تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K مدل 2022 50BU8500

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K مدل 50BU8500

  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal 
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • کانال صوتی 20 وات
  • سیستم عامل تایزن
  • تولید سال 2022
  • ساخت کره
  • ابعاد 2.5x71x123 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
14,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SAMSUNG TV 50BU8500 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 50BU8500


در سال 2022 تلویزیون های جدیدی توسط برند های مختلف معرفی شدند که دارای امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر نسبت به مدل های قدیمی تر می باشند، کاربری که قصد خرید داشته باشد قطعاً در مرحله اول به کیفیت و کارکرد آن توجه می کند و به دنبال مدل های جدید تر می باشد. دلایلی که ما از تلویزیون استفاده می کنیم دیدن فیلم و تصویر و شنیدن صدا می باشد و در این صورت کالا مهمی در دسته کالا های تصویری و صوتی می باشد. تلویزیون جزء وسایل اصلی در منزل می باشد که حداقل در هر خانه ای یک تلویزیون وجود دارد البته بجز آن در حال حاضر در برخی از مکان ها نیز آن را مشاهده می کنیم.
کمپانی Samsung در سال 2022 تلویزیون های BU8500 در سایز های 43/50/55/65/75 اینچ معرفی کرد تا بنا محیط مورد نظر سایز دلخواه را تهیه نمایند. طراحی این مدل تلویزیون ها بسیار شیک و مینیمالیستی بوده به گونه ای که در هر مکانی جذابیت و زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد. این مدل تلویزیون با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K و وجود رنگ های غنی توانسته تصاویر را با کیفیت بالا و جلوه واقعی نمایش دهد و همچنین کنتراست بالای آن و پشتیبانی از فرمت HDR به بهود تصاویر کمک به سزایی می کند که حس فوق العاده ای را انتقال می دهد، اما برای این حس خوب کیفیت تصویر به تنهایی کافی نیست بلکه صدای فراگیر و گوش نواز نیز تاثیر گذار می باشد که تلویزیون مدل 50BU8500 از سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات بهره می برد.
وجود فناوری هایی مانند پردازنده که در کیفیت صدا و تصویر تاثیر می گذارد برای عملکرد تلویزیون بسیار عالی می باشد. پردازشگر ویژگی بسیار مهمی در تلویزیون محسوب می شود که در کیفیت داده های صدا و تصویر تاثیر به سزایی می گذارد، پردازنده Crystal Processor 4K مختص به تلویزیون مدل BU8500 می باشد که در مراحل پردازش صدا و تصویر را به شیوه عالی پردازش می کند که به بالا رفتن کیفیت آن ها کمک می کند. در تلویزیون جزء قابل توجه ای که تلویزیون معمولی را به هوشمند تبدیل کرده است سیستم عامل آن می باشد، سیستم عامل تایزن در این مدل تلویزیون استفاده شده که برنامه های مختلفی را در دسترس کاربران قرار داده است تا بتوانند برنامه مورد نظر خود را بارگیری نماید و از آن به راحتی استفاده کند البته بجز برنامه ها امکانات هوشمند دیگری را نیز پشتیبانی می کند.
با نمایش جزئیات کامل تصویر و رفرش ریت 60 هرتز تلویزیون مدل 50BU8500 گزینه مناسبی برای افراد گیمینگ می باشد زیرا با صحنه های فوق العاده لذت چند برابری را در هنگام بازی کردن به کاربر انتقال می دهد. حالت ALLM صحنه های بازی را بدون لرزش و تاری به ارمغان می آورد تا شما حس فوق العاده و واقعی را در هنگام بازی تجربه نمایید. اتصالات این مدل تلویزیون به صورت سیمی و بی سیم می باشد، پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون برای اتصال سیمی قرار گرفته شده اند اما در اتصال بی سیم از طریق وای فای و بلوتوث اقدام می کنیم.

طراحی با سبک مدرن AirSlim تلویزیون مدل 50BU8500


در دنیای امروز کاربران علاوه به کیفیت کالا توجه به سزایی به طراحی و ظاهر آن دارند زیرا می خواهند دکوراسیون جدیدی و شیک را به ارمغان بیاورند بر همین دلیل و موارد بوده که طراحی ظاهری کالا از اهمیت بالایی برخودار می باشد و با توجه به این موارد کمپانی های سازنده در تلاشند تا کالا هایی را با طراحی شیک ارائه و کیفیت مواد بالا ارائه نمایند، همچنین طراحی آن ها به گونه ای بوده که مورد سلایق افراد زیادی واقع شده و با هر مدل دکوراسیونی جور در می آید.
سامسونگ در طراحی برخی از تلویزیون های خود از سبک طراحی AirSlim بهره برده است، این سبک به گونه ای بوده که تلویزیون را با کناره های بسیار باریک و خوش فرمی طراحی کرده است. تلویزیون 50 اینچ مدل 50BU8500 دارای فریم باریک و ظریف می باشد که از حواس پرتی جلوگیری می نماید زیرا بسیار چشمگیر نیست و صفحه نمایش تلویزیون به طور کامل تصاویر را با کیفت عالی نمایش می دهد، این موارد بر دیدن فیلم و تصاویر تاثیر گذار می باشد و آن ها را از دید کاربر جذاب تر می کند. بدنه این مدل تلویزیون به طور یکپارچه ساخته شده است که قطر بسیار کم ( تقریباً 1 اینچ) باعث شده تا به صورت یکدست بر روی دیوار قرار گیرد.
تلویزیون سامسونگ مدل 50BU8500 دارای پایه وسط گسترده می باشد که در وسط تلویزیون به حالت بسیار زیبایی قرار گرفته شده که به صفحه نمایشگر کمک می کند تعادل آن را حفظ کند تا زمانی که آن را روی سطح صاف مانند میز تلویزیون قرار داده تا زیبایی خود را به ارمغان بیاورد. در صورتی که بخواهید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید باید پایه ی آن را جدا کنید که این کار به راحتی امکان پذیر می باشد و البته برای نصب تلویزیون روی دیوار باید از براکت دیواری استفاده نماییم که دارای دو مدل ثابت و متحرک می باشد و این به سلیقه کاربر انتخاب می شود.

کیفیت تصویر فورکی 4K تلویزیون Samsung مدل 50BU8500


تلویزیون یکی از محصولات خانگی بوده که در ابتدا خرید جهیزیه و محصولات خانگی قرار گرفته و به دلیل استفاده آن برای دیدن فیلم و تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار بوده که کیفیت تصویر یکی از ویژگی های مهم آن می باشد. برای تهیه تلویزیون قبل از چیزی کیفیت تصویر برای ما ارزش زیادی دارد زیرا همه کاربران می خواهند تلویزیونی را تهیه نمایند که از کیفیت تصویر بالایی برخودار باشد. تعداد زیادی از تلویزیون های مدل جدید از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند تا بتواند تصاویر فوق العاد ای را با کیفیت بالا و جلوه طبیعی ارائه نماید.
کیفیت تصویر منحصر به فرد 4K Crystal در مدل تلویزیون BU8500 بهره برده شده که امکان نمایش تصاویر را با کیفیت بالا اجرا کرده است، حس زنده بودن و واقعی بودن تصاویر در هنگام دیدن فیلم یا تصویر به کاربران منتقل می شوند. کنتراست این مدل تلویزیون بالا بوده و البته به تصاویر کم کیفیت به صورت خودکار کمک می کند تا عمق رنگ تصاویر و وضوح آن بالا برود و البته آن ها را نیز با جلوه طبیعی به نمایش بگذارد. کیفیت تصویر فورکی از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می نماید و حالت ها و صحنه ها را با 60 هرتز ارائه می دهد که لذت واقعی بودن را تجربه خواهید کرد. برخی از فناوری هایی مانند HDR و پردازنده در کیفیت تصویر این تلویزیون تاثیر گذار هستند زیرا باعث می شود تا کیفیت آن ها بالاتر برود، HDR با پشتیبانی از فرمت +HDR 10 جزئیات تصاویر را در لحظه های تاریک و روشن به بهترین نحوه ارائه می دهد.


صدای رسا 20 واتی تلویزیون سامسونگ مدل 50BU8500


یکی از موارد مهم دیگر در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد که برای حس واقعی بوده در هنگام دیدن فیلم بجز کیفیت تصویر بالا باید از کیفیت صدای واقعی نیز برخوردار باشد تا بتواند این حس را به کاربر منتقل کند، برای درک بهتر محتوا و لذت بیشتر کیفیت صدا بسیار تاثیر گذار می باشد. تلویزیون سامسونگ 50BU8500 از دو کانال صوتی پشتیبانی می نماید که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات دارند که به طور سرجمع این تلویزیون صدایی با توان خروجی 20 وات را ارائه می نماید.
هر توان صوتی در تلویزیون متناسب با محیط و محتوا می باشد که صدا را به صورت فراگیر تولید می کند تا کاربر در هر جای محیط اتاق باشد صدای رسا و فوق العاده آن را بشنود. برخی از کاربران در هنگام خرید این مدل تلویزیون دچار شک می شوند که آیا چنین توان صوتی پاسخ گوی نیاز ما خواهد بود یا نه؟ اما لازم است که از همین جا بگویم جای نگرانی نیست چون سامسونگ با توجه به نیاز کاربران و آنچه این تلویزیون لازم دارد صدا را متناسب با آن تولید می کند به طوری که صدای شگفت انگیز و گوش نوازی را ارائه می نماید.
برای کیفیت صدا همانند کیفیت تصویر از فناوری هایی بهره برده شده اند که به کیفیت آن کمک می کند، یکی از این فناوری ها Adaptive Sound یا صدای تطبیقی می باشد که محتوای شما را تجزیه می کند و بر اساس آن محتوا صدای فوق العاده ای را ارائه می نماید؛ یکی دیگر این فناوری ها، فناوری کیو سمفونی Q-Symphony می باشد که صدای هماهنگ را بدون نویز و مزاحمتی ایجاد می کند و آن را با حالت طبیعی، کاملاً فراگیر و سه بعدی پخش می نماید که کاربر را از شنیدن چنین صدای منحصربه فردی شگفت زده می کند.

پردازنده Crystal Processor 4K تلویزیون مدل 50BU8500

تلویزیون های بسیار قدیمی دارای هیچ مدل پردازنده ای نبودند اما با پیشرفت تکنولوژی و ارائه فناوری های جدید برای تلویزیون کمپانی ها امکانات جدیدی را از جمله پردازشگر در تلویزیون های خود استفاده کردند تا در عملکرد تلویزیون تاثیر بگذارند و تلویزیون با کیفیت بالاتر را ایجاد نمایند. برخی از پردازنده ها فقط یکی از داده های صوتی یا تصویری را پردازش می کنند اما پردازنده Crystal Processor 4K تمام داده های صوتی و تصویری را پشتیبانی می نماید و قبل از نمایش و ارائه آن توسط تلویزیون مراحل پردازش را انجام می دهد. با توجه به این دلایل پردازنده از اهمیت زیادی در تلویزیون برخوردار می باشد.

تلویزیون سامسونگ مدل 50BU8500 دارای پردازنده کریستالی فورکی Crystal Processor 4K می باشد که امکان ارائه تصاویر با بهترین شیوه را اجرا کرده است. تمامی پرازنده ها قبل از ارائه داده ها آن ها را پردازش می کند و این پردازشگر قدرتمند نیز توانسته تمامی داده ها را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ارائه دهد، در مراحل پردازش داده های صوتی نویز آن ها کاهش می یابد و با صدای رسا و واضح تر پخش می شود و در داده های تصویری به بالا بردن کیفیت آن و نمایش رنگ های واقعی کمک می کند.

سیستم عامل TIZEN تلویزیون هوشمند مدل 50BU8500

در تلویزیون های مدل قدیمی از هیچ سیستم عامل پشتیبانی نمی کردند و به همین دلیل تلویزیون های معمولی بودند اما امروزه با پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف تمامی تلویزیون ها هوشمند هستند. سیستم عامل یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون های مدل جدید می باشد زیرا از امکانات و برنامه های مختلفی پشتیبانی می نماید تا کاربران بتوانند از آن ها به شیوه عالی استفاده کنند، سری امکانات هوشمندی که سیستم عامل برای تلویزیون مدل 50BU8500 بهره برده است تماس تصویری، استفاده از دستیار صوتی، ایجاد فضای کاری، کنترل سایر دستگاه های هوشمند خانه و محیط کاربردی با انواع برنامه ها را ایجاد کرده است.
با پشتیبانی سامسونگ از سیستم عامل TIZEN تلویزیون های معمولی را به هوشمند تبدیل کرده است که از محتوای مختلفی پشتیبانی می نماید، این مدل سیستم عامل برنامه های زیادی را برای کاربران به ارمغان آورده که متناسب با هر سنی برنامه های مختلفی از جمله انواع برنامه های اجتماعی، ورزشی، بازی، سرگرمی و... را ایجاد نموده است تا کاربرن بتوانند از بهترین ها استفاده نمایند به طوری که کارهای خود را با آن انجام دهند و یا اوقات فراغت خود را با محتوای مناسب و عالی سپری کنند. با اتصال این تلویزیون به وای فای wi-fi می توانید وب گردی کنید و از برنامه هایی مانند فیلیمو، آپارت و... فیلم و سریال مورد علاقه خود را با هر موضوعی بیابید و ببینید و لذت ببرید.


ریموت کنترل هوشمند با دستیار صوتی Bixby

تلویزیون هایی که دارای سیستم عامل می باشند از دستیار صوتی های مختلفی پشتیبانی می نماید که بر اساس منطقه و مدل تلویزیون نوع دستیار صوتی آن مشخص می شود. تلویزیون Samsung  مدل 50BU8500 از دستیار صوتی بیکسبی Bixby استفاده می نماید، تمام دستیار های صوتی با صدای کاربر عمل می کنند به طوری که هر محتوایی را بخواهید کافیست آن را بیان کنید تا بعد از تشخیص صدا توسط دستیار صوتی در کمترین زمان در دسترس شما قرار بگیرد و آن محتوایی را که لازم دارید اجرا شود. ریموت کنترلی هوشمند این مدل تلویزیون دارای میکروفون داخلی می باشد که با دستیار صوتی همگام می شود، این مدل ریموت با محیط زیست سازگار بوده به گونه ای که از باتری یکبار مصرف استفاده نمی کند و با نور مستقیم خورشید شارژ می شود؛ البته اگر زمانی به نور خورشید دسترسی نداشتید می توانید از طریق کابل و با اتصال به پورت های تلویزیون آن را شارژ نمایید.

اتصالات و ارتباطات تلویزیون مدل 50BU8500

همه تلویزیون های هوشمند دارای دو روش برای اتصال و ارتباط می باشند که در تلویزیون مدل 50BU8500 نیز از دو روش سیمی و بی سیم استفاده می شود.در اتصال سیمی کاربر باید با استفاده از کابل مخصوص و پورت هایی که در پشت تلویزیون قرار گرفته شده اتصال برقرار کند که یکی از قسمت های کابل را به پورت و قسمت دیگر را به دستگاه مورد نظر وصل می کند اما در اتصال بی سیم بر عکس آن بوده و از هیچ گونه کابل یا سیمی استفاده نمی شود بلکه با همگام سازی با بلوتوث Bluetooth و وای فای WI-FI ارتباط صورت می گیرد و داده ها از این طریق انتقال می یابد.

پورت هایی که در پشت تلویزیون قرار گرفته شده هر کدام برای اتصال یک دستگاه طراحی شده است، پورت HDMI سه عدد بوده که برای اتصال کنسول بازی و سایر دستگاه های جانبی، پورت USB دو عدد بوده برای اتصال فلش و مموری و یک عدد پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل.

سخن آخر...

تلویزیون یکی از کالا هایی بوده که چندین سال قبل تولید شده و سال به سال با پیشرفت تکنولوژی مدل های آن توسعه یافته به طوری که از امکانات و فناوری های جدید بهره می برد. معرفی تلویزیون های BU توسط کمپانی سامسونگ و ساخت کشور کره می باشد که در سال 2022 تولید شده اند و مدل های جدید و پیشرفته تلویزیون های AU می باشند که از نظر کیفیت و کارکرد BU ها در درجه بالا تری قرار گرفته اند، کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون مدل 50BU8500 بهره برده شده است که تصاویر را طبیعی و با کیفیت بالا ارائه می دهد که حس لذت بخشی را به کاربر انتقال می دهد البته این حس به تنهایی مربوط به کیفیت تصویر نمی باشد بلکه کیفیت صدا نیز تاثیر گذار بود، این مدل تلویزیون با سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات صدای منحصر به فرد و فراگیر را ارائه می دهد.

پردازشگر بخش مهمی در تلویزیون به حساب آمده که در این مدل تلویزیون از پردازنده Crystal Processor 4K  پشتیبانی می کند تا تصاویر و صدا را پردازش کند و آن ها را با کیفیت بالا به ارمغان آورد، سیستم عامل یکی از فناوری هایی می باشد که در هوشمند بودن تلویزیون تاثیر می گذارد و این مدل از سیستم عامل تایزن Tizen استفاده کرده تا برنامه ها و امکانات زیادی را برای کاربران ایجاد نماید.

اگر به مشخصات این تلویزیون توجه کرده باشید متوجه خواهید شد که از امکانات و کیفیت بالایی برخوردار می باشد، تلویزیون سامسونگ مدل 50BU8500 پیشنهاد اصلی کالا برای شما عزیزان می باشد و حتی تازه عروس هایی که قصد خرید جهیزیه دارند می توانند این تلویزیون را با کیفیت مناسب و ضمانت اصلیت کالا سفارش نمایند. برای اطلاع نحوه سفارش می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران فروش ما جوابگوی سوالات شما باشند و سفارش شما را ثبت نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 50BU8500 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x71x123 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x71x123 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم