تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 2022 50UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ80006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سیستم عامل : webOS 
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 112x65x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
16,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 50UQ80006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 50UQ80006

تعداد کمپانی های زیادی در جهان وجود دارد که در خط لوازم خانگی فعالیت دارند که یکی از آن ها ال جی LG می باشد که کمپانی بسیار معروف می باشد که در طول چندین سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و به دلیل کیفیت و کارکرد کالاها اعتبار زیادی در بین افراد جهان پیدا کرده است؛ اگر یک بار هم شده باشد نام برند ال جی را شنیده اید و یا حتی از محصولات آن بهره برده اید، کیفیت محصولات این برند بسیار فوق العاده می باشد و به همین دلیل امکان خرید بیشتر از این برند وجود دارد. با وجود تکنولوژی های جدید این برند هر سری کالا هایی را با کیفیت فوق العاده ارائه می دهد.

تلویزیون هایی که در سال 2022 توسط شرکت ال جی با مدل UQ معرفی شدند دارای امکاناتی پیشرفته ای می باشند و همچنین از کارکرد عالی برخوردار می باشند که مدل های پیشرفته تر از تلویزیون های مدل UP سال 2021  هستند. تلویزیون الجی مدل 50UQ80006 ساخت کشور کره و مونتاژ اندونزی می باشد، این تلویزیون از طراحی شیک و مینیمالیستی برخوردار می باشد که در هر مکانی زیبایی خاصی را ایجاد می نماید، بدنه خوش فرم و یکپارچه و همچنین کناره های باریک و ظریف آن در هر دکوراسیونی خود نمایی می کند و جذابیت فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

اکثر تلویزیون های جدید دارای کیفیت تصویر 4K می باشند که تصاویر را با رنگ های واقعی و کیفیت بالا نمایش می دهد، تلویزیون 50UQ80006 نیز از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نماید که با رزولوشن 3840×2160 پیکسل نمایش داده می شود که تصاویر فوق العاده ای را ارائه می دهد که حس خوب و جذابی را به کاربر منتقل می کند، کیفیت تصویر اصل مهمی در تلویزیون می باشد در ارائه و نمایش تصاویر تاثیر به سزایی دارد ولی در کنار آن کیفیت صدا نیز مهم بوده زیرا اگر بخواهیم به دیدن محتوای ویدیویی بپردازیم باید کیفیت تصویر و صدای بالایی داشته باشد تا حس واقعی را ایجاد کند؛ این مدل تلویزیون از صدای رسا و دلنشین بهره می برد که با وجود توان خروجی 20 واتی در سیستم صوتی 2 کاناله قابل اجرا می باشد.

وجود پردازنده و سیستم عامل در تلویزیون های هوشمند ضروری می باشد زیرا این دو ویژگی یکی از دلایل مهم می باشد؛ تلویزیون مدل UQ80006 دارای پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد که داده های تصویری را با سرعت بالا و کیفیت فوق العاده پشتیبانی می نماید تا تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار می باشند را به حد 4K برساند. در حال حاضر تلویزیون یکی از فناوری هایی می باشد که شرکت های سازنده توجه زیادی به آن دارند سیستم عامل WebOS در این مدل تلویزیون پشتیبانی شده که برنامه ها و امکانات جدیدی را به ارمغان آورده و دسترسی راحتی را برای کاربران ایجاد نموده است.

این مدل تلویزیون هوشمند دارای هوش مصنوعی می باشد که مورد بسیار مهم بوده زیرا با وجود از امکانات متنوعی در تلویزیون می توان بهره برد. وجود دستیار صوتی نمونه ای از آن می باشد که با پشتیبانی از آن می توانید فقط از طریق صدای خود به آنچه می خواهید دسترسی داشته باشید و در این صورت استفاده از ریموت کنترلی ضرورتی ندارد. تلویزیون الجی مدل 50UQ80006 مدل مناسبی برای افراد گمینیگ بوده زیرا با آن می توانید بازی های فوق العاده جذاب با حس واقعی تجربه نمایید، وجود فناوری های Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG صحنه های بازی را بدون نویز و تاری و با جزئیات کامل ارائه می دهد.

بدنه خوش تراش تلویزیون 50 اینچ مدل 50UQ80006

همیشه موردی که در انتخاب کالا در اولویت قرار دارد و چشمگیر می باشد طراحی ظاهر آن می باشد زیرا همه کاربران به دنبال محصولاتی می باشند که طراحی مرتب و مدرنی داشته باشد تا بتوانند آن را با دکوراسیون خود تطبیق دهند. برند ال جی LG در درجه اول به طراحی کالا اهمیت به سزایی می دهد زیرا می خواهد کالا هایی را تولید نماید که مطابق سلیقه افراد و همچنین با طراحی مد روز باشد، سلیقه افراد مختلف در طراحی تاثیر می گذارد برای همین تلاش می کند تا کالا هایی را به گونه ای طراحی کند که مورد پسند همه افراد واقع شود.

تلویزیون 50 اینچ مدل UQ80006 با توجه به محیط های مختلف در سایز های مختلفی تولید و ارائه شده تا کاربر با توجه به محیطی که می خواهد تلویزیون را در آن قرار دهد ان را انتخاب نماید، این مدل تلویزیون 50 اینچ به طور تقریبی 127 سانتی متر می باشد. برای جلوگیری از حواس پرتی فریم یا کناره های تلویزیون را بسیار باریک و ظریف طراحی کرده اند و همچنین برای جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون کابل و درگاه (پورت) ها را در قسمت پشتی تلویزیون قرار داده اند که در زیبایی آن نیز تاثیر می گذارد.

قطر کم تلویزیون و بدنه خوش فرم آن باعث شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد، بدنه آن از جنس پلاستیک فشرده بوده و به رنگ مشکی می باشد. این مدل تلویزیون دارای دو پایه به شکل دو شاخه بوده که در دو طرف پایین تلویزیون به دلیل حفظ تعادل آن طراحی شده اند، البته امکان جدا سازی پایه ها به راحتی امکان پذیر می باشد و به این صورت می توانید با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید.

تصاویر با رنگ های طبیعی تلویزیون 4K مدل 50UQ80006

به دلیل اینکه کیفیت تصویر یکی از موارد خیلی مهم در تلویزیون محسوب می شود توجه زیادی نیز به آن دارند، این همه توجه به دلیل این بوده که یکی از دلایل استفاده از تلویزیون دیدن فیلم و تصاویر می باشد که برای این موارد کیفیت تصویر جزء اصلی تلویزیون می باشد، با وجود این دلایل کمپانی ال جی از کیفیت تصویر UHD 4K در تلویزیون مدل 50UQ80006 پشتیبانی می کند تا تصاویر جلوه طبیعی و وضوح نمایش بالا ارائه دهد. وجود طیف رنگی و میلیارد ها رنگ در تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا در تصویر تاثیر گذار بوده و آن ها را با رنگ های واقعی نمایش می دهد. تمامی تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشند دارای رزولوشن 3840×2160 بوده که جزئیات تصویر را به خوبی ارائه می دهد.

یکی از قطعات مهم و اصلی در تلویزیون پنل آن می باشد که باعث تولید میلیارد ها نقطه در تلویزیون شده است که باعث می شود تا تصاویر به طور گسترده ای نمایش داده شود، تلویزیون های LG دارای پنل IPS می باشند که باعث ایجاد زاویه دید مناسبی شده است به طوری که در هر طرف به تلویزیون نگاه کنید تغییری در کیفیت آن ایجاد نمی شود. کنتراست در بالا رفتن کیفیت تصویر بسیار مهم بوده زیرا تاریک ترین و روشن ترین نقطه های تصویر را متناسب با نور محیط به طور شگفت انگیزی نمایش می دهد.
وجود فناوری HDR در تلویزیون از ویژگی های مهم بوده که در بالا رفتن کیفیت و همچنین وضوح و دید بهتر تصویر تاثیر دارد؛ این فناوری با پشتیبانی از فرمت HDR10 PRO تغییر شگفت انگیزی را در نمایش تصویر می گذارد که در تصویر پایین تفاوت آن نمایش داده شده است. وجود حالت های مختلف تصویر باعث می شود محتوای تصویری بسیار جذاب تر ارائه شود زیرا با هر محتوایی که ارائه می دهید می تواند حالت مربوط به آن را انتخاب نمایید.

کیفیت صدای منحصربه فرد تلویزیون ال جی مدل 50UQ80006

به دلیل اهمیت بالای کیفیت صدا تلویزیون در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته شده چون صدا یکی از ویژگی های بسیار مهم می باشد، توجه به کیفیت صدا در هنگام خرید گزینه مهمی بوده زیرا تلویزیونی که ما انتخاب می کنیم باید صدایی را پشتیبانی نماید که از شندین آن لذت برد خوشبختانه LG در تلویزیون مدل 50UQ80006 صدایی با توان خروجی 20 وات را در سیستم صوتی 2 کاناله بهره برده است که هر کدام از سیستم صوتی های آن صدایی با توان خروجی 10 وات را پشتیبانی می کنند که به صورت جذاب و گوش نوازی در فضا پخش می شود.

خروجی صدا مطابق محیط و محتوا می باشد به طوری که شما هر محتوایی را اجرا کنید صدا به صورت دلنشین ارائه می شود که به درک بهتری از محتوا می رسید، برای کاربرانی که به شندین صدای بلند تر علاقه دارند امکان اشتراک گذاری صدا وجود دارد که باید از طریق کابل یا بلوتوث فراگیر تلویزیون را به ساندبار و بلندگو وصل کرد تا صدای بلند تری تولید شود. برخی از فناوری ها مانند فناوری Clear Voice Pro در تلویزیون به منظور بالا رفتن کیفیت صدا تطبیق داده شده که قبل از پخش و ارائه صدا این فناوری آن را تجزیه می کند که صدایی بدون نویز و اصلی را ارائه می دهد. حالت های مختلفی در تلویزیون به کار رفته شده که در ارائه صدا تاثیر می گذارد، بنا به محتوایی که پخش می شود می توانید حالت مربوط به آن را فعل نمایید تا از شنیدن صدای فوق العاده لذت ببرید.

پردازشگر آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون مدل 50UQ80006

با پیشرفت تکنولوژی تغییر بزرگی در فناوری روی داد، به گونه ای که تلویزیون های پیشرفته تر هر سال با مدل های جدید ارائه می شوند. پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K با توجه به عملکرد سریع بسیار قدرتمند بوده به طوری که تصاویر را در مدت زمان بسیار کمی با کیفیت منحصربه فردی پردازش می کند. این مدل پردازنده در بعضی از تلویزیون های LG پشتیبانی شده که در مراحل پردازش فقط داده های تصویری را پردازش می کند و سپس آن را با جلوه زیبا و دلنشین به نمایش می گذارد.

اگر ویدیوی یا تصویر با کیفیت پایین روی تلویزیون نمایش داده شود پردازنده آلفا 5 نسل 5 فورکی آن را با کیفیت بالا پردازش می کند به طوری که نویز آن بسیار کاهش می یابد و در بالا رفتن رزولوشن آن تاثیر گذار می باشد که کیفیت آن را به حد 4K می رساند. ال جی به دلیل کارکرد فوق العاده این پردازشگر آن را در برخی از تلویزیون های خود استفاده کرده است تا بهترین ها را برای کاربران ارائه بنماید.


عامل اصلی تلویزیون های هوشمند LG مدل 50UQ80006

به دلیل نبود امکانات و فناوری تلویزیون های قدیمی معمولی بودند به طوری که فقط صدا و تصویر در آن اهمیت داشت اما با پیشرفت تکنولوژی شرکت ها فناوری های جدیدی را به تلویزیون های خود اضافه کردند که در حال حاضر بجز تصویر و صدا امکانات دیگری نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند که یکی از آن ها سیستم عامل می باشد که فناوری فوق العاده ای می باشد که با پشتیبانی از آن تلویزیون های معمولی به هوشمند تغییر کرده اند. کمپانی LG در همه تلویزیون های مدل جدید از سیستم عامل webOS بهره برده است تا امکانات و برنامه های بیشتری را به ارمغان بیاورد، این مدل سیستم عامل در تلویزیون هوشمند مدل 50UQ80006 نیز بهره برده شده است که ویژگی مهمی در تلویزیون می باشد و در حال حاضر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

تلویزیون هایی که دارای سیستم عامل می باشند از برنامه های مختلفی پشتیبانی می نماید که امکان دسترسی راحت را برای کاربران امکان پذیر کرده است، برنامه هایی که سیستم عامل در این مدل تلویزیون بهره برده است در انواع بخش های بازی، سرگرمی، ورزشی و... می باشد که هر فردی در هر سن می تواند از برنامه های مناسب سن خود استفاده کند. سیستم عامل webOS ساخت اکانت کاربری را امکان پذیر کرده به صورتی که هر فرد در خانه می توانند از یکی از آن ها بهره ببرند و پروفایل شخصی خود را داشته باشند.

نحوه ارتباط با تلویزیون LG مدل 50UQ80006

برای اینکه بتوانیم محتوایی را روی تلویزیون ارائه دهیم و یا با آن ارتباط برقرار کنیم باید از طریق سیمی و بی سیم اقدام نماییم، در یکی از روش ها که به صورت سیمی می باشد کاربر باید از طریق کابل و پورت های تلویزیون ارتباط میان تلویزیون و دستگاه های جانبی مانند ماهواره دیجیتالی، کنسول های بازی، بلندگو ها و... را برقرار کند، برای این کار باید یکی از قسمت های کابل را به تلویزیون و طرف دیگر را به دستگاه جانبی وصل نماییم تا اتصال سیمی صورت بگیرد اما روش بی سیم از کابل یا سیم به هیچ وجه استفاده نمی کنیم زیرا کاربران باید از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth برای اتصال با تلویزیون اقدام نمایند، این دو روش برای اتصال و انتقال داده بسیار راحت می باشد که کاربر بنا به کار مورد نظر خود می تواند از این دو روش بهره ببرد.

پورت هایی که قسمت پشت تلویزیون قرار گرفته شده اند برای اتصال سیمی بوده که هر کدام از آن ها برای اتصالات مخصوصی می باشد. تلویزیون هوشمند الجی مدل 50UQ80006 از 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی نظیر ساندبار، ماهواره دیجیتالی و... برخوردار بوده و 2 پورت USB بوده برای اتصال فلش و مموری از آن استفاده می شود.

کلام آخر ...

ما در طول روز از محصولات زیادی استفاده می کنیم که یکی از آن ها تلویزیون می باشد، کمپانی ال جی هر ساله با سری جدیدی از کالا هایش که معرفی می کند کاربران را تعجب زده می کند. سوالی که پیش می آید این است که ما به چه دلیل از تلویزیون استفاده می کنیم و چه فوایدی برای ما دارد؟! تلویزیون جزء کالا هایی می باشد که در همه منازل حداقل یکی از آن وجود دارد که به منظور دیدن ویدیو و تصویر از آن بهره می برند، حتی گاهی اوقات فقط برای پخش موسیقی از آن بهره می برند. تلویزیون 50 اینچ مدل 50UQ80006 دارای بدنه خوش فرمی می باشد که طراحی شیک مدرن و شیک را به ارمغان آورده و با هر استایل و دکوراسیون هم خوانی دارد و در هر محلی که آن را قرار دهید جذابیت خاصی را به دنبال دارد.

کیفیت تصویر بالا 4K در این مدل تلویزیون ال جی تصاویری را با رنگ های طبیعی و با وضوح بالا به ارائه می نماید به گونه ای که حس بالایی را به کاربر انتقال می دهد و همچنین صدای فراگیر گوش نوازی را در 2  کانال صوتی با توان خروجی 20 وات ارائه می نماید. پردازشگر قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی داده های تصویری را در بهترین حالت ممکن پردازش می کند و آن ها را با کیفیت فوق العاده ای به نمایش می گذارد. با پشتیبانی از سیستم عامل webOS برنامه های مختلف با امکانات بالا را به ارمغان آورده تا کاربر بتواند از آن ها به بهترین شیوه بهره ببرند.

تلویزیون LG مدل 50UQ80006 با توجه به کیفیت و کارکردی که دارد گزینه فوق العاده ای بوده زیرا می توانید از آن به شیوه فوق العاده ای بهره ببرید و در طول سال های زیادی بدون ایجاد مشکلی از آن استفاده کنید؛ سایت اصلی کالا این مدل تلویزیون 50 اینچ را به شما عزیزانی معرفی می کند که قصد خرید تلویزیون دارید تا با خرید این مدل از بهترین امکانات بهره ببرید. برای تحویل کالا می توانید بدون هیچ نگرانی آن را درب منزل با ضمانت اصل بودن کالا تحویل بگیرید، کالاها با احتیاط به صورت مستقیم از شهر گناوه یا بانه ارسال می شوند؛ در مورد نحوه ثبت سفارش با شماره های درج شده تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند و شما را به خرید مطماً همراهی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50UQ80006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x65x112 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x65x112 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم