تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCell مدل 2021 50NANO88

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر LED NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش 50 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل  webOS Smart TV
  • ابعاد 123x72x405 سانتی متر
  • پردازنده حرفه ای α7 Gen4 Processor 4K 
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 50NANO88 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

ال جی یک برند کره ای است که سال هاست در زمینه تولید و طراحی محصولات برقی و خانگی فعالیت می کند چنانچه این کمپانی بزرگ با برند نامدار ال جی در کشور ایران نامی گسترده و جانشینی فوق العاده عالی برای سایر امکانات در خانه ها می باشد. این برند در بازار امروز و گذشته به عنوان اصلی ترین قطعات با کارایی های مختلف شناخته شده است که بهترین مواد را در تولیدات ساختار های محصولات خود استفاده می کند.

LG این بار با عرضه کردن تلویزیون مدل 50NANO88 در اندازه 50 اینچی سایر قابلیت های متنوع را به خود اختصاص داده است این محصول دارای کیفیت تصویر 4K NanoCell می باشد. فناوری نانوسل در کیفیت نمایش دارای غنی ترین رنگبندی های طبیعی می باشد نانوسل یکی از قدرتمند ترین تکنولوژی در تلویزیون های 2021 می باشد که حتی به تنهایی قادر به مدریت کل صفحه نمایش است.

تولید نانوسل به این صورت می باشد که از تعداد زیادی از نانو ذرات ساخته شده است اما نکته ای که شایان ذکر بوده در نانوسل ال جی باعث تمامی کارایی های به کاررفته مانند رنگبندی نور و فرکانس نور می باشد موجب می شور تا به صورت یکسان و یک دست تلویزون در محیط نور خود را پخش کند. پیکسل یکی از مواردی در کیفیت نمایش است که وضوح و دید تلویزون را با استفاده از آرقامی که بهره گرفته بیشتر می کند.

رزولوشن در این محصول دارای 3840*2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل بر روی صفحه نمایش 50 اینچ نانوسل قرار می گیرد و با توجه به گسترده ترین رنگبندی کیفیت تصویر تلویزون ال جی بلکه رنگ ها را با وضوح و رنگ طبیعی پخش می کند اعم پیکسل وضوح و شفافیت صحنه ها را چند برابر می کند. بعد از رزولوشن فرمت کی کارایی و عملکرد تلویزون را به طور معجزه آسایی بالا برده هرتز یا همان نرخ تصویر می باشد یا حتی می توان رفرش ریت نیز نام برد.

رفرش ریت یکی از فوق العاده ترین فرمت در این محصول می باشد که از تعداد 120HZ که نایاب ترین قدرت و عملکرد را در خود جایی داده است این 120HZ دارای قدرتمند ترین رفرش ریت در هر ثانیه صحنه ها می باشد که حتی تلخی و غیر واضحی محتوا را بهبود کرده و به صورن شفاف و روان تصاویر را پخش می کند اعم 120 هرتز سرعت محتوا را بالا می برد و بدونه هیچ نقصی بهترین صفحه نمایش تلویزون 2021 را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

کارایی فورکی در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88 صفحه نمایش را روان می کند و باتوجه به تکنولوژی هایی که به شما معرفی کردیم همانند آن ها به کیفیت و وضح بیشتر صحنه ها کمک می کند و جلوه فوق العاده عالیی را ارائه می دهد. تلویزون نانو 88 دارای شرکت سازنده ال جی کره با مونتاژ کشور لهستان می باشد همچنین توسط کاربران و تولید کننده گان ال جی در سال 2021 با قابلیت و تکنولوژی های پر کاربرد در بخش های مختلط به کار رفته است.

TV LG مجهز به صفحه نمایش تخت با حالت تصاویر های Film، Sports، Cinema و غیره می باشد که در بخش مشخصات کلی تلویزون سایر حالت های صفحه نمایش تلویزون را مشاهده می کنید. بعد از کیفیت تصویر و صفحه نمایشل عاملی که برای انتخاب به آن وجه می شود طراحی شکل و ظاهر تلویزون می باشد که دارای بدنه فریم و مشکی رنگ است بدنه فریم این محصول از ضخامت و نازکی استاندارد برخودار است که در صورت نصب بر روی دیوار مشاهده می کنید که با طراحی ظخامت کمی که دارد چه جلوه خاص و زیبایی در خانه های شما عزیزان به وجود می آورد.

شکل پایه تلویزون مدل 50NANO88 پایه وسط و هلالی است رنگ به کارفته در این پایه مشکی براق و سلیقی می باشد که با قرار گیری روی میز با استفاده از این پایه باعث می شود تا جلوه و ساختار تلویزون بیشتر چشم ها را بگیرید و جدا از این قابلیت منحصر به فرد با ارائه صحنه های واقعی اعم کیفیت تصویر حتی برای یک ثانیه اجازه نمی دهد نگاه ها پرت شوند و مدام با هر بار رنگ جدید و خارق العاده بیشتر شما را به خود جلب می کند.

صدا از امکانات تلویزون می باشد که به صورت تصویری و صدا کارایی خود را نمایش می دهد تولید صدا در این محصول از 2 کانال صوتی با توان خروجی 20 وات طراحی شده است که حتی صدایی فراگیر و سه بعدی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88 به صورت هوشمندانه ای تولید شده است و دارای سایر امکانات هوشمند و هوش مصنوعی میز می باشد که کارایی و کارکرد تلویزون را به حدی آسان کرده است و در کنار آن منبع اپلیکشن و کارایی های فوق العاده به مناسبت کارایی های مختلط تعبیه کرده است.

یکی از این کارکرد های آسان استفاده از ریموت کنترل هوشمند می باشد این کنترل قابلیت هایی همچون فرمان و جستجوی صوتی را برای شما عزیزان ارائه می دهد که حتی در صورت دسترسی نچندان می توانید از آن استفاده نمایید. در ریموت کنترل هوشمند تعداد از تکنولوژی ها در دکمه های آن تعبیه شده که توسط آن و از طریق دفترچه راهنما که در بسته بندی تلویزون تعبیه شده است می توانید از سایر عملیات و کارایی آن استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر از این قبیل و معرفی تمام تکنولوژی و فرمت های به کاررفته شده در ادامه مطلب با ماهمراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

صفحه نمایش 50 اینچی یکی از استاندارد ترین اینچ ها در رده پایین می باشد هچنین با طراحی صفحه نمایش تخت که بهترین  ارائه صحنه و محتوا را ارائه می دهد. شکل ساختار این محصول از ظاهر مدرن ترین بهره برده با بده فریم و کم ضخامت دکوراسیون خانه را به شیوه چشم گیری تبدیل می کند، صفحه بدنه پشتی تلویزون به صورت صاف و سلیقی طراحی شده است. پایه این محصول به صورت پایه وسط هلالی شکل با رنگ مشکی براق می باشد.

که ساختار تلیوزن را از جلب توجه زیادی برخودار می کند. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 دارای دو روش نصب در صورت قرارگیری در خانه های می باشد، روش اول نصب تلویزون با استفاده از پایه های آن می باشد و در روش دوم با استفاده از اقلام همراه و باتوجه به دفترچه راهنمای نصب می توانید تلویزون خود را با اطمینان کامل بر روی دیوار نصب نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

کیفیت تصویر عامل تشکیل دهنده تلویزون می باشد که توسط آن تلویزون کارایی و تکنولوژی های به کارفته را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد. تلویزیون ال جی مدل NANO8850 با اندازه صفحه نمایش 50 اینچی و با طراحی نمایشگر تخت می باشد اما جدا از این قابلیت نوع نمایشر آن است که دارای ال ای دی نانوسل LED NANOCell می باشد. نانوسل از زات نانو تشکیل شده است که دارای طیف عظیم از رنگبندی ها می باشد که حتی به صورت طبیعی نیز صحنه ها را ارائه می دهد.

کیفیت صفحه نمایش تلویزون دارای ویژگی های منحصر به فردی است که شامل رزولوشن و رفرش ریت می باشد که هر کدام کیفیت تصویر و صحنه ها را از نظر کیفیت و عملکرد چند برابر می کند. رزولوشن این محصول 3840 x2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل به طور خود کار روی صفحه نمایش به صورت نقطه های کوچک قرار می گیرند و وضوح تصویر را بالا می برد، رفرش ریت نام دیگر آن هرتز می باشد.

که یکی از قابلیت های نحصر به فرد در تلویزون می باشد. همچنین هر چند تعداد این هرتز بالاتر باشد صفحه نمایش و کیفیت از فوق العاه ترین تلویزون ها به شمار می ود. خوشبختانه تلویزون 50 اینچ مدل NANO8850 مجهز به 120HZ می باشد که یکی از قابلیت های خارق العاده ای می باشد که تولید و طراحی کننده گان ال جی برای این محصول تعبیه کرده اند. 


قابلیت HDR در کیفیت تصویر تلویزون مدل NANO8850: تکنولوژی اچ دی ار در کیفیت تصویر محتوا های تاریک یا بلعکس روشن را کامل و حتی نمایش کوچیک ترین جزئیات در صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد. قابلیت HDR یکی از پرکابرد ترین عامل در کنترل نور و نمایش واضح صحنه ها رادارد. این فناوری در هر صورت محتوا را به صورت واضح و شفاف پخش می کند و لازم به ذکر است حتی محیطی که شما در آن قرار دارید از تابش نور بالایی نیز برخودار باشد فناوری اچ دی ار به صورت خودکار نور را تنظیم و روان واضح پخش می کند.


قابلیت HLG: اچ ال جی مخفف عبارت Hybrid Log-Gamma می باشد که به صورت کوتاه HLG خوانده می شود. که به معنای لگاریتم مگا می باشد که حتی به عنوان مجدوده دینامیک بالا نیز شناخته شده است. فرمت HLG کامل کننده قابلیت های HDR و سایر از این قبیل می باشد که ال جی با طراحی که در بخش داخلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 انجام داده است پشتیبانی از این موارد را فراهم کرده است.


قابلیت کاهش نویز Noise Reduction: کاهش نویز همانطور که از نامش پیداست یعنی به حداقل رساندن معایب چیزی که توسط آن کاهش می یابد. فناوری Noise Reduction در کیفیت تصویر یکی از فوق العاده ترین کارایی و عملکرد را بر روی صحنه ها انجام می دهد. کاهش نویز تمامی بخش صحنه یا محتوا را چک کرده و نقص هایی که در کیفیت تصویر یا نمایش وجود دارد را به حداقل ممکن و به شافافیت و کیفیت صفحه نمایش تلویزون کمک می کند.

قابلیت Dolby Vision:
فناوری دالبی ویژن طراحی و ساخت Dlby Labs می باشد. دالبی ویژن Dolby Vision در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 با توجه به محتوای صحنه ها صدا را تنظیم می کند. این فناوری یکی از فرمت های اختصاصی و پویا اچ دی ار می باشد که مانند آن فرمت Dolby Vision از رنگبندی گسترده ای برخودار می باشد و تمام صحنه ها را با رنگ طبیعی نمایش می دهد.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

اول از همه چیز امکاناتی که این محصول بهره برده معرفی می کنیم که به صورت 2 عدد کانال سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات صدا را ارائه می دهد. این امکانات تعریف شده برای این محصول و همچنین تکنولوژی و فناوری های تعبیه شده از خاص ترین ارائه صدا برخودار می شوید. ال جی در تمام نقاط اصلی و پرکاربرد باتوجه به توانایی محصول امکانات مختلفی اضافه کرده است که حتی از سایر امکانات پرهزینه نیز شما عزیزان را بی نیاز می کند. قراری گیری بلندگو های تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88 به صورت پایین طراحی شده است که حتی این قابلیت در تولید صدا و پخش رسا و شفاف نیز کارایی دارد و بهترین تولید صدا در محیط شما عزیزان به آرمغان می آورد.

سایر امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

امروز تکنولوژی و فناوری های عظیم با محصولات و کارایی های مختلط به بازار عرضه شده است و یکی از این عرضه شده های تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88 است که فوق العاده ترین محصول در 2021 میلادی می باشد. ال جی این بار با امکانات هوشمند که برای محصولات خود تعبیه کرده است که اکثر از تلویزون های امروز از آن برخودار هستند اما هیچ کدام به اندازه عملکرد وکارایی محصولات برند ال جی از کیفیت و عملکرد برخودار نسیتند.

گیمنیگ از امکانات هوشمند تلویزون با اندازه 50 اینچی می باشد که حتی باتوجه به میل خود در خرید و انتخاب این محصول می توانید باتوجه به نیاز خود اینچ آن را انتخاب نمایید. گیمینگ شامل کنسول های بازی می شود که توسط سیستم عامل تلویزون پشتیبانی می شود قطعا آگاهید که کنسول های بازی از حجم و عمکلرد زیادی برخودار هستند برای همین منظور با به کار گیری کارایی 120 هرتز اعم می توانید سرعت را بالا و کیفیت صفحه نمایش را به طور معجزه آسایی بالا می برد.

و تجربه و کسب فوق العاده بینظیر اوقات فراغت و لذت هیجان انگیز را برای شما عزیزان فراهم کند. ریموت کنترل هم شامل امکانات هوشمند تعبیه شده تلویزون می باشد که این سخت افزار رابط هم مستقیم هم غیر مستقیم را با تلویزون را برای شما عزیزان رغم می زند یکی از کارایی های جلب که هر بار از تکرار و تعریف آن خسته نمی شویم سنسور شارژ خودکار آن می باشد که در صورت خالی شدن شارژ به طور خودکار شارژ می شود.

ارتبات و اتصال تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

ارتبات با استفاده از درگاه و پورت هایی صورت می گیرد که در پشت تلویزون طراحی شده است که اتصال را بین تلویزون و گوشی هوشمند شما برقرار می شود. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 مجهز به 4 عدد HDMI با 3عدد USB ورودی می باشد همچنین شامل خروجی هدفون، ورودی آنتن (RF) می باشد که هر کدام از کارایی مختصر به خود برخودار هستند. که اتصال از طریق درگاه و پورت هایی که تعبیه شده است با استفاده از سیم و کامل صورت می گیرد همچنین روش دومی که برای اتصال در تلویزون نانو88 صورت می گیرد استفاده از فناوری های بلوتوث (Bluetooth) و شبکە بی سیم (WiFi) می باشد که ساده ترین مرحله در این محصول به شمار می رود.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO88

سیستم عاما همان قابلیت ها و تصاویر است که در تلویزون مشاهده می کنید می باشد که توسط سیستم عاما پخش و تمامی تغیرات و غیره که توسط شما عزیزان اعمال شده است صورت می گیرد. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 دارای سیستم عامل webOS Smart TV می باشد. webOS یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل تلویزیون می باشد که مجهز ترین امکانات و قابلیت ها را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. مدیریت کل و پخش صحنه ها توسط پردازنده ای کی باشد که از طراحی مربعی شکلی کوچ برخودار است. تلویزون 50 اینچ مدل NANO8850 دارای پردازنده 4 هسته ای α7 Gen4 Processor 4K بهره گرفته است که از قدرت و کارایی خارق العاده با کیفیت برخودار می باشد.

کلام آخر..

تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 با طراحی صفحه نمایش تخت با کیفیت تصویر نانوسل که از زات نانو تشکیل شده است می باشد. این محصول یکی از پیشرفته ترین طراحی و ساختار شرکت ال جی می باشد که با ارائه ی که برای شما عزیزان داراد از پیشرفته ترین امکانات هوشمند و تکنولوژی ها برخودار است. ال جی یک برند شناخته شده جهانی بوده که اصل شرکت ال جی کره می شود و بعض از اوقات محصولات خود را از مونتاژ لهستان برخودار می کنند.

این محصول از کیفیت تصویر فوق العاده بینظیر با تولید صدای هوشمندانه و رسا برخودار است که نایاب ترین لحظات دلنشین را برای شما عزیزان رغم می زند اگر حتی برای اولین بار یا یک دفعه از این محصول استفاده نمایید قطعا طعم کیفیت و کارایی آن هیچ وخت از یادتان نمی رود چنانچه با ارائه تکنولوژی و امکاناتی همچون گیمینگ و غیره که دارد یکی از محصولات در رده تلویزون می باشد. این محصول انتخابی شگفت انگیز برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتری می تواند در خانه های شما باشد برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر با تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8850 از طریق سایت اصلی کالا یا واتساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50NANO88 2021

مشخصات

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123x72x405 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANOCELL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV<br />
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123x72x405 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث<br />
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای<br />
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم