تلویزیون ال جی 65 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 65NANO76

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

  • کیفیت تصویر فورکی 4K
  • نوع صفحه نمایش NANO Cell
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • قابلیت سنسو تشخصی نور Illuminance Green sensor
  • ابعاد 145*83*5 سانتی متر
  • سیستم عامل WebOS
  • سال ساخت 2022 
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی
ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 65NANO76 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

ال جی یک برند عظیم تولید و عرضه تلویزون می باشد همانطور که می دانیم برند ال جی یکی از نامدار ترین برند جهانی یاد می شود و امروز با طراحی تلویزون و تکنولوژی های هوشمندی که در تولید و طراحی آن به کار رفته شده است به عنوان هوش مصنوعی دیده می شود. LG این بار با طراحی تلویزون منحصر به فرد که تمامی قابلیت و تکنولوژی های بروز را به خود اختصاص داده است به بازار امروز در سال 2022 عرضه کرد.تلویزون 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 از عظیم ترین فناوری های روز دنیا برخودار است با توجه به طراحی و تولید این محصول توسط کاربران شرکت ال جی از ساختار فوق العاده عالی و محکم برخودار است. این محصول از بهترین کیفیت نمایش و صفحه نمایش برخودار می باشد چنانچه مجهز به نوع نمایشگر NANOcell در اندازه 65 اینچی با کیفیت تصویر 4K می باشد.

قابلیت نانوسل در نمایشگر تلویزون به این صورت است که این نانوسل ها به دسته بندی زرات نانو تشکیل شده اند و این زرات طیف عظیمی از رنگبندی ها تشکیل شده است. دو گزینه از مهمترین شاخص های کیفیت تصویر رزولوشن و هرتز می باشد که در انتخاب و خریدی تلویزون به این دو گزینه صفحه نمایش توجه بسیار می شود. رزولوشن در این محصول 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکس به نقطه های کوچکی می گویند که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرند و صحنه ها را به وضوح تصویر بالایی نمایش می دهد.

همچنین دومین گزینش دیگر هرتز یا همان refresh rate می باشد که با توجه به تعداد 60HZ که برای آن تعریف شده است محتوای در حال پخش را با سرعت و کیفیت شاف نمایان می کند. ال جی در تولید و طراحی ساختار تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 از بهترین قطعات الیاژ شده اصلی به کاربرده است چنانه بدنه ای فریم و مشکی رنگ در این محصول استفاده کرده.

ارتبات و اتصال یکی از امکانات پرکاربرد در تلویزون می باشد که با استفاده از پورت و درگاه های تعبیه شده در تلویزون صورت می گیرد اما این درگاه ها و پورت از تعداد معینی در تلویزون وجود دارد که در این محصول به صورت 3 عدد پورت HDMI، 2 عدد پورت USB می باشد. باتوجه به پورت و درگاه های اتصال که در تلویزون طراحی شده است و امکان اتصال را با گوشی هوشمند شما امکان پذیر است.

اعم می توانید با استفاده از فناوری یا فرمت های شبکه بی سیم (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) نیز اتصال برقرار کنید همچنین این تلویزون خارق العاده این امکان را دارد تا با استفاده از بلوتوث Bluetooth نیز آهنگ پخش کنید. تلویزون 65 اینچ ال جی دارای قدرت بینظیری در پخش صدا دارد و باتوجه به 2 عدد سیستم صوتی و 60وات خروجی صدایی فراگیر را در محیط خانه شما به ومجود می آورد.

سیستم عامل و پردازنده دو عمل مهم در باگیری و نمایش صفحه نمایشگر تلویزون دارند، سیستم عامل در تلویزون همان امکانات دسترسی آسان به تمام شبکه و منو ها و حتی پنل تنظیمات می باشد اما ال جی امروز در این پخش سیستم عامل تغیراتی را ایجاد کرده است که با استفاده از تکنولوژی های متفاوت و قرار گیری آنما در پنل تنظیمات می توانید به دلخواه خود و بسته به کارایی فناوری های تنظیماتی جدید در سیستم عامل تلویزون و سایر امکانات تلویزون ایجاد کنید. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 دارای سیستم عامل WebOS می باشد که از قدرتمند ترین و بروز ترین محتوا و فناوری ها برخودار است.

نام پردازنده در هر محصول به منظور بارگیری و تجزیه تحلیل چند مرحله ای می باشد که شکل این پردازنده یا پردازشگر قطعه مربعی شکل یا مستطیلی است که حتی مدل آن بر روی قطعه درج شده است که کیفیت و کارایی اصلی آن را تظمین می کند. پردازشگر در این محصول α5 Gen5 AI Processor 4K است که حتی توسط شرکت ال جی نیز نام گذاری شده و با توجه باکارایی و عظمت این برند دریافتیم که تمام امکانات به کاررفته شده در محصولات از بهترین کیفیت و عملکرد برخودار است.

همچنین شایان ذکر است که طراحی و ساختار به کاررفته شده در این امکانات ال جی از زیباترین و چشم گیرترین قطعات برخودار است. جدا از این امکانات فول این محصول از رنگ مشکی بهره مند شده است که فوق العاده عالی و دکوراسیون خانه شما عزیزان را به نحوه شیک ترین خانه لوکس تبدیل می کند. برای آشنایی بیشتر با سایر تکنولوژی های تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 در ادامه معرفی آن با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K  مدل 65NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K  مدل 65NANO76 دارای بدن فریم و مشکی رنگ است همچنین طراحی پایه این محصول هلالی شکل و با توجه به رنگ که در پشت تلویزون به کار رفته شده هم رنگ است. جابه جایی در تلویزون یکی از عامل های مهم در نگهدار است که باتوجه به ظرافت و نازک بودن آن باید بسیار مراقب باشید چنانچه پخش اصلی این تلویزون صفحه نمایش است اعم برای همین منظور مهم است. در این محصول از ظرافت و ضخامتی کم برخودار است اما از اصلی ترین قطعات توسط شرکت ال جی ساخته شده است که ماندگاری بینظیری را در خانه های شما به آرمغان می آورد. این تلویزون از اندازه 65 اینچی برخودار است وبا صفحه نمایش استانداردی که دارد و با قابلیت نصب بر روی دیوار که دارد زیبایی تلویزون را حتی در حالت عادی چند برابر می کند.

کیفیت تصویر منحصر به فرد تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 از نمایشگر NANOCell بهره مند شده است. صفحه نمایش این تلویزون از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) تشکیل شده است باتوجه به این اعداد و تعرفی که پیش روی شما عزیزان قرار دارد از گسترده ترین رنگ بندی ها برخودار است. رزولوشن 3840*2160 در کیفیت تصویر تلویزون صحنه ها را با وضوح فوق العاده بینظیر نمایش می دهد همچنین نوسازی تصویر یا همان هرتز به کار رفته شده در این محصول از 60HZ می باشد.

کارایی این 60HZ به این صورت است که عملکرد استاندارد صحنه ها را بالا می برد و صحنه ها را روان می کند به طوری که کوچیک ترین جزئیات نیز دیده می شود. Dynamic Tone Mapping این فناوری در قصمت پنل کیفیت تصویر قرار دارد که صحنه ها را به طور زنده ای پخش می کند که لذت بخش تیرین لحظات را برای شما عزیزان رقم می زند. اما تکنولوژی دیگر تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76، Illuminance Green sensor می باشد که دارای سنسور خودکار می باشد و بسته به نور محیط نور پس زمینه صفحه نمایش را کنترل می کند. یکی از کاربرد های عالی پخش تصاویر کارایی کاهش نویز می باشد که با استفاده از تکنولوژِی 4k Upscaler صورت می گیرد.

کیفیت وضوح صدا تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

پخش صدا در تلویزون خیلی مهم است برای همین منظور در خرید و انتخاب تلویزون باید بخه این نکات مهم توجه کرد. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 دارای 2 عدد کانال صوتی باتوان خروجی 20 وات می باشد شرکت ال جی دراعضای کمترین ویژگی این بلندگو ها به کاربرده اعم قدرتی بینظیری نیز به آن بخشیده است. از فناوری بارز در این محصول اتصال بی سیم توسط LG Sound Sync می باشد که اتصالی بسیار آسان بدونه هیچ اتصالی سیم وکابلی با سندبار و سینما خانگی ها به وجود می آورد.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

سیستم عامل همان امکانات پیش روی شما عزیزان در تلویزون می باشد که با استفاده از کنترلی که برای آن تعبیه شده قابلیت دسترسی را به وجود می آورد. اما سیستم عامل به کارفته شده در این محصول از بروز ترین امکانات که حتی بارگیری سایر اپشن های دیگر را نیز دارد. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 دارای سیستم عامل WebOS می باشد که بینظیر ترین سیستم عامل ها در رده تلویزون می باشد. پردازنده از تلویزون از عامل های مهم است چنانچه تلویزون از سرعت و عملکرد تشکیل شده است و با توجه به کارایی صوتی و تصویری بایشد از کیفیت و عملکرد فوق العاده نیزی برخودار باشد. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 با پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K از معیار های باکیفیت تلویزون به شمار می رود که حتی سریع تر از نور عمل می کند.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

هوش مصنوعی یکی از سایر امکاناتی می باشد که کارایی تلویزون را چند برابر کرده است و همچنین در اکثری از تلویزون ها دیده می شود. هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 یکی از معجزه آسایی ترین امکانات به شمار می رود که قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد. کنترل تلویزون ها با طراحی ساختار و اضافه شدن تکنولوژی های چشم گیری که تا به امروز داشته است .

و به عنوان ریموت کنترل در بازار امروز شناخته شده است که دسترسی ها را به صورت صوتی و اعم فرمان صوتی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.گیمینگ یکی از امکانات لذت بخش در خانه ها می باشد اما با کفیت کمی که دارد لذت چندانی را برای شما رغم نمی زند ما امروز با معرفی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 که به جرائت می توان گفت از بهترین و مهمترین تلویزون ها به شمار می رود که چنانچه با قابیلت گیمینگ افراد بیشتری را به خود جلب می کند.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 با کیفیت نمایش فورکی 4K و نوع نمایشگر نانوس NANOCell می باشد. نانوسل یکی از قوی ترین فناوری ها به شمار می رود که با تعریفی که برای کیفیت نمایش تلویزون شده است از گسترده ترین رنگبندی های طبیعی برخودار است که با استفاده این رنگبندی ها و تکنولوژی مخوص که تصاویر را به صورت زنده در محیط خانه پخش می کند. بعد از کیفیت تصویر تولید پخش صدا است که دارای 2عدد سیستم صوتی و باتوان خروجی 20 وات طراحی گردیده است.

این بلندگو ها از پهنا و سطح عظیمی تشکیل شده اند کا با پخش صدا در بلندگوها فرگیر ترین صدا برخودار می شوید. همچنین ال جی با تعریف تکنولوژی LG Sound Sync اتصالی بی سیم با سندبار و سینما خانگی ها را امکان پذیر می کند. شکل و ظاهری تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 از شیک ترین قطعات و استفاده از فوق العاده ترین رنگ که تمامی افراد به آن علاقه مند هستند به کار رفته است.

تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 از سایر امکانات هوشمندی برخودار است که حتی محصول را می توان به عنوان هوشمند نیز تعریف کرد امکانات هوشمند یا همان هوش مصنوعی گیمینگ که یکی از پرکاربرد ترین امکانات به شمار می رود، ریموت کنترل و هوش مصنوعی است. ریموت کنترل و کارایی آن در این محصول به صورت فرمان صوتی و جستجوی صوتی می باشد که حتی سیستم عامل این محصول با پشتبانی از فرمت وب گردی نیز می توانید بر روی آن جستجوی صوتی استفاده کنید. وب گردی از سایر امکانات پرکاربرد به شمار می رود که بستگی به نحوه استفاده یا زمان طولانی مدت استفاده شما عزیزان دارد.

هوش مصنوعی توسط IOT پشتبانی می شود و توسط فناوری Home Dashboard می توانید به گوش هوشمند خود متصل کنید و از قابلیت و معیارهای تلویزون از این طریق دسترسی داشته باشید. پردازنده و سیستم عامل نقش اصلی باگیری صحنه ها را دارند که باتوجه به فوق العاده ترین و بینظیر ترین سیستم عامل و پردازنده که مجهز ترین عملکرد و کیفیت را بر روی تلویزون دارند. تلویزیون ال جی نانوسل 65 اینچ 4K مدل 65NANO76 از بهترین انتخاب های برای مجهیزیه عروس و ایگزینی بهتر در خانه های شما عزیزان باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا و شماره ثبت شده که دارای وات ساپ است می توانید با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 65NANO76 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 65NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145*83*5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 65NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی شکل
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145*83*5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم