تلویزیون ال جی 70 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 70NANO76

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

  • کیفیت تصویر فورکی 4K
  • نوع صفحه نمایش NANO Cell
  • اندازه صفحه نمایش 70 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • قابلیت سنسو تشخصی نور Illuminance Green sensor
  • ابعاد 156*90*5 سانتی متر
  • سیستم عامل WebOS
  • سال ساخت 2022 
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی
ادامه مطلبShow less
32,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 70NANO76 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

به طور کلی کمپانی ال جی از عظیم ترین تکنولوژی و فناوری های بروز برخودار است که محصولات وادراتی ال جی به عنوان هوش مصنوعی شناخته شده است. ال جی هر بار و هر دقیقه با تولید محصول جدید در کنار آن از بهترین امکانات در تولید آن استفاده می کند که ارائه فوق العاده ترین امکانات را برای شما عزیزان فراهم می کند. تلویزیون نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 طراحی و تولید ال جی در سال 2022 می باشد که سازنده کره جنوبی و مونتاژ کشور اندونزی می باشد.

این محصول از بینظیری ترین نمایشگر در رده تلویزون های دیگر است که دارای نوع نمایشگر NANOCell در اندازه 70 اینچی بوده اعم از کیفیت نمایش 4K برخودار می باشد. کیفیت نمایش دارای زیر شاخه های رزولوشن و نرخ نوسازی تصاویر می باشد این دو قابلیت تشکیل دهنده اصلی شفافیت تصویر ووضوح آن است که هرچقدر یشتر باشید کیفیت تصویر بالاتر است. رزولوشن این محصول 3840*2160 پیکسل بوده همچنین با نرخ نوسازی تصویر 60HZ که صحنه ها را به صورت فوق العاده روان بدونه ایجاد هیچ نقصی نمایش می دهد.

تصویر و نمایشگر باید براساس یک سری از فناوری و قابلیت ها کنترل می شوند که شامل همان رزولوشن و هرتز می شود در کنترل و تنظیم صحنه ها کاربرد بسیار عالی دارند. محصولات ال جی یکی از هوشمند ترین و فول امکانات باتوجه به رقبای خود است که هر بار با تولید و طراحی تمامی افراد را به خود جلب می کند. این محصول خارق العاده از شیک ترین ساختار و زیبایی برخودار است چنانچه با دارا بودن بدنه فریم و مشکی رنگ از جلب توجه بسیار برخودار است یکی از امکانات این محصول که از قابلیت های پراستفاده ترین قرار می گیرد روش نصب در دو صورت امکان پذیر است در روش الول با استفاده از پایه وسط هلالی شکل مشکی که از براقی خاصی برخودار است و حتی به ساختار تلویزون زیبایی منحصر به فردی ارتقا می دهد.

همچنین در روش دوم نصب با استفاده از قلام همراه که در دسته بندی تعبیه شده است می وانید بر روی دیوار نیز نصب نمایی باتوجه به اندازه70 اینچی تلویزون یکی از شیک ترن دکوراسیون را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. تصال در لوازم های برقی خانگی بسیار کاربرد دارد که با استفاده از سیسم و کابل های موجود با سایر امکاناتی که در دسترس دارید می توانید به تلویزون متصل شوید. اتصال با ایتفاده از درگاه و پورت ها موجود در تلویزون صورت می گیرد که این محصول دارای 3 عدد پورت HDMI، 2 عدد پورت USB است که به صورت مخفی شکل در پشت تلویزون قاپ فریم تعبیه شده است.

سیستم عامل یکی از امکاناتی است که از سایر تکنولوژی و دسترسی ها برخودار است که در بخش این محصول با پشتیبانی از فرمت بی سیم (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) اتصال را به ساده ترین روش بدونه استفاده از سیسم کابل صورت می گیرد. باتوجه به تعریف در پی داشتیم پی بردیم کیفیت تصویر از هر لحاز از مهمترین اجزای تلویزون می باشد اما بخش دیگری که مانند کیفیت تصویر مهم است وضوح و تولید صدا است.

تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 مجهز به تولید صدای در 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 واتی می باشد. این محوصل از امکاناتی هوشمند با هوش مصنوعی برخودار است یکی از این امکانات کنترل کردن تلویزون از راه دور می باشد که با استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI صورت می گیرد. همچنین تکنولوژی دیگر هم که در ریموت کنترل هوشمند قرار دارد استفاده از فرمان و جستوجوی صوتی است که اعم این دو نیز از راه دور نیز قابل استفاده می باشد. برای آشنایی بیشتر با تمامی امکانات و تکنولوژی های بروز در تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 در ادامه معرفی آن در این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 از بدنه فریم و کمترین ضخامت ممکن در رنگ مشکی تولید شده است. جابه جایی در هر محوصل از مهمترین نکات قابل توجه است و باتوجه به نازکی که برخودار است باید در جابه جایی توجه بسیار شود. شکل و طراحی پایه های این محصول به صورت پایه وسط هلالی شکل تولید شده است همچنین رنگ این پایه هم رنگ اصلی تلویزون می باشد. این پایه هلالی شکل از استحکام و مقاومت بالایی بر خودار است که در برابر ضربه های فیزکی مقاومت بالایی را آیفا می کند. تلویزون ال جی در اندازه 70 اینچی زیبایی خاصی را در نصب بر روی دیوار به خانه های شما می بخشد اگر به گوشه های تلویوزن توجه کنید می بینید از کناره های فریم کمی برخودار است که صحنه هار تمام صفحه به نمایش می گذارد.

کیفیت تصویر منحصر به فرد تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

این محصول دارای نوع نمایشگر NANOCell می باشد همچنین عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) تعبیه شده است این قابلیت از گسترده ترین رنگبندی را به خود اختصاص داده است. رزولوشن 3840*2160 پیکسل در این محصول صحنه ها را با وضوح وکیفیت فوق العاده عالی نمایش می دهد همچنین هرتز که از قابلیت های مهم این تلویزون به شمار می رود 60HZ می باشد ایت تعداد هرتز ها سرعت عما را بالا برده و کیفیت تصویر را شفاف تر می سازد.

این تکنولوژی دارای Illuminance Green senso سنسور خودکار که باتوجه به نور محیط نور پس زمینه را تنظیم می کند. فناوری Dynamic Tone Mapping که در بخش پنل تنظیمات تلویزیون قرار دارد محتوا را به صورت زنده پخش می کند چنانچه احساس واقعی بودن صحنه ها را در محیط خود داشته باشید. یکی از قابلیت های به ویژه که اکثری از تلویزون های 2022 برخودار هستند قابلین نویز است که نویز در این محول در قصمت کیفیت صدا فعالیت می کند که با استفاده از فناوری 4k Upscaler می تواند نویز تصویر را به حداقل ممکن رساند.

کیفیت وضوح صدا تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 دارای پخش صدای فراگیر فوق العاده ای است که تو سط 2 عدد سیستم صوتی و با توان خروجی 20 وات صورت می گیرد. تولید صدا در تلویزون از نقش و معیار های اول مانند کیفیت تصویر برخودار است چنانچه باتوجه به کارایی تلویزون صوتی و تصویری این دو عامل از معیار های اوا برخودار است. تکنولوژی LG Sound Sync دارایی کارایی منحصر به فردی است که اتصالی بیسیم بدونه هیچ کابل و سیسم با استفاده از سند بار و سینما خانگی ها با تلویزون برقرار می کند.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

سیستم عاما همان دسترسی آسان به تمام پنل های تنظیمات با تکنولوژی های مختلط می باشد که به سته به نوع سیستم عامل کارایی آنها فرق می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76 دارای سیستم عامل WebOS که قوی ترین سیستم عاما در رده خود به شمار می رود. پردازنده به کار رفته شده در تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 از پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K تشکیل شده است.پردازنده یا به اصلاحی دیگر همان تجزیه و تحلیل داده هایی است که توسط ما دریافت می کند که با سرعت و عملی که این پردازشگر دارد در کمتریت تایم ممکن نتیجه را برای شما عزیزان بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند. همچنین با تکنولوژی هایی که در بخش ها مختلط تلویزون به کار رفته شده است قادر به هم خوانی بوده و تمامی عملیلات را اعمل می کند.


سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

امروزه هوشمند کلمه ای است که همه ما با آن آشنایی داریم و از سایر امکانات هوشمند برخودار هستیم اما اینبار با تلویزون هوش مصنوعی قرار است خانه های خود را به لوکس ترین امکانات مجهز کنیم. تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 از چند ویژگی هوش مصنوعی و هوشمند برخودار است که شامل گیمینگ، ریموت کنترل و هوش مصنوعی ThinQ AI می باشد که هر کدام جدا گانه کارایی و عملکردی مختصر به خود را دارند.

شایان ذکر است حتی دسترسی از راه دور را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. گیمینگ از سایر امکانات هوشمند است که با توجه به رزولوشن و هرتز که از تعداد ارقام معینی برخودار هستند صحنه ها را با کیفیت شفاف و روانم نمایش می دهد که حتی نقص های کنسول بازی را نیز بر طرف می کند. ریموت کنترل هوشمند مان دسترسی از راه دور است که با استفاده از کلید بر روی کنترل که تعبیه شده است می توانید فرمان های صوتی و جستوجوی صوتی اعم نیز بر روی قابلیت وب گردی اعمال کنید. ال جی یک برند هوشمند محصوب می شود که با کارایی هایی که برای شما عزیزان ایجاد کرده است از هر گونه خرید امکانات اضافی خلاص کرده است.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76 دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خرئجی 20 وات می باشد که با استفاده از تکنولوژی LG Sound Sync اتصالی بی سیم بدونه استفاده از هرگونه کابل با سند بار و سینما خانگی ها برقرار می کند. این محصول دارای کیفیت تصویر فوق العاده عالی می باشد و با توجه به شاخص هایی که شامل زیر مجموعه کیفیت تصویر می شوند از تعداد معین فوق العاده عالی بهرمند شده اند.

امکانات هوشمند این تلویزون ال جی 70 اینچ به این صورت است که کسب هیجان انگیز ترین لحظه ها را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. شما با استفاده از این محصول با برند ال جی از تمام تکنولوژی و فناوری ها برخودار می شوید و حتی به صنحت تکنولوژی و عظمت آن نیز آشنا می شوید. ال جی یک برند قدرتمند محسوب می شود که در چند روز اخیر شاهد عرضه تمامی محصولات آن بوده ایم که یکی از این محصولات تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76 می باشد که حتی حق انتخاب در اینچ های مختلف را برای شما عزیزان به آرمغان آورده است.

تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل 70NANO76 از بدنه فریم و مشکی رنگ تشکیل شده است و اگر به گوشه و کناره تلویزون توجه فرمایید شاهد ضخامت به کار رفته در این محوصل می شوید که در صورت نصب بر روی دیوار یکی از جذابیت های خاص و منحصر به فرد را در خانه های شما به وجود می آورد. از انجا که بانوان از انتخاب و سلیقه فوق العاده عالی دارند قطعا اولین انتخاب آنها برند ال جی در رده محصول تلویزیون نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 می باشد. این محصول دارای سیستم عامل قدرتمند WebOS می باشد.

سیستم عامل در تلویزون امکان دسترسی به تمام اعضای مختلف تلویزون را امکان پذیر است این سیستم عامل از طراحی بینظیر در هر نظر برخودار است یکی از این قابلیت های پرطرف دار استفاده ساده و زبان ساده به کار رفته در آن است که حتی افراد های مبتدی نیز می توانند از آن استفاده نماییند پس دریافتیم این محصول بینظیر هیچ گونه محدودیت سنی نداشته بلکه بهترین سرویس ارائه را برای شما عزیزان در اختیار می گذارد. بخش دیگر قابل تعریف کلی پردازنده آن است.

که شامل اصلی ترین قدرت در تلویزیون ال جی نانوسل 70 اینچ 4K مدل NANO7670 می باشد اگر توجه کرده باشید به دیگر نوع و برند های دیگر تلویزون در هنگام روشن کردن کمی زمان می برد اما این پردازنده با توجه به قدرت معجزه آسایی که دارد حتی از سرعت نور هم بالاتر است و بهترین صحنهها را با سرعت عمل استاندارد نمایش می دهد. این محصول یکی از انتخاب های اول برای خرید جهیزه عروس و جایگزینی بهتری می تواند در خانه های شما باشد لازم به ذکر است بلکه از تمامی امکانات شمار بی نیاز می سازد اعم حس دلنشینی را در خانه های شما عزیزان به وجود می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش تلویزون 70 اینچ ال جی در سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 70NANO76 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 70NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard
توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
156*90*5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
70NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
60HZ
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 70NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
156*90*5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
70NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
60HZ
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم