تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2022 75BU8500

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 75BU8500

  • پردازشگر Crystal Processor 4K
  • کیفیت تصویر 4K Crystal 
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • کانال صوتی 20 وات
  • سیستم عامل تایزن
  • تولید سال 2022
  • ساخت کره
  • ابعاد 2.5x96x168 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
34,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 75BU8500 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ مدل 75BU8500


تلویزیون یکی از کالا هایی بوده که هر ساله سری جدیدی از آن ها تولید می شود که نسبت به مدل های قبلی از کیفیت و عملکرد بالاتری برخوردارند. دو ویژگی مهم که در تلویزیون اهمیت زیادی دارد تصویر و صدای آن بوده و به همین دلیل در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته شده. تلویزیون یکی از محصولاتی بوده که مورد استفاده زیادی از مردم قرار گرفته شده و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در این روزها حداقل یک تلویزیون در هر منزلی وجود دارد، البته در برخی از مکان های عمومی نیز آن را مشاهده می کنیم.
کمپانی Samsung در سال 2022 تلویزیون های جدیدی را معرفی نمود که یکی از آن ها به نام BU8500 در سایز های مختلف معرفی شد که از طراحی شیک و منیمالیسی برخوردار می باشد به گونه ای که کناره های آن باعث حواس پرتی نمی شود و از بدنه باریک و خوش تراشی برخوردار می باشد. وجود کیفیت تصویر 4K Crystal امکان ارائه تصاویر با بهترین کیفیت و رنگ های واقعی را امکان پذیر می کند زیرا وجود برخی از فناوری و میلیارد ها رنگ در کیفیت آن تاثیر گذار می باشد، کیفیت تصویر فورکی تصاویر را با رزولوشن 3840×2160 پیکسل به نمایش می گذارد و کنتراست تصاویر به صورت خودکار و در صورت لزوم اجرا می شود و به بالا رفتن کیفیت و وضوح تصویر کمک به سزایی می کند. کیفیت صدا در تلویزیون همانند تصویر دارای اهمیت بالایی می باشد زیرا شنیدن صدایی با کیفیت بالا کاربر را شگفت زده می کند، تلویزیون مدل 75BU8500 از توان صوتی 20 واتی بهره می برد و دارای 2 سیستم صوتی می باشد که هر کدام از آن ها از 10 وات توان صوتی پشتیبانی می نماید تا صدای فراگیر و رسایی را تولید نماید، برخی از فناوری ها برای بهبود و کمک به بالا رفتن کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون بهره برده شده است تا بتواند بهترین ها را ارائه نماید به طوری که کاربر را شگفت زده کند.
بجز صدا و تصویر ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که در تلویزیون های هوشمند استفاده شده است تا تلویزیون بهتر عمل کند و امکانات بیشتری را ارائه نماید، پردازشگر Crystal Processor 4K در این مدل تلویزیون به منظور پردازش داده های صوتی و تصویری پشتیبانی می شود تا بتواند آن ها را بهتر ارائه نماید. فناوری مهم دیگری در تلویزیون بجز پردازنده سیستم عامل آن می باشد که دلیل اصلی تلویزیون های هوشمند بوده که هر برند از یک سیستم عامل مخصوص در تلویزیون هایش بهره می برد؛ تلویزیون مدل 75BU8500 نیز ساخت کمپانی سامسونگ می باشد که از سیستم عامل تایزن Tizen پشتیبانی می نماید تا برنامه های و امکانات زیادی را در دسترس کاربران قرار بدهد، محتوای موجود متناسب با هر سنی می باشد و هر کاربری می تواند با توجه به علایق و موارد مورد نیاز از برنامه های استفاده نماید. برخی از امکانات این تلویزیون شامل تماس ویدیوی، دستیار صوتی، هوشمند کردن سایر وسایل منزل و... می باشد.

طراحی با فریم باریک تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل 75BU8500


یکی از مواردی که در انتخاب کالا از اهمیت بالایی برخوردار می باشد طراحی و ظاهر آن می باشد زیرا شیک و مدرن بودن کالا در چیدمان دکواسیون آن تاثیر می گذار، در این روز ها کاربران بیشتر به دنبال مدرن ترین کالا ها می باشند. طراحی و ظاهر محصول اهمیت بالایی دارد که کاربران توجه زیادی به این مورد دارند و به همین دلایل شرکت های سازنده به طراحی کالا هایشان بسیار دقت می نماید تا آن ها را به گونه ای ارائه دهد که مورد پسند کاربران و سلیقه آن ها باشد و همچنین در دکوراسیون های مختلف زیبایی خود را به رخ بکشاند.
طراحی با سبک AirSlim در تلویزیون های سری جدید BU بهره برده شده که سامسونگ به دلیل رضایت کاربران و مخاطبان آن را با کناره های ظریف و باریک طراحی کرده که از بدنه خوش فرمی نیز برخوردار می باشد. تلویزیون مدل 75BU8500 به گونه ای طراحی شده که از حواس پرتی جلوگیری می کند، فریم آن بسیار باریک بوده و چشمگیر نمی باشد و حتی برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت های ورودی را در پشت تلویزیون طراحی کرده اند. بدنه این تلویزیون به صورت یکپارچه و یکدست طراحی شده به طوری که اگر آن را روی دیوار نصب کنیم به دلیل باریکی تلویزیون مانند یک قاب عکس و صاف قرار می گیرد.
پایه ی تلویزیون 75 اینچ مدل 75BU8500 در وسط نمایشگر به منظور حفظ تعادل قرار گرفته شده و به شکل بسیار زیبایی طراحی شده است که در جذابیت تلویزیون تاثیر چند برابری می گذارد، رنگ پایه و بدنه این مدل تلویزیون مشکی براق بوده که متناسب با هر دکوراسیونی می باشد و زیبایی خاصی را به دنبال خود دارد. امکان جدا سازی پایه ها به راحتی امکان پذیر می باشد به طوری که اگر بخواهید تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید دیگر لازم به پایه آن نیست، نصب روی دیوار با استفاده از براکت صورت می گیرد که کاربر با توجه به سلیقه خود از براکت ثابت یا متحرک استفاده می نماید. شما با این تغییر می توانید دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید.

کیفیت تصویر 4K Crystal تلویزیون سامسونگ مدل 75BU8500


یکی از دلایل مهم استفاده از تلویزیون دیدن فیلم و سریال و تصاویر می باشد که به این دلیل کیفیت تصویر ویژگی مهمی در تلویزیون می باشد که بسیار قابل توجه نیز می باشد. کیفیت تصویر بخش ویژه ای بوده که در خرید تلویزیون باید به آن توجه شود تا بدانید از این کیفیت تصویر رضایت دارید یا خیر؛ البته تلویزیون های امروزه همه از کیفیت تصویر بالایی برخوردار می باشند که تعداد زیادی از آن ها از فورکی 4K پشتیبانی می نماید که تصاویر را با جلوه فوق العاده نمایش می دهد.
تلویزیون سامسونگ مدل BU8500 دارای کیفیت تصویر4K می باشد که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا به نمایش می گذارد، طیف رنگی بالا در این مدل تلویزیون امکان ارائه تصاویر با جلوه طبیعی می دهد که حس زنده بودن را به کاربر می دهد با گونه ای که احساس می کنید به طور واقعی در آن جا قرار دارید. تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کنند دارای رزولوشن 3840×2160 می باشد و صحنه ها با رفرش ریت 60 هرتز نمایش می دهد که به خوبی متوجه لحظات حرکت آن می شوید، کنتراست در تصاویر به صورت خودکار عمل می کند به طوری که اگر تصاویر وضوح کمتری داشته باشد کمک می کند تا وضوح آن بالا برود و با رنگ های واقعی به نمایش گذاشته شود. فناوری HDR به منظور اختلاف روشن ترین و تاریک ترین حالت ممکن گفته می شود که با پشتیبانی از فرمت HDR 10+ تصاویر با جزئیات بالا و وضوح کامل و بدون تاری در حالت های تاریک و روشن به گونه فوق العاده ای به نمایش می گذارد.


صدای 2 کاناله تلویزیون Samsung مدل 75BU8500

در هنگام دیدن فیلم یا سریال علاوه بر کیفیت تصویر عالی به صدای فراگیر و رسایی نیز نیاز داریم تا بتوانیم محتوای ارائه شده را بهتر درک کنیم و از آن لذت ببریم، اگر کیفیت صدا و تصویر بالا باشد محتوا جذاب تر و دلنشین تر می شود. تلویزیون سامسونگ مدل 75BU8500 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که امکان ارائه صدا با توان خروجی 20 وات دارد و توانسته صدایی گوش نواز و فوق العاده را ارائه نماید.
صدایی که تولید می شود با محیط که تلویزیون در آن قرار دارد و همچنین محتوای ارائه شده متناسب بوده و بسیار منحصر به فرد می باشد به طوری که از شنیدن چنین صدایی شگفت زده خواهید شد؛ پس جای نگرانی نیست که صدا پاسخ گوی نیاز شما نمی باشد زیرا وجود برخی از فناوری ها به کیفیت صدا کمک می کند تا به صورت واقعی تر و فراگیر ارائه شود، البته برای کاربرانی که می خواهند صدای بلند تری تولید نمایند می توانند تلویزیون را به ساندبار و یا بلندگو وصل کنند و از این طریق صدای بلند تری را ارائه دهند.
فناوری کیو سمفونی Q-Symphony درکیفیت صدای تلویزیون تاثیر می گذارد به گونه ای که صدا را هماهنگ و بدون مشکل با حالت طبیعی ارائه می دهد و صدا را به صورت سه بعدی در فضا پخش می کند که وجود این صدای منحصر به فرد کاربر را غرق در صدای عالی می کند. فناوری دیگر به نام صدای تطبیقی یا Adaptive Sound وجود دارد که محتوای صدای شما را تجزیه کرده و سپس به شیوه فوق العاده و فراگیر ارائه می دهد.

پردازنده Crystal Processor 4K تلویزیون مدل 75BU8500

تلویزیون های مدل قدیمی از پردازنده پشتیبانی نمی کردند و تصاویر و صدا همان گونه که در محتوا بود ارائه می شد اما با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدید تلویزیون های مدل جدید از امکانات زیادی بهره بردند که یکی از آن ها پردازشگر می باشد که به بهبود صدا و تصویر کمک به عمل می آورد.پردازنده در تلویزیون یکی از امکانات مهمی می باشد که تاثیرگذاری زیادی در صدا و تصویر دارد، بعضی از مدل های فقط بر روی تصویر یا صدا عمل می کنند اما پردازشگر Crystal Processor 4K هم مختص به صدا بوده و هم تصویر که از کارکرد فوق العاده ای برخوردار می باشد و هردو را با هم پردازش می نماید.

از پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K در تلویزیون مدل 75BU8500 بهره برده شده تا داده های صوتی و تصویری را با کیفیت عالی ارائه دهد. این مدل پردازشگر قبل از نمایش و پخش، عمل خود را با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده انجام می دهد. پس از مراحل پردازش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های واقعی نمایش داده می شود و صدا بدون نویز و گوش نواز پخش می شود.

سیستم عامل TIZEN تلویزیون هوشمند مدل 75BU8500

تلویزیون هایی که در چندین سال قبل ساخته شده اند دارای هیچ امکانات هوشمندی نبودند و معمولی بودند اما در طول سال ها و پیشرفت تکنولوژی تلویزیون ها به دلیل بهره بردن از سیستم عامل هوشمند ارائه شدند. سیستم عامل یکی از جزء های مهم در تلویزیون های مدل جدید می باشد که برنامه ها و امکانات پیشرفته ای را در دسترس کاربران قرار داده است تا بتوانند به بهترین شیوه از تلویزیون بهره ببرند. امکاناتی چون دستیارصوتی، هوشمند کردن سایر وسایل، تماس ویدیویی، محیط کاری هوشمند و... نمونه هایی از آن ها می باشد که در تلویزیون مدل 75BU8500 با وجود سیستم عامل Tizen در دسترس کاربر می باشد.
کمپانی سامسونگ از سیستم عامل تایزن پشتیبانی کرده است تا تلویزیون های معمولی را به هوشمند تبدیل کند و از محتوا های مختلف برای هر سنی را ارائه نماید، برنامه های که برای کاربران به ارمغان آورده شده زیاد می باشند به گونه ای که در موضوع های مختلف مسابقات ورزشی، اجتماعی، بازی، سرگرمی، کانال های آنلاین و... برای هر سنی ارائه شده تا محدویتی وجود نداشته باشد و کاربر در هر سنی بتواند به محتوای مورد نظرش دسترسی پیدا کند. با وصل کردن تلویزیون به وای فای می توانید هر زمان که دوست دارید وب گردی کنید، فیلم و سریال های مورد علاقه خود را دانلود نمایید و گیم یا بازی مورد نظر خود را با صحنه های جذاب و لذت بخش بازی کنید.


ریموت کنترل هوشمند با دستیار صوتی


سیستم عامل تایزن از دستیار صوتی های مختلفی پشتیبانی می نماید که با توجه به مدل تلویزیون استفاده از یک یا دو مدل آن امکان پذیر می باشد و می توانید از آن استفاده نمایید. تلویزیون مدل 75BU8500 دارای دستیار صوتی بیکیسبی Bixby می باشد که با ریموت کنترل هوشمند همگام سازی شده است به طوری که با استفاده از ریموت می توانید صدای خود را برسانید تا محتوای مورد نظر اجرا شود. این مدل ریموت کنترلی هوشمند بوده و دارای میکروفون داخلی می باشد که از طریق آن صدای کاربر بررسی و تشخیص داده می شود، دستیار صوتی بدون استفاده از هیچ وسیله ای به صورت غیر مسقیم با وجود صدای شما عمل می کند کافیست امر کنید و آن چیزی را که می خواهید بگویید تا دستیار صوتی صدای شما را تشخیص دهد و محتوای مورد نظر شما اجرا شود. ریموت هوشمند این مدل تلویزیون سازگار با محیط زیست بوده به طوری که برای شارژ کنترل از نور خورشید استفاده می شود و به این دلیل از استفاده باتری های یکبار مصرف جلوگیری به عمل می آورد. 

نحوه ارتباطات با تلویزیون هوشمند مدل 75BU8500

در تلویزیون های هوشمند اتصال آن با سایر دستگاه های جانبی و انتقال داده ها به دو صورت انجام می گیرد؛ یکی از روش ها به صورت بی سیم می باشد که فقط با اتصال به وای فای WI-FI یا بلوتوث Bluetooth به راحتی می توانید بدون هیچ محدودیتی داده های مورد نظر را انتقال دهید. در روش سیمی اتصال با وجود کابل و پورت های ورودی صورت می گیرد که با اتصال یک طرف سیم به تلویزیون و طرف دیگر به دستگاه جانبی اتصال صورت می گیرد. پورت هایی که در پشت تلویزیون طراحی شده اند به منظور اتصال سیمی می باشند که هر کدام از آن ها برای اتصال مخصوص می باشند؛ پورت HDMI برای کنسول های بازی، بلندگو و... ، پورت USB برای مموری و فلاش و پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد.

کلام پایانی...


در طول زندگی همه ما از تلویزیون استفاده کرده ایم و جزئی از محصولات اصلی در منزل می باشد که تلویزیون با کیفیت بالا و هوشمند گزینه بهتری برای ما می باشد تا بتوانیم از آن بهتر استفاده نماییم. تلویزیون های مدل BU در سال 2022 توسط سامسونگ در چند سری مختلف معرفی شدند که مدل بالاتر و پیشرفته تر AU ها می باشند که در سال 2021 ارائه شدند، تلویزیون مدل 75BU8500 از کیفیت تصویر Crystal 4K برخودار می باشد که توانایی نمایش تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های طبیعی دارد و همچنین از صدای گوش نواز با توان خروجی 20 وات در دو کانال صوتی پشتیبانی می کند تا صدای فراگیر و متناسب با محتوا ارائه شود.
پردازنده این مدل تلویزیون Crystal Processor 4K بوده که قبل از ارائه صدا و تصویر را به صورت فوق العاده ای پردازش می نماید و سپس از آن را با کیفیت بسیار بالا اجرا می کند، تلویزیون سامسونگ BU850075 از سیستم عامل تایزن بهره برده است تا برنامه ها و امکانات جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده و بتوانند از فناوری تلویزیون هوشمند بهتر استفاده کنند.
با خواندن محتوای بالا به مشخصات و جزئیات کلی تلویزیون SAMSUNG مدل BU850075 آشنا شدید، این مدل تلویزیون فوق العاده با امکانات پیشرفته و طراحی شیک پیشنهاد سایت اصلی کالا برای شما کاربر عزیز می باشد که می توانید آن را در چندین سایز مختلف مشاهده نمایید و بنا به سلیقه و آن چیزی که مد نظرتان است سایز آن را با همان مشخصات انتخاب نمایید، می توانید این مدل تلویزیون را با سایر محصولات دیگر در سایت اصلی کالا ببنید و یک ست جهیزیه عالی با قیمت مناسب و اصلیت همه کالا ها با خیال راحت تهیه نمایید. برای اطلاع از نحوه سفارش با شماره های روی سایت تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی نمایند. خرید بدون دغدغه در سایت اصلی کالا با ارسال از شهر بانه و گناوه تجربه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 75BU8500 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x96x168 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
Micro Dimming
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU8500
سری
85
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Edge

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Movie/Standard/Dynamic/Filmmaker

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
2.5x96x168 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75BU8500
اشتراک گزاری هوشمند
Micro Dimming
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
Clear Motion Rate

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم