تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 2022 50UQ81006

مشخصات کلی تلویزون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006

  • نوع نمایشگر LED
  • کیفیت تصویر 4K 
  • اندازه صفحه نمایش 50 اینچ
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نرخ نوسازی تصاویر 60HZ
  • سیستم عامل WebOS
  • پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K 
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی

ادامه مطلبShow less
15,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 50UQ81006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل55UQ81006

ال جی یک برند معروف جهانی است که تمام نقاط جهان با کارایی و عملکرد آن آشنایی دارند. ال جی سال هاست که در صنعت تولید و عرضه محصولات برقی اعم خانگی فعالیت می کند، برند ال جی حتی می توان به عنوان منبع انرژی نیز نام برد چنانچه هر بار با عرضه کردن محصولی جدید مخصوصا تلویزون تمام مردم را به خود جلب می کند. از انجا که می دانید این برند از نماد اصلی و قطعات اصلی بهره گرفته است باتوجه به این ویژگی منحصر به فرد تمامی تولیدی های خود را با قطعات اصلی طراحی کرده است چنانچه برای هیمن از ماندگاریی بالایی برخودار هستند.

در سال 2022 با عرضه کردن یکی از شگفت ترین محصول خود را ارائه داد، تلویزیون 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 در اینچ های مختلف تولید کرده است این محصول از بینظیر ترین تولیدات ال جی به شمار می رود که از تکنولوژی و فناوری های فوق العاده عالی بهره مند شده است. تلویزون 50 اینچ مجهز به نوع نمایشگر LED با کیفیت تصویر 4K است مهمتر از این ویژگی ها نور پس زمینه Direct LED نیز می باشد.

کیفیت تصویر این محصول از زیرمجموعه های دیگر نیز تشکیل شده است که به منظور بهبود و شفاف سلزی تصاویر و صحنه ها کمک می کند. این زیر مجموعه شامل رزولوشن و نرخ نوسازی می باشد که کارایی آن به این صورت است رزولوشن از تعداد نقطه تشکیل شده است که تعداد آن ها معین است و در این محصول 3840*2160 پیکسل تعبیشه شده است همانطور که تعریف کردیم این تعداد نقطات بر روی صفحه نمایش تلویزون قرار می گیرند و محتوا را شفاف و روان ی سازد.

از زیر مجموعه کیفیت تصویر نرخ نوسازی تصاویر از مهمترین قابلیت های آن می باشد که دارای 60HZ می باشد این 60 هرتز کیفیت تصویر را بالا می برد و صحنه هایی که تلخ دیده می شوند را روان می کند. کارایی تلویزون نمایش محتوا که تو سط سلیقه ما صورت می گیرد و پخش صدا می باشد که صدا هم توسط محتوایی که ما انتخاب کردیم پخش می شود با توجه به این قابلیت ها تلویزون به عنوان صوتی وتصویری عمل می کند که مهترین تلویزون صفحه نمایش و کیفیت ارائه صدای آن می باشد.

تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 از دو عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 واتی تولید و طراحی شده است این محصول از تعداد سیستم صوتی و توان خروجی کمی بهرمند شده است اما در عوض نوع بلندگو ها را بالا برده اند و با تکنولوژی هاییی که در آن به کاررفته است صدای فوق العاده عالی و بینظیری را برای شما عزیزان به آرمغان آورده است. یکی از این تکنولوژی عالی که در تولید و پخش صدا به کار رفته شده AI Sound / Pro می باشد که از 17 میلیون تولید صدا تشکیل شده است که با استفاده از آن و باتوجه به صحنه ها صدا را تنظیم و پخش می کند.

کمپانی ال جی از پیشرفته ترین برند و تولید منبع تکنولوژی های مختلط می باشد یکی از فوق العاده ترین امکانات این محصول هوش مصنوعی Smart ThinQ می باشد که با استفاده از آن و متصل به گوشی هوشمند خود می توانید تلویزون خود را حتی از راه دور کنترل نمایید.

اتصال ارتبات از راه هایی است که توسط امکانات کی در دسترس داریم با تلویزون متصل کنیم، تلویزون 50 اینچ ال جی دارای 3عدد پورت HDMI با 2 عدد پورت USB می باشد همچنین از طریق فرمت های فای شبکه بی سیم (WiFi )و بلوتوث (Bluetooth) نیز می توانید اتصالی سریع و امن را با تلویزون داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با سایر قابلیت و امکانات دیگر این تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 در ادامه معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006

ساختار یکی از ویژگی هایی است که در نگاه اول از دید بسیاری برخودار است و با توجه به آن انتخاب صورت می گیرد قطعا اگر ساختار محکم و زیبایی داشته باشد اعم از نظر عملکرد و کارایی نیز بی عیب و نقص می باشد. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 از طراحی ساختار بینظیری برخودار است، طراحی بدنه این محصول فریم و سلیقی است اعم نیز از رنگ مشکی نیز بهره برده این تلویزون از ضخامت کمی برخودار است.

پایه های تلویزون 50 اینچ ال جی وسط و هلالی شکل می باشد همچنین رنگ پایه مشکی بوده و باتوجه به رنگ اصلی قاپ یا بنده تلویزون هماهنگ است که زیبایی تلویزون را پند برابر کرده است. همانطور که آشاره کردیم به کمی ضخامت این تلویزون در صورت نصب بر روی دیوار دکوراسیون خانه شما را شیک و مدرن می کند و با اندازه 50 اینچی صفحه نمایش که در خود جایی داده زیبا ترین جلو را به خود اختصاص داده است.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006

کیفیت صفحه نمایش از مهم ترین نقط قوت تلویزون می باشد که هرچند کیفیت تصویر بالا تر باشد تلویزون از دید بیشتر میز برخودار می باشد. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 از نوع نمایشگر LED در اندازه 50 اینچی با کیفیت تصویر 4K طراحی و تولید شده است. این محصول مجهز به نور پس زمینه Direct LED می باشد که کیفیت صحنه ها را چند برابر بالا می برد و به صورت فوق العاده عالی نمایش می دهد.

تلویزیون 50 اینچ ال جی دارای پنل IPS می باشد که زاویه دید منحصر به فردی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. کیفیت تصویر دارای فرمت های HDR و HLG می باشد که هر کدام کارایی جداگانه را بر روی محتوا اعمال می کنند حالا کارایی این دو فرمت به این صورت است که HDR به صورت محدوده دینامیک بالا در کیفیت تصویر تعریف شده است و هر چند این محدوده دینامیک بالاتر باشد.

نیز از کیفیت فوق العاده عالیی برخودار می باشد، همچنین فرمت دیگر به کاررفته شده در این محصول HLG بوده این فرمت صحنه ها را به طور زنده در محیط پخش می کند و با توجه به طراحی و علکرد این فرمت حس و اقعی تمامی صحنه ها را برای شما عزیزان به وجود می آورد. شایان ذکر است که با بکار گیری تکنولوژی اچ دی ار در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 از ترکیب رنگ عظیمی بر خودار می باشد.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل50UQ81006 

تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 55UQ81006 مجهز به 2 عدد سیستم صوتی با توان خرجی 20 وات می باشد. نوع این بلندگوهای به کارفته شده در این محصول Down Firing می باشد که لز قدرت فراگیر و بینظیری درتولید و پخش صدا برخودار است. تکنو لوژی یکی از عملیاتی است که در جین پخش صدا روی آن قرار می گیرد و با توجه که از قبل تنظیم شده است صدا را دریافت می کنید.

تکنولوژی به کاررفته شده در این محصول AI Sound / Pro می باشد که دارای 17 میلیون تولید صدا می باشد که با برسی چند مرحله ای صدا را پخش می کند. تکنولوژی Clear Voice Pro به معنای کاهش نویز صدا می باشد و باتوجه به کارایی که برای آن تعریف شده است به این صورت عمل می کند که صدای صحنه ها را از پس زمینه جدا کرده و به صورت فراگیر و یک سطح پخش می کند همچنین شایان ذکر است که قرار گیری بلندگو ها رو به پایین است حتی این قابلیت در پخش و تولید صدا نیز نقش دارد که صدایی رسا و گیرا را نیز برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

تکنولوژی صوتی در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل50UQ81006 

کارایی و عملکرد فناوری و تکنولوژی به این صورت است که بر روی بخش های مختلف اصلی تلویزون قرار می گیرند اعم باتوجه به تنظیمات و اعمال هایی که توسط شما بر روی آن صورت می گیرد پخش یا نمایش داده می شود به طور مثال صفحه نمایش تلویزون با تکنولوژی اچ دی ار که از گسترده ترین رنگ ها بر خودار است صحنه ها را به صورت واقعی نمایش می دهد. اما در این بخش ما به شما تکنولوژی های به کارفته شده در پخش صدا به شما عزیزان معرفی می کنیم، فناوری Dolby Digital که حتی می توان AC3 نیز خواند شود این تکنولوژی منحصر به فرد که صدا صحنه ها را به صورت دیجیتال و فراگیر در محیط پخش می کند.

تجربه واقعی Game در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006 

گیم یکی از معیار هایی است که به عنوان سرگرکی استفاده می شود همچنین افرادی که به گیم علاقه شدیدی دارند یکی از کارهای روزمره آن ها به شمار می رود. اما گیم با استفاده از امکانات هوشمند صورت می گیری که اعم هزینه زیادی دارد و یک کاره هم نیز می باشد. برند ال جی با طراحی و تولید تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006  با امکانات پیشرفته از سایر وسایل های اضافی خلاص می کند.

این محصول دارای قابلیت گیمینگ می باشد و با سیستک عامل که برای آن تعریف شدهاست از سایر کنسول های بازی بدونه هیچ محدودیتی پشتیبانی می کند. از قابلیت های مهم و کاربردی که در کیفیت تصویر تلویزون ال جی به کاررفته شده تعداد هرتز آن است که با 60HZ برای آن تعریف شده است صحنه های در حال پخش را با سرعت واقعی خود و تصاویر را به صورت شفاف و روان می سازد.

برند LG هر بار با طراحی و تولید محولات خود از بهترین امکانات کاربردی در محصولات خود به کار می برد همچنین کاربردی که برای شما عزیزان در پی دارد فقط یک بار هزینه است که از چند نمونه کارایی بر خودار می شوید و یکی از این نمونه ها تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006  می باشد که با قابلیت گیمینگ و ارائه فوق العاده بینظیر توسط صفحه نمایش هوشمند بیهترین لحظات دلنشین را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006 


ریموت کنترل امروزه با پیشرفت فناوری به عنوان ریموت کنترل هوشمند یاد می شود که دارای امکانات مجهز نیز می باشد. ال جی با طراحی و تولید ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 مجهز به فرمان، دستورات و جستجوی صوتی می باشد که حتی در فاصله دور هم این قابلیت برای شما عزیزانکاربرد دارد. ریموته کنترل ارتباتی بین کاربر و تلویزون است که با استفاده از آن می توانید به سایر امکانات تلویزون دسترسی داشته باشید همچنین این محصول دارای سنسور شارژ خودکار می باشد که در صورت خالی شدن شارژ به طور خودکار خود را شارژ می کند.

ارتبات و اتصال با امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006 

ارتبات امروز یکی از هوشمندانه ترین کاری است که در بین محصولات به منظور کارایی مختلط صورت می گیرد. ما امروز ارتبات به دو روش در بین تلویزون و کاربر را برای شما عزیزان معرفی می کنیم. روش اول توسط پورت و درگاه های موجود در تلویزون صورت می گیر و اعم تعداد محدودی نیز می باشد که در این محصول به صورت 3عدد HDMI با 2عدد USB صورت می گیرد. همچنین شایان ذکر است که تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 مجهز به ورودی آنتن (RF)، پورت خروجی هدفون و پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical) می باشد که به منظور و کارایی مختصر به خود استفاده می شوند.همچنین روش دوم اتصال بین تلویزون کارابر توسط فرمت های وای فای شبکه بی سیم (WiFi )و بلوتوث (Bluetooth) که توسط سیستم عامل تلویزون پشتیبانی می شود امکان پذیر است اعم این روش بلکه ساده ترین روش محسوب می شود اعم بدونه استفاده هیچ کابل و سیم نیز استفاده می شود همچنین قابل ذکر است که با استفاده از فرمت Bluetooth گوشی خود با تلویزون متصل و در محیط خود اهنگ پخش کنید.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ81006 

سیستم عامل شامل تمام تصاویر تا امکاناتی می شود که به آن دسترسی دارید در واقع سیستم عامل بخش اصلی تلویزون در کارایی است که توسط آن صحنه ها را به نمایش می گذارد. سیستم عاما به کار رفته شده در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50، webOS می باشد این سیستم عامل توسط کمپانی ال جی نام گذاری شده است و دارای بینظیر ترین عملکرد و کارایی است با زبان ساده و طراحی مفهومی که دارد ساده ترین دسترسی را مهیا می کند.


پردازشگر یعنی تحلیل و برسی و همچنین کارایی آن نیز به این صورت است که داده ها را که شامل فلش، متصل کردن گوشی خود به تلویزون و روشن کردن تلویزون می باشد که پس از برسی خود نتیجه داده ما را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد. این محصول بینظیر دارای پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد مجهز به سرعت عمل و کارایی منحصر به فرد است و در کمترین زمان ممکن حاصل نتیجه را برای شما نمایش می دهد.

کلام آخر...

الجی از بینظیر ترین تولید کننده های تلویزون می باشد چون با وجود و کارایی که برای شاما عزیزان در پی دارد از هر گونه وسایل و امکانات پرهزینه خلاص می کند. این محصول دارای کیفیت تصویر فوق العاده عالی در اندازه 50 اینچی می باشد حتی با این اندازه متوسطی که به خود اختصاص داده است قابلیت گیمنیگ و سایر ویژگی های دگیر از همین قبیل و مواردی دیگر نیز مجهز است. صدا از مهمترین کارایی تلویزون به شمار می رود که از 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات بهره گرفته است.

هوش مصنوعی Smart ThinQ یکی از امکاناتی به شمار می رود که در اکثر تلویزون ها امروز یافت می شود که با اتصال به گوشی هوشمند خود به سایر امکانات هوشمندی که در خانه هایتان دارید حتی از راه دور نیز می توانید تلویزون خود را به طور دسترسی پی شرو کنترل کنید. تلویزیون 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 از بینظیر ترین تولیدی های ال جی در سال 2022 که توسط کشوره سازنده کره و مونتاژ اندونزی می باشد طراحی و تولید شده است.

این محصول دارای زیر مجموعه های کیفیت تصویر که شامل رزلوشن و وضوح تصویر می شود این قابلیت ها از جمله رزولوشن به طور نقطه های بسیار کوچک بر روی صفحه نمایش عمل می کنند و صحنه ها را با کیفیت فوق العاده عالی نمایش می دهد همچنین وضوح تصویر که همان هرتز تعریف شده از قبل برای تلویزون است. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدلUQ81006 50 با 60HZ صحنه ها و محتوا را با سرعت بالا و همچنین وضوح صویر شفاف تر نمایش می دهد.

پردازنده و سیستم عامل به کاررفته در این محصول از قدرت و تکنولوژی فوق العاده عالیی برخودار هستند که هر بار که ما داده ای را به پردازشگر وارد می کنیم باتوجه به فناوری و تکنولوژی هایی که برای آن بخش به طور مثال صفحه نمایش تعبیه شده است اعمال و در کمترین تایم ممکن نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند. یکی از امکانات دلنشین این محصول کارایی گیم می باشد که یکی از جالب و هیجان انگیز ترین سرگرمی در اوقات خلوت شما عزیزان به وجود می آورد. این محصول می توان بهترین گزینه برای جهیزیه عروس و خانه های شما باشد برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا و یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50UQ81006 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 50UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50UQ81006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 50UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4<br />
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی شکل
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50UQ81006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم