تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 2022 55UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55UQ80006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 123x71x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
20,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 55UQ80006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 4K  ال جی مدل 55UQ80006

در جهان ما کمپانی های زیادی وجود دارند که در صنعت های مختلف فعالیت دارند، یکی از کمپانی های معروف و خوش نام که طی چندین سال است شروع به فعالیت کرده است و مورد اعتماد و پسند افراد زیادی واقع گردیده است ال جی LG می باشد؛ قطعاً در طول زندگیتان اسم این برند را شنیده اید و حداقل از یکی از کالا های آن را استفاده نموده ید. برخی از کاربران به دلیل استفاده از محصولات این برند هر باره اگر چیزی لازم داشته باشند به دلیل کیفیت و کارکرد منحصر به فرد آن از کالا های این برند خریداری می نمایند. این شرکت هر سال با معرفی مدل های جدید از محصولاتش کاربران را شگفت زده می کند زیرا آن ها را با کیفیت بالاتر و تکنولوژی های جدید ارائه می نماید.

در سال 2022 تلویزیون هایی با مدل بالاتر از سال قبل توسط LG ارائه شدند که دارای امکانات بالا و کیفیت عالی می باشد؛ تلویزیون های سال 2021 مدل های UP بودند که در سال جدید به نام UQ شناخته شده اند. تلویزیون 55 اینچ مدل 55UQ80006 ساخت کشور کره بوده و در کشور مصر مونتاژ شده است، این مدل تلویزیون فوق العاده طراحی بسیار شیکی دارد که در هر دکوراسیون و محیطی زیبایی و درخشش خود را رونمایی می کند، بدنه آن بسیار باریک و یکدست بوده که بر روی دیوار مانند یک قاب عکس زیبا نصب می شود، البته فریم ظریف و پایه های دو شاخه این مدل تلویزیون بسیار جذاب و خوش تراش می باشد.

بیشتر تلویزیون های امروزه از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نمایند که امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های واقعی را دارد، تلویزیون مدل 55UQ80006 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که از رزولوشن 3840×2160 پشتیبانی می نماید و تصاویر را با کیفیت بالا و تصاویر واقعی ارائه می دهد به طوری که حس فوق العاده و زنده ای را به بیننده می بخشد، کیفیت تصویر ویژگی اصلی در تلویزیون بوده که در کارکرد آن تاثیر فوق العاده ای دارد و اما به تنهایی این ویژگی جوابگو نیست بلکه در کنار آن باید از ویژگی های مهم دیگری نیز بهره برد که یکی از آن ها کیفیت صدا می باشد زیرا پخش محتوا ویدیوی روی تلویزیون باید از صدای فراگیر نیز پشتیبانی نماید تا محتوا جذاب تر شود و ما آن چیزی را که مدنظر داریم باشد. این مدل تلویزیون صدایی رسا و گوش نواز را با توان صوتی 20 وات در سیستم صوتی 2  کاناله ارائه می دهد.

دو ویژگی مهم دیگر در تلویزیون های هوشمند پردازنده و سیستم عامل می باشد که در تلویزیون های معمولی و قدیمی چنین ویژگی هایی وجود نداشت بلکه با پیشرفت تکنولوژی فناوری های جدید به تلویزیون ها اضافه شدند. پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل UQ80006 به منظور پردازش تصویر بهره برده شده تا تصاویر کم کیفیت و دارای نویز را تجزیه کند و آن را به حد 4K برساند و سپس نمایش دهد. عمل سیستم عامل در تلویزیون فوق العاده بوده زیرا یکی از دلایل اصلی تلویزیون های هوشمند می باشد، این مدل تلویزیون از سیستم عامل WebOS پشتیبانی می کند که امکان دسترسی به برنامه های متنوعی را به کاربر می دهد و هر فردی از خانه می تواند از اکانت مخصوص خود را ایجاد کند.

این تلویزیون از هوش مصنوعی برخوردار بوده به گونه ای که از امکانات مهم و گوناگونی بهره می برد تا بتواند بهترین گزینه ها را برای کاربران ایجاد کند. استفاده از دستیار های صوتی بسیار گزینه مناسب و راحتی می باشد و دیگر لازم نیست از ریموت کنترلی استفاده نمایید بلکه از طریق صدای خود امر کنید تا عمل شما صورت گیرد. با تلویزیون الجی مدل 55UQ80006 بازی فوق العاده جذاب و واقعی را با وجود فناوری های Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG تجربه نمایید، این فناوری ها به لحضه های سریع، لرزش تصویر و تاری آن توجه می نماید و با عملکرد خودکار موارد مورد نیاز را انجام می دهند. برخی از کنسول های بازی و سایر دستگاه های جانبی از طریق کابل وصل می شوند که باید آن را به پورت های تلویزیون به روش سیمی وصل کرد، با وجود وای فای و بلوتوث می توانید اتصال بی سیم برقرار کنید و از طریق اینترنت به محتوای مختلفی دسترسی داشته باشید.

 

طراحی مدرن و جدید تلویزیون 55 اینچ مدل 55UQ80006

در انتخاب هر کالا یا محصولی اولین چیزی که به چشم می آید ظاهر و طراحی می باشد و اگر چه دارای ظاهر جذاب و شیک باشد بیشتر جذب آن می شویم. کمپانی LG در طراحی کالا هایش توجه به سزایی به آن دارد زیرا می خواهد محصولاتی با ظاهر مدرن و جدید را ارائه دهد به طوری که با هر دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد و در هر مکانی زیبا و جذاب به نظر برسد، البته سلیقه افراد مهم بوده و به این دلیل طراحان با توجه به سلیقه افراد مختلف کالا را طراحی می کنند تا مورد پسند سلیقه افراد باشد.

تلویزیون مدل 55UQ80006 در چند سایز مختلف تولید شده است که با توجه به محیط مورد نظر می توانید تلویزیونی را با اینچ مورد نظر تهیه نمایید، این مدل تلویزیون 55 اینچ بوده و به طور تقریبی 139 سانتی متر می باشد. کناره یا فریم آن بسیار باریک و ظریف بوده به طوری که اصلاً چشم گیر نمی باشد و از حواس پرتی جلوگیری می کند، به همین منظور حواس پرتی و جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت های ورودی تلویزیون را در پشت تلویزیون طراحی کرده اند که ظاهر مرتبی را نیز به ارمغان آورده است.

بدنه تلویزیون بسیار خوش تراش بوده و دارای قطر کمی می باشد که باعث شده زیبایی تلویزیون چند برابر شود، بدنه آن به رنگ مشکی بوده که جذابیت خاصی را به وجود آورده و در هر دکوراسیونی خود نمایی می کند. پایه این مدل تلویزیون به شکل دو شاخه بوده که در دو طرف آن قرار گرفته شده تا تلویزیون را زمانی که بر روی میز تلویزیون قرار می دهد با تعادل قرار بگیرد، البته برخی از کاربران می خواهند تلویزیون را روی دیوار نصب نمایند و در این صورت باید پایه های تلویزیون را جدا نمایید، این کار باید با استفاده از براکت دیواری توسط نصاب صورت بگیرد؛ براکت ها برای هر سایزی به صورت متحرک و ثابت ساخته شده است.

 

کیفیت تصویر واقعی 4K تلویزیون ال جی مدل 55UQ80006

کیفیت تصاویر بالا در تلویزیون همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا دیدن تصاویر با رنگ های واقعی و وضوح بالا حس فوق العاده ای را انتقال می دهد، با توجه به این موارد کمپانی ال جی در تلویزیون مدل 55UQ80006 از کیفیت تصویر UHD4K بهره برده است تا تصویر را با کیفیت بالا و واقعی به نمایش بگذارد. تصاویری که بر روی صفحه نمایش این تلویزیون نمایش داده می شود دارای طیف رنگی بوده که باعث می شود تصاویر طبیعی تر به نظر برسد. کیفیت 4K دارای رزولوشن 3840 ×2160  پیکسل می باشد که امکان ارائه تصاویر با جزئیات بالا را دارا است.

پنل قطعه اصلی در صفحه نمایش تلویزیون می باشد که توسط میلیارد ها نقطه بر روی صفحه نمایش اجرا می شود، به طور گسترده ای تلویزیون های الجی از پنل IPS بهره می برند که زاویه دید مناسبی را ایجاد کرده است به طوری که در گوشه تلویزیون به آن نگاه کنید تصاویر به همان گونه با کیفیت بالا و روشنایی مناسب دیده می شود.کنتراست در تلویزیون باعث می شود تا تاریک ترین نقطه تصویر و روشن ترین نقطه آن به خوبی تشخیص داده شود و این در عمق رنگ تصاویر اهمیت زیادی گذاشته به گونه ای که در بالا رفتن کیفیت تصویر و دید بهتر آن تاثیر دارد.

فناوری HDR در تلویزیون یکی از ویژگی های فوق العاده ای بوده که در بالارفتن کیفیت آن کمک می کند، در وضوح بالا و دید بهتر تصویر عمل می کند؛ در تصویر پایین فرق میان تصویری که از فناوری HDR بهره می برد و تصویری که دارای این فناوری نمی باشد را نشان می دهد. حالت های مختلفی از تصویر در این تلویزیون پشتیبانی شده است که در محتوا های مورد نظر می توانید حالت مربوط به آن را انتخاب نمایید تا صحنه ها جذاب تر نمایش داده شود.

 

کیفیت صدای 2 کاناله تلویزیون مدل 55UQ80006

تلویزیون کالایی می باشد که در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته شده و به همین دلیل صدا ویژگی مهمی می باشد، برای انتخاب تلویزیون قطعاً کیفیت صدا نیز باید در نظر گرفته شود زیرا کاربر انتظار دارد که صدا مطابق محتوا و گوش نواز تولید شود. الجی در تلویزیون مدل 55UQ80006 از سیستم صوتی 2 کاناله بهره برده که هر کدام از آن ها توان خروجی 10 وات را پشتیبانی می کنند که به صورت کلی صدا با خروجی 20 وات برای ما به صورت گوش نواز و رسا ارائه می شود.

این توان صوتی متناسب با محیط می باشد و صدا را به طور کامل ارائه می دهد اما برخی از کاربران می خواهند صدای بلند تری را ایجاد نمایند، در این مدل تلویزیون امکان اشتراک گذاری صدا از طریق کابل و بلوتوث وجود دارد که کاربر می تواند تلویزیون را به ساندبار و یا بلندگو وصل نماید و یا از طریق بلوتوث فراگیر آن را به صورت بی سیم انتقال دهد تا صدای بلند را تولید کند. فناوری Clear Voice Pro در این تلویزیون به منظور کاهش نویز صدا بکار رفته شده که قبل از پخش صدا توسط این فناوری تجزیه می شود و سپس آن را بدون نویز و با صدای واقعی ارائه می دهد. کیفیت صدا همانند تصویر دارای حالت های صدا می باشد که با توجه به صدای محتوا می توانید حالت مربوط به آن را انتخاب نمایید تا صدایی را با چند برابر لذت بشنوید.

 

 

 

پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون مدل 55UQ80006

با پیشرفت تکنولوژی فناوری های جدیدی به تلویزیون ها اضافه شدند که هر سال با تولید مدل های جدید از فناوری های بیشتری بهره برده اند. پردازنده آلفا 5 نسل 5 بسیار قدرتمند می باشد و از عملکرد بسیار سریع برخوردار بوده که داده های تصویری را در کمترین زمان و با کیفیت بالا پردازش می نماید. پردازشگر مدل α5 Gen5 AI Processor 4K در برخی از تلویزیون های ال جی بهره برده شده که فقط از داده های تصویری پشتیبانی می نماید به طوری که ساختار این پردازنده فقط مراحل پردازش تصویر را طی می کند.

زمانی که کاربر بخواهد تصویر یا یک فیلم را روی تلویزیون نمایش دهد اگر کیفیت آن پایین باشد این پردازنده آن را تجزیه می کنند به طوری که نویز تصویر کاهش می یابد، رزولوشن آن را بالا می برد و آن را به حد کیفیت تصویر 4K می رساند. به طور کلی این مدل پردازشگر فوق العاده بوده و به همین دلیل ال جی از آن بهره برده است تا بتواند تلویزیونی با کارایی بالا را ارائه نماید.

 

سیستم عامل webOS تلویزیون هوشمند مدل 55UQ80006

تلویزیون های مدل قدیم معمولی بودند زیرا از فناوری و امکانات زیادی برخوردار نبودند اما با پیشرفت روزافزون تکنولوژی شرکت ها از آن ها در تلویزیون های خود استفاده کرده اند که سال به سال مدل های پیشرفته و توسعه یافته تری را ارائه می نمایند. سیستم عامل فناوری بسیار عالی در علم تکنولوژی بود که با بهره بردن آن در تلویزیون های معمولی آن ها را به تلویزیون های هوشمند تغییر داد. LG از سیستم عامل webOS در تلویزیون های خود استفاده می نماید تا امکانات زیادی را در دسترس کاربران قرار بدهد، تلویزیون الجی مدل 55UQ80006 نیز از این مدل سیستم عامل پشتیبانی می کند که امکانات و برنامه های مختلفی را ارائه داده است.

تلویزیون هایی که از سیستم عامل پشتیبانی می نمایند دارای برنامه های مختلفی می باشند که دسترسی راحتی را به کاربرن امکان پذیر کرده است، برنامه هایی که در این تلویزیون وجود دارد در انواع دسته های اجتماعی، بازی، ورزشی و... برای هر سنی قرار داده شده تا کاربران متناسب با سلیقه خود و برنامه هایی که مناسب سن آن ها می باشد بهره ببرند.

سیستم عامل webOS امکان ساخت چند اکانت را امکان پذیر کرده است تا هر فردی در خانه بتواند یک اکانت مخصوص خود را داشته باشد و برنامه های مورد نظر را در آن بارگیری نماید، حتی امکان ساخت اکانت برای کودکان نیز وجود دارد به طوری که والدین آن را با کنترل خود در دسترس کودکشان قرار می دهد.

اتصالات و ارتباطات با تلویزیون ال جی مدل 55UQ80006

قطعاً هر تلویزیونی برای اینکه بتوانیم محتوایی را روی آن انتقال دهیم تا تلویزیون آن را ارائه دهد راهی وجود دارد که همه مدل های جدید تلویزیون های هوشمند از این دو روش بهره می برند، یکی از روش ها به صورت بی سیم بوده یعنی از کابل یا سیم استفاده نمی شود و اما روش دیگر سیمی بوده که استفاده از کابل ضروری می باشد و باید حتماً از سیم مخصوص و پورت های پشت تلویزیون بهره ببریم. کاربران در روش اتصال بی سیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام می کنند، از این دو روش به راحتی می توانند داده ها را بارگیری نمایند و روی تلویزیون نمایش دهند؛ در روش سیمی همان گونه که از نامش معلوم است باید از کابل یا سیم استفاده شود، برخی از دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی، ساندبار ها و... باید از این طریق به تلویزیون وصل شوند که اتصال آن ها از طریق سیم صورت گرفته به طوری که یک طرف از آن به دستگاه جانبی وصل می شود و طرف دیگر به پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون.

پورت ها یا وردی های تلویزیون یک نوع نمی باشند بلکه چند نوع هستند که هر کدام از آن ها برای اتصال یک سری دستگاه جانبی ساخته شده اند. تلویزیون LG مدل 55UQ80006 دارای 3 پورت HDMI برای اتصالات دستگاه های جانبی نظیر بلندگو، ماهواره دیجیتالی و... می باشد، پورت USB دو عدد بوده که برای اتصال فلش و مموری از آن استفاده می شود.

 

سخن پایانی ...

تلویزیون یک محصول پر مصرف در سطح جهان که کمپانی الجی تمام تلاش خود را کرده تا بتواند تلویزیون هایی با کیفیت بالا و امکانات پیشرفته برای کاربران خود ارائه دهد. و اما سوال پیش آمده این است قصد استفاده ما از تلویزیون چیست؟! البته در حال حاضر همه خانه ها و حتی در برخی از مکان های عمومی آن را مشاهده می کنیم، که به منظور دیدن فیلم و تصاویر و حتی پخش کردن موسیقی از آن بهره می برند. تلویزیون مدل 55UQ80006 از طراحی شیک مدرنی برخوردار می باشد که متناسب با استایل و دکوراسیون منازل طراحی شده است و در هر محیطی خودنمایی می کند.

کیفیت تصویر 4K این مدل تلویزیون تصاویر را واقعی و با کیفیت بالا به نمایش می گذارد به طوری که کاربر را در رنگ های غنی غرق کند و همچنین صدای توان صوتی 20 واتی در دو کانال صوتی توانسته صدای فراگیر گوش نوازی را ارائه نماید. پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 امکان پردازش داده های تصویری را به بهترین شیوه دارد و آن ها را با کیفیت بسیار بالا نمایش می دهد. سیستم عامل یکی از دلایل اصلی برای تلویزیون های هوشمند می باشد زیرا با وجود آن کاربر به برنامه ها و امکانات بیشتری دسترسی پیدا می کند.

تلویزیون 55UQ80006 ساخت کشور کره بوده که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد که در طول چندین سال می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید؛ این مدل تلویزیون پیشنهاد اصلی کالا برای کاربرانی می باشد که قصد خرید تلویزیون دارند و همچنین انتخابی مناسب برای جهیزیه می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش کالا با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایید نمایند و جواب گوی سوالات شما باشند، نگران نباشید زیرا قبل از تحویل کالا می توانید آن را از نظر سالم بودن و اصلیت کالا برسی نمایید و سپس با خیال راحت تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55UQ80006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Direct
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x71x123 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x71x123 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم