تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 2022 50UQ75006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ75006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K UHD
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 113x66x9 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 50UQ75006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون LG مدل 50UQ75006


در حال حاضر تعداد شرکت های مختلفی در خط تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند تا محصولات جدیدی را به کاربران خود معرفی کند، وجود تلویزیون برای هر خانه ای از لزومات محصول خانگی محسوب می شود که در طول شبانه روز از امکانات مختلف آن بهره می برند. کمپانی الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید کابران خود را بار دیگر شگفت زده می کند و با کیفیت بالای کالا هایش هر زور به سوی موفقیت بیشتر قدم می گذارد. استفاده از تلویزیون در زندگی روزمره ما از اهمیت بالا برخوردار بوده که با وجود امکانات جدید آن می توانید بجز دیدن فیلم و سریال استفاده های دیگری نیز بکنید. تلویزیون مدل 50UQ75006 توسط ال جی در سال 2022 ارائه شد که مدل پیشرفته تر UP75006 در سال قبل می باشد. این مدل تلویزیون دارای طراحی زیبا و شیک بوده که ظرافت بیشتری نسبت به تلویزیون های قدیمی دارد به طوری که در هر دکوراسیونی جایگاه خود را به صورت منحصر به فردی جذاب می کند. کیفیت تصویر 4K UHD با رنگ های غنی تصاویر را با جلوه ای طبیعی و کیفیت بالا ارائه می نماید تا کاربران از دیدن چنین لحظه هایی حس خوبی را تجربه نمایند و اما در انتقال حس دلنشین به کاربر صدای تلویزیون نیز بی تاثیر نمی باشد، با پشتیبانی از دو کانال صوتی که توان خروجی هر کدام از آن ها 10 وات می باشد صدای فراگیر و واقعی را به ارمغان می آورد.
پردازنده بخش مهمی از تلویزیون محسوب می شود که تصاویر را قبل از نمایش پردازش می کند و در این مرحله به بهبود کیفیت تصاویر و حذف نویز آن کمک به سزایی می نماید؛ سیستم عامل همچون پردازشگر بخش مهم و قابل توجه ای در تلویزیون محسوب می شود، ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل WebOS تلویزیون هوشمندی را به ارمغان آورده است زیرا با بهره بردن از آن برنامه ها و امکانات زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که کاربر می تواند به راحتی از آن ها استفاده نماید و چندین ساعت از محتوای مختلف آن لذت ببرد و وقت فراغت خود را سپری نماید.
با دو روش اتصال سیمی و بی سیم به راحتی می توانید آنچه را می خواهید به تلویزیون وصل نمایید، پورت هایی که در پشت تلویزیون طراحی شده اند برای اتصال سیمی بوده و برای اتصال بی سیم از وای فای و بلوتوث استفاده می شود. این تلویزیون برای افراد کمینگ گزینه مناسبی بوده زیرا صحنه های بازی را با رفرش ریت 60 هرتز نمایش می دهد و با کیفیت تصویر بالا حس واقعی گیم را تجربه خواهید کرد.

طراحی منحصر به فرد تلویزیون 50 اینچ مدل 50UQ75006


اولین چیزی که شما در هنگام خرید و انتخاب کالا یا محصول به آن توجه می کنید چه می باشد؟! طی تحقیقات درصد بیشتری از افراد در هنگام خرید کالا در درجه اول به ظاهر و طراحی آن بیشتر توجه می کند، به این دلیل سازندگان و شرکت ها در طراحی کالا هایشان بسیار دقت می کند و به سلیقه مخاطبانشان نیز توجه می نمایند تا بتوانند کالایی را با طراحی شیک و کیفیت بالا تولید کنند. الجی تلویزیون هایی را با فریم و بدنه باریک و خوش فرم طراحی می کند تا مورد پسند قرار گیرد و همچینین با هر مدل دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد.
تلویزیون مدل UQ75006 در اینچ های 43،50،55،65 تولید شده اند که دارای دو پایه دو شاخه بوده و در کناره های تلویزیون قرار گرفته شده تا تعادل تلویزیون را حفظ نماید، برای نصب روی دیوار پایه های تلویزیون لازم نمی باشد برای همین جداسازی پایه ها به راحتی امکان پذیر بوده، استفاده از پایه برای زمانی مناسب بوده که بخواهید آن را روی میز تلویزیون قرار دهید. پایه و بدنه تلویزیون به رنگ مشکی بسیار خوش رنگ می باشد و همچنین رنگ بسیار رایج در ست دکوراسیون بوده.
کناره های این مدل تلویزیون باریک و ظریف بوده که به این صورت صفحه نمایشگر به طور کلی نمایش داده می شود و جذابیت خاصی را در هنگام دیدن فیلم و تصویر به دنبال دارد. بدنه تلویزیون تقریباً 9 سانتی متر می باشد که نسبت به تلویزیون های قدیمی بسیار باریک و خوش فرم تر بوده و برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها و ورودی ها را در پشت تلویزیون طراحی کرده اند، دسترسی به آن آسان بوده که به راحتی می توانید کابل و فلش و... را به آن وصل نمایید.


تصاویر با رنگ های طبیعی تلویزیون 4K مدل 50UQ75006


کیفیت تصویر در تلویزیون گزینه مهم و قابل توجه ای می باشد که در انتخاب تلویزیون جزء اولویت قرار گرفته است زیرا تلویزیون با کیفیت تصویر بالا قطعاً خواهان بیشتری دارد و همچنین کاربران نیز به دنبال بهترین کیفیت تصویر در تلویزیون می باشند. اکثر مدل های UQ که در سال 2022 تولید شده اند از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نمایند، الجی با استفاده از بهترین فناوری ها و استفاده از کیفیت تصویر بالا در تلویزیون هایش آن ها را به شیوه فوق العاده ای در دسترس کاربران قرار داده است. این تلویزیون دارای میلیارد ها رنگ غنی بوده که تصاویر را با جلوه طبیعی به نمایش می گذارد، تصاویر به صورتی ارائه می شوند که حس لذت و زنده بودن را به کاربر منتقل می کند. تمام تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر فورکی پشتیبانی می نمایند دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشند که در کیفیت تصاویر تاثیر به سزایی دارد و تصاویر را با جزئیات بالا ارائه می دهد و همچنین نرخ رفرش ریت 60 هرتزی آن نیز در صحنه های بازی، ورزشی، اکشن و... تاثیر گذار بوده چون حرکت ها را با وضوح بالا نمای می دهد.

فناوری HDR


تلویزیون برای ارائه کیفیت تصویر بالا از فناوری و تکنولوژی های مختلف بهره برده است تا در بهبود کیفیت تصویر تاثیر داشته باشند. فناوری HDR نمونه ای بوده که با پشتیبانی از آن تصاویر با رنگ های واقعی تر و وضوح بالاتر نمایش می دهد، اچ دی آر با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG توانسته در بهبود کیفیت تصاویر بیشتر عمل نماید. در تصویر پایین تفاوت میان دو فرمت HDR10 Pro و SDR را مشاهده می نماید، به دلیل کارکرد و عمل مناسب تر فرمت HDR10 Pro این مدل تلویزیون از آن بهره برده تا تصاویر فوق العاده ای را برای کاربران به ارمغان آورد.


صدای گوش نواز تلویزیون ال جی مدل 50UQ75006


تلویزیون دارای ویژگی و عملکرد های زیادی می باشد که کیفیت بالای هر کدام از آن ها در کیفیت کلی تلویزیون تاثیر زیادی دارد، کیفیت صدا در تلویزیون بخش مهمی محسوب می شود چون دیدن فیلم با صدای رسا و گوش نواز لذت چند برابری را به کاربر می دهد. ال جی از سیستم صوتی 2 کاناله با جمع توان خروجی 20 وات در تلویزیون مدل 50UQ75006 بهره برده است که صدای گوش نوازی را تولید می کند. می توانید صدای اصلی تلویزیون را با سایر دستگاه های صوتی مانند ساندبار، بلندگو و... به اشتراک بگذارید و از صدای بلند و فراگیر لذت ببرید، در اشتراک گذاری صدا هیچ نا هماهنگی در بین تصویر و صدا به وجود نمی آید بلکه به صورت کاملاً هماهنگ و یکپارچه صدا و تصویر همزمان پخش می شوند. در کیفیت صدا همانند تصویر از فناوری هایی بهره برده اند که در بالا رفتن کیفیت آن تاثیر می گذارد، فناوری Clear Voice Pro دارای عملکرد عالی بوده که باعث می شود نویز صدا حذف شود و همچنین صدای اصلی را برجسته و واقعی تر ارائه می دهد تا کاربران از شنیدن صدای فوق العاده و واقعی بهره مند شوند.


پردازشگر نسل پنجم آلفا 5 تلویزیون 4K مدل 50UQ75006


پردازشگر بخش ویژه ای در تلویزیون محسوب می شود که در کیفیت تصاویر تاثیر گذار می باشد. کمپانی ال جی با پشتیبانی از پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل 50UQ75006 توانست به بهبود تصاویر کم کیفیت اقدام نماید. این مدل پردازشگر مربوط به تصاویر می باشد و فقط اقدام به پردازش تصاویر می نماید، تمام داده های تصویری قبل از ارائه توسط پردازنده با سرعت و کیفیت بالا پردازش می شوند و سپس از آن بر روی صفحه نمایش ارائه می دهند. تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار و دارای نویز باشند توسط پردازشگر کیفیت آن را به حدود 4K می رساند و همچنین نویز آن را حذف می نماید و سپس با کیفیت بالا و رنگ های غنی آن را به نمایش می گذارد. پردازشگر نسل پنج آلفا 5 توسط برند الجی در برخی از تلویزیون های ساخت شرکت خود بهره برده است و فقط مختص به این شرکت می باشد.


سیستم عامل webOS Smart TV تلویزیون مدل 50UQ75006


اگر یادتان باشد تلویزیون های قدیمی از هیچ مدل سیستم عاملی پشتیبانی نمی کردند و همچنین دارای امکانات هوشمند نبودند، طی چند سال اخیر با بهره بردن از سیستم عامل در تلویزیون محیط کاربری هوشمندی را برای کاربران به وجود آورده. تلویزیون هایی که از سیستم عامل پشتیبانی می کنند کاملاً هوشمند هستند و دارای امکانات فوق العاده ای می باشند که دسترسی به برنامه های زیادی را امکان پذیر کرده اند. کمپانی LG از سیستم عامل webOS در تمامی تلویزیون های هوشمند خود استفاده کرده است، تلویزیون الجی مدل 50UQ75006 نیز دارای این سیستم عامل می باشد، به طوری که به کاربر امکان ساخت چند اکانت کاربری را می دهد که هر کدام از اعضای خانواده می توانند برنامه ها را در اکانت مخصوص خود بارگیری نمایند تا افراد دیگر به آن ها دسترسی نداشته باشد. برنامه های مختلفی از جمله بازی ها، برنامه های اجتماعی، ورزشی، یوتیوب و مانند آن در این مدل تلویزیون برای هر سنی وجود دارد که به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و از برنامه مورد علاقه خود به بهترین نحوه استفاده نمایید.

FILMMAKER MODE™


با فناوری FILMMAKER MODE سینما را به خانه خود بیاورید. تلویزیون مدل 50UQ75006 دارای فناوری فیلمساز بوده که با فعال سازی این فناوری، سریال و فیلم ها را به صورتی نمایش داده می شوند که احساس می کنید تصاویر کاملاً زنده هستند و روبروی شما قرار گرفته اند. این فناوری حس فوق العاده ای را در هنگام دیدن فیلم به کاربر انتقال می دهد.


نحوه اتصال با تلویزیون مدل 50UQ75006


تلویزیون های هوشمند همه از دو راه برای اتصال با سایر دستگاه ها استفاده می کنند تا کاربر بتواند از این دو راه داده ها را انتقال دهد. یکی از روش های رایج اتصال روش سیمی یا از طریق کابل می باشد که وسایل لازم برای اتصال دستگاه مورد نظر به تلویزیون کابل مخصوص می باشد که همراه دستگاه جانبی قرار دارد و همچنین پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون، کاربر با اتصال یک طرف کابل به پورت مخصوص و اتصال طرف دیگر به دستگاه ارتباط میان تلویزیون و ... صورت می گیرد و به این روش داده ها انتقال می یابد. روش اتصال بی سیم بسیار راحت بوده به طوری که با یکبار وصل شدن یا همگام سازی تلویزیون با وای فای wi-fi و بلوتوث Bluetooth می توانید داده ها را به تلویزیون انتقال دهید و آن ها را بر روی تلویزیون مشاهده نمایید.

سخن آخر ....


چرا ما از تلویزیون استفاده می کنیم و یا می توانیم از چه امکاناتی برخودار باشیم؟ چرا همه به دنبال تلویزیون های جدید با کیفیت بالا و امکانات جدید می باشند؟! تلویزیون یکی از محصولاتی بوده که استفاده از آن رایج می باشد و ما برای دیدن فیلم، استفاده از کانال های ماهواره و دیدن برنامه های آن بیشتر از آن استفاده می نماییم، تلویزیون های هوشمند دارای امکانات مختلفی از جمله اتصال به وای فای می باشد که می توانید با استفاده از آن وب گردی نمایید و برنامه های مختلفی را دانلود نمایید. کاربرانی که قصد خرید تلویزیون دارند قطعاً به دنبال مدل های جدید تر می روند چون مدل های جدید همیشه با کیفیت تر ازمدل های چند سال قبل می باشند و همچنین از طراحی شیک تری برخوردار می باشند که با دکوراسیون روز همخوانی دارد.
تلویزیون مدل 50UQ75006 ساخت کمپانی ال جی می باشد که در سال 2022 ارائه شده و از طراحی روز و مینمالیستی برخوردار بوده و همچنین دارای کناره ها و بدنه ظریف و مقاوم می باشد. کیفیت تصویر و صدای آن فوق العاده می باشد که در هنگام دیدن فیلم به دلیل رنگ های واقعی و صدای طبیعی در آن غرق می شوید. این مدل تلویزیون با امکانات جدید و طراحی شیک می تواند گزینه مناسبی برای شما عزیزانی باشد که قصد خرید تلویزیون دارید و همچنین پیشنهاد سایت اصلی کالا برای خرید جهیزیه شما می باشد. برای اطلاع از نحوه سفارش با همکاران ما تماس بگیرید و یا در وات ساپ با آن ها در ارتباط باشید تا پاسخ گوی سوالات شما باشد و سفارش خود را با خیال راحت ثبت کنید زیرا قبل از تحویل می توانید آن را از نظر سالم و اصل بودن کالا چک نمایید. بهترین کالا های خانگی را از سایت اصلی کالا با قیمت مناسب تهیه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50UQ75006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ75006
سری
75006
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Eco/xpert/GameOptimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Vivid/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
GameOptimiser/Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
9x66x113 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50UQ75006
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
802.11ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ75006
سری
75006
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Eco/xpert/GameOptimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Vivid/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
GameOptimiser/Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
9x66x113 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50UQ75006
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
802.11ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم