تلویزیون ال جی 75 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 75NANO76

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

  • کیفیت تصویر فورکی 4K
  • نوع صفحه نمایش NANO Cell
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • قابلیت سنسو تشخصی نور Illuminance Green sensor
  • ابعاد 167*96*5 سانتی متر
  • سیستم عامل WebOS
  • سال ساخت 2022 
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی
ادامه مطلبShow less
48,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 75NANO76 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

تلویزیون در بخش های صوتی و تصویری قرار دارد و در خانه ها امروز ضروری و مهم به شمار می رود ولی امروز به پیشرفت چشم گیر تکنولوژی ها و شرکت ها مختلف این تکنولوژی ها را در قصمت های مختلط تلویزون اضافه کرده اند و هریکی از برند های هر بار ساختار و قابلیت های منحصر به فردی به محصولات خود می بخشند. برند و کمپانی ال جی با تولید و طراحی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 یکی از بینظیر ترین محصولات پرکابرد خود را در سال 2022 به بازار عرضه کرد.

این محصول یکی از قدرتمند ترین ارائه کیفیت صفحه نمایش با صحنه های واقعی است اگر برای اولین بار از این تلویزون استفاده کنید لذت کیفیت اصلی را قطعا تجربه می کنید و یکی از برند هایی می باشد که بیاد ماندنی ترین لحظات را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. تلویزیون ال جی مدل NANO7675 دارای نوع نمایشگر صفحه نانوسل NANOCell با نور پس زمینه Direct LED می باشد، این قابلیت نانوسل NANOCell دارای عظیم ترین رنگ بندی ها می باشد که محتوا را به صورت زنده نیز پخش می کند همچنین نور پس زمینه Direct LED که زیبایی کیفیت تصویر را چند برابر می کند.

در کیفیت تصویر دو عامل ویژگی از توجه مهمی برخودار است رزولوشن و هرتز تعداد معینی هستند که توسط کاربران تولید کنند محصولات شرکت ال جی صورت می گیرد اعم هر چند این تعداد ارقام بیشتر باشد کیفیت توصویر بالاتری برخودار می شوید. رزولوشن این محصول از 3840*2160 بهره گرفته است و کارایی آن به این صورت است که مانند نقطه های کوچک بر روی صحنه ها قرار می گیرند و محتوا را به صورت شفاف تر نمایش می دهد اما گزینه دیگر که نوسازی تصاویر گفته می شود از 60HZ می باشد که بعضی از صحنه ها که کیفیت بسیار پایین دارند نوسازی کرده و به صورت روان و سرعتی بینظیر بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند.

بانوان یکی از باسلیقه ترین مخلوقات هستند که به ظاهر اهمیت بالایی می دهند. این اهمیت در انتخاب ظاهر و رنگ هر چیزی تاصیر دارد به خوص انتخاب تلویزون که بخش اصلی خانه ها را تشکیل می دهد. طراحی و ساختار تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 از زیباترین و محکم ترین قطعات تشکیل شده است به طور که این محصول دارای بدنه فریم و کم ظخامت است همچنین در رنگ سیلور طراحی گردیده است.

یکی ازمکانات پرکاربرد اتصال بین تلویزون و گوش هوشمند است که امروز از ارتبات ساده ترین مرحله برخودار است. یکی از این ارتبات های ساده و راحت استفاده از فرمت های شبکه بی سیم (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) می باشد که این فرمت ها توسط سیستم عامل تلویزیون نیز پشتیبانی می شود. این محصول دارای پورت ها اتصال به صورت کابل و سیم می باشد که به صورت 3 عدد پورت HDMI، 2 عدد پورت USB، پورت خروجی صوتی دیجیتال و غیره در پشت تلویزون تعبیه شده است.

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون 75 اینچی ال جی WebOS می باشد که یکی از قدرتمند و پرکاربرترین سیستم عامل ها به شمار می رود. پردازنده این محصول α5 Gen5 AI Processor 4K است که با توجه به فناوری و تکونولوژی های تعریف شده این محوصل قطعا باید پردازشگر قوی به کار رفته باشد که به همین صورت از پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K استفاده نموده اند. تلویزون به صورت صوتی و تصویری عمل می کند که قطعا باید از تولید صدای فراگیری برخودارباشد، تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 مجهز به سیستم صوتی 2 عدد باتوان خروجی 20 وات می باشد که یکی از قدرتمند ترین و بینظیر ترین بلندگوها برخودار است. برای آشنایی بیشتر با این محصول منحصر به فرد در ادامه معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

شکل ظاهر در انتخاب هر چیزی حرف اول معیار های انتخاب را می زند که خوشبختانه ال جی یکی از شیک ترین ساختار بدنه را در تمامی محصولات خود به کار برده است. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 با ساختار بدنه فریم و کمترین ظخامت در رنگ مشکی برخودار می باشد. رنگ مشکی از آن دسته رنگ های جذاب می باشد که با تمامی ساختار دیوار و دکوراسیون خانه شما عزیزان هماهنگ می شود همچنین با اندازه صفحه نمایش 75 اینچی که در خود جایی داده است زیباترین شکل را به خانه های شما می بخشد.

این محصول در سال 2022 تولید و توسط کشور اندونزی مونتاژ شده است، یکی از اقلام همراه این محصول در دسته بندی پایه هلالی شکل تلویزون می باشد باتوجه به رنگ اصلی تلویزون نیز پایه هاهم رنگ مشکی براق خاصی دارند. یکی از قابلیت های مهم تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 به دو دسته تقسیم شده است که کارایی فوق العاده عالی را برای شما عزیزان دارد. این قابلیت ها روش نصب در دو صورت امکان پذیر است، که در روش اول توسط پایه هلالی شکل مشکی براق می توانید بر روی میز نصب کنید همچین با استفاده از امکانات همراه در دسته بندی که شاملا اقلام همراه می شوند قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد با توجه به اندازه و کیفیت صفحه نمایش عالی ترین منظره را برای خانه های شما عزیزان به آرمغان می آورد.

کیفیت تصویر منحصر به فرد تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76


می توانید با یک بار هزینه کردن با قیمت فوق العاده مناسب صاحب بهترین محصول با امانات بروز باشید همچنین جدا از این قابلیت ها از اصلی ترین برند می توانید محصول خود را تهیه کنید. این محصول شامل تلویزون می باشد که به شما عزیزان تمامی امکانات را معرفی کردیم اما باز هر چند از ویژگی های آن بیان کردن کم است. بخش اصلی تلویزون صفحه نمایش و کیفیت آن می باشد که همواره کمپانی عظیم ال جی بهترین و فوق العاده ترین تجهیزات را برای تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 تعبیه کرده است.

این محصول دارای نوع نوع نمایشگر نانوسل NANOCell در اندازه 75 اینچی با کیفیت تصویر 4K می باشد با توجه به این قابلیت های منحصر به فرد از کفیت تصویر و صحنه های زنده کاملا برخودار می شوید. تلویزون ال جی مجهز به عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است که عظیم ترین رنگبندی مختلط را به خود اختصاص داده است همچنین صحنه ها را با کیفیت فوق العاده نمایش می دهد.

با توجه به اندازه 75 اینچی و کیفیت تصویر منحصر به فرد این محصول می توانید از قابلیت گیمینگ استفاده کنید که کسب لذت بخش ترین تجربه به یاد ماندنی برای شما عزیزان به وجود می آورد. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 مجهز به رزولوشن 3840*2160 با نرخ تصویر 60HZ می باشد و کیفیت تصویر را چند برابر افزایش می یابد و با توجه به نرخ نوسازی تصویر تعین شده حتی کوچیک ترین جزئیات محتوا را به نمایش می گذارد.

ال جی قابلیت های پر کار برد را در پخش نمایش تصاویر تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 تعبیه کرده است که کارایی فناوری Dynamic Tone Mapping به این صورت است صحنه ها را زنده نمایش می دهد چنانچه وجود اشخاص را در مکان احساس نمایید. همچنین فناوری قابل تعریف بخش کیفیت تصویر Illuminance Green sensor می باشد که باتوجه به نور محیط نور پس زمینه Direct LED را به صورت خودکار بسته به محیط تنظیم می کند.

کیفیت وضوح صدا تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

کیفیت صدا در صحنه های در حال پخش بسیار مهم است و بسته به محیط صحنه هایی که دارای هیجانات بالایی هستند صدا از عامل مهمترین ویژگی برخودار است. این محصول دارای تولید صدای فراگیری در 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد، اکر به این ویژگی صدا در تلویزون توجه کنید به توان خروجی و تعداد سیستم صوتی 2 عدد می رسید فکر می کنید که از توان و سیستم صوتی کم برخودار است اما سخت در اشتباهید با توجه به توان خروجی کم و سیستم صوتی از قابلیت پخش صدا فوق العاده عالی و قراگیری برخودار هستند. همچنین با بکار گیری تکنولوژی LG Sound Sync می توانید صدا را به صورت همزمان از سند بار و بلندگوها با توان 20 وات پخش کند.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

سیستم عامل یکی از اجزای مهم پخش صفحه نمایش است که توسط آن تمامی صحنه ها پخش می شوند همچنین تکنولوژی هایی که در امکانات تلویزون به کاررفته شده توسط سیستم عامل پشتیبانی و اعمال می شوند. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 دارای سیستم عامل WebOS که از بهترین عملکرد و امکانات برخودار است. این محصول مجهز به پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد، پردازنده تمامی اطلاعات وارد شده را برسی می کند و باکیفیت ترین اصلاعات را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

این محصول یکی از مجهز ترین و به عنوان هوشمند در بازار و بین مردم شناخته شده است. اما دو امکانات مهم که در بین مردم از استقبال بیشتری برخودار بوده گیمینگ با پشتیبانی از تمامی کنسول های بازی و هوش مصنوعی ThinQ AI می باشد. این هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزون یکی از با ارزش ترین امکانات می باشد اعم همچنین دارای IOT که به عنوان ایترنت اشیا معرفی شده است همچنین در قصمت منوی تنظیمات تلویزون گزینه Home Dashboard دارد که با استفاده از آن حتی در راه دور و کمترین فصله می توانید تلویزون خود را کنترل کنید.

گیمینگ یکی از قابلیت های پرکاربرد در بین نوجوانان است که علاقه شدیدی به آن دارند با قابلیت هایی که ال جی توسط این محصول در اختیار شما عزیزان قرار داده است می توانید دلنشین ترین اوقات گران بهای خود را با آن سپری کنید. ریموت کنترل هم بخش از امکانات هوشمند تلویزون به شمار می رود که همچنین کارایی مانن فرمان صوتی و دستورات صوتی حتی از نزدیک و اعم راه دور نیز می توانید انجام دهید.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل 75NANO76

این محصول دارای دو روش ارتبات مستقیم با سایر امکانات هوشمند شما را دارد که با استفاده از در گاه و پورت های تعبیه شده به صورت 2عدد سیستم صوتی با توان 20 وات می باشد همچینین روش دوم فرمت های وای فای و بلوتوث که توسط سیستم عامل WebOS پشتبانی می شود امکان پذیر است. تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 از شیک ترین ظاهر و ساختار محکم برخودار است که دکوراسیون خانه شما را به مدرن ترین شیوه تبدیل می کند همچنین با ضخامت کمی که برای آن طراحی شده مانند قاپ عکس در صورت نصب بر روی دیوار عمل می کند.

پردازنده Gen5 AI Processor 4K در تلویزون 75 اینچ ال جی عملکرد سریعی دارد چنانچه در کمترین تایم ممکن نتیجه را برای شما روی صفحه نمایش نمایان می کند. امکانات به کار رفته شده در این محصول نام آن را به عنوان هوشمند ترین تلویزون در بازار نام برده می شود همچنین کیفیت تصویر فوق العاده عالیی با گزینه های رزولوشن 3840*2160 و وضوح تصویر 60HZ بهترین پخش صحنه های به صورت زنده برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. با استفاده از تکنولوژی نانوسل که طیف گسترده از رنگ ها و عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) که حتی تصویر کیفیت آن در فکر شما امکان پذیر نیست بینظیر است.

این محصول می توانید یکی از انتخاب های اول شما در خرید جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر و باکیفیت تر در خانه های شما عزیزان باشد قطعا مطمان باشید شما با انتخاب این محصول بلکه از خرید سایر امکانات اضافی خلاص می شوید بلکه با صرفه هزینه کاملا مناسب می توانید حس تازگی و تکنولوژی بسیار قدرت مند بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K مدل NANO7675 در اینچ های مختلف و شایان ذکر است از قطعات اصلی طراحی و تولید شده است از سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 75NANO76 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 75NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*96*5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 75NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED<br />
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*96*5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم