تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 2022 65UQ81006

مشخصات کلی تلویزون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006

  • نوع نمایشگر LED
  • کیفیت تصویر 4K 
  • اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
  • رزولوشن 3840x2160 پیکسل
  • نرخ نوسازی تصاویر 60HZ
  • سیستم عامل WebOS
  • پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K 
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65UQ81006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006

تلویزون یک محصول پرکاربرد و ضروری در خانه ها می باشد که حتی از امرهای مهم نیز به شمار می رود اما امروز باتوجه به پیشرفت و کارایی و اصلی ترین نقاط تلویزون از تکنولوژی و فناوری های متفاوت بهره برده است. برند ال جی از پیشرفته ترین صنعت ها در عرضه و تولید تلویزون ها می باشد که این بار در سال 2022 با طراحی و تولید تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K  مدل 65UQ81006 از نابغه ترین محصولات ال جی می باشد.

این محصول دارای کیفیت تصویر فورکی 4K با نوع نمایشگر LED می باشد همچنین طراحی صفحه نمایش تلویزون به صورت تخت است. رزولوشن و رفرش ریت از عامل تکشکیل دهنده کیفیت تصویر فوق العاده عالی می باشد که هر چقدر تعداد معین این دو فناوری بالا باشد کیفیت تصویر هم از زیبایی و شافیت بالایی برخودار می باشد. رزولوشن تلویزون 65 اینچ ال جی دارای 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل مانند نقطه های بسیار ریز عمل می کنند و بر روی صفحه نمایش تلویزیون و صحنه ها قرار می گیرند و باعث وضوح و شفافیت بیشتری در محتوا در حال پخش می شود.

هرتز یکی از عامل های مهم در کیفیت و عملکرد است که با وجود این عامل اعم می توان عملکرد را افزایش و کیفیت تصویر را چند برابر کرد که هرتز در این محصول شامل 60HZ می باشد هرتز تعین شده در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K  مدل UQ8100665 تمام صحنه ها را با جزئیات کامل و روان نمایش می دهد و در کنا آن نیز سرعت عمل را نیز افزایش می دهد. این محصول از بدنه فوق العاده بینظیری تشکیل شده است که دارای کمترین ضخامت در اندازه 65 اینچی می باشد طراحی و ساختار بدنه پشت تلویزون به صورت فریم و مشکی است که رنگ آن زیبایی ساختار تلویزون را چند برابر می کند.

شکل پایه های این محصول پایه وسط هلالی با رنگ مشکی براقی می باشد که بیشتر ظاهر و ساختار تلویزون را نمایان می کند. همانطور که آشاره کردیم بخش های اصلی تلویزون که توسط آن تشکیل شده است دارای قناوری و تکنولوژی های پرکاربرد است که هرکدام باتوجه به قطعه و کارایی آن عملکرد خود را اعمال می کند. تلویزون 65 اینچ مدل UQ8100665 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با وان خروجی صدای 20 واتی می باشد که همچنین با تکنولوژی های AI Sound / Pro و Clear Voice Pro می توانید صدا را به صورت گسترده و فراگیر نیز تنظیم کنید.

فناوری AI Sound / Pro مجهز به 17 میلیون افکت صدا می باشد که باتوجه به این تعداد افکت می توانید صدا را تنظیم نمایید. تکنولوژی Clear Voice Pro به عنوان کاهش نویز صدا تعریف شده است که صدای اصلی را از صفحه نمایش جدا کرده و کاهش یافته است و به صورت فوق العاده بینظیر صدا را پخش می کند. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K  مدل UQ8100665 دارای تکنولوژی های بنظیری در تولید صدا و صوتی است که با استفاده از آن ها کارایی فوق العاده ای که دارد صدا را به صورت افکت های مختلف که شما عزیزان باتوجه به سلیقه خود تنظیم کرده اید پخش می کند که شامل Dolby Digital و Dolby Digital Plus است.

این محصول دارای سایر امکانات هوشمند است که حتی به عنوان سرگرمی نیز از آن می توانید استفاده نمایید دو عامل که شامل امکانات هوشمند می شوند قابلیت نرم افزار ریموت کنترل هوشمند و گیمینگ می باشد. گیمینگ با و جود 60 هرتز که تعریف شده است از سرعت عمل بینظیری یرخودار است بلکه سرعت را بالا برده اعم تمامی صحنه هایی که به دلیل سرعت زیادی که دارد دارای صحنه های شفاف نیست قابلیت 60 هرتز ختی کیفیت تصویر را بالا برده و به صورت شفاف و روان پخش می کند.

قابلیت ریموت کنترل هوشمند که در تلویزون به عنوان نرم افزار یاد می شود دارای سنسور شارژ خودکار نیز می باشد، کارایی این ریموت کنترل هوشمند حتی می توانید از راه دور فرمان یا جستجوی صوتی اعم بر روی وب نیز انجام دهید. امروزه با پیشرفت چشم گیری صنعت تولید و طراحی های تلویزون یکی از امر هایی که به قابلیت تلویزون اضافه شده است می توانید گوشی خود را با استفاده از درگاه و پورت های تعبیع شده در تلویزون متصل کنید اما به وجود فرمت های وای فای و بلوتوث نیز می توانید که شامل ساده ترین روش می باشد گوشی خود را به تلویزون متصل حتی با استفاده از فرمت بلوتوث نیز می توانید بر روی تلویزون 65 اینچ ال جی آهنگ نیز پخش کنید.

بخش دیگر این محصول که به صورت معرفی کوتاه به شما عزیزان معرفی می کنیم سیستم عامل و پردازنده به کار رفته می باشد که هر دو این ها عملکرد و کارایی خاصی را بر روی تلویزون انجام می دهند. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K  مدل UQ8100665 یکی از پیشرفته ترین محصولا ال جی می باشد که با کارایی که برای شما عزیزان ارائه می دهد از وسایل و سایر امکانات اضافی شما را بی نیاز می کند.

یکی از نکته های قابل توجه و تعریف ساختار و طراحی آن است که باتوجه به قابلیت نصب بر روی دیوار که دارد با اندازه که این تلویزون در بر گرفته جلوه و ظاهری زیبا را برای خانه های شما فراهم می کند شایان ذکر است که حتی با استفاده از باپه وسط هلالی شکل نیز می توانید تلویزون خود را بر روی میز نیز نصب کنید. برای آشنایی بیشتر با سایر قابلیت و تکنولوژی ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006


تلویزیون ال جی 4K مدل 65UQ81006 دارای صفحه نمایش 65 اینچی با طراحی براق و چشم گیری است همچنین ساختار بدنه پشت تلویزون فریم و رنگ مشکی است اگر بیشتر به طراحی آن توجه کرد می بینید که قصمتی از بدنه و درگاه و پورت ها اختصاص داده شده که به صورت مخفی شکل طراحی شده است. ساختار دیگر این محصول پایه آن است که به صورت پایه وسط هلالی تولید شده است اعم این پایه وسط هلالی نیز دارای رنگ مشکی سلیقی که در نگاه اول برق آن شم ها را به ساختار کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006 جذب می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006

کیفیت تصویر یا صفحه نمایش عامل تشکیل دهند کارایی تلویزون می باشد که با وجود آن معنی تلویزون در صفحه نمایش آن دیده می شود. این محصول دارای اندازه صفحه نمایش 65 اینچ با نوع نمایشگر LED می باشد این بخشی از صفحه نمایش تلویزون بود و اگر به مدارای کلی تلویزون نگاه کنید می بینید با امکانات هوشمند، تکنولوژی های جدید 2022 و امکانات هوشمندی که برای آن تعبیه شده است یکی از کامل ترین محصولات در بازار امروز عرضه شده است.

این محصول با کیفیت تصویر 4K و با نور پس زمینه Direct LED طراحی و تولید شده است. تکنولوژی شامل سایر قابلیت هایی است که به کارایی های تلویزون امروز اضافه شده اند که با ارائه که برای شما عزیزان نمایان می کند بیشتر شما عزیزان را به خود جلب می کند. اما در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 فناوری ها شامل HDR و HLG می باشد که اچ دی ار شامل رنگبندی بی شمار و فوق العاده است همچنین به عنوان دینایمک بالا شنحاته شده است که کیفیت تصویر را چند برابر بهبود می بخشد. تکنولوژی HLG تمامی صحنه و محتوا را تمام صفحه و با وجود رنگبندی های خارق العاده HDR نیز به صورت واقعی نمایش می دهد.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006

تلویزون دارایی کارایی پخش محتوا و تولید صدا که توسط صحنه ها صورت می گیرد پخش می شود. تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 65UQ81006  مجهز به دو کانال صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد این بلندگوها از خروجی صدای بینظیری برخودار هستند همچنین با 2 عدد سیستم صوتی از پهنای بزرگی در تلویزون برخودار هستند. تکنولوژی AI Sound / Pro مجهز به 17 میلیون صدا اعم با داده های صوتی افکت و فرکانس می باشد که پس از تجزیه و برسی می کند و باتوجه به محتوا در حال پخش صدا را پخش می کند.

فناوری Clear Voice Pro به صورت ساده تر همان کاهش نویز صدا می باشد که با جدا کردن صدا از صفحه اصلی تلویزون صدا را به طور فوق العاده عالی پخش می کند. نوع بلندگو های به کار رفته شده Down Firing در تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 65UQ81006 می باشد باتوجه به دو عدد سیستم صوتی که برای این محوصول تعبیه شده و با بسته به نوع آن که از محبوب ترین تولید صدا فراگیر را ر محیط برای شما عزیزان به وجود می آورد.

تکنولوژی صوتی در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006


تکنولوژی بخش از پیشرفت صنعت الکتریکی است که با وجود آن ها تمامی کارایی های محصولات پیشرفت کرده است. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006 دارای 2 سیستم صوتی با توان خوجی صوتی 20 وات طراحی شده است همچنین دارای کارایی های قابلیت و فناوری های Dolby Digital و Dolby Digital Plus می باشد. فناوری Dolby Digital صدایی گسترده و فراوان در محیط پخش می کند چانانچه طراحی جهت قرار گیری بلندگو ها به صورت پایین طراحی شده اند قطعا از صدایی رسا برخودار می شوید. تکنولوژی Dolby Digital Plus یا به اصطلاحی دیگر (EAC3) می باشد دالبی یک عامل تولید صدا به روش های مختلف است و این بار با دالبی دیجیتال پلاس صدا را به صورت فراگیر و سینما خانگی پخش می کند.

تجربه واقعی Game در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006


گیمینگ امروزه یکی از لذت بخش ترین سرگرمی ها در بین مردم به شمار می رود که باتوجه به کنسول های بازی که توسط اکثری از شرکت ها طراحی و تولید می کنند از تنوع های مختلطی برخودار هستند که برای همین منظور جلب توجه بیشتر را دربین مردم دارد و جدا از این مورد با تنوع مختلف آنها دل نشین تری اوقات خود را با آن سپری می کنید. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006 دارای امکانات هوشمندی همچون گیم می باشد با ارائه کیفیت و صفحه نمایشی که دارد لذت بازی کردن را چند برابر می کند.

این محصول با کیفیت صفحه نمایش مجهز به زیرجموعه هایی همچون هرتز می باشد که از نقش مهم و اساسی در کنسول های بازی دارد کارایی نرخ تصویر یا همان هرتز به این صورت می باشد که سرعت را بالا برده و عیب های بازی را تا حد امکان با توان 60HZ کاهش می یابد. این 60HZ یکی از قابلیت های مهم در مشخصات کلی تلویزون می باشد بلکه به شفافیت و عملکرد آن کمک می کند اعم کوچیک ترین جزئیات با حرکت روان نمایش می دهد.

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006

ریموت کنترل یکی از هوشمند ترین امکانات تلویزون به شمار می رود که حتی باتوجه به کارایی خاصی که دارد حتی از واجب ترین امکانات ضروری نیز به شمار می رود. ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 دسترسی از راه دور را برای شما عزیزان فراهم می کند و جدا از این امکانات هوشمند می تواند حتی در مواقعی که دسترسی چندانی به کلید های تعبیه شده است.

بر روی ریموت کنترل ندارید می توانید جتسجوی صوتی، فرمان صوتی و بیکسبی که اصلی ترین قابلیت پرکاربرد در ریموت کنترل هوشمند به شمار می رود می توانید به آن دسترسی داشته باشید.ال جی با طراحی و تولید این محصول و تعریف قابلیت های ظروری و پرکاربرد شما را از هرگونه لوازم و سایر امکانات دیگر بی نیاز کرده است که حتی با کمترین هزینه ممکن در سایت اصلی کالا صاحب اصلی ترین محصول با ساختار بدنه الیاژی که تو سط کمپانی ال جی صورت گرفته است باشید.

ارتبات و اتصال با امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006

ارتبات اتصال از طریق پورت های تعبیه شده در تلویزون صورت می گیرد که تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 شامل 3عدد HDMI و 2عدد USB می باشد که با استفاده از سیم و یا کابلی که در دسترسی دارید به گوش هوشمند خود متصل کنید و تمامی قابیلت و محتوای گوشی خود را بر روی صفحه نمایش تلویزون مشاهده کنید. اما روشی دیگری که بدونه هیچ سیم و کابلی است استفاده از فرمت های وای فای شبکه بی سیم (WiFi ) و بلوتوث (Bluetooth) می توانید فقط با روشن کردن یکی از این فرمت ها بر روی گوشی خود به راحتی به تلویزون متصل شوید.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل65UQ81006


سیستم عامل به دسترسی کامل یا همان نمایه های است که در هنگام روشن بدون تلویزون مشاهده می کنید می باشد. اما باتوجه به طراحی های مختلف کمپانی ها روش دسترسی و کارایی هر سیستم عامل نسبت به یک دیگر فرق می کنند. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 دارای سیستم عامل webOS می باشد این سیستم عامل یکی از ساده ترین زبان ها را به خود اختصاص داده است که حتی مبتدی ترین افراد نیز از آن استفاده کنند چنانچه باتوجه به دسترسی های آسان و مدرنی که در اختیار شما قرار داده است یکی از سیستم عامل ها فوق العاده بینظیر می باشد.


پردازشگر یا پردازنده همان نتیجه تجزیه تحلیل های داده ما بر روی صفحه نمایش تلویزون می باشد که کارایی آن از عملکرد و اعمال تمامی دستورات ما بر روی صحنه ها یا بخش های کنترل تلویزون می باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 با پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K بهره برده است این پردازنده خارق العاده ترین قطعه در این محصول به شمار می رود با کارایی و سرعت عمل عالی که دارد کیفیت تلویزیون را چند برابر کرده است.

کلام آخر...

این محصول به عنوان مجهز ترین فول امکانات در بازار امروز شناخته شده است و با امکانات که در رده های مختلفی که ارائه می دهد تمامی نگاه ها را به خود خیره کرده است همچنین با توجه به اندازه 65 اینچی که دارد بلکه صحنه ها به صورت نمایه بزرگ دیده می شود اعم حس سینما خانگی و نمایش تمام صفحه محتوا در محیط خود کاملا احساس می کنید. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 دارای طراحی ساختار بینظیری است همچنین با بدنه کم ضخامت و نازکی که دارد در روش نصب بر روی دیوار دکوراسیون خانه شما را به نحوه مدرن ترین دکوراسیون تبدیل می کند.

جدا از روش نصب بر روی دیوار حتی با استفاده از پایه وسط هلالی شکل که در بسته بندی تلویزون به عنوان اقلام تهیه کرده اند می توانید بر روی میز که جذابیت ساختار تلویزون را به طور معجزه آسایی با محیط و دکوراسیون یک سطح و هماهنگ می کند. تلویزون 65 اینچ ال جی مجهز به دو عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد همچنین باتوجه به تکنولوژی های خارق العاده که در تنظیمات کانال صدا تعبیه شده است صدای فراگیر و طبیعی پخش می کند. اگر به مشخصات کامل این تلوزیون توجه فرمایید یکی از کم یاب ترین محصولات در سال 2022 می باشد که بهترین امکانات با قابلیت های مختلف ارائه می دهد. برای کسب و آشنایی بیشتر با تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ81006 در سایت اصلی کالا یا از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65UQ81006 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 65UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65UQ81006
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 65UQ81006
سری
UQ81
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard، Game<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Standard، Music، AI Sound، Game Optimiser، Cinema، Sports، Clear Voice Pro<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65UQ81006
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم