تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K مدل 2022 86UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K مدل 86UQ80006 2022

  • پردازشگر تصویر :α5 Gen 5 AI Processor
  • سرعت رفرش ریت : 120 هرتز
  • نوع تلویزیون : LED
  • کیفیت تصویر : 4K
  • سیستم عامل : webOS 
  • کشور سازنده : کره
  • سال ساخت : 2022
  • ابعاد 193x110x6 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
78,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 86UQ80006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون 86 اینچ LG مدل 86UQ80006

کمپانی هایی که در حوضه تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند به طور کلی بسیار زیاد می باشند که یکی از معروف و خوش نام ترین آن ها که سال های زیادی است شروع به کار کرده است برند ال جی LG می باشد و با توجه به کیفت و کارکرد کالاهایش مورد اعتماد و پسند افراد زیادی قرار گرفته است؛ محصولاتی که این برند تولید و ارائه می کند در چند حوضه مختلف می باشد که اگر از کالا های آن استفاده نکرده باشید حتماً از افراد دیگر شنیده اید که از چه کیفیتی برخوردار هستند. به دلیل کیفیت عالی آنها، افرادی که قبلاً از یکی محصولات آن مانند تلویزیون استفاد کرده اند قطعاً اگر قصد خرید وسایلی مانند لباس شویی، یخچال و.. را داشته باشند از این برند تهیه می نمایند. با هر سری جدیدی که این کمپانی ارائه می دهد بار دیگر کاربران خود را شگفت زده می کند.

ال جی LG تلویزیون هایی را با کیفیت بالا و امکانات جدید در سال 2022 ارائه داد این تلویزیون ها با نام UQ در سری های مختلفی معرفی شد که توسعه یافته مدل های سال 2021 یعنی UP ها می باشند. تلویزیون ال جی 4K مدل 86UQ80006 در کشور کره تولید شده اما در اندونزی مونتاژ شده است، این مدل تلویزیون فوق العاده دارای بدنه بسیار باریک و یکپارچه می باشد و از فریم ظریف برخوردار بوده که از حواس پرتی جلوگیری می نماید و همچنین دو پایه دو شاخه آن جذابیت زیادی را به تلویزیون بخشیده است به طوری که آن را در هر محیطی قرار دهید زیبایی خاصی را ایجاد می نماید.

با توجه به اینکه کیفیت تصویر فورکی باعث نمایش جلوه های واقعی و طیف رنگی بالایی می شود ال جی در تلویزیون مدل 86UQ80006 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی کرده است تا بتواند تصاویر را به گونه ای نمایش دهد که حس لذت بخشی را به کاربر منتقل کند، این کیفیت تصویر از رزولوشن 3840×2160 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می نماید، البته وجود کیفیت تصویر به تنهایی در تلویزیون کاربرد خاصی ندارد بلکه در کنار آن باید از کیفیت صدای فوق العاده ای نیز بهره برده شود تا محتوا را بهتر درک کنیم، صدا باید گوش نواز و رسا باشد تا کاربر از شنیدن آن لذت ببرد، این مدل تلویزیون از دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات می باشد که صدا را به گونه ای ارائه می دهد که مورد پسند کاربر می باشد.

تلویزیون های قدیمی به دلیل اینکه امکانات زیادی نداشتند معمولی بودند اما با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون های هوشمندی توسط برند های مختلف معرفی شدند که از دو فناوری مهم سیستم عامل و پردازنده برخوردار می باشند. پردازشگری که در تلویزیون مدل UQ80006 پشتیبانی شده است پردازنده آلفا 5 نسل 5 فورکی می باشد و به منظور پردازش تصاویر بهره برده شده تا تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار می باشند را بهبود بیابد و آن ها را با کیفیت 4K به نمایش بگذارد. سیستم عامل با توجه به اینکه گزینه مهمی در تلویزیون های هوشمند محسوب می شود از اهمیت بالایی نیز برخوردار می باشد که ال جی در تلویزیون های خود از سیستم عامل WebOS بهره برده تا برنامه های متنوعی را در دسترس کاربران قرار دهد.

هوش مصنوعی در تلویزیون بسیار مهم می باشد به طوری که باعث می شود امکانات بیشتر از یک تلویزیون عادی را به کاربران ارائه دهد. به طوری که دستیار های صوتی در تلویزیون های هوشمند بهره برده شده می توانید به راحتی و فقط با صدای خود به آنچه می خواهید در کمترین زمان دسترسی پیدا کنید، صدای شما از طریق میکروفون تشخیص داده شده که پس از آن محتوا اجرا می شود. تلویزیون الجی مدل 86UQ80006 گیمینگ بوده که با صفحه نمایش 86 اینچی و پشتیبانی از فناوری های Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG بازی منحصر به فردی را تجربه نمایید، وجود این فناوری ها صحنه های بازی را بدون تاری و لرزش به نمایش می گذارد و همچنین نرخ رفرش ریت 120 هرتزی این مدل تلویزیون تاثیر به سزایی در بازی دارد. برای اتصال برخی از دستگاه های جانبی باید از طریق کابل مخصوص و درگاه های ورودی تلویزیون اقدام نماییم و برای اتصال برخی دیگر نیز می توانیم از روش بی سیم یعنی با اتصال به بلوتوث و وایفای بهره ببریم.

بدنه خوش فرم تلویزیون 86 اینچ مدل 86UQ80006

هرگاه می خواهیم کالایی را بخریم در مرحله اول طراحی آن به چشممان می آید چون قبل از اینکه کیفیت و کارکرد آن پی ببریم ظاهر چشمگیر تر می باشد. طراحان کمپانی LG توجه زیادی به طراحی ظاهر محصولاتش دارد زیرا می خواهد همه کالا هایش از ظاهر مدرن و جدید برخوردار باشند تا با هر دکوراسیونی ست شود و در هر مکانی خود را به نمایش بگذارد، حتی به سلیقه افراد مختلفی نیز توجه می کنند تا آن را به گونه ای طراحی کنند که مورد پسند و مطابق سلیقه کاربران باشد.

تلویزیون مدل 86UQ80006 با توجه به محیط های مختلف طراحی شده است که کوچک ترین سایز آن 43 اینچ بوده و بزرگ ترین سایز این مدل 86 اینچ که با به محیط مورد نظر سایز آن را انتخاب می نماییم، این مدل تلویزیون 86 اینچ 218 سانتی متر می باشد که مناسب فضا های بزرگ بوده. فریم بسیار باریک و ظریف آن باعث جلوگیری از حواس پرتی کاربران در هنگام دیدن و تماشا محتوا تلویزیون می باشد و همچنین برای جلوگیری از شلوغی دور و بر تلویزیون ورودی و خروجی های آن را در پشت تلویزیون طراحی کرده اند.

بدنه این مدل تلویزیون به دلیل ضخامت بسیار باریک آن خوش تراش بوده و خوش فرم می باشد که باعث جذابیت چند برابر آن می شود، رنگ بدنه، فریم و پایه آن مشکی بوده و جنس آن از پلاسیتک فشرده که مقاومت زیادی دارد. دو پایه شکل دو شاخه این مدل تلویزیون در دو طرف آن قرار گرفته شده تا کاربر به راحتی بتواند آن را روی میز تلویزیون قرار دهد و تعادل آن حفظ شود، برای کاربرانی که می خواند تلویزیون را به صورت دیواری در دکوراسیون خود استفاده کنند امکان جداسازی پایه ها به راحتی وجود دارد که باید نصاب آن را با استفاده از براکت دیواری مخصوص تلویزیون 86 اینچ بر روی دیوار نصب کند.

تصاویر با دید واقعی تلویزیون ال جی مدل 86UQ80006

کیفیت تصاویر بالا در تلویزیون همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا دیدن تصاویر با رنگ های واقعی و وضوح بالا حس فوق العاده ای را انتقال می دهد، با توجه به این موارد کمپانی ال جی در تلویزیون مدل 86UQ80006 از کیفیت تصویر UHD 4K بهره برده است تا تصویر را با کیفیت بالا و واقعی به نمایش بگذارد. تصاویری که بر روی صفحه نمایش این تلویزیون نمایش داده می شود دارای طیف رنگی بوده که باعث می شود تصاویر طبیعی تر به نظر برسد. کیفیت 4K دارای رزولوشن 3840 ×2160 پیکسل می باشد که امکان ارائه تصاویر با جزئیات بالا را دارا است.
پنل قطعه اصلی در صفحه نمایش تلویزیون می باشد که توسط میلیارد ها نقطه بر روی صفحه نمایش اجرا می شود، به طور گسترده ای تلویزیون های الجی از پنل IPS بهره می برند که زاویه دید مناسبی را ایجاد کرده است به طوری که در گوشه تلویزیون به آن نگاه کنید تصاویر به همان گونه با کیفیت بالا و روشنایی مناسب دیده می شود.کنتراست در تلویزیون باعث می شود تا تاریک ترین نقطه تصویر و روشن ترین نقطه آن به خوبی تشخیص داده شود و این در عمق رنگ تصاویر اهمیت زیادی گذاشته به گونه ای که در بالا رفتن کیفیت تصویر و دید بهتر آن تاثیر دارد.
فناوری HDR در تلویزیون یکی از ویژگی های فوق العاده ای بوده که در بالارفتن کیفیت آن کمک می کند، در وضوح بالا و دید بهتر تصویر عمل می کند؛ در تصویر پایین فرق میان تصویری که از فناوری HDR بهره می برد و تصویری که دارای این فناوری نمی باشد را نشان می دهد. حالت های مختلفی از تصویر در این تلویزیون پشتیبانی شده است که در محتوا های مورد نظر می توانید حالت مربوط به آن را انتخاب نمایید تا صحنه ها جذاب تر نمایش داده شود.

صدای گوش نواز و واقعی تلویزیون LG مدل 86UQ80006

به دلیل مهم بودن کیفیت صدا تلویزوین جزء محصولات خانگی صوتی به حساب می آید زیرا جزء اصلی از آن صدا می باشد، کاربران برای انتخاب تلویزیون قطعاً به کیفیت صدای آن توجه دارند زیرا می خواهند تلویزیونی را بخرند که از صدای فوق العاده ای برخوردار باشد. تلویزیون الجی مدل 86UQ80006 صدایی با توان صوتی 20 وات پشتیبانی می نماید و دارای 2 سیستم صوتی می باشد که هر کدام از آنها توان خروجی 10 وات را به ارمغان می آورند که صدای گوش نواز و رسایی را تولید می کند.

صدایی که در تلویزیون ایجاد می شود متناسب با محتوا و محیط می باشد که صدای فوق العاده و کاربر پسندی را ارائه می دهد، وجود اشتراک گذاری صدا در تلویزیون مدل 86UQ80006 امکان پذیر می باشد که از طریق کابل و بلوتوث فراگیر می توانید آن را از تلویزیون به بلندگو یا ساندبار وصل نمایید تا صدای بلندتری برای کاربرانی که از صدای بلند لذت می برند به وجود بیاید. فناوری Clear Voice Pro به بهبود صدا کمک می کند که در این تلویزیون صدا قبل از ارائه توسط این فناوری تجزیه می شود و سپس از حذف نویز آن را با صدای اصلی برجسته ارائه می نماید. کیفیت صدا های مختلفی در این مدل تلویزیون پشتیبانی شده است که کمک می کند تا صدای جذاب و دلنشین تری تولید شود، برای مثال حالت Sports را می توانید زمانی فعال کنید که در حال دیدن مسابقات ورزشی هستید.
.

پردازشگر قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون مدل 86UQ80006

تلویزیون های قدیمی دارای پردازنده نبودند اما با پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر همه تلویزیون های جدید از پردازشگر برخودار می باشند. پردازنده مدل آلفا 5 نسل 5 فورکی بسیار قوی بوده و دارای کارکرد سریع و با کیفیت بالا می باشد که به منظور پردازش داده های تصویری در مدت زمان کمی قرار داده شده است. ال جی به دلیل قدرتمند بودن پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K آن را در بعضی از تلویزیون های مدل جدید خود بهره برده است تا بتواند تصاویر فوق را به بهترین شیوه پردازش نماید.

زمانی که کاربر ویدیو یا تصویری را بر روی تلویزیون مدل 86UQ80006 به نمایش می گذارد اگر کیفیت آن پایین باشد و دارای نویز باشد این پردازنده آن را بهبود می دهد و نویز آن را تا حد ممکن کاهش می دهد و همچنین به بالا بردن کنتراست آن نیز کمکمی کند به طوری که آن را با کیفیت 4K به نمایش می گذارد. 


سیستم عامل وب او اس تلویزیون هوشمند مدل 86UQ80006

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی فناوری و امکانات بیشتری به تلویزیون ها اضافه شدند که شرکت ها از بهترین آن ها بهره برده اند تا بتوانند مدل های جدید و فوق العاده ای را در سال های جدید ارائه دهند، البته مدل های قدیمی تر دارای برخی از امکانات نبود بلکه با وجود این فناوری و تکنولوژی ها به تلویزیون های هوشمندی تبدیل شده اند. سیستم عامل یکی از فناوری بسیار عالی می باشد که چندین سال قبل تصمیم گرفته شد که برای توسعه تلویزیون های معمولی از آن بهره ببرند و آن ها را به تلویزیون های هوشمند تغییر دهند. تمامی تلویزیون های شرکت ال جی LG از سیستم عامل webOS در تلویزیون های خود پشتیبانی کرده اند تا به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند، با توجه به اینکه تلویزیون مدل 86UQ80006 نیز از این مدل سیستم عامل استفاده می کند برنامه های متنوعی را ارائه داده است.

البته تلویزیون هایی که دارای سیستم عامل می باشند نسبت به سایر تلویزیون های دیگر بهتر هستند و دارای امکانات بالاتری می باشند، برنامه هایی سیستم عامل از آن ها پشتیبانی می کند در موضوعات اجتماعی، سرگرمی، ورزشی و... می باشد که برای هر سنی وجود دارد و هر فردی می تواند برنامه های مورد علاقه خود را بارگیری نماید و از آنها بهره ببرد. گاهی قاطی شدن برنامه افراد خانواده باعث بحث می شود که این سیستم عامل امکان ساخت چند اکانت کاربری را ایجاد کرده است تا هر فردی در خانه بتواند یک اکانت مخصوص به خود را داشته باشد و برنامه های مور نظر خود را در آن بارگیری نماید.

اتصال سیمی و بی سیم تلویزیون LG مدل 86UQ80006

همه تلویزیون های مدل جدید از دو روش برای اتصال به تلویزیون بهره می برند تا بتوانید داده ها را انتقال دهید و همچنین آن ها را روی تلویزیون ارائه نمایید و یا برعکس مثلاً صدا را از یکی با یکی از روش های اتصال به بلندگو وصل نمایید، در روش اتصال سیمی باید از طریق پورت ها و سیم مخصوص اقدام کرد که اتصال به صورت بی سیم برعکس آن بوده به طوری که فقط از وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth برای ارتباط بی سیم بهره می بریم؛ هر دو از این روش ها برای اتصالات لازم بوده که استفاده از هر دو روش آن آسان بوده؛ در روش سیمی همان طور که گفته شده از کابل مخصوص دستگاه جانبی و پورت های ورودی وخروجی صورت می گیرد که برخی از دستگاه های جانبی مانند بلندگوها، ماهواره دیجیتالی و... باید از این طریق وصل کرد، یک سر از کابل که باید به دستگاه مورد نظر وصل باشد و سر دیگر آن را به پورت مربوط وصل کرد.

پورت هایی که بر روی تلویزیون قرار گرفته شده چند نوع می باشند که از هر کدام یک یا چند عدد وجود دارد و کارایی هر کدام از آن ها فرق دارد. تلویزیون هوشمند LG مدل 86UQ80006 دارای 3 پورت HDMI برای اتصالات دستگاه های جانبی ، 2 پورت USB برای اتصال فلش و مموری، 1 پورت LAN برای اتصال وای فای می باشند که در هر مدل تلویزیون تعداد آن تغییر می کند.

کلام پایانی ...

به دلیل اینکه تلویزیون یک کالای پرطرفدار می باشد شرکت سازنده ال جی تلاش کرده است تا آن ها را با کیفیت بالا و طراحی شیک به ارمغان بیاورد؛ شاید سوال شما نیز باشد که چرا از تلویزیون استفاده می کنیم و چرا همه کاربران به دنبال مدل های جدید آن می باشند؟! تلویزیون جزء محصولاتی بوده که ابتدا تولید تا به حال طرفداران زیادی داشته است و در حال حاضر در همه خانه ها حداقل یک تلویزیون وجود دارد که به منظور دیدن فیلم و تصویر بیشتر از آن استفاده می شود اما تلویزیون های هوشمند با توجه به امکاناتی که دارد استفاده بیشتری دارد به طوری که می توانید با اتصال به اینترنت وب گردی کنید، از برنامه های اجتماعی استفاده کنید، تماس ویدیوی بگیرید و... ، به همین دلایل افراد هنگام خرید تلویزیون به دنبال مدل های پیشرفته ای هستند. تلویزیون 86 اینچ مدل 86UQ80006 دارای طراحی شیک و خوش تراش می باشد که می توانید آن را در هر دکوراسیونی استفاده کنید تا نمای زیبا و جدیدی را ایجاد نماید.

تلویزیون مدل UQ80006 از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد و دارای کیفیت صدای 20 واتی که امکان ارائه محتوای فوق العاده ای را دارا است. پردازنده آن مدل α5 Gen5 AI Processor 4K بوده که کارکرد عالی دارد و همچنین ال جی آن را در برخی از تلویزیون های خود بهره برده است، سیستم عامل WebOS تلویزیون های هوشمندی را به ارمغان آورده که دسترسی به برنامه ها و امکانات جدیدی را برای کاربران امکان پذیر کرده است.

تلویزیون مدل 86UQ80006 تولید کشور کره و کمپانی LG می باشد که دارای امکانات و کیفیت بالایی می باشد که بدون هیچ مشکلی می توانید سال ها از آن بهره ببرید؛ سایت اصلی کالا این مدل تلویزیون منحصر به فرد را به شما عزیزانی که قصد خرید تلویزیون برای جهیزیه یا تعویض آن دارید معرفی می نماید که می توانید پس از ثبت سفارش و فقط با پرداخت بیعانه آن را به طور مستقیم از شهر گناوه یا بانه درب منزل با ضمانت اصلی بودن کالا معرفی نمایید. جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما از طریق تماس تلفنی یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 86UQ80006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
218
نور پس زمینه
Direct
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser
نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5x110x193 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
86UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ80006
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
218
نور پس زمینه
Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Expert/Game Optimiser/Standard/Sports/Filmmaker/Expert /Vivid/Cinema/Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Cinema/Sports/Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound/Game Optimiser

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
WebOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
5x110x193 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
86UQ80006
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم