تلویزیون ال جی 50 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 50NANO76

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

  • کیفیت تصویر فورکی 4K
  • نوع صفحه نمایش NANO Cell
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • قابلیت سنسو تشخصی نور Illuminance Green sensor
  • ابعاد 112*65*5 سانتی متر
  • سیستم عامل WebOS
  • سال ساخت 2022 
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی
ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 50NANO76 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

شرکت ال جی یکی از پر طرف دار ترین برند در سطح محصولات برقی و خانگی است. الجی با طراحی و تولید تلویزون های هوشمند و وارد کردن آنها به بازار امروز از استقبال بینظیری در بین مردم برخودار می باشد و اعم با استفاده از فناوری و امکانات هوشمند تلویزون را از هر نظر کامل و بی نقص تولید کرده است. محصول تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 ساخت سال 2022 و همچنین کشور سازنده کره و کشور مونتاژ اندونزی است.

این محصول منحصر به فرد ال جی دارای نوع نمایشگر نانوسل NANOCell در اندازه 50 اینچی می باشد یکی از امکانات صفحه نمایش این محصول کیفیت تصویر فورکی 4k بوده که صحنه و محتوا را به طور شگفت انگیزی نمایش می دهد. نانوسل به عنوان یک تکنولوژی در نوع نمایگشر تلویزون ها به شمار می رود که با پشتیبانی از قابلیت یا فناوری NANO COLOR از دقت و اعماق طیف بزرگی از رنگبندی ها برخودار است. تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 دارای رزولوشن یا به اصطلاح ساده تر وضوح تصویر 3840*2160 می باشد، این تعداد وضوح تصویر محتوا را با عملکردی بینظیر شفاف و کیفیت تصویر را چندبرابر زیبا می سازد.

refresh rate در تلویزیون 55 ال جی از 60HZ بهرمند شده است کارایی این refresh rate یا همان نرخ تصویر به این صورت است که محتواهایی که از سرعت بالایی برخودار هستند نکته به نکته صحنه ها را چک کرده و بر روی صفحه نمایش تلویزون روان و شفافیت خاصی را به وجود می آورد همچنین به هیچ و جه سرعت محتوا را پایین نمی اورد بلکه عملکرد آن را نیز افزایش می یابد. یکی از نکات مهم در این محصول باید بیان شود ساختار و بدنه منحصر به فرد آن است که دارای رنگ سیلور و بدنه فریم می باشد این بدنه فریم مجهز به کم ضخامت ترین بدنه است.

شکل پایه این محصول وسط و هلالی شکل است که با توجه به دو روش نصبی که برای آن تعبیه شده است در روش اول که با استفاده از پایه ها صورت می گیرد و زیبایی منحصر به فردی و مدرن به ساختار تلویزیون می بخشد. ال جی یکی از برند هایی است که در اوج تکنولوژی های بروز موج می زند و با استفاده از این فناوری هایی که دارد بعضی از آن ها را در محصولات خود با توجه به کارایی به کار می برد.

یکی از این تکنولوژی ها پشتیبانی از فرمت های بلوتوث و وای فای است که توسط سیستم عمل تعین شده در تلویزون صورت می گیرد. تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 دارای درگاه های از پشت تعین شده است که به طور 3 عدد پورت HDMI، 2 عدد پورت USB، پورت خروجی صوتی دیجیتال و سایر پورت و درگاه های دیگر نیز می باشد. با قرار گیری این پورت ها در قصمت پشت تلویزون که بلکه به صورت مخفی شکل طراحی شده به منظور مرتب سازی قصمت پشتی تلویزون تولید شده است.

این پورت های موجود هر یک از آنها عملکرد و کارایی به خوص را به خود دارند و با توجه به فرمت های شبکه بی سیم (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) یکی از راه های بسیار ساده و آسان برای اتصال گوشی هوشمند خود به تلویزون و اعم حتی م یتواند از طریق بلوتوث گوشی خود که به تلویزون وصل می شود نیز آهنگ پخش نمایید. این محصول از توان خروجی و تعداد سیستم صوتی بینظیری برخودار است و باتوجه به کارایی آنها صدای فراگیر مانند سینما ها در محیط خود پخش نمایید.

این محصول مجهز به 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد که این بلندگو ها از پهنا و تولید صدای عظیمی برخودار هستند. سیستم عامل و پردازنده که به عنوان مدیریت کل شنخاته شده در تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 به این صورت است که سیستم عامل به کار برده شده در این محصول از WebOS بهرمند شده است. این سیستم عامل WebOS یکی از معروف ترین قطعات ال جی می باشد که از عملکرد و پشتیبانی از سایر اپلیکشن و مواردی دیگر را نیز دارد.

پردازنده بهکارفته شده در این محصول α5 Gen5 AI Processor 4K این است که همانطور در پاراگراف بالا آشاره کردیم به عنوان مدیریت کل در تجزیه و تحلیل بارگیری داده های شما عمل می کند. این محصول بینظیر ال جی در کنار این تکنولوژی و قابلیت ها سایر امکانات هوشمند نیز برای آن طراحی کرده است یکی از این امکانات هوشمند کنترل ریوت آن می باشد که ساده ترین دسترسی حتی از راه دور برای شما عزیزان فراهم می کند همچنین مورد دیگر امانات هوشمند این محصول قابلیت گیمینگ می باشد.

و با طراحی صفحه نمایش 50 اینچی که جمع جور می باشد بهترین امکان لحظه های گیمینگ را برای شما به آرمغان می آورد.تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 یکی از بهترین محصولات در رده لوازم خانگی صوتی و تصویری می باشد که در نگاه اول قطعا مجذوب کیفیت تصویر آن و ساختار بدن این محصول می شوید برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد در ادامه مطلب و معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 مجهز به شیک ترین ساختار بدنه می باشد. طراحی بدنه این محصول به گونه ای زیبا و منحصر به فرد است که در بازار امروز فقط حرف از شکوه این محصول است و همچنین کارایی و کیفیت تصویری که در خود جایی داده است از بینظیر ترین تلویزون های 2022 به شمار می رود. تلویزون 50 اینچ ال جی دارای بدنه کم ضخامت و نازک اعم با ساختار کلی فریم طراحی شده است شایان ذکر است که از رنگ سیلوره بهرمند شده است.

یکی از اقلام همراه این محصول پایه وسط هلالی شکل است که در صورت نصب بر روی میز استفاده می شود این قطعه به تنهایی نیز جذابیت خاصی دارد و اگر به عکس ها موجود در سایت توجه فرمایید پایه آن شامل ساختار شیک و مدرن تلویزون می شود. تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 از نظر کیفیت و زیبایی در خانه های شما حرف اول را به خود اختصاص داده است.

کیفیت تصویر منحصر به فرد تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

این محصول بینظیر دارای نوع نمایشگر نانوسل NANOCell در اندازه 50 اینچی و با کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد. قابلیت نانوسل NANOCell مانند سایر امکانات هوشمند تلویزون به شمارمی رود که دارای طیف عظیم از دقت و اعماق رنگبندی های مختلط می باشد که جذابیت صحنه ها را چند برابر می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 مجهز به نور پس زمینه Direct LED می باشد که صفحه نمایش تلویزون را به زیبایی خارق العاده فرا می خواند.

صفحه نمایش این محصول مجهز به فوق العاده ترین به عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد که یکی از گسترده و بزرگ ترین رنگ صحنه ها را در خود جایی داده است. تکنولوژی TruMotion 120 و کارایی آن در صفحه نمایش به این روش است که صحنه های کند را از سریع ترین حالت و به صورت اکشن که قابلیت این را دارد که در هر صوتی که مایلد محتوا پخش شود می توانید تنظیم نمایید.

نقش رفرش ریت یکی از پرکاربرد ترین گزینه در تلویزون های امروز می باشد با توجه به اکثری از تلویزون ها که قابلیت گیمینگ دارند این نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت به کار برده می شود و عملکرد آن به این روش است که صحنه ها را کنترل و شفاف نمایش می دهد همچنین به سرعت و عکلکرد آن می افزاید و در این محصول 60hz تعریف شده است. بخش دیگر کیفیت صفحه نمایی مانند نرخ نو سازی رزولوشن است.

که کارایی آن به این صورت می باشد با تعداد ارقام معین 3840*2160 تعبیه شده است و کیفیت تصویر را چند برابر می کند، فناوری 4k Upscaler نقش نویز تصاویر را برعهده دارد. تکنولوژی Dynamic Tone Mapping در تلویوزن صحنه و محتوا را به صورت زنده پخش می کند که کامل نقش صحنه ها را در محیط خود احساس می کنید. Illuminance Green sensor سنسور کنترل خودکار می باشد که با توجه به مکان یا محیط شما عزیزان نورس پس زمینه تلویزون را تنظیم می کند.

کیفیت وضوح صدا تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 مجهز به 2 عدد کانال صوتی باتوان خروجی 20 وات طراحی شده است. یکی از فناوری های به کاررفته در این محصول LG Sound Sync می باشد. کارایی این فناوری در بخش تولید صدا تلوزیون به این صورت است که تجربه عالی در نصب به صور بی سیم با سار امکانات مانند سندبار و سینماخانگی ها را به وجود می آورد. یکی از فناوری بارز که کارایی منحصر به فردی در پخش تولید صدا ارائه می دهد این است صدا را به طور همزمان از بلندگو های موجود در تلویزون و سندبار و غیره پخش می کند.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

سیستم عامل همان پشتیبانی از اپلیکشن و سایر امکانات است که شما عزیزان از آن استفاده و دسترسی دارید، تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 دارای سیستم عامل WebOS است. این سیستم عامل از مجهز ترین امکانات بر خودار است و با طراحی فوق العاده بینظیری که دارد بلکه دسترسی آسانی با اپلیکشن ها برای شما عزیزان فراهم کرده است اعم پشتیبانی بینظیری در برنامه های مختلط دارد. پردازنده به کاررفته شده در این محصول α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد که یکی از سرعت عمل های عالی را در خود جایی داده و باتوجه به کیفیت تصویر و سایر امکاناتی که برای آن تعبیه شده است حتی بر روی آن تاثیر گذاشته و کیفیت تصویر را از نظر زیبایی و عملکرد بالا می برد.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 دارای امکانات هوشمندی مانند ریموت کنترل و هوش مصنوعی ThinQ AI می باشد. ریموت کنترل امکانتی بسیار کاربردی را برای شما عزیران فراهم می کند. یکی از شگفت زده ترین امکانات این ریموت کنترل هوشمند ال جی امکان جستجوی صوتی و فرمان صوتی می باشد بلکه زیبایی خاصی را به قابلیت های تلویزون بخشیده است.

یکی از کارایی پرکابرد این قابلیت حتی می توان از راه دور نیز می توانید دستورات خود را بر روی تلویزیون اعمال کنید، هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 یکی از بارز ترین قابلیت های 2022 می باشد. این محصول دارای IOT می باشد که به عنوان ایترنت اشیا شناخته شده است و از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند همچنین از طریق منوی Home Dashboard در تلویزون تعبیه شده است می توانید تلویزون خود را کنترل کنید.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل 50NANO76

ال جی با طراحی و تولید تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 در اندازه های مختلف به شما این قابلیت را می دهد تا به دلخوا و بسته به اندازه محیط خود اینچ تلویزون را انتخاب کنید. این محصول دارای کیفیت تصویر بینظیری است و با تکنولوژی هایی منحصر به فردی که برای آن تعریف شده است از طیف گسترده از رنگ ها برخودار است که صحنه ها را به صورت زنده و زیبایی خاصی نمایش می دهد.

بخش صوتی تلویزون ال جی دارای 2عدد سیستم صوتی با توان 20 وات می باشد با توجه به تعدادکم 20 واتی که برای آن تعریف شده اعم از تولید پخش صدا یک سطح و قدرتمند برخودار است. تلویزیون ال جی نانوسل 50 اینچ 4K مدل NANO7650 مجهز به سیستم عامل و پردازشگر فوق العاده عالیی می باشد که کارایی و عملکرد این دو تکنوژی و قطعه از سریع ترین عملکرد برخودار هستند.

سیستم عامل WebOS در این تلویزون از کارایی بسیار زیادی برخودار است و با پشتبنی از تمام امکانات که برای آن تعبیه شده شما عزیزان را از سایر امکانات همچون امکانات کنسول بازی و غیره بی نیاز می کند و با پشتیبانی این کنسول های بازیمختلف در بخش گیمینگ شما عزیزان را از صرف هزینه های زیاد خلاص می کند. پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K در این محصول عملیاتی که ما می خوایم بر روی صفحه نمایش عامال شود به عنوان داده از ما می گیرد و باتوجه به کارایی و تجزیه تحلیلی که انجام می دهد نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد. این محصول یکی از انتخاب های بینظیر برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر در خانه های شما عزیزان باشد برای دسترسی و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 50NANO76 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 50NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard
توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112*65*5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 50NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED<br />
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112*65*5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم