تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 2022 43UQ75006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ75006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K UHD
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 97x57x8.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
12,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 43UQ75006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی مدل 43UQ75006


کمپانی های مختلفی در برند های مختلف اقدام به تولید و ساخت لوازم خانگی کرده اند که آن ها را با کیفیت بسیار بالا ارائه می نماید،. الجی یک برند معروف در جهان بوده که در زمینه های مختلفی مشغول به ساخت و تولید می باشد، یکی از زمینه های فعالیت آن محصولات خانگی می باشد که آن ها را با کیفیت بالا و کارکرد فوق العاده معرفی می کند. وجود تلویزیون و استفاده از آن در طول روز جزء مهمی در منازل شما محسوب می شود که در تلویزیون های جدید هوشمند بجز دیدن فیلم و سریال می توانید اقدام به کارهای دیگری نیز بنمایید زیرا وجود برخی از فناوری های موارد و برنامه های بیشتری را برای کاربران امکان پذیر کرده است. سری جدیدی از تلویزیون های UQ در سال 2022 توسط کمپانی LG تولید شده اند که مدل توسعه یافته UP ها در سال 2021 می باشند، تلویزیون مدل 43UQ75006 از فریم های نازک و ظریفی بهره برده و از نظر اندازه محفظه یا پشت تلویزیون نسبت به تلویزیون های قدیمی بسیار باریک و خوش فرم تر می باشد که به صورت یکپارچه قرار می گیرند. در هنگام دیدن فیلم دو ویژگی مهم صدا و تصویر باید حس خوب دلنشینی را به کاربر منتقل کند و به دلیل رضایت کاربران این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر فوق العاده 4K با رنگ های غنی واقعی بهره برد است که آن ها را با جلوه طبیعی نشان می دهد و از صدایی با توان صوتی 20 وات پشتیبانی می نماید که در دو کانال صوتی قابل پخش و ارائه می باشد.
پشتیبانی از یک پردازشگر عالی برای هر تلویزیونی یک عمل مهم به حساب می آید چون با وجود پردازنده داده های تصویری به بهترین شیوه، بدون نویز و با کیفیت بالا پردازش می شوند که تصاویر را با کیفیت شگفت انگیزی به نمایش می گذارد؛ سیستم عامل نیز بخش مهمی در تلویزیون به حساب می آید زیرا ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل webOS امکان استفاده و دسترسی به امکانات و برنامه های مختلف را برای کاربران ایجاد نموده تا افرادی که از این تلویزیون بهره می برند بتوانند از آن به بهترین شیوه استفاده نمایند.
تلویزیون هوشمند مدل UQ75006 از دو روش برای اتصال با آن بهره می برند که یکی از روش های آن بدون استفاده از هیچ گونه کابلی و از طریق بی سیم صورت می گیرد و روش دیگر با استفاده از سیم و پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون صورت می گیرد. افراد علاقه مند به گیمینگ می توانند از این مدل تلویزیون به عنوان یک تلویزیون گیمینگ استفاده نمایند و صحنه های بازی را با رفرش ریت 60 هرتز مشاهده نمایند تا از گیم موردعلاقه خود به بهترین صورت بازی نمایند.

طراحی با فریم باریک تلویزیون 43 اینچ مدل 43UQ75006


شاید برای شما هم سوال باشد که در انتخاب کالا اولین گزینه ای که به آن توجه می شود چه چیزی باشد؟ درصد زیادی از افراد در هنگام خرید کالا در نگاه اول طراحی و ظاهر کالا برایشان در اولویت قرار می گیرد، به طور کلی محصولاتی که از طراحی روز و ظاهر شیک برخوردار می باشند خواهان زیادی دارند. الجی با توجه به خواسته کاربران تمامی محصولات خود را با طراحی شیک به ارمغان می آورد به طوری که کالا با هر دکوراسیونی ست شود و جذابیت خاصی را به دکوراسیون بدهد. این کمپانی تلویزیون هایی با فریم های بسیار باریک و خوش فرمی را طراحی می کند تا مورد پسند کاربران واقع شود.
تلویزیون مدل UQ75006 در سایز های 43،50،55،65 اینچ تولید شده تا متناسب با هر محیطی باشد و با توجه به محیط مورد نظر آن را تهیه نمایند. پایه های دو شاخه شکل این تلویزیون در دو طرف آن قرار گرفته شده که در یک حالت می توانید آن را تنظیم کنید اما به دلیل جداسازی پایه ها و با استفاده از براکت دیواری های مخصوص می توانید آن را روی دیوار نصب نمایید تا یک دکوراسیون جدید را به ارمغان بیاورید. رنگ بسیار جذاب و فوق العاده پایه ها و بدنه تلویزیون مشکی بوده که بسیار شیک می باشد.
جهت جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند و حتی کناره و فریم آن بسیار باریک بوده که از حواس پرتی شما در هنگام دیدن فیلم و تصویر جلوگیری می کند، بدنه تلویزیون تقریباً 8.5 سانتی متر می باشد که بسیار خوش تراش بوده و به صورت یکپارچه طراحی شده است.

تصاویر با رنگ های طبیعی تلویزیون ال جی مدل 43UQ75006


کیفیت تصویر یکی از گزینه های مهم در تلویزیون می باشد که قابل توجه قرار گرفته شده زیرا دلیل اصلی استفاده از تلویزیون صفحه نمایشگر آن بوده که از طریق آن فیلم و تصاویر و صحنه های بازی را مشاهده می کنیم. تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بالا خواهان بیشتر دارند و مردم به دنبال جدید ترین مدل ها می باشند تا از کیفیت بالا تری برخودار باشد. تلویزیون مدل 43UQ75006 از کیفیت تصویر فورکی 4K UHD پشتیبانی می نماید تا بتواند تصاویر را با کیفیت بالا با وضوح نمایش عالی ارائه دهد.

LG با بهره بردن از فناوری هایی که به بهبود کیفیت تصاویر می پردازد کمک به سزایی به عملکرد تلویزیون می کند چون می تواند تصاویر کم کیفیت را با کیفیت بالاتر برای کاربران نشان دهد تا کاربران نسبت به تلویزیون رضایت داشته باشند. وجود میلیارد ها رنگ به تصاویر ارائه شده کمک می کند تا با جلوه طبیعی نمایش داده شوند، البته کنتراست بالا و رزولوشن 3840×2160 پیکسل نیز در کیفیت تصویر تاثیر گذار می باشد زیرا تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد. رفرش ریت این مدل تلویزیون 60 هرتزی بوده که صحنه های حساس بازی، ورزشی، فیلم های اکشن و... را با جزئیات بالا و لحظه به لحظه ارائه می دهد.

فناوری HDR


تلویزیون مدل UQ75006 دارای فناوری های مختلف می باشد که در کارکرد و ارائه داده ها تاثیر گذار می باشد. فناوری HDR در کیفیت تصویر آن بسیار خوب عمل می کند به طوری که تصاویر را با رنگ های واقعی و وضوح بالاتر ارائه می دهد. این فناوری از دو فرمت HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می نماید که باعث می شود طیف رنگ را بالا ببرد و نقطه های تاریک و روشن تصویر را به خوبی نمایش دهد. فرمت های دیگری نیز وجود دارند اما قدیمی تر می باشد و مانند فرمت های جدید عملکرد بالایی دارند، در تصویر پایین فرق میان دو تصویر با پشتیبانی از فرمت HDR10 Pro و SDR مشاهده می نمایید و متوجه خواهید شد که کدامشان بهتر عمل می کند.

صدای گوش نواز تلویزیون مدل 43UQ75006


هر کدام از ویژگی هایی که در تلویزیون وجود دارد عملکرد جدایی دارد و هر کدام از آن ها در کیفیت تلویزیون تاثیر زیادی دارند، یکی از آنها کیفیت صدا می باشد که جزء مهمی در تلویزیون محسوب می شود چون دیدن فیلم و سریال بدون صدا معنی ندارد و اگر صدا از کیفیت بالایی برخوردار باشد شنیدن آن لحضات خوب را چند برابر می کند. ال جی صدای 20 واتی را در تلویزیون مدل 43UQ75006 بهره برده است که دارای 2 کانال صوتی می باشد که هر کدام از آن ها 10 وات خروجی دارند. صدایی که تولید می شود به صورت رسا و گوش نوازی در فضا می پیچد که کاربر را از شنیدن چنین صدای فوق العاده ای شگفت زده می کند.

برای کاربرانی که به صدای بلند تر علاقه دارند و می خواهند صدای بلندتری را ایجاد نمایند امکان اشتراک گذاری صدا وجود دارد، کاربر با توجه به سلیقه خود و در صورت نیاز می توانند صدای تلویزیون را به یک بلندگو خارجی یا ساندبار وصل نماید تا صدایی با توان بیشتر را به ارمغان آورد. در این روش اتصال تصویر و صدا به صورت هماهنگ اجرا می شود. فناوری Clear Voice Pro در بالا بردن کیفیت صدا بخش اساسی دارد به طوری که نویز صدا را کاهش می دهد و صدای اصلی را برجسته تر ارائه می دهد.

پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون مدل 43UQ75006


پردازشگر گزینه مهم و ویژه ای در تلویزیون به حساب می آید زیرا تمام داده های تصویری قبل از نمایش روی صفحه نمایشگر توسط پردازنده به شیوه فوق العاده ای پردازش می شود و سپس ارائه می شوند. کمپانی ال جی در برخی از تلویزیون های خود از پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K پشتیبانی می کند که تلویزیون مدل 43UQ75006 نیز از این مدل بهره می برد. تصاویری که از کیفیت پایین برخودار، دارای نویز و رنگ های غیر طبیعی باشد را به سرعت پردازش می کند و کیفیت تصویر را به حد 4K می رساند. پردازشگر نسل پنج آلفا 5 دارای کارکرد قدرتمندی می باشد و فقط مختص به برند LG می باشد، این مدل پردازنده کیفیت تلویزیون را بسیار بالا برده است زیرا یکی از پردازنده های فوق العاده می باشد

سیستم عامل WebOS تلویزیون ال جی مدل 43UQ75006


در تلویزیون های مدل قدیمی از سیستم عامل فناوری های دیگر استفاده نشده بود اما با پیشرفت تکنولوژی و برند های سازنده تلویزیون از سیستم عامل بهره برده اند تا تلویزیون های هوشمندی را ارائه نمایند. تلویزیون هایی که از سیستم عامل پشتیبانی می کنند دارای امکانات بالاتر و هوشمند تری می باشند و دسترسی به برنامه های مختلفی را برای کاربران امکان پذیر کرده است. سیستم عامل webOS مختص به تلویزیون های ال جی می باشد و تمامی تلویزیون های هوشمند LG از این مدل سیستم عامل بهره می برند. امکان ساخت چند اکانت را به کاربران می دهد تا هر کدام از اعضای خانواده بتوانند یک اکانت مخصوص به خود را داشته باشند، باتوجه به اینکه هر فرد از خانواده می تواند یک اکانت داشته باشد می تواند برنامه های مورد علاقه خود را در اکانت خود بارگیری نماید تا برنامه های همه باهم قاطی نشوند. امکان ساخت اکانت بچه نیز وجود دارد به طوری که اولیاء می توانند یک اکانت مخصوص و تحت کنترل را برای بچه شان بسازند و با خیال راحت آن را در دسترسش قرار دهند.

FILMMAKER MODE™


یکی دیگر از فناوری های فوق العاده تلویزیون مدل UQ75006 فناوری MODE FILMMAKER می باشد که FILMMAKER به معنی فیلم ساز و MODE به معنی حالت می باشد. فناوری حالت فیلم ساز سینما را به خانه شما می آورد به طوری که در هنگام دیدن فیلم سریال با وجود این فناوری احساس می کنید در سینما هستید که تصاویر به طور طبیعی و رنگ های غنی نمایش داده می شود و صدا به صورت رسا و یکپارچه در فضا پخش می شود.

اتصالات تلویزیون هوشمند مدل 43UQ75006


برای اتصال و ارتباط با تلویزیون از دو روش سیمی و بی سیم بهره می بریم که با توجه به دستگاه جانبی و یا انتقال داده مورد نظر از یکی از روش ها استفاده می نماییم، به طور کلی تمام تلویزیون ها از این دو روش برای اتصال استفاده می نمایند. در روش سیمی کاربر با کمک کابل مخصوص و پورت های مورد نظر در پشت تلویزیون اتصال میان دستگاه جانبی و تلویزیون صورت می گیرد اما در روش بی سیم از کابل و یا سیم استفاده نمی کنیم بلکه از دو گزینه وای فای wi-fi و بلوتوث Bluetooth استفاده می نماییم.

سخن آخر...


تلویزیون یکی از کالا های خانگی می باشد که مورد استفاده مردم قرار گرفته شده و در طول پیشرفت فناوری و تکنولوژی ها کاربران به دنبال جدید ترین مدل ها می روند، همان طور که می دانید تلویزیون یک کالای رایج بوده که مردم برای دیدن فیلم، بازی و... بیشتر آن را مورد استفاده قرار می دهند اما امروزه با تولید تلویزیون های هوشمند که از امکانات بالا و برنامه های مختلفی برخوردار می باشد و کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. یکی از فواید تلویزیون های هوشمند اتصال به وای فای می باشد که از طریق آن می توانید به قابلیت های بیشتری دسترسی داشته باشید. افرادی که قصد خرید تلویزیون دارند به دنبال مدل های جدید تر می روند چون مدل های جدید دارای عملکرد مناسب تر و از برنامه های جدید تر پشتیبانی می کند و همچنین از طراحی شیک و منیمالیستی برخوردار می باشند.
تلویزیون های UQ در سال 2022 توسط شرکت الجی تولید شد که مدل 43UQ75006 نمونه ای از آن ها می باشد که دارای طراحی بسیار شیکی بوده و از کناره های باریک و بدنه ظریف برخوردار می باشد. کیفیت تصویر 4K تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و از صدای 20 واتی پشتیبانی می نماید که صدای فوق العاده ای می باشد، این دو ویژگی با کیفیت بالا شما را در خود غرق می کند. پردازنده این مدل تلویزیون تصاویر را به بهترین صورت پردازش می نماید و سپس آن ها را ارائه می دهد؛ سیستم عامل معروف وب او اس در این مدل تلویزیون برنامه های زیادی را در دسترس کاربران قرار داده است تا از آنها بهره ببرند.
ما تلویزیون ال جی مدل UQ75006 را به شما معرفی می نماییم زیرا دارای امکانات پیشرفته و کیفیت بالا می باشد؛ شما می توانید این تلویزیون فوق العاده را با  گارانتی معتبر و اصلیت کالا خریداری نمایید، این مدل می تواند گزینه مناسبی برای جهیزیه باشد که به همراه آن می توانید سایر محصولات خانگی را برای جهیزیه در سایت اصلی کالا مشاهده نمایید تا یک ست کامل جهیزیه را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 43UQ75006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ75006
سری
75006
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
109
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Eco/xpert/GameOptimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Vivid/Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
GameOptimiser/Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
8,5x57x97 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43UQ75006
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
802.11ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ75006
سری
75006
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
109

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Eco/xpert/GameOptimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Vivid/Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
GameOptimiser/Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
8,5x57x97 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100~240V 50-60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43UQ75006
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
802.11ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم