تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 2022 75UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ80006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 168x96x6 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
44,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 75UQ80006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون 75 اینچ LG مدل 75UQ80006


برند یا در واقع کمپانی های زیادی در کل سطح جهان وجود دارند که هر کدام کالا و محصولی را تولید می کند، ال جی LG یکی از معروف ترین و معتبر ترین شرکت ها می باشد که سالیان زیادی است در ساخت وسایل مختلف شروع به فعالیت کرده است و به دلیل کیفیت عالی محصولات و رضایت مشتریان مورد اعتماد افراد زیادی واقع شده است؛ این برند با توجه به اینکه کالاهای مختلفی را از جمله تمامی وسایل خانگی بزرگ و... را تولید می کند احتمال زیادی دارد که از یکی از محصولات آن استفاده کرده باشید. خرید و استفاده از محصولات این برند به طوری است که اگر برای یک بار از محصولات آن استفاده کرده باشید ترجیح می دهید همیشه از این برند خرید کنید زیرا کیفیت و کارکرد کالاهایش عالی می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا محصولات پیشرفته ای را ارائه دهد تا کاربران خود را شگفت زده نماید. 

تلویزیون های جدید و مدل های بالاتر در سال 2022 توسط کمپانی LG ارائه شدند که سری توسعه یافته مدل های 2021 می باشد و از امکانات جدید و کیفیت بالا برخوردار می باشد؛ مدل های UP تلویزیون هایی بودند که در سال 2021 ارائه شدند که مدل های پیشرفته تر آن در سال 2022 با مدل UQ معرفی شده اند. تلویزیون هوشمند الجی مدل 75UQ80006 در کشور کره تولید شده و مونتاژ مصر می باشد، طراحی این مدل تلویزیون بسیار شیک و فوق العاده بوده که در هر محیطی زیبایی و درخشش خاصی را به دکوراسیون می دهد، طراحی بدنه تلویزیون به صورت یکدست و صاف قرار گرفته شده که در هنگام نصب روی دیوار بدون برجستگی زیادی قرار می گیرد، کناره های باریک و ظریف تلویزیون همراه دو پایه آن در خوش فرمی تلویزیون تاثیر زیادی گذاشته است.

تلویزیون های مدل جدید بیشتر دارای کیفیت تصویر 4K می باشند که امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا را داراست، کیفیت تصویر 4K در تلویزیون مدل 75UQ80006 برخوردار می باشد که دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشد و تصاویر را با رنگ های طبیعی و کیفیت بالا به طوری ارائه می دهد که کاربر غرق در آن می شود، کیفیت تصویر ویژگی مهمی در تلویزیون می باشد کهتاثیر زیادی بر روی تلویزیون می گذارد ولی این ویژگی به تنهایی پاسخ گوی نیاز کاربران نیست بلکه باید از ویژگی ها و فناوری های دیگری نیز پشتیبانی کرد تا آنچه مد نظر کاربر است اجرا شود که یکی از این ویژگی های مهم کیفیت صدا می باشد، زیرا برای اینکه محتوا با صدای بلند و فراگیر پخش شود تا به درک بهتر محتوا بپردازیم به کیفیت صدای عالی نیاز داریم. این مدل تلویزیون با پشتیبانی از سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات صدایی رسا و گوش نواز را به ارمغان می آورد.

تلویزوین های قدیمی دارای پردازنده و سیستم عامل نبودند اما با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های جدید به تلویزیون ها اضافه شدند که تلویزیون های هوشمند از آن ها برخوردار می باشند و همچنین از دو فناوری سیستم عامل و پردازشگر نیز برخوردار می باشند. پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K به منظور پردازش تصویر در تلویزیون مدل UQ80006 بهره برده شده تا تصاویر کم کیفیت را پردازش نماید و کیفیت آن را به حد 4K برساند. یکی از دلایل مهم در تلویزیون های هوشمند سیستم عامل می باشد، این مدل تلویزیون دارای سیستم عامل WebOS بوده که امکان ساخت چند اکانت را به کاربران می دهد و همچنین برنامه های متنوعی را در دسترس قرار می دهد.

هوش مصنوعی این تلویزیون باعث شده که امکانات و همچنین برنامه های هوشمندی برای کاربران را به ارمغان بیاورد، که یکی از آن ها در تلویزیون های دستیار صوتی می باشد که استفاده از آن به راحتی صورت می گیرد به طوری که دیگر لازم نیست از ریموت کنترلی استفاده نمایید، فقط از طریق صدای خود امر کنید تا صدای شما را تشخیص دهد و سپس محتوا مورد نظرتان اجرا شود. فناوری های Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG در کیفیت بازی ها تاثیر زیادی دارد به طوری که به لحضه های سریع، لرزش تصویر و تاری آن توجه زیادی دارد و آنچه که در بالا بردن کیفیت تصویر تاثیر داشته باشد را به صورت خودکار انجام می دهد؛ همه این بازی فوق العاده جذاب و واقعی را می توانید با تلویزیون الجی مدل 75UQ80006 تجربه کنید. برای اتصال برخی از دستگاه های جانبی پورت های ورودی و خروجی را در پشت تلویزیون تطبیق داده اند که از این طریق بتواند ارتباط سیمی برقرار کنند و گاهی می توانید از طریق وای فای و بلوتوث بدون استفاده از کابل ارتباط بی سیم و راحتی را برقرار کرد.




طراحی منیمالیستی تلویزیون 75 اینچ مدل 75UQ80006

ظاهر و طراحی محصول همیشه در گزینه اول انتخاب قرار دارد زیرا بدنه و ظاهر بسیار چشمگیر می باشد و همچنین تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد. شرکت LG طراحی ظاهر کالا هایش را با توجه زیادی می سازد زیرا می خواهد محصولاتی با ظاهر شیک و مینیمالیستی ارائه دهد و به صورتی باشد که در هر دکوراسیون جذابیت داشته باشد و در هر مکان و محیطی زیبا و منحصربه فرد به نظر برسد، البته به سلیقه افراد نیز توجه کرده اند و با توجه به سلایق افراد مختلف تلویزیون های بسیار مدرن را طراحی کرده اند.

تلویزیون مدل 75UQ80006 در سایز های 43،50،55،65،75،86 اینچ تولید شده که کاربر با توجه به محیطی که در نظر دارد می تواند تلویزیون را با سایز مورد نظر تهیه نمایید، این مدل تلویزیون 75 اینچ به طور تقریبی 190 سانتی متر می باشد. کناره های این مدل تلویزیون بسیار نازک و ظریف بوده و اصلاً چشم گیر نمی باشد و باعث حواس پرتی نمی شود، برای ظاهر مرتب و جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها و ورودی ها را در پشت تلویزیون قرار داده اند.

این مدل تلویزیون دارای بدنه ی خوش فرم و خوش تراش می باشد که به صورت یکپارچه قرار گرفته شده، بدنه آن به رنگ سیاه براق بوده که جذابیت خاصی را به دنبال خود دارد و همچنین اثر بخشی زیادی در دکوراسیون دارد. پایه های این مدل تلویزیون در دو طرف تلویزیون به شکل دو شاخه قرار گرفته شده تا وقتی آن را روی سطح صافی مانند میز تلویزیون قرار می دهید تعادل را ایجاد نماید، البته نصب آن روی دیوار نیز دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کند؛ برای اتصال آن بر روی دیوار قبل از هر چیزی باید پایه های آن را جدا نمایید و سپس با استفاده از براکت دیواری متحرک یا ثابت آن را روی دیوار نصب کرد.





تصاویر با جلوه واقعی تلویزیون 4K مدل 75UQ80006

کیفیت تصویر در تلویزیون همیشه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و در درجه اول انتخاب تلویزیون واقع شده که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته شده، با توجه به این جزئیات شرکت LG از کیفیت تصویر UHD 4K در تلویزیون مدل 75UQ80006 پشتیبانی کرده است تا تصاویر واقعی با کیفیت بالا را به نمایش بگذارد. به دلیل طیف رنگی زیاد در تلویزیون تصاویر با جلوه واقعی و طبیعی خود را روی نمایشگر تلویزیون نمایش می دهند. کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار بوده که تصاویر را با جزئیات کامل ارائه می دهد.

پنل در تلویزیون یک قطعه اصلی و مهم می باشد که میلیارد ها نقطه را روی تلویزیون به وجود آورده است، بیشتر تلویزیون های ال جی از پنل IPS استفاده می کنند که زاویه دید فوق العاده ای را ایجاد کرده است به گونه ای که در هر گوشه از تلویزیون آن را نگاه کنیم تصویر با همان رنگ و کیفیت دیده می شود. کنتراست در کیفیت تصویر مهم بوده به طوری که باعث می شود تاریک ترین نقاط تصویر و روشن ترین آن به خوبی ارائه شود و این مورد در عمق رنگ تصاویر تاثیر گذار می باشد و به وضوح تصویر و کیفیت آن کمک زیادی می کند.

یکی از فناوری هایی که در کیفیت تصویر تاثیر می گذارد فناوری HDR بوده که یکی از ویژگی های منحصر به فردی در تلویزیون می باشد که به وضوح تصویر و کیفیت آن کمک می کند؛ این فناوری از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می نماید تاثیر شگفت انگیزی دارد. حالت های تصویر متنوعی مانند Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco در این تلویزیون پشتیبانی شده است که هر کدام متناسب با لحضه های متفاوت می باشد و برای هر محتوا می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب کنید تا دید جذاب تری داشته باشد.





صدای رسا و گوش نواز تلویزیون ال جی مدل 75UQ80006


به دلیل مهم بودن کیفیت تصویر و صدا تلویزیون در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته شده است، در تلویزیون صدا از بخش های مهم آن می باشد چون شنیدن صدای رسا و بلند خواسته هر کاربری می باشد. تلویزیون مدل 75UQ80006 دارای 2 کانال صوتی می باشد که هر کدام از بلندگوی های آن توان خروجی 10 وات دارند که به صورت کلی صدایی که ما می شنویم 20 وات بوده و صدای گوش نواز و رسا می باشد.

صدایی که این تلویزیون تولید می کند بسیار برای محتوای پخش شده و محیط مناسب بوده و در کل فضا صدا به صورت فراگیر پخش می شود، اما با این وجود برخی از کاربران به شنیدن صدای بلندتر علاقه دارند که در تلویزیون مدل 75UQ80006 امکان اشتراک گذاری صدا وجود دارد که کاربر می تواند از طریق سیم یا بلوتوث آن را به بلندگو خارجی وصل کند یا از طریق بلوتوث فراگیر آن را از راه دور انتقال دهد تا صدای بلند تری با هماهنگی کامل تولید شود. فناوری Clear Voice Pro به منظور کمک به کیفیت صدا ساخته شده که قبل از ارائه توسط این فناوری تجزیه شده و پس آن را بدون نویز و با صدای اصلی و فراگیر ارائه می نماید. حالت های صدایی که در این تلویزیون پشتیبانی شده اند به جذاب تر شدن صدای محتوا کمک می کند به صورتی که می توانید متناسب با محتوای خود حالت را انتخاب نمایید.





پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون مدل 75UQ80006

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی امکانات بیشتری به تلویزیون های جدید اضافه می شود. پردازشگر آلفا 5 نسل 5 فورکی بسیار قدرتمند بوده و دارای عملکرد سریع می باشد، داده های تصویری با کیفیت بالا و کمترین زمان ممکن پردازش می شوند. پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K فقط داده های تصویری را پردازش می کند که فقط در بعضی از تلویزیون های LG استفاده شده.

اگر تصویر یا یک ویدیوی را روی تلویزیون ارائه دهیم و از کیفیت پایین برخوردار باشد این پردازنده آن را به مرحله پردازش می رساند به گونه ای که نویز تصویر تا حد ممکن کاهش می یابد، کیفیت تصویر را به حد 4K می رساند و در بالا بردن رزولوشن تصویر تاثیر زیادی دارد. این پردازشگر فوق العاده بوده به همین منظور شرکت ال جی از آن بهره است تا تلویزیون از بهترین فناوری ها برخوردار باشند.




برنامه های متنوع با وجود سیستم عامل در تلویزیون هوشمند مدل 75UQ80006

هر سال با پیشرفت تکنولوژی های جدید و فناوری های بروز شرکت ال جی تلویزیون هایی با امکانات جدید و کیفیت بالا تر ارائه می دهد، که یکی از این تکنولوژی ها سیستم عامل می باشد که تلویزیون های قدیمی از آن برخوردار نبودند. سیستم عامل یکی از قسمت های بسیار مهم در تکنولوژی می باشد که با پشتیبانی از آن در تلویزیون ها آن ها را به تلویزیون های هوشمند تبدیل کرده است. LG با بهره بردن سیستم عامل webOS در تلویزیون های خود امکانات و برنامه های زیادی را به ارمغان آورد، تلویزیون مدل 75UQ80006 تولید کمپانی الجی می باشد که از این سیستم عامل پیشرفته با امکانات بالا و برنامه های متنوع پشتیبانی می نماید.

تلویزیون هایی که دارای سیستم عامل می باشند از برنامه های مختلفی پشتیبانی می نماید که کاربران به آسانی می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، برنامه هایی که در این مدل تلویزیون بهره برده شده در موضوع های مختلف برای هر سنی می باشد به طوری که هر فردی می تواند بنا به سلیقه خود از برنامه های مناسب سن خود استفاده نماید. با وجود سیستم عامل webOS کاربران می توانند چند اکانت را همزمان بسازند که هر فرد در خانه می تواند یک اکانت مخصوص به خود را داشته باشد و برنامه های خود را بارگیری نماید تا با برنامه های بقیه افراد قاطی نشود.


پورت ها و ورودی های تلویزیون LG مدل 75UQ80006


همه تلویزیون های هوشمند از دو راه برای اتصال به تلویزیون بهره می برند که یکی از این روش ها سیمی بوده و روش دیگر از طریق بی سیم صورت می گیرد، در روش بی سیم استفاده از کابل یا سیم لازم نیست اما در روش سیمی بهره بردن از کابل ضروری می باشد و باید حتماً از کابل مخصوص استفاده بکنید. برای اتصال بی سیم کاربر باید از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام می کنند تا بتواند داده ها را روی تلویزیون اجرا کند، استفاده از این دو روش اتصال بسیار راحت می باشد به طوری که می توانید در کمترین زمان ممکن آن ها را به تلویزیون وصل کنید؛ در روش سیمی باید از سیم با کابل مخصوص استفاده شود زیرا برخی از دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی، ساندبار ها و نمونه هایی مانند آن باید از این روش برای اتصال به تلویزیون استفاده کنند، به صورتی که یک طرف کابل باید به دستگاه جانبی مورد نظر وصل شود و طرف دیگر به درگاه تلویزیون، که به این روش اتصال سیمی صورت می گیرد.

درگاه هایی که در پشت تلویزیون واقع شده اند برای اتصال سیمی می باشند و چند نمونه هستند. تلویزیون هوشمند LG مدل 75UQ80006 از 3 درگاه HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی نظیر بلندگو، ساندبار، کنسول بازی و... ، 2 درگاه USB برای اتصال فلش و مموری بهره می برد.




جمع بندی ...

تلویزیون یکی از محصولات پرطرفدار بوده که از زمانی که تلویزیون ها تولید شده اند تا به امروز هم از نظر ظاهر و هم از نظر کیفیت و کارکرد تغییرات زیادی ایجاد شده است که در هر سری جدید از آن ها فناوری های جدید به ارمغان آورده شده. ما به چه دلیلی از تلویزیون استفاده می کنیم و چرا یکی از آن در هر خانه ای وجود دارد؟! ما از تلویزیون به منظور دیدن فیلم و تصویر و حتی گاهی پخش موسیقی استفاده می کنیم و به همین دلیل بوده که در هر خانه ای وجود دارد البته در برخی از مکان های عمومی نیز دیدن می شود. تلویزیون ال جی 75 اینچ مدل 75UQ80006 دارای طراحی مینیمالیستی و شیک می باشد که از بدنه باریک و خوش فرم برخوردار می باشد که نمای زیبایی را در هر دکوراسیونی ایجاد می کند.

کیفیت تصویر منحصر به فرد 4K در تلویزیون مدل 75UQ80006 امکان ارائه تصاویر با  بهترین کیفیت و رنگ های واقعی را داراست که حس فوق العاده ای را به کاربر انتقال می دهد البته صدای رسا در تلویزیون نیز مهم بوده و به همین دلیل این مدل تلویزیون از سیستم صوتی 2  کاناله با توان صوتی 20 واتی را به ارمغان آورده که صدای گوش نوازی را تولید می کند. پردازشگر یکی از بخش های مهم تلویزیون بوده که در کارکرد و عملکرد آن تاثیر زیادی دارد به گونه ای که داده های تصویری را به شیوه عای پردازش می کند. سیستم عامل این مدل تلویزیون الجی webOS می باشد که نقش مهمی در تلویزیون را ایفا می کند زیرا باعث می بشود تا تلویزیون هوشمند شود و از برنامه و امکانات بیشتری بهره ببرد.

تلویزیون 75 اینچ مدل 75UQ80006 از سری جدید ال جی می باشد که در سال 2022 در کشور کره معرفی شد. این مدل تلویزیون دارای کیفیت فوق العاده و امکانات بالایی می باشد که کارکرد عالی دارد؛ اصلی کالا این مدل تلویزیون را برای کاربرانی که قصد خرید جهیزیه یا تعویض تلویزیون دارند معرفی کرده که می توانید آن را با ضمانت اصلیت کالا درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون می توانید با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا پاسخ گوی سوالات شما باشند و همچنین شما را به خرید مطماً همراهی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75UQ80006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Direct
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
6x96x168 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
6x96x168 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم