و قطعات اصلی هر بار تمامی افراد را به خود جلب می کند شایان ذکر است مه ال جی در سطح لوازم خانی و لوازم برقی سال هاست فعالیت می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 مجهز به بدنه فریم و مشکی است روش نصب این محصول در دو صورت امکان پذیر است که در روش دوم نصب بر روی دیوار با توجه به کمترین ضخامت را که در خود جایی داده است شیکی ترین دکوراسیون را به خانه های شما می بخشد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 ار فوق العاده ترین ویژگی ها بر خودار است. نوع نمایشگر این محصول از نانوسل NanoCell بهره گرفته است که این نانوسل همان ذرات نانو هستند که بر روی صفحه نمایش قرار گرفته اند و کفیت تصویر را چند برابر می کند. تلویزون 75 اینچی دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد همچنین با رزولوشن 3840*2160 پیکسل طراحی و تولید شده است. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 از بهترین کیفیت صویر در رده خود برخودار است. اگر به عملکرد کنسول های بازی توجه کرده باشید از سرعت بسیار سریعی برخودار هستند که بعضی از اوقات صفحه نمایش نیز قطع می شود اما با استفاده از نرخ نوسازی یا همان رفرش تصویر که در تلویزون الجی 75 اینچی 60 هرتز تعریف شده است این مشکل رفع شده است و تصاویر یا همان کنسول های بازی را به صورت شاف و سرعت اصلی بازی نمایش می دهد.


وضوح و کیفیت صدا تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

صدا اصلی ترین بخش تشکیل دهنده تلویزون می باشد که با استفاده از صدا و شنیدن آن می توانید درک و دریافت خود را از محتوا کسب کنید. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای 2 کانال صوتی با توان خرئجی صدای 20 واتی می باشد این بلندگو ها یکی از عظیم ترین در نظر قدرت به شمار می روند. این محصول از تولید صدا و پخش صدای بسیار عالیی برخودار است که با استفاده از تکنولوژی AI Brightness Control تجربه سینما خانگی ها را می توانید به خانه خود ببخشید. یکی دیگر از ین تکنولوژی ها Ultra Surround می باشد که صدا را به صورت فراگیرتر در محیط پخش می کند، تلویزون ال جی 75 اینچ یکی از تولید صدا های فوق العاده می باشد که با استفاده از این فناوری ها در پخش صدا تمامی صحنه ها را در محیط خود احساس می کنید.

سیستم عامل و پرداز تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای سیستم عامل Webs می باشد این سیستم عامل یکی از ساده ترین سیستم عامل ها به شمار می رود که به ساده ترین روش دسترسی استفاده از تمامی امکانات تلویزون را می دهد. جالب است بدانید که این سیستم عامل نیز توسط ال جی نام گذاری شده است. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 با این سیستم عامل بلکه از منوها با سایر قابلیت های گوناگون برخودار می شوید اعم از تمام کنسول های بازی که مناسب افرادی که علاقه من به گیمینگ هستند می باشد.


پردازشگر به کار رفته شده در تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 از قدرتمند ترین و سریع ترین پردازنده ها می باشد. پردازشگر به کار رفته شده در این محصول Gen5 AI Processor 4K5 می باشد که از سرعت عمل و کارایی فوق العاده عالیی برخوداراست. این سیستم عامل در پی چند مرحله طولانی که با سرعت سریعی که انجام می دهد تمامی صحنه و داده هایی که توسط شما عزیزان وارد شده است را نکته به نکته برسی و تجزیه تحلیل می کند و پس از کمترین تایم بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد.

ارتبات و اتصالات تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

ارتبات یکی از روش هایی است که تو سط سیم کابل با استفاده از درگاه های تلویزون صورت می گیرد این در گاه و پورت ها مانند داده عمل می کنند که عملیلات را به پردازنده ارسال و بعد از آن بر روی صفحع نمایش نمایان می شود. اما امروزه همه ما شاهد پیشرفت بسیار بالای تکنولوژی و قابلیت های گوناگون هستیم. سیستم عامل Webs که در تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 تعریف شده است پشتیبانی از فرمت های بلوتوث (Bluetooth) و وای فای شبکه بی سیم WiFi را دارد که با استفاده و روشن کردن یکی از این قابلیت ها در تلویزون می توانید در کمترین زمان ممکن تمامی امکانات گوشی هوشمند خود را به تلویزون انتقال دهید.

قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

ال جی هر بار با تولید محصولات و بکار گیری امکانت هوشمند تمامی مردم را متعجب می کنید. دو نمنه از این امکانات به کار رفته شده در تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 ریموت کنترل هوشمند و گیمینگ می باشد که با توجه به سایز 75 اینچ تلویزون بهترین لحظه سرگرمی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. ریموت کنترل هوشمند که تعداد زیادی از برند ها در محصولات خود از این قابلیت استفاده کرده اند.

ریموت کنترل در تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 ارتبات را از راه دور را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.با استفاده از این ریموت کنترل هوشمند می توانید حتی بر روی مروگرو وب دستورات و فرمان های صوتی اعمال کنید. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای قابلیت گیمینگ با 60 هرتز که سرعت و کارایی کنسول بازی ها را بالا می برد و کیفیت تصویر را چند برابر می سازد.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80

ال جی یک برند قدرتمند در تولید محصولاتی برقی و خانگی است که با به کارگیری قطعات اصلی و بهترین امکانات برای تمامی محصولات خود نام خود را جهانی در بین مردم ثبت کرده است. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 واتی می باشد این دو سیستم بلندگو از قدرتمند ترین تولید پخش صدا برخودار است اعم با توجه به استفاده از فناوری AI Brightness Control و Ultra Surround صدایی فراگیر و سینما اصلی را به خانه های خود هدیه دهید.

این محصول از دو عامل مهم سیستم عامل و پردازنده که بخش اصلی قطعات بدنه به شمار می رود است که از سیستم عامل Webs و پردازنده Gen5 AI Processor 4K5 بهره گرفته است. این سیستم عامل از سایر امکانات پرکاربرد پشتیبانی می کند تا شما عزیزان از سایر امکانات اضافی خلاص شوید همچنین شایان ذکر است که پردازنده به کار رفته شده در این محصول از عملکرد و سرعت بینظیری برخودار است.

تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 مجهز به بدنه فریم و مشکی اشت اعم با بدنه فریم و در اصلی ضخامت کمی که دارد با توجه به اندازه 75 اینچی که دارد زیبایی منحصر به فردی را در صورت نصب بر روی دیوار به دکوراسیون خانه می بخشد. تلویزون کارایی آن به این صورت است که با پخش تصاویر یا محتوا اعم تولید پخش صدا توسط محتوایی که شما انتخاب می کنید است و باتوجه به این موارد به عنوان صوتی و تصویری یاد می شود و مهمترین آن کیفیت تصویر و صفحه نمایش آن است.

تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 دارای صفحه نمایش نانوسل در اندازه 75 اینی با وضوح تصویر 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل ها به کیفیت صحنه ها شفافیت خاصی ارتقا می دهد و با توجه به کیفیت تصویر فورکی از بهترین صفحه نمایش برخودار می باشد. هرتز یکی از سریع ترنین عملکرد در تلویزون می باشد که با توان 60هرتز اعم به طور مثال مناسب موقع هایی هموچون وقتی در حال بازی هستید.

بعضی از کنسول ها از سرعت بالایی برخودار هستند و کارایی این 60 هر تز در این محصول این است صفحه نمایش را روان و نکته به نکته صحنه ها را روشن همجنین شفافیت خاصی می بخشد. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO80 می تواند بهترین انتخاب برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتره در خانه های شما عزیزان باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسیبه این محصول فوق العاده ال جی از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 75NANO80 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 75NANO80
سری
NANO80
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANO CELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Sports، Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game Optimiser، Cinema
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x4 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75NANO80
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 75NANO80
سری
NANO80
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANO CELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Sports، Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game Optimiser، Cinema

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x4 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75NANO80
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم