تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 4K مدل 2022 43BU8500

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 43 اینچ 4K مدل 43BU8500

  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal 
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • کانال صوتی 20 وات
  • سیستم عامل تایزن
  • تولید سال 2022
  • ساخت کره
  • ابعاد 2.5x56x97 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
12,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 43BU8500 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون هوشمند Samsung مدل 43BU8500


در جهان امروزی در هر لحظه و ساعت شاهد تغییرات در تکنولوژی و پیشرفت آن هستیم و با توجه به آن ها محصولات روز به روز پیشرفت می کنند که در این صورت افراد بیشتر به دنبال مدل های جدید می باشند. دو ویژگی بسیار مهم تلویزیون تصویر و صدای آن می باشد زیرا ما به دلیل دیدن ویدیو، تصاویر و شنیدن صدای محتوا پخش شده از تلویزیون استفاده می کنیم، تلویزیون یکی از کالا های مهم و اساسی در هر منزل می باشد که مدل های پیشرفته آن از امکانات بیشتری برخوردار می باشند و افراد به دنبال چنین مدل هایی هستند.
کمپانی معروف و خوش نام سامسونگ در سال 2022 از تلویزیون مدل 43BU8500 رونمایی کرد که از طراحی شیک و زیبایی برخوردار می باشد. کیفیت تصویر این مدل تلویزیون 4K Crystal بوده که تصاویر را با کیفیت فوق العاده به نمایش می گذارد تا کاربران را به دیدن تصاویر زیبا و طبیعی دعوت نماید، کنتراست با کارکرد خودکار و همچنین فناوری HDR تاثیر فوق العاده ای بر کیفیت تصاویر دارد. وجود تصاویر با نمایش عالی حس خوشایندی دارد که در کنار آن هم کیفیت صدا نیز می تواند این حس فوق العاده را ایجاد نماید؛ این مدل تلویزیون دارای 20 وات توان خروجی می باشد که از سیستم صوتی 2 کاناله نیز پشتیبانی می کند به گونه ای که هر کدام از آن ها قدرت خروجی 10 وات دارند ولی به طور کلی صدای گوش نواز و منحصر به فردی را ایجاد می نماید، فناوری ها و تکنولوژی های مختلفی برای بهبود و بالا بردن کیفیت صدا و تصویر در این تلویزیون بهره برده شده است.
فناوری مهم و کاربردی که در تلویزیون پشتیبانی می شود پردازشگر می باشد که به بهبود داده های صوتی و تصویری کمک می کند، پردازنده Crystal Processor 4K در تلویزیون مدل 43BU8500 استفاده شده است که بسیار قوی بوده و به بهبود کیفیت صدا و تصویر عملکرد عالی انجام می دهد. فناوری یا به حساب تکنولوژی مهم دیگری که تلویزیون معمولی را به تلویزیون هوشمند تغییر داده است سیستم عامل می باشد که هر برند از یک سیستم عامل مختص به خودش استفاده می نماید؛ سامسونگ از سیستم عامل تایزن Tizen در تلویزیون های خود بهره می برد تا دسترسی به برنامه های زیادی را برای کاربران و مخاطبان ارائه دهد و همچنین از امکانات مختلف و هوشمندی پشیبانی می نماید که بسیار از کارهای اعضای خانواده را به راحتی انجام می دهد؛ تماس تصویری از طریق تلویزیون، استفاده از آن به عنوان یک محیط کاری و نمونه های مانند آن همه با وجود سیستم عامل صورت می گیرد
این تلویزیون برای افرادی که به گیمینگ علاقه دارند مناسب بوده زیرا صحنه های بازی با رفرش ریت 60 هرتز ارائه می شود و تصاویر واضح و بدون نویز را نمایش می دهد، مهم تر از همه این موارد حالت ALLM بوده که از لرزش و تاری بازی جلوگیری به عمل می آورد و این موارد باعث می شود تا بازی به صورت جذاب تری اجرا شود.

طراحی مینیمالیستی تلویزیون 43 اینچ مدل 43BU8500


در سبک و استایل دکوراسیون قبل از هر چیزی طراحی و ظاهر محصول در کنار کیفیت آن از اهیمت بالایی برخوردار می باشد، زیرا همه افراد خواهان کالایی با طراحی شیک و ظاهر مرتب می باشند. به دلیل اینکه در حال حاضر طراحی در درجه بالایی واقع شده است کمپانی های تولید و ساخت کالا به طراحی آن ها توجه بسزایی می کنند تا طراحی کالا بنا به سلیقه افراد مختلف باشد و همچنین از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده نمایند تا بدنه مقاومی داشته باشند.
Samsung تلویزیون های سری جدید BU خود را با سبک AirSlim طراحی کرده است به گونه ای که از کناره های بسیار باریک و بدنه خوش فرم برخوردار می باشد. تلویزیون مدل 43BU8500 دارای فریم ظریف و باریک می باشد که بدون هیچ حواس پرتی می باشد زیرا صفحه نمایش تلویزیون به صورت کامل واقع شده است تا در هنگام دیدن تصویر یا فیلم جذابیت بیشتری نیز داشته باشد. بدنه این مدل بسیار باریک بوده که اندازه آن به حدود 1 اینچ یا 2.5 سانتی متر می رسد، از بدنه بسیار خوش فرمی واقع بوده و به صورت یکپارچه طراحی شده است.
تلویزیون سامسونگ مدل 43BU8500 دارای پایه وسط بوده که برای حفظ تعادل تلویزیون در وسط آن به صورت بسیار شیک قرار گرفته است، بدنه و پایه ی این مدل به رنگ مشکی براق می باشد که جذابیت چند برابری را به تلویزیون بخشیده است. در صورت دلخواه می توانید پایه آن را جدا کنید و با استفاده از براکت دیواری مخصوص متحرک یا ثابت آن را روی دیوار نصب نمایید تا به صورت یکپارچه و یک دست قرار بگیرد.


تصاویر با رنگ های طبیعی تلویزیون Samsung مدل 43BU8500


با وجود اینکه تلویزیون یکی از کالاهای پر استفاده به منظور دیدن فیلم و سریال یا تصاویر می باشد، کیفیت تصویر یکی از ویژگی های بسیار مهم تلویزیون می باشد. کاربران قبل از خرید و تهیه تلویزیون یکی از مواردی که باید به آن توجه نماید کیفیت تصویر آن می باشد، مدل های جدید امروزی بیشتر از کیفیت فورکی 4K پشتیبانی می نمایند که امکان ارائه تصاویر به بهترین نحوه را امکان پذیر می کند.
تلویزیون مدل BU8500 از کیفیت تصویر 4K Crystal پشتیبانی می کند که تصاویر را با کیفیت بالا به نمایش می گذارد، وجود طیف رنگی بالا و میلیارد ها رنگ به تصاویر جلوه ای طبیعی را عطا می کنند که کاربر غرق در آن می شود و حس زنده بودن را منتقل می کند. این مدل تلویزیون دارای رزولوشن 3840×2160 می باشد و صحنه ها را با رفرش ریت 60 هرتز ارائه می نماید، کنتراست به تصاویر کمک می کند تا واقعی تر به نظر برسند که به صورت خودکار فعال شده و در صورت لزوم عمق رنگ و وضوح آن بالا می رود. فناوری HDR باپشتیبانی از فرمت HDR 10+ تصاویر را با جزئیات بالا در تاریک ترین و روشن ترین حالت ممکن نمایش می دهد تا بیننده به صورت فوق العاده ای تصاویر را ببیند.


صدای سه بعدی و فراگیر تلویزیون سامسونگ مدل 43BU8500


برای دیدن فیلم بجز کیفیت تصویر خوب به صدای عالی هم نیاز داریم تا در طول زمان استفاده از تلویزیون از شنیدن صدا و دیدن تصویر فوق العاده لذت ببریم و البته برای درک بهتر محتوا صدایی با کیفیت بالا تاثیر گذار تر و جذاب تر می باشد. تلویزیون مدل 43BU8500 از 2 کانال صوتی برخوردار می باشد که سرجمع دارای 20 وات توان خروجی می باشد.
توان خروجی متناسب با محیط می باشد به طوری که صدا به صورت فراگیر در فضا تولید می شود؛ شاید برخی از کاربران نگران باشند که توان صوتی این تلویزیون پاسخ گوی نیاز آن ها نمی باشد، اما جای نگرانی نیست چون کمپانی سامسونگ بنا به مدل و ویژگی های تلویزیون توانسته صدای فوق العاده ای را نیز به ارمغان بیاورد تا کاربران را از شنیدن چنین صدایی شگفت زده نماید.
فناوری کیو سمفونی Q-Symphony در این مدل تلویزیون به منظور کمک به کیفیت صدا واقع شده که صدایی به صورت هماهنگ و بدون قطعی را تولید و با جلوه فراگیر آن را ارائه می دهد و کاملاً به صورت سه بعدی اجرا می شود که در این صدای منحصربه فرد غوطه ور می شوید. فناوری Adaptive Sound یا صدای تطبیقی، صدا را بر اساس محتوای شما تجزیه می کند که و آن را در بهترین صورت ارائه می نماید.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون مدل 43BU8500


در چند سال اخیر تلویزیون های هوشمند از پردازنده هایی مختلفی پشتیبانی می نمایند اما در مدل های قدیمی تر چنین فناوری وجود نداشت بلکه با پیشرفت تکنولوژی کمپانی ها اقدام به پشتیبانی از پردازشگر ها کردند تا تلویزیون های با کیفیت تری را ارائه نمایند. پردازنده در تلویزیون گزینه مهم و قابل توجه ای بوده که تاثیر زیادی در کیفیت صدا و تصویر دارد، البته برخی از آنها فقط بر روی تصاویر آن تاثیر می گذارد اما پردازنده Crystal Processor 4K به طورکلی داده های صوتی و تصویری را پردازش می نماید.
تلویزیون مدل 43BU8500 از پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K پشتیبانی می نماید تا داده ها را به بهترین نحوه ارائه دهد. این مدل پردازنده فوق العاده قبل از ارائه تصویر و صدا آن ها را در کمترین زمان و با سرعت بالا، با کیفیت فوق العاده پردازش می کند و سپس از مراحل پردازش تصویر را با کیفیت بالا و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و همچنین صدایی بدون نویز و رسا را به ارمغان می آورد.

سیستم عامل تایزن Tizen تلویزیون مدل 43BU8500


تلویزیون های قدیمی به دلیل نداشتن سیستم عامل و فناوری های کاربردی معمولی بودند اما امروزه تمام مدل تلویزیون های جدید هوشمند می باشند و این به دلیل بهره بردن و پشتیبانی از سیستم عامل در تلویزیون می باشد. سیستم عامل یک جزء اساسی و مهم در تلویزیون های جدید می باشد زیرا دسترسی به امکانات و برنامه های زیادی را برای کاربران امکان پذیر کرده است، پشتیبانی از دستیارصوتی، هوشمند کردن وسایل دیگر منزل، تماس ویدیویی و... نمونه هایی از از سری امکاناتی می باشد که در تلویزیون مدل 43BU8500 با وجود سیستم عامل تایزن در دسترس می باشند.
سیستم عامل Tizen توسط کمپانی سامسونگ در تلویزیون های هوشمند استفاده شده است که از محتوا های مختلف پشتیبانی می نماید، تعداد برنامه هایی که در دسترس کاربر قرار گرفته شده اند بسیار زیاد می باشند به طوری که در بخش های مختلف ورزشی، اجتماعی، بازی، سرگرمی و... برای سنین مختلف ساخته شده اند تا هر کاربری در هر سنی بتواند از آن نهایت استفاده را ببرد. فقط با اتصال به وای فای می توانید ساعت ها وب گردی کنید، فیلم و سریال مورد علاقه خود را ببینید و بازی مورد علاقه خود را دانلود و بازی کنید.


ریموت هوشمند & دستیار صوتی Bixby


به طوری که گفته شده زمانی که تلویزیون دارای سیستم عامل باشد می تواند از دستیار صوتی نیز پشتیبانی نماید و از آن نهایت استفاده را ببرد. تلویزیون مدل 43BU8500 از دستیار صوتی Bixby بهره می برد که با استفاده از ریموت کنترلی هوشمند می توانید فقط با صدای خود آنچه را می خواهید در کمترین زمان در دسترس قرار گیرد. ریموت هوشمند دارای میکروفون داخلی می باشد که با دستیار صوتی بیکسبی هماهنگ می شود، دستیار صوتی با استفاده از صدای شما عمل می کند کافیست امر کنید تا صدای شما را تشخیص دهد و محتوای مورد نظرتان اجرا شود. این مدل ریموت دوست دار محیط زیست بوده زیرا با نور طبیعی خورشید شارژ می شود که استفاده باتری یکبار مصرف را دارا نیست و البته با عملکرد از راه دور بسیار نوآورانه عمل می کند.

نحوه اتصال با تلویزیون هوشمند مدل 43BU8500


برای ارتباط با تلویزیون و اتصال سایر دستگاه های جانبی از دو راه بی سیم و سیمی استفاده می کنیم، در همه تلویزیون های هوشمند از این دو روش استفاده می شود. در اتصال بی سیم کاربر باید از طریق وای فای WI-FI یا بلوتوث Bluetooth اقدام کند که با همگام سازی آنها می توانید تصاویر و صدا را بر روی تلویزیون ارائه دهید. در روش اتصال سیمی استفاده از کابل و پورت های تلویزیون لزوم به حساب می آیند زیرا با اتصال کابل به تلویزیون و دستگاه مورد نظر اتصال صورت می گیرد.
پورت های این مدل تلویزیون در قسمت پشت آن قرار گرفته شده که دارای 3 پورت HDMI، 2 پورت USB و یک عدد پورت LAN می باشند که برای اتصالات سیمی از آن ها استفاده می نمایند.

نتیجه گیری ...


استفاده از تلویزیون با کیفیت بالا و امکانات پیشرفته حس خوبی را انتقال می دهد زیرا ما می توانیم از یک تلویزیون جدید هوشمند بهترین استفاده را ببریم. تلویزیون های BU در سال 2022 در سری های مختلف تولید شدند که هر کدام از آن ها مدل های پیشرفته سال 2021 می باشند که از نظر کیفیت و کارکرد در درجات بالاتر قرار دارند، تلویزیون سامسونگ مدل 43BU8500 دارای بدنه خوش فرم و شیک بوده که به صورت یکپارچه طراحی شده است و از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد و تصاویر زیبا و شگفت انگیزی را ارائه می نماید و صدایی با توان صوتی 20 واتی در دو بلندگوی صوتی به صورت رسا و فراگیر تولید می کند. پردازنده کریستالی فورکی 4K عمل مهمی در تلویزیون دارد زیرا می تواند تصاویر و صدا هایی را که از کیفیت پایینی برخوردارند را پردازش نماید و سپس آن ها را با کیفیت بالا ارائه دهد، تلویزیون مدل 4BU8500 از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند تا برنامه ها و امکانات جدیدی را برای کاربران ایجاد نماید.
مشخصات کلی تلویزیون مدل 4BU8500 را در پاراگراف های قبل توضیح داده ایم به صورتی که شما متوجه امکانات عالی و کیفیت آن شده باشید، سایت اصلی کالا تلویزیون BU8500 را در سایز 43 اینچ معرفی کرده است تا شما عزیزانی که قصد خرید تلویزیون دارید بتوانید این تلویزیون فوق العاده را با ضمانت کالا و گارانتی معتبر تهیه نمایید، البته این سایز تلویزیون بیشتر مناسب محیط های کوچک بوده و اگر می خواهید همین تلویزیون را در سایز های بزرگ تر تهیه نمایید می توانید مدل - BU8500 - در قسمت صفحه اصلی سایت در کادر جستجو سرچ کنید تا سایر سایز های دیگر برایتان اجرا شود. جهت سفارش کالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند و سفارش شما را با خیال راحت ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن آن را به دستتان برسانند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 43BU8500 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x56x97 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x56x97 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم