تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2022 65BU8500

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 65BU8500

  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal 
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • کانال صوتی 20 وات
  • سیستم عامل تایزن
  • تولید سال 2022
  • ساخت کره
  • ابعاد 2.5x83x145 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
32,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SAMSUNG TV65BU8500 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون Samsung مدل 65BU8500 2022


در حال حاضر تلویزیون ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و مدل های جدید قبال توجه تر می باشند زیرا تلویزیون های جدید با توجه به مدل های قبلی دارای کیفیت بالاتر و امکانات بیشتر می باشند که افراد همه به دنبال جدید و بروز ترین مدل ها هستند. تلویزیون جزء وسایل اصلی در منزل می باشد که وجود آن در هر خانه ای الزامیست، البته در حال حاضر بجز منازل آن را در مکان های عمومی همچون داروخانه ها، سالن های انتظار مطب و... مشاهده می کنیم. به طوری که تلویزیون دارای دو ویژگی کیفیت تصویر و کیفیت صدا می باشد محصول مهمی در بخش دسته های صوتی و تصویری می باشد.
سامسونگ در سال 2022 اقدام به ساخت سری جدیدی از تلویزیون ها کرد که مدل های توسعه یافته و پیشرفته سال های قبل یعنی مدل های قدیمی تر می باشند. تلویزیون مدل 65BU8500 ساخت کشور کره می باشد که توسط Samsung رونمایی شد، طراحی این تلویزیون بسیار شیک و مدرن بوده که در هر مکانی زیبایی خاصی را به دنبال دارد و اما از کیفیت تصویر فوق العاده 4K Crystal پشتیبانی می کند که تصاویر را با وجود طیف رنگی و میلیارد ها رنگ با جلوه طبیعی به نمایش داده می شود، کنتراست بالا و رفرش ریت 60 هرتز در ارائه تصاویر تاثیر گذار می باشند زیرا در وضوح و حرکات تصویر تاثیر می گذارد و آنها را با کیفیت بالاتر نمایش می دهد. توان خروجی صدا در این مدل تلویزیون 20 وات بوده که در دو کانال صوتی قابل ارائه می باشد به طوری که هر کدام از بلندگو های آن از 10 وات پشتیبانی می نماید تا صدای رسا و گوش نوازی را ارائه نماید.
بجز کیفیت اصلی صدا و تصویر فناوری هایی استفاده شده که به بهبود آن ها کمک می کند به طوری که اگر محتوای اصلی آن از کیفیت پایین برخوردار باشد توسط این فناوری ها کیفیت را بالا برده و آن را به شیوه فوق العاده ای ارائه می نماید. پردازنده یکی از ایم فناوری ها می باشد که بخش ویژه و مهمی در تلویزیون به حساب می آید، پردازنده Crystal Processor 4K در تلویزیون مدل BU8500 دارای عملکرد بسیار عالی می باشد که قبل از ارائه و نمایش داده های صوتی و تصویری آن ها را به بهترین صورت و با سرعت بالا پردازش می نماید و کیفیت آن ها را تا حد ممکن افزایش می دهد.
سیستم عامل نیز بخش جداگانه و مهم در تلویزیون بوده که امکان دسترسی به انواع برنامه ها و امکانات را برای کاربر امکان پذیر می سازد، سیستم عامل تایزن مختص به تلویزیون های سامسونگ بوده که از برنامه های مختلفی برای هر سنین و در همه رشته ها پشتیبانی می نماید تا کاربران بتوانند از تلویزیون حاضر به شیوه بهینه ای استفاده نمایند. سیستم عامل دسترسی به امکانات زیادی را امکان پذیر کرده است به طوری که از طریق تلویزیون مدل 65BU8500 می توانید تماس ویدیوی بگیرید، وسایل هوشمند منزل خود را از طریق آن کنترل نمایید و از دستیار صوتی بهره ببرید.
این تلویزیون مناسب بازی های نسل هشتم می باشد که فناوری ALLM تاری و نویز لحظه به لحظه بازی را از بین می برد تا شما بتوانید بازی مورد علاقه تان به صورت منحصربه فردی و با کیفیت بالا اجرا نمایید تا از لحضات بازی لذت ببرید. با اتصال به روش سیمی و از طریق کابل و پورت ها می توانید کنسول های بازی را به تلویزیون وصل نمایید و از آن ها استفاده نمایید و با وصل شدن به وای فای و بلوتوث اتصال بی سیمی را برقرار نمایید.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 65 اینچ مدل 65BU8500


امروزه در دکوراسیون سبک های شیک و مدرن بیشتر استفاده می شود که وسایلی که در آن قرار می گیرد سبک دکوراسیون را مشخص می کند و به همین منظور طراحی و ظاهر کالا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و کاربران همیشه به دنبال مدل های جدید با طراحی شیک و مرتب هستند. به دلیل اهمیت بالای طراحی برند ها تلاش می کنند تا محصولاتی را تولید کنند که در کنار کیفیت بالای آن ظاهر و طراحی مناسبی داشته و با سلیقه افراد مختلف هم خوانی داشته باشد و همچنین کاربر بتواند آن را به سایر محصولات دیگر و دکوراسیونش تطبیق دهد.
سامسونگ تلویزیون مدل 65BU8500 را به سبک AirSlim طراحی کرده است که از فریم باریک و بدنه خوش تراشی برخوردار می باشد. کناره های این مدل تلویزیون از ظرافت بالایی برخوردار می باشد به صورتی که صفحه نمایش تلویزیون به کلی نمایش داده شده و این باعث می شود تا از حواس پرتی جلوگیری شود تمرکز شما فقط بر روی نمایشگر باشد، این طراحی باعث می شود فیلم دیدن جذابیت بیشتری برای کاربر داشته باشد. بدنه آن بسیار باریک و خوش فرم بوده که اندازه آن حدود 1 اینچ می باشد که به صورت یکپارچه و یکدست طراحی شده است.

تلویزیون Samsung مدل 65BU8500 دارای یک پایه می باشد که در وسط آن با طراحی شیک و منیمالیستی قرار گرفته شده تا تعادل تلویزیون را برقرار کند، با وجود پایه آن می توانید تلویزیون را بر روی سطوح صاف از جمله میز تلویزیون قرار دهید و از دیدن آن لذت ببرید. البته با استفاده از براکت دیواری نیز می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید که برای این کار جداسازی پایه ها به راحتی امکان پذیر است، استفاده از براکت دیواری ثابت یا متحرک به دلخواه کاربر می باشد. رنگ بدنه و پایه تلویزیون مشکی بوده که در هر مکانی جذابیت خاصی را به محیط می دهد.


تصاویر با جلوه واقعی تلویزیون 4K مدل 65BU8500


یکی از دلایل اصلی برای خرید تلویزیون و استفاده از آن دیدن محتوای ویدیویی، تصویری و صوتی می باشد، به همین دلیل کیفیت تصویر در تلویزیون ویژگی بسیار مهمی می باشد. در هنگام خرید تلویزیون باید قبل از هر ویژگی دیگر از کیفیت تصویر آن آگاه شویم تا از مشخصات تلویزیون آگاه شویم، البته مدل های جدید و تلویزیون های هوشمند که در حال حاضر وجود دارند دارای کیفیت تصویر 4K می باشند که تصاویر فوق العاده ای را با جلوه زیبا و رنگ های واقعی ارائه می دهند.سامسونگ از کیفیت تصویر 4K Crystal در تلویزیون مدل BU8500 بهره برده است تا بتواند از کیفیت تصویر بالایی برخوردار باشد و کاربران را به تصاویر زیبا و با کیفیت دعوت نماید.
وجود میلیارد ها رنگ و طیف رنگی باعث شده تا تصاویر با حالت های طبیعی نمایش داده شود که حس زنده بودن را به کاربر می دهد و جذابیت زیادی را به وجود می آورد به طوری که احساس می کنید در محل واقعی قرار گرفته اید غافل از اینگه غرق در رنگ ها شده اید. کیفیت تصویر فورکی دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشد و از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می نماید که در ارائه تصاویر تاثیر به سزایی می گذارند. کنتراست تصاویر به صورت خودکار در صورت لزوم باعث می شود تا عمق رنگ و وضوح تصاویر بالا برود. فناوری HDR در این تلویزیون باعث می شود تا جزئیات تصویر در حالت های تاریک و روشن به بهترین صورت ارائه گردد که با پشتیبانی از فرمت +HDR 10 عملکرد اصلی آن صورت می گیرد.

صدای 2 کاناله تلویزیون سامسونگ مدل 65BU8500


در تلویزیون ویژگی مهم و قابل توجه دیگر کیفیت صدای آن می باشد که در کنار کیفیت تصویر این بخش نیز از اهمیت بالایی برخودار می باشد. شنیدن صدای رسا و فراگیر در درک محتوا بسیار تاثیر گذار می باشد به طوری که اگر تصاویر با کیفیت بالایی نمایش داده شوند محتوا جذاب تر می شود، صدا نیز همان گونه می باشد تا صدا از کیفیت بالا تری برخوردار باشد کاربر از شنیدن آن بیشتر لذت می برد. تلویزیون مدل 65BU8500 دارای 2 کانال صوتی می باشد که هر کدام از آن ها 10 وات توان خروجی دارند که سرجمع صدایی با توان خروجی 20 وات تولید می کند.
توان صوتی این تلویزیون متناسب با محیط قرار گرفته در آن می باشد به طوری که صدا در کل فضا به صورت فراگیر قابل پخش است. در نگاه اول به مشخصات تلویزیون شاید خروجی صدا از نظر کاربر کم به نظر بیایید و نگران شوند، اما جای نگرانی نیست چون سامسونگ در تمامی تلویزیون های ساخت خود از کیفیت صدای عالی بهره برده است و صدا را مطابق مدل تطبیق می دهد تا پاسخ گوی نیاز کاربران باشد.
فناوری Adaptive Sound که به صدای تطبیقی نیز شناخته شده صدا را با محتوای مورد نظر شما تجزیه می کند و آن را به صورت فراگیر و رسا ارائه می نماید. یکی دیگر از فناوری هایی که در کیفیت تصویر تاثیر دارد کیو سمفونی Q-Symphony می باشد که صدایی هماهنگ و بدون قطعی را ارائه می دهد که صدایی به صورت سه بعدی و فراگیر در فضا پخش می شود که کاربر را از شنیدن چنین صدای فوق العاده شگفت زده می نماید.


پردازشگر Crystal Processor 4K تلویزیون مدل 65BU8500


کمپانی ها در ساخت مدل های قبلی تلویزیون تمرکز بیشتری روی کیفیت تصویر آن داشتند اما به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید از پردازنده های مختلفی پشتیبانی می کردند تا تلویزیون های باکیفیت تری را معرفی نمایند که عملکرد بهتری داشته باشد. اگر متوجه شده باشید برخی از پردازنده ها فقط از داده های تصویری پشتیبانی می نمایند و فقط تصاویر را پردازش می کنند اما در پردازشگر کریستالی فورکی 4K داده های صوتی و تصویری به طور کامل توسط این مدل پردازش می شوند به طوری که کیفیت آن ها بالاتر از آنچه مد نظر دارید به صورت شگفت انگیزی ارائه می شود.
پردازنده قوی Crystal Processor 4K در تلویزیون مدل 65BU8500 بهره برده شده است که به پردازش تصاویر و صدا قبل از ارائه می پردازد، این پردازشگر از عملکرد فوق العاده ای برخوردار بوده که در کمترین زمان و با کیفیت بالا به پردازش داده ها می پردازد. اگر تصویری دارای کیفیت تصویر چندان بالایی نباشد و دارای نویز نیز باشد قبل از نمایش پردازنده تمام نویز آن را حذف می کند و کیفیت آن را به حد فورکی 4K می رساند و اما در مورد صدا نیز همین عمل را انجام می دهد به طوری که نویز صدا را کاهش داده و صدای اصلی را برجسته تر و گوش نواز ارائه می دهد.


سیستم عامل Tizen تلویزیون SAMSUNG مدل 65BU8500


دلیل هوشمند نبودن تلویزیون های قدیمی نداشتن فناوری و تکنولوژی بود اما امروزه تمام تلویزیون ها با دلیل پشتیبانی از سیستم عامل هوشمند می باشند و از امکانات جدید تر استفاده می کنند. در حال حاضر سیستم عامل بخش اساسی در تلویزیون دارد زیرا برنامه های متنوع و امکانات جدیدی را در دسترس کاربران قرار می دهد تا بتوانند از بهترین گزینه های آن استفاده نمایند و اوقات فراغت خود را سپری نمایند. تماس ویدیوی، دستیارهای صوتی، کنترل سایر وسایل هوشمند از طریق تلویزیون جزء امکاناتی می باشند که توسط سیستم عامل تایزن برای کاربران ایجاد شده است تا بهترین ها را در دسترس کاربر قرار گیرد.
کمپانی Samsung از سیستم عامل Tizen در تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می کند تا محتوای مختلفی را اجرا نماید، تلویزیون مدل 65BU8500 از سیستم عامل تایزن بهره برده است که برنامه های متنوع را در دسترس کاربر قرار گیرد تعداد برنامه ها بسیار زیاد بوده به طوری که در بخش های اجتماعی، فیلم، بازی و سرگرمی متناسب با هر سنی وجود دارد که به راحتی می توانید از آن ها بهره ببرید. فقط با اتصال به وای فای می توانید برنامه مورد نظر خود را بارگیری نمایید، ساعت ها وب گردی کنید و فیلم مورد علاقه خود را از برنامه هایی مانند فیلیمو و آپارات تماشا کنید.


ریموت کنترلی هوشمند & دستیار صوتی


تلویزیون های هوشمندی که دارای سیستم عامل می باشند از دستیارصوتی پشتیبانی می کند که تعداد دستیار صوتی ها و مدل آن به تلویزیون بستگی دارد. تلویزیون مدل 65BU8500 دارای دستیار صوتی Bixby می باشد که با تشخیص صدای کاربر عمل می کند، صدای شما از طریق میکروفون داخلی ریموت هوشمند دریافت می شود و در طول کمترین زمان محتوا مورد نظر شما اجرا می شود. ریموت کنترلی هوشمند این مدل تلویزیون با دستیار صوتی بیکسبی هماهنگ شده است، برای استفاده از دستیار صوتی کافیست با صدای خودتان امر کنید تا عملکرد خود را انجام دهد. این مدل ریموت دوست دار محیط زیست بوده به طوری که ضرری نمی رساند، استفاده از باتری یکبار مصرف لازم نیست چون با نور مستقیم خورشید قابل شارژ بوده که به صورت نوآورانه طراحی شده است.

اتصال سیمی و بی سیم تلویزیون هوشمند مدل 65BU8500


تلویزیون های هوشمند همه از دو طریق برای اتصال استفاده می کنند که یکی از روش های آن به صورت بی سیم می باشد که با اتصال به وای فای WI-FI یا بلوتوث Bluetooth می توانید به راحتی در هر مکان و زمانی داده ها را روی تلویزیون انتقال دهید و آن ها را در صفحه نمایش بزرگ تر ببینید اما در روش سیمی کاربر باید با استفاده از کابل مخصوص و پورت هایی که در تلویزیون طراحی شده اند ارتباط میان تلویزیون و سایر دستگاه های مورد نظر را برقرار کند.
پورت های ورودی این تلویزیون در قسمت پشت طراحی شده اند تا از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری شود، 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول بازی، ساندبار و... می باشد، 2 پورت USB برای اتصال فلش و مووری و یک عدد پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد.

سخن پایانی ...


تلویزیون یکی از کالا های پر استفاده در زندگی روزمره ما می باشد که بهترین پیشنهاد تلویزیون های هوشمند و مدل جدید می باشد. در سال 2022 تلویزیون های BU در چند سری مختلف توسط سامسونگ معرفی شدند که مدل های پیشرفته AU ها می باشند، تلویزیون مدل 65BU8500 از کیفیت تصویر فورکی کریستال برخوردار می باشد که تصاویر فوق العاده ای را ارائه می نماید و در کنار آن از کیفیت صوتی 20 واتی نیز پشتیبانی می کند که صدای رسایی را به ارمغان می آورد. پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K تصاویر و صدا را به شیوه منحصر به فردی پردازش می کند و سپس آن را ارائه می نماید. سیستم عامل تایزن در این مدل تلویزیون از برنامه ها و محتوای متنوعی پشتیبانی می کند تا کاربران از بهترین برنامه ها برخوردار باشند.
مشخصات کامل تلویزیون سامسونگ مدل 65BU8500 توضیح داده شده که از عملکرد عالی و کیفیت بالایی برخوردار می باشد، سایت اصلی کالا این مدل تلویزیون منحصر به فرد را به شما کاربران عزیز معرفی می نماید تا از بهترین تلویزیون سال 2022 استفاده نمایید، البته پشنهاد مناسبی برای ست جهیزیه بوده زیرا می توانید سایر محصولات دیگر را نیز از این سایت با ضمانت اصلی بودن کالا درب منزل دریافت نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش کالا تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وات ساپ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV65BU8500 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x83x145 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x83x145 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم