تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 43UQ80006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 60 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 97x56x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
12,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 43UQ80006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون ال جی LG مدل 43UQ80006

کمپانی ال جی LG جزء قدیمی ترین برند های جهان می باشد که در چندین سال قبل در صنعت و شاخه های مختلف شروع به فعالیت کرد به طوری که با کالا هایی که تولید می کند اعتماد افراد زیادی را جذب کرده است و معروفیت زیادی به دست آورده البته شایسته چنین مقاماتی می باشد زیرا کیفیت کالا هایشان بسیار عالی می باشد. با یک بار خرید یکی از محصولات این برند دیگر طرفدار آن خواهید شد و هر کالای دیگری که لازم داشته باشید را از این برند تهیه می نمایید. این شرکت با ارائه محصولات جدید و پیشرفته در هر سری کاربران را از چنین محصولات فوق العاده شگفت انگیز می کند.

مدل های جدید از تلویزیون در سال 2022 توسط ال جی معرفی شدند که مدل های توسعه یافته سال قبلی می باشد؛ تلویزیون های جدید یعنی سال ساخت 2022 مدل های UQ هستند که در سری های مختلف ارائه شده اند. تلویزیون LG مدل 43UQ80006 در کشور کره ساخته شده و مونتاژ اندونزی می باشد، این مدل تلویزیون از طراحی بسیار شیک و مینمالیستی برخوردار می باشد که در هر دکوراسیون و محیط بسیار چشمگیر و زیبا می باشد، بدنه این مدل تلویزیون ظریف و باریک بوده که به صورت یکدست روی دیوار قرار می گیرد، پایه های این تلویزیون طراحی بسیار زیبایی دارد به طوری که با ظرافت خاصی در دو طرف تلویزیون قرار گرفته شده.

اکثر تلویزیون هایی که در حال حاضر وجود دارند از کیفیت تصویر فورکی 4K برخوردار می باشند که امکان ارائه تصاویر را با کیفیت بالا و وضوح رنگ های واقعی به نمایش می گذارد، تلویزیون الجی مدل 43UQ80006 دارای کیفیت تصویرUHD  4K بوده  که صفحه نمایشی با رزولوشن 3840×2160 را دارا است و تصاویر را به گونه ای ارائه می دهد که کاربر را از دیدن چنین تصاویر طبیعی با کیفیت بالا شگفت زده می کند، همان طور که توضیح داده شده کیفیت تصویر در تلویزیون جزء مهمی می باشد که در نمایش و ارائه تصاویر تاثیر زیادی دارد و همچنین تلویزیون فوق العاده تری را به ارمغان می آورد البته برای اینکه تلویزیون از کارکرد بهتری برخوردار باشد باید به کیفیت صدای آن نیز توجه شود تا وقتی محتوای صوتی را می خواهیم بر روی تلویزیون اجرا کنیم بتواند آن را به صورت گوش نواز و رسا ارائه دهد که مورد پسند کاربران قرار بگیرد. این مدل تلویزیون ال جی صدایی با توان خروجی 20 وات را در 2 کانال صوتی به ارمغان آورده است.

با پیشرفت تکنولوژی و وجود فناوری های جدید امکانات جدیدی به تلویزیون ها اضافه شدند، پردازشگر و سیستم عامل نمونه هایی از آن ها می باشد که در تلویزیون های مدل قدیمی وجود نداشتند اما در حال حاضر تلویزیون های هوشمند از آن ها بهره می برند. تلویزیون مدل 43UQ80006 دارای پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد که به منظور پردازش داده های تصویری استفاده شده است تا در مراحل پردازش به طور کلی به بهبود تصویر بپردازد و کیفیت آن را به حد 4K برساند. یکی از دلایل مهم و اصلی تلویزیون های هوشمند می باشد که با وجود آن کاربر به برنامه ها و امکانات زیادی دسترسی پیدا می کند و همچنین با پشتیبانی از سیستم عامل WebOS هر فردی می تواند یک اکانت خصوصی را ایجاد نماید.

تلویزیون هایی که دارای هوش مصنوعی می باشند از امکانات پیشرفته ای پشتیبانی می کنند تا کاربران بتوانند از بهترین گزینه های آن بهره ببرند. با وجود دستیار صوتی تلویزیون بدون استفاده از ریموت کنترل معمولی یا هوشمند و یا هر چیز دیگری و فقط با صدای خود امر کنید تا آن چیزی را که می خواهید در کمترین زمان برایتان اجرا شود. تلویزیون الجی مدل 43UQ80006 گزینه خوبی برای افراد علاقه مند به بازی می باشد زیرا می توانند با وجود فناوری های Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG بازی فوق العاده واقعی را تجربه کنید، وجود این فناوری ها به کیفیت تصویر بازی کمک می کند تا بدون تاری و لرزش از بازی لذت ببرید. پورت های قرار گرفته شده بر روی تلویزیون برای ارتباط سیمی می باشند و اما برای ارتباط بی سیم باید از طریق وای فای و یا بلوتوث اقدام نماییم تا بتوانیم با تلویزیون ارتباط برقرار کنیم.

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 43 اینچ مدل 43UQ80006

زمانی که می خواهیم خریدی انجام دهیم در درجه اول طراحی ظاهری کالا برای ما جذابیت زیادی دارد و هرچه طراحی آن شیک و مرتب تر باشد آن محصول در اولویت انتخاب ما قرار می گیرد. شرکت سازنده برند LG با توجه به موارد مهم در طراحی تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند کالایی را با طراحی منحصر به فرد ارائه نماید به گونه ای که در هر مکانی که آن را قرار می دهیم زیبایی خاص خود را به ارمغان بیاورد و با هر دکوراسیونی هم خوانی داشته باشد، البته سلیقه کاربران در طراحی تاثیرگذار بوده و به همین دلیل طراحان با توجه به سلیقه های مختلف کالایی را با بهترین مواد و ظاهر شیک و مدرن تولید می کنند.

تلویزیون مدل 43UQ80006 با توجه به محیط های مختلف در چند سایز تولید شده است تا هر فردی با توجه به محیط مورد نظرش سایز آن را انتخاب نماید، این مدل تلویزیون 43 اینچ می باشد که به طور تقریبی 109 سانتی متر بوده. فریم و کناره های ظریف و باریک آن از حواس پرتی جلوگیری می نماید که به همین منظور و جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون و مرتب بودن آن پورت و درگاه ها را در پشت تلویزیون قرار داده اند.

به دلیل بدنه خوش تراش و قطر تلویزیون زیبایی و جذابیت ظاهر آن چند برابر می شود، بدنه و پایه تلویزیون به رنگ مشکی بوده که رنگ رایج و زیبا در هر دکوراسیونی می باشد. این تلویزیون دارای دو پایه دو شاخه بوده که برای تعادل نمایشگر قرار گرفته شده البته اگر بخواهید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید باید پایه های آن را جدا نمایید و سپس با وجود براکت دیواری آن را نصب نمایید، به انتخاب خودتان می توانید از براکت دیواری متحرک یا ثابت استفاده کنید.

کیفیت تصویر UHD 4K تلویزیون LG مدل 435UQ80006

کیفیت تصویر در تلویزیون جزء ویژگی های مهم محسوب می شود زیرا استفاده اولیه از تلویزیون به منظور دیدن تصویر و فیلم می باشد، به دلیل مهم بودن کیفیت تصویر شرکت ال جی از بهترین کیفیت تصویر یعنی 4K در تلویزیون مدل 43UQ80006 پشتیبانی کرده است تا تصاویری با کیفیت بالا و رنگ های واقعی نمایش دهد. صفحه نمایشگر دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشد و همچنین دارای طیف رنگی بالایی بوده که در کیفیت تصویر و همچنین نمایش جزئیات کامل تصویر تاثیر زیادی دارد.

میلیارد ها نقطه بر روی نمایشگر تلویزیون وجود دارد که با استفاده از پنل آن که قطعه بسیار مهمی در تلویزیون می باشد باعث می شود تا زاویه دید مناسبی ایجاد شود به گونه ای که در هر گوشه به تلویزیون نگاه کنید تصاویر بدون تغییری دیده می شوند، بیشتر تلویزیون های الجی از پنل IPS پشتیبانی می نمایند. هرچه کنتراست تصویر بالاتر باشد کیفیت نمایش آن بهتر می شود به گونه ای که به صورت خودکار بر روی تصاویر تاثیر می گذارد و کنتراست آن ها را بالا می برد تا نقطه های تاریک و روشن تصویر به خوبی نمایش داده شود.

یکی از فناوری های دیگر در تلویزیون که بر روی کیفیت تصویر تاثیر دارد فناوری HDR می باشد که از دو فرمت HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می نماید تا به وضح و تاری تصویر کمک کند و آن را با کیفیت بالاتر ارائه نماید. حالت های تصویری که در این مدل تلویزیون وجود دارد باعث می شود محتوای تصویری جذاب تر نمایش داده شود تا کاربران از دیدن تصاویری با چنین کیفیتی نهایت لذت را ببرند.

کیفیت صدا با توان خروجی 20 وات تلویزیون مدل 43UQ80006

به دلیل اهمیت بالای کیفیت صدا تلویزیون جزء کالاهای صوتی محسوب می شود زیرا ویژگی بسیار مهمی در تلویزیون می باشد چون یکی از دلایل اصلی استفاده از تلویزیون شنیدن صدا می باشد، بر همین موارد در انتخاب و خرید تلویزیون باید توجه به سزایی به کیفیت خروجی صدا داشته باشیم تا صدایی واضح و بلند اجرا شود. سیستم صوتی 2 کاناله در تلویزیون LG مدل 43UQ80006 پشتیبانی می نماید که هر کدام از بلندگو های آن امکان ارائه توان صوتی 10 واتی دارند که کل محتوا با توان خروجی 20 واتی ارائه می شود که صدای فوق العاده ای را به ارمغان می آورد.

کمپانی الجی همه تلویزیون هایش را با صدایی عالی ارائه می دهد تا مورد پسند کاربر باشد و با محیط و محتوای پخش شده هماهنگی داشته باشد، اشتراک گذاری صدا از طریق کابل و بلوتوث فراگیر در این مدل تلویزیون بهره برده شده است تا کاربرانی که می خواهند صدای بلندتری را بشنوند از این طریق بتوانند صدا را به بلندگو، ساندبار و... وصل نمایند تا صدای هماهنگ و گوش نوازی ارائه شود. فناوری Clear Voice Pro در تلویزیون ال جی مدل 43UQ80006 به منظور حذف نویز صدا و بالا بردن کیفیت صدا استفاده شده که قبل از ارائه، صدا توسط این فناوری تجزیه شده و سپس صدای منحصر به فردی را ارائه می نماید. وجود حالت های صدا برای تلویزیون بسیار عالی بوده زیرا صدای فوق العاده ای را برای کاربر به ارمغان می آورد.

پردازنده قوی آلفا 5 نسل 5 تلویزیون ال جی مدل 43UQ80006

پیشرفت تکنولوژی تاثیر زیادی بر روی کیفیت تلویزیون ها گذاشته زیرا با پشتیبانی فناوری های مخصوص، تلویزیون های پیشرفته تری ارائه می شود. پردازشگر یکی از فناوری های عالی در تلویزیون می باشد که بسیار قدرتمند بوده و دارای عملکرد سریع می باشد که به پردازش داده های تصویری به سرعت و با کیفیت بالا می پردازد. پردازنده مدل α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل 43UQ80006 بهره برده شده است که فقط داده های تصویری را پردازش می نماید و پس آن را با کیفیت فوق العاده و دلنشین ارائه می نماید.

زمانی که یک تصویر یا ویدیوی دارای نویز و تاری باشد و یا به طور کلی از کیفیت پایینی برخوردار باشد این مدل پردازشگر آن ها را قبل از نمایش تجزیه و پردازش می کند، کنتراست و رزولوشن تصویر را نیز تا حد ممکن بالا می برد تا تصاویری با کیفیت نمایش داده شود. به دلیل کارکرد فوق العاده این پردازنده الجی آن را در برخی از تلویزیون های خود بهره برده است.


سیستم عامل webOS تلویزیون LG مدل 43UQ80006

با پیشرفت روز به روز تکنولوژی ها امکانات جدید تری معرفی می شودند، برای مثال تلویزیون های قدیمی بسیار معمولی بودند و از امکانات خاصی برخوردار نبودند اما با پیشرفت و توسعه فناوری ها هر سال تلویزیون هایی با کیفیت و کارکرد بالا تر معرفی می شوند. سیستم عامل فناوری مهم و عالی در تکنولوژی می باشد که وجود آن در تلویزیون باعث شده تا تلویزیون های معمولی به تلویزیون های هوشمند تبدیل شود. LG با بهره بردن و پشتیبانی سیستم عامل webOS در تلویزیون های ساخت خود امکانات زیادی را برای کاربران ارائه داده است ، این مدل سیستم عامل در تلویزیون مدل 43UQ80006 بهره برده شده که برنامه های مختلفی را به ارمغان آورده است.

تلویزیون هایی که دارای سیستم عامل می باشند دسترسی به برنامه ها و امکانات گوناگونی را برای کاربران ایجاد نموده است؛ این برنامه ها در دسته ها و محتوا های مختلفی مانند بازی ها، برنامه های اجتماعی، فیلیمو و سایر برنامه هایی که فیلم و سریال پخش می کنند و... می باشند، محتوا هایی که در این مدل تلویزیون وجود دارد متناسب با هر سنی بوده و هر فردی می تواند محتوای مورد علاقه خود را مربوط به سن خود اجرا کند. سیستم عامل webOS امکان ساخت چند پروفایل و اکانت کاربری را برای کاربر امکان پذیر کرده است به صوری که هر فردی در خانه می توانند یک اکانت مخصوص به خود را داشته باشند.


اتصالات تلویزیون ال جی LG مدل 43UQ80006

برای انتقال داده ها و اتصال به تلویزیون باید از دو روش سیمی و بی سیم بهره ببریم تا بتوانیم برخی از دستگاه های جانبی را به تلویزیون وصل کنیم، یکی از روش های آن به صورت بی سیم می باشد که از کابل یا سیم استفاده نمی کنیم ولی در روش سیمی استفاده از کابل مخصوص لازم محسوب می شود می شود به طوری که باید حتماً از سیم و همچنین پورت های قرارگرفته شده در پشت تلویزیون بهره ببریم.

برای اتصال بی سیم باید از طریق دو فناوری وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام کرد، که فقط با یک بار همگام سازی می توانید به محتوا های زیادی بدون کابل دسترسی داشته باشید؛ در روش ارتباط سیمی همان طور که معلوم می باشد  باید از کابل یا سیم استفاده شود، پورت های متفاوتی تلویزیون وجود دارد که به برخی از دستگاه های جانبی مانند ماهواره دیجیتالی، بلندگو و... از طریق آن ارتباط برقرار می کند. تلویزیون هوشمند LG مدل 43UQ80006 از 3 پورت HDMI برای اتصالات دستگاه های جانبی، 2 پورت USB برای اتصال فلش و مموری و یک پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل برخوردار می باشند.

نتیجه گیری ...

تلویزیون جزء محصولات خانگی محسوب می شود که به طور کلی همه خانه ها حداقل از یک تلویزیون بهره می برند و با توجه به به استفاده زیاد از تلویزیون، کمپانی ال جی با پشتیبانی از تکنولوژی های جدید و فناوری های پیشرفته تواسته تلویزیون های فوق العاده ای را با امکانات بالا ارائه دهد.البته سوالی که به وجود می آید این است که به چه دلیل تلویزیون اهمیت بالایی دارد و همچنین چرا از آن استفاده می کنیم؟ کاربران به منظور دیدن فیلم و سریال، تصاویر و پخش صدای اهنگ یا... از تلویزن بهره می برند و همچنین با توجه به تلویزیون های هوشمند دسترسی برنامه ها و امکانات زیادی را امکان پذیر کرده است. تلویزیون مدل UQ80006 الجی 43 اینچ بوده که دارای طراحی منحصر به فردی می باشد که با هر دکوراسیونی همخوانی دارد به طوری که متناسب با هر محیطی طراحی شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون مدل 43UQ80006 فورکی 4K می باشد که تصاویر را با رنگ های طبیعی و واقعی با کیفیت فوق العاده نمایش می دهد که به گونه ای بوده که دارای طیف رنگی بالایی می باشد و همچنین صدایی با توان خروجی 20 واتی را در سیستم صوتی 2 کاناله پشتیبانی می کند که صدای رسا و گوش نوازی را تولید می کند. پردازنده آلفا 5 نسل 5 فورکی داده های تصویری را در زمان بسیار کم و به بهترین نحوه پردازش می نماید و با کیفیت فوق العاده آن ها را به نمایش می گذارد. وجود سیستم عامل در تلویزیون دلیل اصلی تلویزیون های هوشمند می باشد زیرا دسترسی به برنامه ها و امکانات زیادی را برای کاربران امکان پذیرمی کند.

تلویزیون 43 اینچ فورکی مدل 43UQ80006 توسط شرکت ال جی در کشور کره ساخته شده که با توجه به کیفیت فوق العاده ای که دارد می تواند چندین سال بدون مشکل از آن استفاده کرئد؛ این مدل تلویزیون برای افرادی که در انتخا خرید تلویزیون مانده اند گزینه بسیار مناسبی بوده زیرا دارای امکانات عالی و کیفیت بالایی می باشد که می توانید آن را در هر سایزی که بخواهید سفارش نمایید، سایر کالاهای خانگی را می توانید از سایت اصلی کالا مشاهده کنید تا یک ست کامل جهیزیه را با قیمت مناسب و تسویه درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند و بدون هیچ نگرانی خرید مطماً انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 43UQ80006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Direct
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x56x97 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5.5x56x97 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم