تلویزیون ال جی 86 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 86NANO76

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K مدل 86NANO76

  • کیفیت تصویر فورکی 4K
  • نوع صفحه نمایش NANO Cell
  • اندازه صفحه نمایش 86 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • قابلیت سنسور تشخصی نور Illuminance Green sensor
  • ابعاد 156x90x5 سانتی متر
  • سیستم عامل WebOS
  • سال ساخت 2022 
ادامه مطلبShow less
76,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV NANO CELL 86NANO76 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76

ال جی یکی از بزرگ ترین شرکت ها در کره که سال هاست در تولید و عرضه محصولات خانگی فعالیت می کند و هر بار با طراحی ساختار و تکنولوژی های جدید بهترین محصولات خود را به مردم ارائه می دهند. این شرکت در سال 2022 بهترین محصول خود را به اینچ های مختلف روانه بازار کرد و در همین قدم اول انتخاب اندازه تلویزون را بسته به سلیقه شما را ایفا کرد. نانوسل یکی از فناوری هایی است که امروزه اکثر از کردم با آن آشنایی و روش کارایی آن را می دانند اما جالب اینجاست که این بار نانو در نوع نمایشگر تلویزون به کاررفته است که بهترین صحنه و محتوا را در اختیار شما می گذارد.

نانوسل از زات ریز نانو تشکیل شده که حتی با کیفیت تصویر فورکی 4K  دارد هوشمندانه ترین صفحه نمایش می باشد این قابلیت به واضحی و واقعیت صحنه ها کمک می کند چنانچه با کیفیت که ارائه می دهد باتوجه به نوع نمایشگر های Full HD کیفیت تصویر را به صورت 4 برابر نمایش می دهد. NANO Cell یک تکنولوژی عظیم در صنعت به شمار می رود که دارای رنگبندی گسترده و مختلط است که به آن NANO COLOR می گویند این محصول با کیفیت و نوع نمایشگر که داراد تمام لحظه های شما را به بهترین شیوه و دلنشین تبدیل می کند همچین با طراحی و پشتیبانی از سایر امکانات هوشمندی که دارد به طور مثال گیمنگ، وب گردی و غیره دلپذیر تین اوقات سرگرمی را به وجود می آورد.

این محصول در بخش کیفیت تصویر از چند عامل مهم و کاربردی تشکیل شده است که شامل هرتز و رزلوشن می باشد، رفرش ریت نام علمی دیگر هرتز می باشد که باتوجه به تعداد عددی که برای آن تعریف شده سرعت محتوای در حال پخش را بالا می برد و و صحنه هایی که کیفیت چندادنی ندارد کاهش یافته و بهترین محتوا با کیفیت نمایش عالی و شفاف نمایش می دهد با توجه به کارایی فوق العاده این هرتز تلویزون 86 اینچ ال جی از 120HZ بهره گرفته که بینظیر ترین ارائه کیفیت تصویر و نمایش تلویزون را در اختیار تان می گذارد.

عامل دیگر مهم تشکیل دهنده کیفیت تصویر که بیان کردیم رزولوشن آن می باشد رزولوشن از تعداد پیکسل هایی بی شماری تشکیل شده که بر روی صفحه نمایش تلویزون قرار گرفته و وضوح و راون ترین صحنه ها را به آرمغان می آورد. رزولوشن در تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 از 3840*2160 می باشد که بهترین وضوح کیفیت تصویر به صحنه های تمام صفحه راب ر روی صفحه نمایش این محصول مشاهده می کنید. بعد از کیفیت تصویر و کارایی آن چیزی که نگاه ها را به خود جلب می کند شکل طراحی تلویزون و ساختار آن می باشد که بعد از کیفیت تصویر به ظاهر و ساختار تولید شده آن توجه می کنند.

ساختار این محصول از بدنه فریم و مشکی تشکیل شده اگر با اندازه و وزن تلویزون 86 ال جی توجه کنید می بیندید حتی باتوجه به وزن استاندارد که دارد از ضخامت کم که فوق العاده ترین نمایه را در خانه های شما به وجود می آورد پایه های این محصول به صورت پایه وسط هلالی طراحی شده است که بیشتر ساختار بدنه تلویزون را بر روی جلب توجه قرار می دهد. تلویزون مدل 86NANO76 دارای راه ها ارتبات و اتصال است که توسط پورت و درگاه هایی که در قصمت پشتی آن طراحی شده است می باشد که شامل مانند 3 عدد پورت HDMI، 2 عدد پورت USB است این در گاه و پورت ها حتی قابلیت اتصال به گوشی هوشمند شما و فلش و غیره نیز می تواند اتصال بر قرار کند.

اما یکی از چشم گیر ترین پورت ها پورت خروجی دیجیتال می باشد که بهترین ارائه و اتصال با سایر امکانات مانند ماهواره نیز قابلیت اتصال را دارد. اما از روش های ساده و راحت برای اتصال به گوشی هوشمند خود با استفاده از تلویزون با استفاده از فرمت های شبکه بی سیم (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) نیز می باشد. یکی از ارائه های این محصول که در هنگا تماشا کردن به آن توجه می شود کیفیت و توان خروجی صدا می باشد که تلویزون 86 اینچ ال جی از 2 عد کانال صوتی باتوان خروجی 20 وات بهره گرفته اعم باتوجه به بهره گیری این قابلیت کم و توان خروجی که دارد و با طراحی فوق العاده ترین بلندگو گسترده ترین صدا را پخش می کند.

قطعا اگر به قطعات اصلی تلویزون توجه کرده باشید بخش از آن قطعات مربعی شکل با نوار های زرد که که مانند سیم های براق اعم به صورت پهن که تعداد زیادی از این شکل ها را مشاهده می کنید راه های ارتبات یا همان قطعه مربعی شکل که تعریف کردیم همان پردازنده مدریت کل تلویزون می باشد که تمامی داده ها را برسی و نتیجه را برای شما عزیزان نمایش می دهد. سیستم عامل همان محتوا است که پیش روی شماست و قابلیت دسترسی را با تمام نقاط تلویزون فراهم می کند.

همچنین تکنولوژی و فناوری هایی که که برای قطعات اصلی تلویزیون تعریف شده می توانید با استفاده از این سیستم عامل و دسترسی هایی که امکان پذیر کرده است می توانید سایر از فناوری ها را بر روی قطعات اعمال کنید که پردازنده بعد از برسی و تجزیه تحلیل نتیجه را با توجه به کارایی تلویزون که همان تصویر می باشد بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد. برای آشنابیشتر با این محصول منحصر به فرد در ادامه معرفی آن با ما همراه باشید.

 

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76

بعد از معرفی کوتاه کلی در مورد تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 به بخش معرفی طراحی و ساختار رسیدم شکل و ظاهر از ویژگی هایی است که همه مردم در نگاه اول ساختار بدنه را مشاهده می کنند. این محصول دارای بدنه فریم و مشکی است همچنین دارای پایه وسط هلالی شکل که با طراحی و رنگ مشکی براقی که دارد که باعث می شود بیشتر ساختار بدنه دیده شود.

این محصول از ضخامت بدنه کم تشکیل شده و باتوجه به وزن کمی که دارد جابه جایی فوق العاده ساده را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 با ساختار زیبا و بدنه فریم کم ضخامتی که دارد زیباترین دکوراسیون را به خانه شما می بخشد. این محصول دارای ساختار و طراحی ظاهر بسیار زیبا و شیکی است که حتی باتوجه به روش نصب بر روی دیوار که دارد زیبایی تلویزون چند برابر کرده است.

کیفیت تصویر منحصر به فرد تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76

نانوسل به تعداد زیادی از کوچک ترین ذرات نانو گفته می شود و همچنین نام یک مدل برند جهانی ال جی نیز می باشد. ال جی با تولید و طراحی تلویزیون ال جی نانوسل  مدل 86NANO76 دارای صفحه نمایش 86 اینچ و با طراحی صفحه نمایش تخت می باشد. این محصول دارای رزولوشن فوق العاده عالی 3840*2160 پیکسل می باشد که صحنه و محتوا ها را شفاف و روان می کند همچنین تماشا کردن تلویزون را از لذت بخش ترین معیار های روزمره با وجود این قابلیت ها منحصر به فرد تبدیل می کند.

کیفیت تصویر در این محصول فورکی 4k و با نور پس زمینه Direct LED است که به عنوان مجهز ترین محصول در رده تلویزیون شناخته شده است. اگر به اعماق تلویزون توجه کنید می بینید یکی از گسترده ترین عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد که حتی صحنه و حتوا را به صورت طبیعی نمایش می دهد. تکنولوژی عبارتی است که بر روی سایر امکانات محصول قرار می گیرد تا با استفاده از آن از چند قابلیت و کارایی برخودار باشد. تلویزون 86 ال جی نانوسل دارای فناوری TruMotion 120 در تلویزون محتوا و صحه ها را سرعت سریع و اکشن نمایش می دهد.

هرتز از قابلیت هایی می باشد که کارایی و عملکرد را چند برابر می کند اما بسته به تعداد معینی که از قبل تعین شده باتوجه به آن سرعت و عملکرد خود را کنترل و کارایی فوق العاده را بر روی صفحه نمایش و صحنه ها دارد. رفرش ریت در تلویزون 86 اینچ نانوسل از 60 هرتز بهره برده که محتوا را شفاف و سرعتی که صحنه ها دارند به صورت روان و حتی موچیک ترین جزئیات را نیز نمایش می دهد.

تکنولوژی Dynamic Tone Mapping یکی از فوق العاده ترین کارایی ها را به خود اختصاص داده که محتوا در حال پخش به صورت تمام صفحه و زنده نمایش می دهد. اگر توجه کرده باشید در محیط هایی که دارای تابش نور خورشید زیادی هستنئ اغلب صحنه ها ناپدید یا به کم رنگی دیده می شوند اما با تکونولوژی Illuminance Green sensor به طور خودکار نور را باتوجه به محیط تنظیم می کند. از همه این فناوری و تکنولوژی ها مهمتر کاهش نویز تصاویر می باشد که توسط تکنولوژی 4k Upscaler نویز تصویر را کم و بهترین و بی نقص ترین صفحه نمایش با صحنه هایی که شما عزیزان انتخاب کرده اید و مایل به پخش آن هستید فراهم می کند.

 

کیفیت وضوح صدا تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76

صدا یکی از معیار های مهم است چون تلویوزن با استفاده از سیستم های صوتی و تصویر عملکرد خود را آیفا می کند اما تنها چیزی که در این بین متفاوت است استفاده از تکنولوژی های مختلط بر روی قطعات اصلی تلویزون می باشد که استفاده از آنها به چند صورت که حتی دسترسی برای تنظمات آن نیز برای شما عزیزان به آرمغان آورده است. تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 با 2 عدد کانال صوتی و 60 وات صدای خروجی بهره برده که خارق العاده ترین توان و کانال صوتی را در بر گرفته است

. تکنولوژی Simultaneous Audio Output کارایی فوق العاده ای را برای تلویزون به وجود آورده که در صورت حتی متصل به سند بار یا سینما خانگی بلکه صدا با خروجی 60 وات صدا را از سندبار یا سینما خانگی خارج می کند اعم به صورت همزمان نیز صدا از بلندگو ها به صورت یک سطح و گسترده کیفیت صدای عالی را برای شما عزیزان به و جود می آورد.

 

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76

سیستم عامل همان امکانات پیشرفته ای است که با پشتیبانی از آن ها توانسته است بهرتین امکانات با قابلیت های مختلف برای شما عزیزان رغم زند. تلویزون ال جی نانوسل دارای سیستم عامل WebOS می باشد که گسترده ترین سیستم عامل که تا به حال با آن آشنا شده اید می باشد. تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 با سیستم عامل WebOS یکی از فوق العاده ترین محصول ال جی با کیفیت تصویر فورکی نانوسل می باشد.

پردازنده به عنوان کنترل کردن تمام اعضای تلویزون طراحی شده است که توسط آن تمامی صحنه و امکانات دیگر تجزیه و برسی کرده و فوق العاده ترین نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند. تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 دارای پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد که ال جی از بهترین امکانات در هر مود حتی طراحی ساختار استفاده می کند.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76

این محصول پیشرفته ترین امکانات و قابلیت ها را به خود اختصاص داده است تا با استفاده از آن ها بلکه سرعت عمل تلویزیون بالا رفته اعم زیبایی ظاهری آن چند برابر شده است. تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 دارای صفحه LED و با کیفیت تصویر 4K می باشد، این محصول با کارایی های که برای آن تعریف شده بهتریت کیفیت و ارائه صحنه ها واقعی را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد

. تلویزون 86 اینچ ال جی مجهز به دو عدد سیستم صوتی با توان خروجی 60 وات که گسترده ترین صدا و پخش در محیط به وجود می آورد. تلویزیون ال جی نانوسل 86 اینچ 4K  مدل 86NANO76 یکی از بهترین و پرکاربرد ترین در رده محصول می باشد همچنین مناسب جهیزیه عروس و حتس جایگز ینی بهتر در خانه های شما باشد برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

 

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 86NANO76 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 70NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard
توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
156x90x5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
86NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
60HZ
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 70NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
156x90x5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
86NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
60HZ
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم