تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 2022 43UQ81006

مشخصات کلی تلویزون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006

  • نوع نمایشگر LED
  • کیفیت تصویر 4K 
  • اندازه صفحه نمایش 43 اینچ
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نرخ نوسازی تصاویر 60HZ
  • سیستم عامل WebOS
  • پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K 
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ اندونزی
ادامه مطلبShow less
11,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 43UQ81006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006 

انتخاب تلویزون بر اساس چند قابلیت صورت می گیر اما نامی که تلویزون از آن بهره می برد به عنوان برند نام می برند که امروزه انواع مختلف برند در بازار موجود است اما بعضی از آنها دارای نماد یا برچسپ فیک هستند. ما امروز در سایت اصلی کالا اصلی ترین محصول با برند معروف جهانی معرفی می کنیم تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K  مدل 43UQ81006 یکی از منحصر به فرد ترین محصولات ال جی در سال 2022 و همچنین نسبت به رقبای خود می باشد.

تلویزون بخش مهمی از خانه های شما را تشکیل می دهد همچنین یکی از سرگرمی های فوق العاده لذت بخش توسط شبکه ها با پخش صحنه های متفاوت می باشد. ال جی در طراحی این محصول هیچ گونه کم کاری انجام نداده و بی نقص ترین محصول را طراحی و تولید کرده است تلویزون 43 اینچ دارای صفحه نمایش متوسط باتوجه به آن از امکانات فول اعم سایر تکنولوژی ها نیز برخودار است.

این محصول مجهز به کیفیت تصویر فورکی 4K با نور پس زمینه Direct LED می باشد این نور پس زمینه به صحنه های در حال پخش و پس زمینه زیبایی خاصی را ارتقا می دهد. نوع نمایشگر تلویزون مدل43UQ81006  ال ای دی LED می باشد کیفیت تصویر دارای مجموعه ای است که در خود جایی داده است مانند رزولوشن و وضوح تصویر این دو قابلیت مانند نوع نمایشگر و کیفیت تصویر به شمار می روند که هر کدام به منظور و کارایی خاصی را بر روی محتوا در حال پخش انجام می دهند.

این محصول یکی از خارق العاده ترین طراحی و تولید کمپانی لی جی می باشد که هر چند به اعماق آن رفت با قابلیت و تنولوژی هابیشتر آشنا می شوید باتوجه به صنعت فناوری تمامی کارایی امکانات در ساده ترین روش خلاصه شده اند و یکی از این خلاصه شده ها این محصول است که پش روی شما قرار دارد. رزلوشن مجهز به تعداد رقم معین است که از قبل باتوجه به امکانات صفحه نمایش تعبیه شده است که در تلویزون 43 اینچ ال جی از 3840*2160 پیکسل بهره گرفته است این تعداد پیکسل مجموعه زیادی از نقطه های بسیار کوچک هستند که محتوا را به صورت شفاف و باکیفیتی بینظیر نمایش می دهد.

وضوح تصویر حتی می توان به عنوان هرتز که صحنه ها را با علکرد سریع و روان نمایش می دهد این قابلیت بیشتر در صحنه های کنسول بازی ماشین که از سرعت بالایی برخودار هستند شفاف و عملکرد آن ها را سریع تر می کند. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K  مدل 43UQ81006  دارای 60HZ می باشد که فوق العاده ترین قابلیت در این محصول به شمار می رود. این محصول دارای وضوح صدا و تکنولوژی صوتی یا صدا می باشد بخش وضوح صدا شامل بلندگو و توانی است که برای آن تعبیه شده است.

که مجهز به 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی صدا 20 وات می باشد اگر به این امکانات توجه فرمایید می بینید که از تعداد کمی خروجی و بلندگو تولید شده است. اما اگر به مشخصات آن نگاه کنید نوع بلندگو از Down Firing است این نوع بلندگو از قوی ترین سایر بلندگو ها به شمار می ود که سطح صدای فراگیری را ارائه می دهد. بخش امکانات دیگر صدا تکنولوژی آن می باشد که با استفاده و قرار گیری این فناوری ها بر روی صدا تغیراتی را بر روی آن اعمال می کند. این تکنولوژی های صوتی صدا شامل AI Sound / Pro و Clear Voice Pro بهره گرفته است و کارایی این دو تکنولوژی به این صورت است که تکنولوژی AI Sound / Pro از 17 ملیون فرمت تشکیل شده است که صدا را از این افکت ها عبور می دهد و نتیجه را بر روی صدا تنظیم می کند.

تکنولوژی Clear Voice Pro در تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K  مدل 43UQ81006  به عنوان کاهش نویز صدا شناخته شده است که تمامی ناقص های صدا را از بین برده و با فراگیر ترین سطح صدا را پخش می کند همچنین صدا را از صفحه اصلی تلویزون جدا و نیز پخش می نمایید. این محصول دارای فرمت های فای شبکه بی سیم (WiFi )و بلوتوث (Bluetooth) می باشد که بدونه اتصال هیچ گونه سیسم کابلی می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزون متصل کنید.

قطعا هر محصولی که مجهز به اتصال باشد دارای پورت و دگاه هایی نیز می باشد که در این محصول با وجود درگاه و پورت های موجود در قصمت پشت تلویزون که مجهز به 3 عدد HDMI و 2عدد USB می باشد. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K  مدل 43UQ81006  مجهز به اینچ های مختلف می باشد که حتی می توانید بسته به محیط و سلیقه خود آن را انتخاب نمایید اگر شما هم مانند آن دسته افرتد به گیم و تکنولوژی علاقه مند هستید با کمترین صرف هزینه و یک بار می توانید از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد با قطعات اصلی ال جی برخودار شوید. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K  مدل 43UQ81006  در ادامه و معرفی ایم مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006 

ظاهر یکی از معیار های انتخاب تلویزون می باشد چنانچه تلویزون بخش از خانه را تکشکیل می دهد اعم در زیبایی و دکوراسیون نیز نقش مهمی را آیفا می کند. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل43UQ81006  دارای بدنه فریم و مشکی است باتوجه به بدنه فریم این محصول نیز صفحه نمایش با طراحی نازکی که دارد تلویزون از کمترین ضخامت بهره برده است. صفحه نمایش 43 اینچی ال جی باتوجه به اندازه متوسط آن می توانید برای محیط هایی که دارای اندازه استاندادر هستند استفاده شود.

بخش دیگر تلویزون که مانند آن طراحی و تولید شده است پایه های آن می باشد که شکل آن پایه وسط هلالی می باشد که در آن هم رنگ مشکی براق و سلیقی به کار رفته شده این پایه در صورت نصب بر روی میز مورد نظر شما عزیزان صورت می گیرد و روش دوم با استفاده از اقلام همراه تلویزون که در بسته بندی تعیبه شده است می توانید بر روی دیوار نصب نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006 

کیفیت تصویر همان کیفیت صفحه نمایش تلویزون است که توسط آن تلویزون کارایی خود را ارائه می دهد قظعا برای خرید تلویزون اول باید به کیفیت تصویر و زیرمجموعه های آن توجه کرد. تلویزیون ال جی مدلUQ81006 43 دارای نوع نمایشگر LED در اندازه 43 اینچ با نور پس زمینه Direct LED طراحی و تولید شده است. همانطور که تعریف کردیم کیفیت تصویر از شاخص های انتخاب مهم در تلویزون می باشد که این محصول از کیفیت تصویر فورکی 4K بهره برده است این کیفیت صفحه نمایش شامل دسته بندی رزولوشن و هرتز می باشد که نقش مهم و کارایی را در نمایش صحنه ها دارند.

رزولوشن 3840*2160 پیکسل در این محصول بر روی صفحه نمایش قرار گرفته و محتوا را به صورت واضح تر نمایش می دهد. هرتز اغلب برای موقع هایی که از قابلیت گیمینگ تلویزون استفاده می شود مناسب است اما ال جی تمامی قابلیت ها در رده سرعت و شافافیت به ویژگی هرتز داده است بلکه بر روی کنسول های بازی عمل می کند حتی در صورت پخش فیلم و هر محتوایی که شما عزیزان مورد نظرتان است عمل می کند.

تلویزون 43 اینچ ال جی دارای 60HZ می باشد که فوق العاده ترین سرعت عمل را برای شما عزیزان فراهم می کند. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدلUQ81006 43 مجهز به دو تکنولوژی منحصر به فرد می باشد که HDR و HLG است فرمت اچ دی ار یکی از قابلیت های مهم که دارای طیف عظیم از ترکیب رنگ ها را به خود اختصاص داده است به همین صورت صحنه ها به طور طبیعی نمایش داده می شود.

همچنین کارایی دیگر و نام دیگر HDR محدوده دینامیک بالا است که هر چند این محدوده بالاتر باشد کیفیت تصویر چند برابر می شود. کارایی فرمت HLG محتوای صحنه ها را به صورت زنده نمایش می دهد اما اچ دی ار با رنگبندی مختلط عظیم که دارد رنگ واقعی را به صحنه ها می بخشد. اصلی ترین دید تلویزون زاویه دید آن است که توسط پنل IPS زاویه دید گسترده ای را برای شما عزیزان فراهم می کند.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006 

هر تلویزون قطعا دارای بخش تولید صدا توسط بلندگو و توان خرجی است که بسته به این دو عامل صدا در محیط پخش می شود. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006  دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات تولید شده است اما نکته قابل توجه این محصول نوع به کار رفته شده بلندکو ها می باشد که دارای بلندگو Down Firing می باشد اعم وسیع ترین تولید صدا در خود جایی داده است.

قطعا با توجه به پیشرفت تکنولوژی در بخش های مختلف تلویزیون اعم نیز در بخش بلندگو نیز فناوری هایی به کار رفته است که شامل AI Sound / Pro و Clear Voice Pro می باشد که هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را دارند. ال سوند پرو از 17 میلیون فرمت صدا تشکیل شده است که وقتی صدا بخش می شود از این فرمت ها عبور و قابلیت های که تنظیم شده بر روی صدا اعمال می شود. همچنین تکنولوژی کاهش نویز یا به اصزلاح ساده تر Clear Voice Pro نیز می گویند که صدا را به طور معجزه اسایی تولید و پخش می کند.

تجربه واقعی Game در تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل43UQ81006 

گیم در تلویزون به عنوان سرگرمی یاد می شود. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدلUQ81006 43 مجهز به قابلیت گیم می باشد که اذت بخش ترین قابلیت را به خود اختصاص داده است. گیمینگ که شامل کنسول بازی های قوی است قطعا از سرعت عمل زیادی نیز برخودار هستند برای همین منظور با فناوری هر تز که در این تلویزون تعریف شده است بلکه سرعت را بالا می برد اعم کیفیت نمایش را به صورت کاملا شفاف و روان می سازد. گیمینگ یکی از هیجان انگیز ترین سرگرمی ها به شمار می رود که حتی باتوجه به اندازه صفحه نمایش این تلویزون بهترین امکانات و قابلیت را برای شما عزیزان فراهم می کند تا با آن کسب تجربه لحظه دلنشین تری با آن توسط قابلیت و تکنولوژی های آن داشته باشید.

ارتبات و اتصال با امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006 

تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدلUQ81006 43 مجهز به 3عدد HDMI با 2عدد USB می باشد با استفاده از این درگاه و پورت ها می توانید سایر امکانات هوشمند خود را به تلویزون ارتقا دهید و نیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون دید. اما یکی دیگر از روش های آسان ارتبات با تلویزون با استفاده از فرمت های وای فای شبکه بی سیم (WiFi )و بلوتوث (Bluetooth) صورت می گیرد که دسترسی بسیار آسان در کمترین تایم ممکن برای شما عزیزان فراهم می کند. باتوجه به این پورت ها تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدلUQ81006 43 نیز مجهز به درگاه و پورت های دیگر از این قبیل ورودی آنتن (RF)، پورت خروجی هدفون و پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical) و غیره می باشد که هر کدام از این پورت ها می توان با استفاده از نیاز خود استفاده نمایید.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل43UQ81006 

سیستم عامل همان برنامه از قبل برنامه ریزی شده است که در آن تمامی تکنولوژی و سایر امکانات دیگر تعبیه شده است که با دسترسی که برای شما عزیزان فراهم کرده است می توانید تمامی اعمل و نتیجه های تکنولوژی به کاررفته در تلویزون دید. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدلUQ81006 43 مجهز به سیستم عامل webOS می باشد این سیستم عامل یکی از طراحی و زبان ساده بهره برده است که حتی از زیباترین پس زمینه و منو برخودار می باشد.


پردازنده در تلویزون یکی از قطعات مربی شکل می باشد که گاهی اوقات نیز مستطیلی شکل نیز می باشد این پردازنده یا همان CPU به عنوان مدیریت کل و تمامی تلویزون تعبیه شده است که بسته به نوع آن عملکرد و کارایی آن فرق می کند. تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدلUQ81006 43 4Kشامل پردازنده α5 Gen5 AI Processor می باشد که توسط کاربران تولید طراحی محصولات شرکت بزرگ ال جی در این محصول به کار رفته شده است.

کلام آخر...


تلویزیون ال جی 4K مدل 43UQ81006  دارای بینظیر ترین صفحه نمایش در ندازه 43 اینچ می باشد. این محصول با نور پس زمینه مخصوص که برای آن تعریف شده است زیبایی منحصر به فردی را در صحنه ها و صفحه نمایش تلویزون به وجود آورده است. همچنین با دارا بدونه زیر مجموعه هایی در بخش کیفیت تصویر مانند رزولوشن و وضوح تصویر یکی از قابلیت های مهم در کیفیت تصویر می باشد.

رزولوشن در این محصول از 3840*2160 پیکسل تشکیل شده است همچنین یکی از منبع سرعت عمل که همان ضوح تصویر می باشد از 60 هرتز بهره مند شده است این دو فناوری کارایی منحصر به فرد و کارایی را بر روی صحنه و محتوا ارائه می دهند چنانچه باعث می شود حتی برای یک لحظه نگاه ها در دید آن کنار نرود. پردازنده و سیستم عامل مانند کیفیت تصویر مهم هستند همچنین باعث می شوند تا محتوا با تغیراتی که بر روی آن انجام داده اید اعمال شود که این کارایی توسط سیستم عامل اعمال و توسط پردازنده با کیفیت و عملکردی فوق العاده نمایش می دهد.

تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ81006  مجهز به در گاه ها و پورت ها تعین شده توسط کاربران شرکت ال جی می باشد که در هر محصول با توجه به کارایی آن تعبیه شده است. باتوجه به قصمت ارتبات و اتصالات که تعریف کردیم فرمت هایی بلوتوث و وای فای یکی از دسترسی های ساده و راحت می باشد که توسط سیستم عامل تلویزون نیز پشتیبانی می شود. این محصول باتوجه به قابلیت وای فای قطعا دارای وب نیز می باشد که ساعت ها به شما عزیزان این قابلیت را می دهد تا وب گردی کنید.

تلویزون 43 اینچ دارای ریموت کنترل هوشمند که اعم مجهز به سنسور شارژ خودکار نیز می باشد که حتی هزینه خرید باتری نیز در پی نخواهید اشت. طراحی و ساختار این محصول یکی از یباترین و بینظیر ترین ساختار ها با قطعات بدنه اصلی به کاررفته شده که باتوجه به ضخامت و نازکی آن قطعات آن از استحکام و مقاومت بالایی برخودار است. برای کسب اطلاعات در تلویزیون ال جی4K مدلUQ81006 43 از طریق وات ساپ یا سایت اصلی کالا با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 43UQ81006 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 43UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43UQ81006
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 43UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43UQ81006
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم