تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 2021 55NANO88

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCellمدل 55NANO88

  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر LED NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل  webOS Smart TV
  • ابعاد 123x71x4 سانتی متر
  • پردازنده حرفه ای α7 Gen4 Processor 4K 
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
22,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55NANO88 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCell مدل 55NANO88

اگر به پایه اصلی تشکیل دهنده تلویزون نگاه کنید قطعا از صفحه نمایش و بدنه پلاستیک فشرده تشکیل شده است اما کارایی آن به صورت صوتی و تصویری می باشد یعنی با کارایی که برای شما عزیزان به و جود می آورد ثابت می کند که دارای چه ویژگی ها و عملکرد هایی است. اما در بازار امروز شاهد انواع برند های مختلط با مدل های بیشمار هستیم که حتی بعضی از اوقات شاهد برند و پرچسپ های فیک نیز بوده ایم اما ما به شما در سایت اصلی کالا بهترین برند جهانی با مدل فوق العاد عالی با بهترین قیمت ممکن معرفی می کنیم که با وجود آن می توانید سایر امکانت اضافی خانه خود را کنار بزارید و با چند کارایی این محصول استفاده نمایید.

تلویزیون 55 اینچ  4K NanoCell مدل 55NANO88 از تولیدات شرکت بزرگ کره ای ال جی در اندازه 55 اینچی می باشد همچینین با کیفیت تصویر و صحنه هایی که ارائه می دهد از بینظیر ترین تلویزون ها به شمار می رود. این محصول دارای ظاهری شیک با طراحی صفحه نمایش تخت می باشد ضخامتی که در آن به کاررفته از کمترین حد ممکن استفاده شده اما وزن که در این محصول به کار رفته حتی جابه جایی آسان را برای شما عزیزان نی به آرمغان آورده است.

تلویزون 55 اینچ ال جی دارای نوع نمایشگر ال ای دی نانوسل LED NANOCell با کیفیت تصویر 4K NanoCell می باشد که با وجود این قابلیت های تعریف و تعبیه شده در این تلویزون شاهد بهترین کیفیت با وجود اکثری از تکنولوژی ها که در ادامه با آن قطعا آشنا خواهید شود است. رزولوشن و هرتز یکی از عامل های مهم در کیفیت تصویر است که به صورت تعداد معینی تعرف شده است، رزولوشن دارای 3840x2160 پیکسل می باشد که دارای مجموعه زیادی ریز از نقطه می باشد و سپس بر روی محتوا یا صفحه نمایش قرار می گیرند ووضوح صحنه ها را بیشتر می کند.

هرتز اصلی ترین سرعت و عملکرد در تلویزون است که دارای رفرش ریت 120HZ می باشد کارایی این هرتز به این صورت می باشد که عملکرد را بالا می برد و بخش هایی که از کیفیت چندانی برخودار نیستند کیفیت را بالا و جزئیات را به کیفیتی فوق العاده عالی نمایش می دهد. تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCell مدل 55NANO88 دارای بخش و حالت های تصویری از جمله Film، Sports، Cinema است که حتی به شما عزیزان این دسترسی را داده است که باتوجه به سلیقه خود بتوانید در هر حالت تصویر خود را تنظیم نمایید.

این محصول دارای سیستم عامل بینظیری است که اکثر از تکنولوژی های بروز دنیا را پشتیبانی می کند و با وجود آن در تلویزون 55 اینچ ال جی نانوسل یکی از شیک ترین محتوا و پنل با رنگبندی مختلط و زیبا برخودار است یکی از ویژگی های این سیستم عامل به کار رفته در این محصول زبان ساده آن می باشد که حتی افراد های مبتدی نیز می توانند بدونه دغ دغه از آن استفاده کنند، این سیتم عامل تعبیه شده در تلویزون ال جی webOS Smart TV می باشد.

بعد از سیستم عامل پردازنده عمل اصلی نمایش تمامی محتوا ها می باشد که در این محصول از پردازنده α7 Gen4 Processor تشکیل شده است، این پردازنده از سرعت و عملکرد بینظیری برخودار است که چنانچه در کمترین تایم ممکن بلکه صحنه ها را به نمایش می گذارد اعم تمامی اعمال هایی که توسط شما در بخش های مختلط تلویزون صورت گرفته است اعمال می کند. تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88 مجهز به امکاناتی هوشمند از قبیل گیمنگ می باشد که فوق العاده ترین و لذت بخش ترین امکانات منحصر به فرد این محصول به شمار می رود.

جالب اینجاست که حتی با و جود این سیستم عامل webOS Smart TV بینظیر در تلیزون از اکثری از کنسول های بازی پشتبانی کرده و با و جود تکنولوژی های مختلف در هر ثطعات اصلی تلویزون بهترین امکانات گیمنگ در اندازه صفحه نمایش 55 اینچ برای شما عزیزان تعبیه کرده است. ریموت کنترل هوشمند از امکانات هوشمند تلویزون به شمار می رود که دسترسی های غیر مستقیم نیز فراهم کرده است که با وجود کلید های تابع که ضروری هستند به عنوان فرمان یا جستجوی صوتی نیز می توانید استفاده نمایید.

همانطور که در طعریفات کلی بیان کردیم تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88 مجهز ترین و پرکاربرترین امکانات را به خود اختصاص داده است که حتی در اینچ های مختلف باتوجه به اندازه محیط خود نیز می توانید تلویزون خود را انتخاب نمایید. این محصول می توانید یکی از بهترین انتخاب های شما باتوجه به دکوراسیون خانه هایتان باشد که بلکه زیبایی را به خانه ها و دکوراسیون می بخشد لذت واقعی را به صورت چند کار می توانید با تلویزون 55 اینچ ال جی نیز داشته باشید.

 

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88

ساختار یکی از متفاوت ترین معیار انتخاب در هر محصولی می باشد که باتوجه به رنگ و ظاهر تصمیم می گیریم چه محصولی با نظر و سلیقه ما هماهنگ است. ال جی یکی از طراحان منحصر به فرد جهانی می باشد چنانچه با محصولات پرکاربردی که هر بار ارائه و به بازار عرضه می کند در کنار این قابلیت ها بهترین ساختار با قطعات بدنه فوق العاده بینظیر طراحی می کند از آنجا کا رنگ مشکی یکی از محبوب ترین رنگبندی ها در بین مردم به شمار می رود در اکثری از تولیدات محصولات خود از این رنگ استفاده می کند.

این بار شرکت عظیم ال جی با عرضه تلویزیون 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88 در 2021 میلادی بهترین امکانات را برای شما عزیزان فراهم کرده است که در بخش مشخصات کلی معرفی های کوتاه از بخش های مختلط تلویزون داشتیم و در این پاراگراف قصت داریم شکل و ساختار کلی این محصول را به شما معرفی کنیم. این محصو از بدنه فریم و جنس آن پلاستیک فشرده می باشد که باتوجه به طراحی که دارد نیز از مقاومت و استحکام بالایی نیز بهره برده است.

رنگ بدنه تلویزیون ال جی نانو88 مشکی و براق است چنانچه از جذابیت منحصر به فرد و چشم گیر برخودار می باشد. شکل پایه این محصول بینظیر پایه وسط و هلالی شکل است که همانند رنگ بدنه اصلی تلویزون از رنگ مشکی براق و سلیقی استفاده شده تا جذابیت را چند برابر سازد. این محصول از ضخامت و وزن کمی برخودار می باشد چنانچه با دارا بدون این ضخامت کم در تلویزون جذابیت دید را از هر طرف به و جود می آورد. یکی از امکانات مجهز در ساختار و طراحی تلویزون ال جی 55 اینچ نانو روش نصب در دو صورت امکان پذیر است که روش اول با استفاده از پایه که به عنوان اقلام همراه تلویزون به شمار می رود امکان پذیر است و روشت دوم با استفاده از امکانات مجهز در بسته بندی این محصول می توانید بر روی دیوار نصب نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88

تصویر شامل محتوا و صحنه هایی است که توسط شما به عنوان داده وارد پردازنده شده و با برسی و تجریه تحلیل هایی که انجام داده نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد که همان تصویر گفته می شود اما کیفیت تصویر شامل تکنولوژی و امکانات تعبیه شده در تلویزون می باشد. تلویزیون ال جی 5 4K NanoCellمدل 55NANO88 دارای اندازه 55 اینچی ب نوع نمایشگر آن LED NANOCell با کیفیت تصویر که فوق العاده ترین کارایی را دارد. اما مهم تر از نوع نمایشگر کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزون می باشد که دارای 4K NanoCell می باشد فورکی نانوسل انقلابی بین رده صفحه نمایش های تلویزون ها می باشد که باتوجه به کارایی و کیفیتی که این فورکی نانوسل ارائه می دهد بینظیر ترین و طبیعی ترین صحنه ها را برای شما عزیزان نمایش می دهد.

کیفیت تصویر فورکی نانوسل 4K NanoCell دارای بخش های رزولوشن و هر تز می باشد که با عملکرد این دو عامل صحنه و محتوا از کیفیت و عملکرد بینظیری برخودار می باشند اما باتوجه به مقداری که برای آن ها تعریف شده است کیفیت بالا می رود. رزولوشن از 3840x2160 پیکسل تشکیل شده که به صورت نقطه های ریز تبدیل شده و بر روی صحنه ها قرار می گیرند و باعث می شود تا محتوا به صورت وضوح بیشتر تبدیل شود.

بخش دیگر قابل تعریف بخش بندی کیفیت تصویر هرتز یا همان رفرش ریت می باشد که دارای 120HZ است این رفرش ریت با 120HZ که مجهز می باشد بیشتر در صحنه های کنسول بازی کاربرد دارد که باتوجه به وزن و حافظه زیادی که کنسول های بازی دارند قطعا از کیفیت تصویر کم برخودار هستند اما با این تعداد هرنز بلکه کیفیت تصویر به صورت فوق العاده شفاف و روان می سازد اعم عملکرد را به صورت معجزه آسایی نیز بالا می برد.

قابلیت HDR در کیفیت تصویر تلویزون مدل NANO8855: تکنولوژی اچ دی ار HDR دارای عظیم ترین رنگبندی ها در تلویزون می باشد که همین قابلیت باعث می شود صحنه ها به طور طبیعی نمایش داده شود. تکنولوژی HDR یکی از پر کاربرد ترین فناوری در بخش کیفیت تصویر می باشد که کیفیت تصویر و از جمله صحنه هایی که در حال پخش هستند به صورت خودکار با کارایی فوق العاده عالی که برای آن تعریف شده است تنظیم و به صورت فوق العاده عالی بهترین محتوا برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

قابلیت HLG: تکنولوژی HLG عبارتی است که مانند فرمت های اچ دی ار و غیره در یک دسته بندی طراحی شده اند و هر کدام کارایی مختصر به خود را ارائه می دهند. عبارت Hybrid Log-Gamma مخفف HLG می باشد که به منظور ساده بودن و آسانی از این نام HLG استفاده می کنند. کارایی HLG در تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل NANO8855 به صورت محدوده دینامیک بالا است که هر چقدر این دینامیک بالاتر باشد قطعا کیفیت تصویر فوق العاده تری نیز برخودار می باشید که اچ ال جی در این محصول بینظیری ترین کارایی نمایان می کند.

قابلیت کاهش نویز Noise Reduction: کاهش نویز یک عامل مهم در تلویزون می باشد که با وجود کاهش کیفیت تصویر محتوا را بدونه نقص نمایش می دهد. تکنولوژی Noise Reduction به منظور کاهش نویز تصاویر تعبیه شده است که توسط آن در تلویزون 55 اینچ ال جی نانو بهترین صفحه نمایش که تا به عمر خود دیده اید را برای شما عزیزان رغم می زند.

 

قابلیت Dolby Vision: شرکت Dlby Labs یکی از عرضه و تولید های تمامی تکنولوژی های دالبی می باشد که توسط آن ها می توانید سایر امکانات بیشتر بر روی قطعه های اصلی تلویزون اعمال کنید که یکی از این تکونولوژی ها دالبی ویژن Dolby Vision می باشد. دالبی ویژن دارای رنگبندی فوق العاده ای است که توسط آن محتوا از طبیعی ترین حالت برخودار می شود، قطعا به این نتیجه رسیده اید که کیفیت تصویر در تلویزون از عامل های مهم و اصلی که باید از سایر امکانات و تکنولوژی ها برخودار باشد و صددرصد با نظری که شما عزیزان دارد ال جی یکی از محصولات خود با درج برند ال جی مدل 55NANO88 بهترین محصول 2021 را روانه بازار کرده است که در ادامه آشنایی با آن تمامی کارایی های منحصر به فرد خواهید شد.

 

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCell مدل 55NANO88

کیفیت صدا تشکیل دهنده مفهوم تمام محتوا هایی است که پخش می شود که جذابیت را چند برابر می سازد. تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل NANO8855 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی می باشد که فوق العاده ترین صدای گسترده و فراگیر را در محیط به وجود می آورد. طراحی  بلندگو های این محصول به صورت پایین می باشد که صدایی رسا و واضح تر به آرمغان می آورد.

 

سایر امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88

امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCell مدل 55NANO88 شامل گیمینگ و پشتیبانی از تعداد بی نهایتی از کنسول های بازی را دارد که اکثر هیچ محدودیتی برای شما عزیزان به وجود نمی آورد. با وجود قابلیت فرمت وب که با اتصال ایترنت به صورت بی سیم در تلویزون حتی می توانید بازی مورد نظر خود را بر روی وب جستجو کرده و محیط خود را به شیوه گیمینگ بازها ها تبدیل کنید. کارایی که در گیمینگ مهم است سرعت و عملکرد آن است که قطعا اگر سرعت و عملکرد پایین باشد کیفیت تصویر نیز کم است اما با و جورد رفرش ریت 120HZ سرعت عمل کنسول های بازی را بالا و کیفیت تصویر را نیر شفاف و روان کرده است که لذت واقعی و تجربه تکرار نشدنی را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

 

ارتبات و اتصال تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88

تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل NANO8855 دارای پورت و درگاه های از جمله 4 عدد HDMI با 3عدد USB می باشد. این درگاه و پورت ها هر کدام به منظور و کارایی خاصی در قصمت پشتی تلویزون تعبیه شده است که حتی امکان اتصال با سایر امکانات هوشمند که دارید می توانید به تلویزون متصل کنید و یکی از این مکانات هوشمند مانند گوشی، فلاش و غیره باشد. جدا از این پورت ها شامل در گاه های هدفون، ورودی آنتن (RF) نیز می باشد، یکی از روش های آسان ارتبات بین تلویزون و گوشی استفاده از فرمت های بلوتوث (Bluetooth) و شبکە بی سیم (WiFi) می باشد که در کمتر از یک دقیقه می توانید اتصال بر قرار کنید.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل 55NANO88

این محصول دارای سیستم عامل webOS Smart TV می باشد که یکی از مجهز ترین سیستم عامل های 2021 میلادی است و با کارایی و دسترسی هایی که به تمامم نقاط تلویزون ایجاد کرده است یکی از بینظیر ترین و پیشرفته سیستم عامل ها به شمار می رود. تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل NANO8855 مجهز به پردازنده مدیریت کل به صورت فوق العاده عالی عمل می کند می باشد. این پردازنده بینظیر از نوع α7 Gen4 Processor 4K می باشد که دارای قدرت بسیار عالی و عملکردی بینظیر که در کمترین تایم ممکن نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایان می کند.

 

کلام آخر ...

تلویزون تشکیل دهنده بخشی از خانه های شما است که حتی امروزه نیز به عنوان امر ضروری نیز به شمار می رود. ال جی این بار با طراحی و تولید این محصول بینظیر بلکه تلویزون را به امر های ضروری تبدیل کرده اعم با تعبیه کردن این تکنولوژی و قابلیت های مختلط توانسته است تمامی مردم را به خود جلب و ساعت از امکانات هوشمند آن لذت ببرند. تلویزیون ال جی 55 اینچ  4K NanoCellمدل NANO8855 دارای کیفیت تصویر و پخش صدای رسا و گسترده است که با وجود فوق العاده ترین تکنولوژی ها در این دو قطعه اصلی این محصول شامل از آن دسته تلویزون های قدرتمند و بینظیر است.و شایان ذکر است با وجود کیفیت تصویر فورکی نانوسل توانسته از دسته اول نیز قرار گیرد. این محصول می توان به عنوان بهترین گزینه انتخاب برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای سایر امکانات خانه شما عزیزان باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر از این قبیل از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO88 2021

مشخصات

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123x71x4 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANOCELL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV<br />
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123x71x4 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث<br />
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای<br />
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم