تلویزیون ال جی 50 اینچ نانوسل 4K مدل 50NANO84 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ نانوسل 4K مدل 50NANO84 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • کیفیت تصویر 4K NANOCELL
  • کیفیت صدای 2 کاناله، 20 واتی
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • رزولوشن 3840×2160
  • ساخت کره 
  • ابعاد 5x65x112  سانتی متر

ادامه مطلبShow less
17,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 50NANO84 4K NanoCell
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون نانوسل LG مدل 50NANO84


LG یکی از برند های معروف و خوش نام بوده که تلویزیون های با کیفیت بالایی را تولید می کند، این کمپانی در سال 2022 اقدام به ساخت و ارائه سری جدید از تلویزیون های نانو NANO یا نانوسل NanoCell کرد که دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند و دارای طراحی شیک و مینیمالیستی می باشد. تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل NANO84 ساخت کشور کره می باشد و در مصر و اندونزی مونتاژ و ارائه داده شده است. در این مدل تلویزیون از بهترین قطعات فیزیکی و جانبی با استحکام و کیفیت بالا را استفاده کرده اند که استفاده از آن را تا چندین سال بدون مشکل خاصی برای کاربران به ارمغان آورده.

تلویزیون مدل NANO84 توسعه یافته سری قبل تلویزیون های NANO80 می باشند که تفاوت چندانی ندارند و تقریباً از یک طراحی برخوردار می باشند اما شکل و طرح پایه های این دو مدل متفاوت بوده که در مدل جدید از پایه ی هلالی شکل بهره برده است که این پایه نیز در وسط تلویزیون قرار گرفته شده و همچنین دارای کناره های خوش فرم و ظریف می باشد که جلوه خاصی را به تلویزیون بخشیده است. کیفیت تصویر منحصر به فرد این مدل تلویزیونNanoCell 4K بوده که تصاویر را با رنگ های طبیعی و کنتراست بالا نمایش می دهد و همچنین از نرخ رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می نماید.

صدای تولید شده در این تلویزیون 20 وات می باشد و دارای 2 کانال صوتی بوده که صدای رسا و گوش نوازی را ایجاد می نماید که مورد پسند کاربران نیز قرار گرفته است. پردازنده نسل پنجم آلفا 5 در این تلویزیون به منظور پردازش صدا و تصویر بهره برده شده است تا نویز آن ها را کاهش دهد و همچنین به افزایش کیفیت و بهبود آنها بپردازد. سیستم عامل Web OS در تلویزیون های برند ال جی استفاده شده است که از عملکرد بالایی برخودار بوده و همچنین دسترسی به برنامه ها و امکانات زیادی را امکان پذیر کرده است.

روش اتصال در این مدل تلویزیون نیز مانند سایر مدل های دیگر می باشد که از دو طریق صورت می گیرد، یکی از روش های آن اتصال بی سیم از طریق وای فای و بلوتوث می باشد که به راحتی اتصال برقرار می شود و روش رایج دیگر اتصال سیمی می باشد که با وجود کابل مخصوص و پورت های موجود در پشت تلویزیون صورت می گیرد. برای آشنایی با خصوصیات اصلی تلویزیون مدل 50NANO84 در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی همه جانبه تلویزیون 50 اینچ مدل 50NANO84


طراحی و شکل کالا در مرحله اول انتخاب بوده زیرا ظاهر محصول چشمگیر می باشد، طراحی برای شرکت های سازنده گزینه مهمی واقع بوده زیرا ارائه کالا با طراحی شیک و کاربر پسند حس رضایت را کسب می نمایند و به همین دلیل کمپانی LG کالا هایی را طراحی کرده است که مورد سلیقه همه باشد و همچنین طراحی شیک و به روزی باشد. تلویزیون نانوسل مدل NANO84 در چندین سایز مختلف تولید شده است تا کاربر با توجه به نیاز خود و محیط مورد نظر سایز تلویزیون را انتخاب می نمایند که همه آنها دارای یک طراحی می باشند، تلویزیون با سایز کوچک برای محیط بزرگ جذابیت خاصی را به دنبال ندارد و برعکس، بنا به این مورد در هنگام خرید می توانید از همکاران فروش ما راهنمایی بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

فریم تلویزیون مدل 50NANO84 بسیار نازک و ظریف می باشد که باعث جلوگیری از حواس پرتی شما می شود، قطر تلویزیون تقریباً 2 اینچ بوده و از ظرافت خاصی برخوردار می باشد و اگر آن را روی دیوار نصب نمایید کاملاً به صورت یکدست قرار می گیرد. پایه و بدنه تلویزیون به رنگ مشکی بوده که رنگ زیبا و رایجی در دکوراسیون می باشد و می توانید آن را با هر دکوراسیونی ست کنید. این مدل تلویزیون دارای پایه هلالی شکل بوده که به صورت بسیار زیبا و مینیمالیستی در وسط تلویزیون قرار گرفته تا تعادل تلویزیون را حفظ کند، تنظیم پایه فقط به یک حالت صورت می گرد و اما امکان جداسازی پایه وجود دارد برای اینکه به راحتی بتوانید آن را روی دیوار با کمک براکت دیواری های مخصوص نصب نمایید. موردی که در طراحی تلویزیون تاثیر گذاشته، قرار گرفتن پورت های ورودی در پشت تلویزیون می باشد که به منظور جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون قرار گرفته شده.

کیفیت تصویر نانوسل4K تلویزیون ال جی مدل 50NANO84


تصاویر با رنگ های واقعی و کیفیت بالا حس زنده بودن را به کاربر می دهد، این می تواند یک گزینه باشد تا تلویزیون با کیفیت تصویر بالا انتخاب نماییم؛ تلویزیون های هوشمند امروز همه از کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشند اما به هرحال باید در انتخاب تلویزیون دقت کنیم تا تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا را انتخاب نماییم. تلویزیون LG مدل 50NANO84 از صفحه نمایش NANOCELL برخوردار بوده و همچنین تصاویر را با کیفیت تصویر 4K NanoCell ارائه می نماید که جلوه زیبایی را به ارمغان می آورد و از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می نماید. تصاویری که بر صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده می شوند دارای رنگ های غنی و کنتراست بالایی می باشند که حس زنده بودن را ایجاد می نمایند.

رفرش ریت تصاویر به سرعت 60 هرتز می باشد که در هر مکانی می توانید آن را قرار دهید و از دیدن فیلم و سریال لذت ببرید زیرا داده های تصویری را با کیفیت فوق العاده ارائه می دهد. تلویزیون مدل 55NANO84 دارای حالت های تصویر مختلفی می باشد که شما بنا به محتوایی که پخش می کنید می توانید حالت مربوط به آن را انتخاب نمایید تا محتوا را با جذابیت چند برابر ارائه دهد؛ برای مثال اگر در حال دیدن فیلم هستید می توانید از گزینه Filmmaker بهره ببرید تا حالت تصویر زیبا تر و اثر بخش تر اجرا شود. فناوری هایی در تلویزیون استفاده شده اند که به بهبود تصاویر کمک می نمایند، یکی از آنها فناوری HDR می باشد که از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می نمایند.


کیفیت صدای 2 کاناله تلویزیون LG مدل 50NANO84


ویژگی مهمی که در انتخاب تلویزیون باید به آن توجه شود کیفیت صدای آن می باشد زیرا کاربر قبل از خرید تلویزیون باید آن را مورد برسی قرار دهد تا بداند توان صوتی این مدل تلویزیون پاسخ گوی نیاز آن می باشد یا خیر؟ تلویزیون ال جی مدل 50NANO84 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که هر کدام از آن ها 10 وات توان خروجی دارند که سرجمع صدایی با توان خروجی 20 وات را ارائه می دهد. صدا به صورت مستقیم ارائه داده نمی شود بلکه قبل از آن توسط پردازنده و فناوری Clear Voice Pro به شیوه منحصر به فردی پردازش شده سپس ارائه داده می شود.

عمل پردازش صدا بدون هیچ تاخیری و با سرعت بالا صورت می گیرد، و این فناوی و تکنولوژی ها در کاهش نویز تاثیر داشته و صدای اصلی را به صورت گوش نواز و رسایی ارائه می نماید. صدا متناسب با محیط شما بوده که صدا کل فضا را در بررمی گیرد؛ برخی از کاربران می خواهند صدای بلند تری را تولید نمایند که این مدل تلویزیون امکان اشتراک گذاری صدا را به عمل آورده که با اتصال تلویزیون به بلندگو، ساندبار و... صدای به صورت یکپارچه پخش می شود.

پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون مدل 50NANO84

فناوری هایی در تلویزیون بکار رفته است که در هنگام استفاده از تلویزیون باعث می شود تلویزیون بهتر عمل نماید و همچنین صدا و تصویر را بهتر ارائه دهد. به دلیل پردازش داده های صوتی و تصویری توسط پردازشگر بخش مهمی در تلویزیون محسوب می شود در مرحله پردازش داده ها کیفیت آن ها بالا می رود و با جلوه فوق العاده ارائه می شوند. LG از پردازشگر قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K  در برخی از تلویزیون های خود بهره برده است تا ازعملکرد بالایی برخوردار باشند، تلویزیون ال جی مدل 50NANO84 نیز از این پردازنده پشتیبانی می کند. ب

عضی از پردازنده ها فقط تصاویر را پردازش می کنند اما این مدل پردازشگر تصاویر و صدا را در مدت زمان کمی و به سرعت پردازش می نماید و سپس آن ها را به گونه ای ارائه می دهد که کاربر شگفت زده می شود. پردازنده نسل پنجم آلفا 5 نویز صدا و تصویر را کاهش می یابد و اگر تصویر با کیفیت پایین باشد آن را بهبود می بخشد و با کیفیت 4K NanoCell می رساند و سپس آن را بر روی صفحه نمایش نانوسل با رنگ های طبیعی به نمایش می گذارد.


سیستم عامل WebOS تلویزیون نانوسل ال جی مدل 50NANO84

سیستم عامل جزء فناوری هایی می باشد که در طی چند سال اخیر توجه به سزایی به آن شده که با پشتیبانی از آن تلویزیون هوشمند را ارائه می دهد. کمپانی ال جی از سیستم عامل webOS Smart TV برای تلویزیون های خود بهره می برد، این سیستم عامل دسترسی به برنامه های زیادی را به راحتی برای کاربران امکان پذیر کرده است. محیط کاربری هوشمند و ساده ای را در تلویزیون ایجاد نموده است که هر کاربری به راحتی می تواند به برنامه ها دسترسی پیدا کند و با جستجو در زمان کمی به قسمت مورد نظر دسترسی می یابد.

دارای برنامه های اجتماعی، بازی، سرگرمی مختلفی برای هر سنی می باشد، با استفاده از برخی از برنامه ها می توانید به فیلم های سینمایی و سریال کل جهان دسترسی داشته باشید و حتی برنامه بازی مورد علاقه خود را نیز می توانید بارگیری نمایید و از آن ها به بهترین شیوه استفاده کنید. هوش مصنوعی تلویزیون و سیستم عامل آن از دستیار صوتی پشتیبانی می نماید که به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید، این مدل تلویزیون از الکسا Alexa و گوگل Google Assistant بهره می برد که با استفاده از آن دیگر استفاده از ریموت کنترلی لزوم نیست زیرا در کمترین زمان می توانید از طریق دستیارصوتی به آن چیزی که می خواهید دسترسی پیدا کنید، دستیارصوتی پس از تشخیص صدای کاربر عمل خود را انجام می دهد؛ از هر نقطه خانه می توانید امر کنید تا دستیار صوتی درخواستتان را انجام دهد.


اتصالات و ارتباطات تلویزیون مدل 50NANO84


راه های اتصال و ارتباط با تلویزیون از دو راه صورت می گیرد که با توجه به انتقال داده ها و اتصال دستگاه جانبی یکی از این دو روش را انتخاب می کنیم، تمامی تلویزیون های هوشمند در هر برند و مدلی از دو روش سیمی و بی سیم برای اتصال بهره می برند. در این بخش از روش اتصالات و تعداد و کارایی پورت های تلویزیون 50NANO84 گفته می شود؛ اتصال سیمی که روش رایجی از اتصالات می باشد از طریق کابل مخصوص و پورت ها صورت می گیرد و ارتباط میان تلویزیون و دستگاه جانبی از طریق سیم بوده که یک طرف آن باید به دستگاه جانبی وصل باشد و طرف دیگر به پورت تلویزیون، و به این صورت اتصال سیمی صورت می گیرد اما در اتصال بی سیم از وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth بهره برده می شود که با ارتباط تلویزیون با آن ها می توانید داده ها را به راحتی انتقال دهید.

درگاه های طراحی شده در پشت تلویزیون چند نوع می باشند که هر کدام از آن ها کاربردی دارد و برای اتصال یک سری مخصوص دستگاه جانبی قرار گرفته شده اند، پورت HDMI چهار عدد بوده که برای اتصال ماهواره دیجیتالی، بلندگوها، کنسول های بازی و... می باشند؛ پورت USB دو عدد بوده که برای اتصال فلش و مموری استفاده می شود و یک عدد پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد. تعداد پورت ها در هر مدل تلویزیون متفاوت بوده و تغییر می کند.


سخن پایانی تلویزیون ال جی نانوسل مدل 50NANO84


یکی از محصولات پرطرفدار که مورد استفاده افراد زیادی واقع شده تلویزیون می باشد که توسط برند های مختلفی تولید می شود، کمپانی LG سری جدیدی از تلویزیون های نانوسل را در سال 2022 با کیفیت بهتر و فناوری های جدید تر ارائه داده. تلویزیون مدل 50NANO84 ساخت کشور کره می باشد که از کیفیت تصویر 4K NANOCELL پشتیبانی می نماید تا تصاویر را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد و همچنین دارای دو کانال صوتی می باشد که هر کدام از آنها از توان صوتی 10 واتی بهره می برد. پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K در این مدل تلویزیون با سرعت و با کیفیت فوق العاده عمل می کند و همچنین سیستم عامل WebOS تلویزیون هوشمندی را با امکانات کاربردی در دسترس کاربران قرار داده است.

با توجه به کارکرد و عملکرد تلویزیون ال جی مدل NANO84، پیشنهاد مناسبی برای استفاده روزانه، افراد گمینگ و استفاده در شرکت ها می باشد وهمچنین گزینه مناسبی برای افرادی می باشد که قصد خرید جهیزیه را دارند که می توانید آن را با سایر محصولات خانگی در سایت اصلی کالا با قیمت مناسب تهیه نمایید؛ برای ثبت سفارش می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ سفارش خود را ثبت نمایید و حتی قبل از تحویل کالا آن را از نظر اصل بودن چک نمایید و سپس با خیال راحت آن را تحویل بگیرید و حتی در صورت خواسته شما کالا همراه با گارانتی معتبر ارسال خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50NANO84 4K NanoCell

مشخصات

مدل کامل
NANO84
سری
84
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی/مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
4K NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
LED NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker/Expert/Standard/Game/Eco/Expert/Vivid/Cinema/Sports
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5x65x112 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50NANO84
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO84
سری
84
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی/مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
4K NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Edge LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
LED NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker/Expert/Standard/Game/Eco/Expert/Vivid/Cinema/Sports

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5x65x112 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50NANO84
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم