تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 2022 55UQ81006

مشخصات کلی تلویزون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006

  • نوع نمایشگر LED
  • کیفیت تصویر 4K 
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نرخ نوسازی تصاویر 60HZ
  • سیستم عامل WebOS
  • پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K 
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی

ادامه مطلبShow less
19,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55UQ81006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006 

قطعا همه ما با کارایی تلویزون آشنایی داریم اما امروزه تمام قطعه و تکنولوژی ها از پیشرفت چشم گیری برخودارهستند و قطعا در چند سال آیند شاهد چند برابر پیشرفت تمامی تکنولووژی ها خواهیم شد. ال جی یک برند جهانی است که سال هاست در تولید و طراحی محصولات برقی و خانگی با قطعات اصلی تولید می کند و هر بار با تولید محصول خود با مدل جدید روانه بازار کرده است. از آنجا که همه ما می دانیم کیفیت و عملکرد محصولات برند ال جی یکی از خاص ترین برندها محسوب می شود که نامی خاص و اعتبار را هر بار با معرفی محصولات خود بیشتر در بین مردم جای خود را حفظ می کند.

این بار ما با کمال میل یکی از معروف ترین محصول برند ال جی با امکانات مجهز به شما عزیزان معرفی می کنیم، تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  طراحی و ساخت 2022 می باشد. این محصول یکی از بینظیر ترین کیفیت تصویر ها را به خود اختصاص داده است و با نمایش صحنه هایی که شما عزیزان در پیش رو خود دارید متوجه می شوید که لذت کیفیت اصلی می توان در آن دید.

تلویزون ال جی مدل 55UQ81006  دارای نوع نمایشگر LED با کیفیت تصویر 4K می باشد همچنین این قابلیت های منحصر به فرد این محصول شامل زیزمجموعه هایی مانند رزولوشن و وضوح تصویر است که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند و به این منظور تعبیه شده اند که صحنه ها را شفاف تر و با کیفیت اصلی فوق العاده عالی نمایش می دهد. رزولوشن دارای تعداد معینی از حرف هاست که توسط طراحان و تولید کننده گان کمپانی ال جی صورت می گیرد همچنین 3840*2160 پیکسل که همان رزولوشن است تشکیل شده است.

این تعداد پیکسل 3840*2160 ماندد نقطه های کوچ بر روی صفحه نمایش قرار می گیرند و کیفیت صحنه ها را به طور معجزه آسایی شفاف و روان می کند. وضوح تصویر یا به اصلاح ساده تر نرخ تصویر یکی از مهمترین زیر شاخه های کیفیت تصویر می باشد که توسط آن هم عملکرد و کیفیت تصویر چند برابر می شود. وضوح تصویر در این محصول 60HZ بهره برده است که عالی ترین هرتز تعین شده در تلویزون مدل55UQ8100 6  می باشد، کارایی 60HZ به این صورت است صحنه ها را روان کرده و بعضی از محتوا ها مانند کنسول های بازی که از سرعت و قدرت بسیاری برخودار است اعم عملکرد را نیر به طور خارق العاده عالی بالا می برد.

کیفیت تصویر فورکی 4K یکی از قابلیت های به ویژی در این تلویزون می باشد قطعا با کیفیت تصویر فورکی تاحد امکانی آشنایی دارید و قطعا زیبایی محتوا یا صحنه ها را به طور طبیعی با آن تجربه کرده اید. تلویزون یکی از دسته های تولید صدا توسط بلندگوهایی است که برای آن تعبیه شده است که در هر محصولی در رده تلویزون تعداد و توان خروجی کاملا فرق می کند و در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  مجهز به 2 کانال صورتی عظیم و با توان خروجی 20 واتی که فوق العاده ترین تولید صدا فراگیر را در خود جایی داده است.

همچنین در معرفی کلی بالا که آشاره کردیم تمامی قطعات از پیشرفت چشم گیری برخودار هستند یکی از این قطعات بخش تولید صدا می باشد که این محول از تکنولوژی در پخش صدا مانند AI Sound / Pro و Clear Voice Pro بهره برده است. AI Sound / Pro این فناوری یکی از پرکاربرد ترین و منحصر به فرد ترین پیشرفت تولید صدا می باشد که صدا را با 17 میلیون را با داده های صوتی همچنین مانند نوع پخش صدا، افکت و اعم که بارز ترین آنها فرکانس تجزیه تحلیل کرده که نتیجه فوق العاده عالی و فراگیری اعم یک سطح در محیط با توجه به صحنه ها پخش می کند.

تکنولوژی Clear Voice Pro همان کاهش نویز صدا می باشد که با تشخیص و جدا کردن صدا اصلی با صدای صحنه ها صدا را به طور معجزه آسایی و با وضوح شنیداری بیشتر برای شما عزیزان فراهم می کند. بخش اصلی و نمایش این محصول سیستم عامل آن است که توسط آن می توانید دسترسی و کنترل تلویزون خود را با توجه به سلیقه و میل خود در دست بگیرید، سیستم عامل بخش اصلی نمایش تمام محتوا در صفحه LED تلویزون می باشد.

یکی از قابلیت هایی که سیستم عامل در این محصول پشتیبانی می کند هوش مصنوعی Smart ThinQ می باشد که ال جی در اغلب و اعم تعداد زیادی از این هوش مصنوعی در محصولات خود طراحی کرده است و کارایی آن به این صورت بوده که با اتصال به وای فای با استفاده از این هوش مصنوعی و با اتصال با گوش هوشمند خود می توانید محولات خود را کنترل کنید. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  یکی از پرکاربرد ترین محصولات و با توجه به کارایی که برای شما عزیزان آیفا می کند از هرگونه امکانات پرهزینه یا اضافی خلاص می کند.

قطعا هر تلویزن از درگاه و پورت های معینی برخودار هستند که به منظور ارتبات با تلویزون از طریق سیسم و کابل و با درگاه یو اسب می توانید فلش و هر چیز دیگر را با تلویزون وصل کنید. این محول از درگاه و پورت های 2عدد HDMI با 1عدد USB تعبیه شده است اما یکی از راه هایی که بدونه هیچ سیم کابلی صورت می گیرد از طریق وای فای نیز می باشد که اعم توسط سیستم عامل تعبیه شده در محصول پشتیبانی می شود. برای آشنایی بیشتر با تمام نقطات و نکاتی دیگر تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006 

ظاهر از معیار های اول انتخاب و دید تلویزون می باشد که با توجه به ابعاد و اندازه می توانید برای محیط زندگی خود انتخاب کرد اما جدا از این معیار ها شکل و ظاهر یکی از زیبایی هایی است که در دکوراسیون خانه های شما تاثیر دارد. تلویزیون ال جی 4K مدل 55UQ81006  در اندازه صفحه نمایش 55 اینچ با طراحی بدنه فریم ساخته شده است همچنین دارای رنگ مشکی نیز می باشد. طراحی این محصول از بدن با کمترین ضخامت تشکیل شده است.

اعم دارای دو روش نصب بر روی دیوار و نیز بر روی میز می توانید نصب کنید. اگر به ساختار پشت تلویزون توجه کنید بدنه سلیقی و مشکی را مشاهد می کنید همچنین با طراحی به صورت مخی درگاه ها طراحی شده است. پایه های تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  وسط و هلالی شکل است طراحی این پایه هلالی شکل یکی از زیبا طرین طرح ها را به خود گرفته است و با رنگی مشکی که دارد جذابیت تلویزون را چند برابر می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل55UQ81006 

کیفیت تصویر از مهمترین کارایی تلویزون به شمار می رود که هرچند کیفیت و عملکرد بالاتر باشد تلویزون از دید پربازدیدتر برخودار می باشد. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006 دارای نوع نمایشگر LED با کیفیت تصویر 4K می باشد همچنین از نور پس زمینه Direct LED بهره گرفته است. پنل به کار رفته شده در این محصول IPS که زاویه دید فوق العاده عالی را برای شما عزیزان معرفی می کند.

اچ دی ار HDR یا به صورت مفهوم تر محدوده دینامیک بالا گفته می شود که هرچند این محدوده دینامیک بالا بیشتر باشد کیفیت تصویر فوق العاده برخودار می شود که خوشبختانه این محصول از فرمت HDR بالانیز برخودار می باشد شایان ذکر است که این فرمت یا فناوری HDR در قرار گیری تلویزون نیز از ترکیب رنگ عظیم که صحنه ها را زیباتر و طبیعی تر نمایش می دهد. HLG یک فرمت بسیار قوی بوده که صحنه و محتوا را به صورت زنده در محیط پخش می کند.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006 

تلویزون دارایی کارایی پخش محتوا و تولید صدا که توسط صحنه ها صورت می گیرد پخش می شود. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006 مجهز به دو کانال صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد این بلندگوها از خروجی صدای بینظیری برخودار هستند همچنین با 2 عدد سیستم صوتی از پهنای بزرگی در تلویزون برخودار هستند. تکنولوژی AI Sound / Pro مجهز به 17 میلیون صدا اعم با داده های صوتی افکت و فرکانس می باشد که پس از تجزیه و برسی می کند و باتوجه به محتوا در حال پخش صدا را پخش می کند.

فناوری Clear Voice Pro به صورت ساده تر همان کاهش نویز صدا می باشد که با جدا کردن صدا از صفحه اصلی تلویزون صدا را به طور فوق العاده عالی پخش می کند. نوع بلندگو های به کار رفته شده در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل Down Firing می باشد باتوجه به دو عدد سیستم صوتی که برای این محوصول تعبیه شده و با بسته به نوع آن که از محبوب ترین تولید صدا فراگیر را ر محیط برای شما عزیزان به وجود می آورد.

تکنولوژی صوتی در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل55UQ81006 

تکنولوژی یعنی پیشرفت تمامی امکانات به صورت هوشمندانه که در قطعات و بخش های مختلف محصولات قرار می گیرد. پیشرفت تکنولوژی در تلویزون یکی از امکاناتی است بلکه سرگرمی را لذت پختر می کند اعم حس دلپزیری را به خانه های خود می دهید. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدلUQ81006 55 مجهز به تکنولوژی و فناوری هایی در بخش بلندگوها می باشد که در ادامه مطلب کارایی و عملکرد آن ها را برای شما عزیزان بیان می کنیم.

فرمت Dolby Digital یا همان AC3 می باشد که تولید صدایی فراگیر را به وجود می آورد و با این فناوری تجربه فوق العاده ترین صدا را به شما به وجود می آورد. تکنولوژی Dolby Digital Plus و اعم می توان به عنوان (EAC3) نیز یاد کرد این تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس یکی از منحصر به فرد ترین و کار آمد در پخش تولید صدا می باشد که صدای صحنه یا محتوا را به صورت دیجیتالی و فراگیر پخش می کند و با استفاده از این فرمت می توانید سینما خانگی واقعی را تجربه کنید.

تجربه واقعی Game در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل55UQ81006 

گیم Game یکی از کنسول های بازی است که از تنوع بسیار زیادی برخودار است که به عنوان سرگرمی از آن استفاده می شود اما بعضی از افراد به این کنسول های بازی علاقه شدیدی دارند و نصب روزمره خود را با آن سپری می کنند. اما مهمتر از آن امکاناتی است که بتواند کنسول های بازی را پشتیبانی کند و با کیفیت و سرعت فوق العاده عالی در اختیار شما بگذارد اما متاسفانه باتوجه به زیاد شدن برند و کارایی های فیک نتنها هیچ کاری را برای شما انجام نمی دهد اعم صرفه هزینه زیادی را برای آن انجام داده اید.

اما به هیچ وجه نگران نباشید ما در سایت اصلی کالا با برند معروف و نامدار ال جی بهترین محصول و پر کاربرد که تلویزون است به شما عزیزان بخش گیمینگ آن را معرفی می کنیم. کنسول های بازی از سرعت و عملکردی فوق العاده عالیی تشکیل شده اند که هیجان انگیز ترین سرگرمی ها به شمار می رود. تلویزیون ال جی 4K مدلUQ81006 55 با اندازه 55 اینچی صفحه نمایشی که دارد و باتوجه به زیر شاخه ها و فناوری های که به منظور کیفیت صفحه نمایش تعریف شده است.

فوق العاده ترین تحربه گیمینگ را در اختیار شما عزیزان می گذارد. این محوصل از سیستم عامل بینظیری بهره گرفته است که با پشتیبانی از تمام کنسول های بازی هیچ محدودیتی برای شما عزیزان در پی نخواهد داشت همچنین نکته قابل توجه نرخ به کاررفته شده در این محصول 60HZ می باشد این نرخ بلکه سرعت صحنه ها را زیاد می کند اعم تصاویر رانیز با کیفیت شفاف و روان می سازد.

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل55UQ81006 

کنترل یک ابزار سخت افزار می باشد که توسط آن می توانیم به تلویزیون دسترسی داشته باشیم یا کنترل کنیم با استفاده از دکمه هایی که برای آن تعبیع شده است. اما ال جی از انجا که بهترین امکانات برای محصولات استفاده می کنید کنترل را به شیوه هوشمندانه به ریموت کنترل هوشمند تبدیل کرده است که حتی می توان با استفاده از این سخت افزار هوشمند می توانید فرمان، جستجو و دستیار صوتی انجام دهید. همچنین جتی از راه دور نیز می توانید به تلیزون خود دسترسی داشته باشید این سخت افزار هوشمند مجهز به سنسور خودکار می باشد که حتی قابلیت عوض کردن باتری را ندارد و در صورت خالی بدون شارژ باترین ریموت کنترل به صورت خودکار شارژ می کند.

ارتبات و اتصال با امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل55UQ81006

ارتبات اتصال امروزه به صورت هوشمندانه ای عمل می کند و با ساده ترین راه حل گوشی هوشمند خودر ا می توانید به تلویزون متصل کنید. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل55UQ81006  دارای 3عدد HDMI با 2عدد USB می باشد. از این درگاه و پورت ها می توان با استفاده از سیم و کابل صورت می گیرد همچنین با پیشرفت صنعت تکنولوژی می توان از فرمت های بلوتوٍ و وای فای نیز برای اتصال با تلویزون استفاده نمایید.

مدلUQ81006 55 وب گردی می باشد که ساعت ها می توانید با استفاده از وای فای که به تلویزون خود متصل کرده اید وب گردی کنید. این محصول یکی از هوشمندانه ترین محصول که حتی می توان به عنوان هوش مصنوعی نیز نام برد که حتی قابلیت اتصال از طریق فرمت های وای فای شبکه بی سیم (WiFi )و بلوتوث (Bluetooth) با تلوزون اتصال برقرار کنید همچنین نیز این قابلیت منحصر را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که با استفاده از بلوتوث نیز می توانید آهنگ گوش کنید.



پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006 

سیستم عامل همان تصویری است که بر روی صفحه نمایش تلویزون پیش روری خود می بینید می باشد که حتی شامل منو و سایر امکانات دیگر نیز می باشد. سیستم عامل یکی از قابلیت هایی در تلویزون می باشد که با استفاده از آن می توانیم به سایر تکنولوژی و امکاناتی که برای آن تعریف شده است دسترسی داشته باشیم. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  مجهز به سیستم عامل webOS می باشد.

که یکی از پرقدرت ترین و شی ترین سیستم عامل ها می باشد همچنین در معرفی های بالا آشار کردیم که این امکانات هوشمند توسط سیستم عامل تلویزیون پشتیبانی می شود و هیچ محدودیتی را پیش روی شما نمی گذارد. پردازند مانند قلب انسان عمل کرده که تمامی اعضا را کنترل می کنند و با وجود آن نظمی در هر ویژگی و تکنولوژی برقرار کرد. این محصول دارای پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد این پرداشگز تمامی دستورات مارا به عنوان داده به پردازنده وارد می کندو سپس پردازشگر پس از چند مرحله برسی و اعمال قابلیت های گوناگون نتیجه را بر روی صفحه نمایش اعمال می کند.

کلام آخر...

تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ81006  یکی از مجهز ترین محصولات در رده خود می باشد همچنین هوشمندانه ترین طراحی و ساختار را نیز به خود اختصاص داده است. این محصول دارای کیفیت نمایش فورکی 4K با نوع نمایشگر ال ای دی LED با نور پس زمینه Direct LED طراجی و تولید شده است. تلویزون ال جی 55 اینچ از 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات بهره گرفته است.

با وجود این تعداد کم تولید صدا در عوض نوع بلندگو ها را بالابرده اند که از نظر کیفیت و پخش فوق العاده ترین بلندگو ها به شمار می روند. ال جی با یک طراحی توانسته است چند ویژگی را با کیفیتمنحصر به فرد و با مدیریتی عالی که توسط پردازشگر انجام می شود تعبیه کرده است که با یک خرید می توانید صاحب شیک ترین محصول با امکانات هوشمند شوید. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدلUQ81006 55 می توان گزینه و انتخاب عالی برای مجهیزیه عروس و جایه گزینی بهتر در خانه های شما باشد همچنین برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد از طریق سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55UQ81006 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 55UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
انونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro
نوع سیستم عامل
webOS
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55UQ81006
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 55UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
انونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی شکل
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55UQ81006
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم