تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 2021 65NANO88

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88

  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر LED NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل  webOS Smart TV
  • ابعاد 4x83x45 سانتی متر
  • پردازنده حرفه ای α7 Gen4 Processor 4K 
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
33,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65NANO88 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88

تلویزیون یکی از امکانات مهم و کاربردی در خانه ها می باشد چنانچه کارایی تلویزون شامل ارائه محتوا هایی همچون فیلم و غیره می باشد و حتی با پیشرفت صنعت تکنولوژی محتوا هایی که به قابلیت پخش تلویزون اضافه شده است مانند گیمینگ که اعم به عنوان سرگرمی از آن نیز استفاده می شود. ما امروز قصت داریم محصولی در رده تلویزون بابرند ال جی به شما معرفی کنیم تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88 می باشد.

این محصول یکی از بینظیر ترین تولیدات سال 2021 بوده که ساخت کشور کره و مونتاژ لهستان است تلویزون 88 نانو دارای قابلیت و کارایی های بینظیری است که با دارا بودن سایر امکانات هوشمند توانسته توجه مردم زیادی را به خود جلب کند. تلویزون الجی 65 اینچ نانوسل مجهز به نوع نمایشگر LED NANOCell می باشد ال ای دی نانوسل یکی از عظیم ترین نوع نمایشگر ها به شمار می رود که از رنگبندی مختلط و گسترده ای برخودار است.

کیفیت تصویر این محصول دارای 4K NanoCell بوده و باتوجه به کیفیت و بخش از قابلیت های تلویزون قطعا شاهد بینظیر ترین کیفیت صفحه نمایش با صحنه های واقعی بود. رزولوشن و هرتز بخش از صفحه نمایش به شمار می رود که با وجود این دو کارایی باعث می شود تا کیفیت تصویر افزایش یابد، رزولوشن در این محصول از 3840x2160 پیکسل تشکیل شده این تعداد پیکسل به صورت قطه های کوچکی عمل می کند که وضوح و دید را بالا می برد.

هرتز به عنوان سرعت و کیفیت در تلویزون 65 اینچ ال جی تعریف شده است که با رفرش ریت 120HZ می تواند سرعت و عملکرد تمام صحنه ها را به طور معجزه آسایی بالا ببرد و سپس قصمت هایی که از صحنه ها از کیفیت و دید چندانی برخودار نسیت می تواند محتوا را به صورت شفاف و روان تبدیل کند حتی کوچیک ترین جزئیات نیز برای شما عزیزان نمایان می کند. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88 باتوجه به امکانات و تکنولوژی هایی که در خود جایی داده است حتی تنظیمات حالت های تصاویر گوناگون به صورت Film، Sports، Cinema در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

قطعا تلویزون دارای یک سری از مشخصاتو قطعه های اصلی بلندگو می باشد که با پخش صحنه یا محتوا ها تولید صدای آن ها از طریق بلندگو های تعبیه شده خارج می شود اما باتوجه به مشخصات و قابلیت های مختلط این محصول دارای 2 عدد سیستم صوتی باتوان خروجی 20 وات طراحی و تولید شده است. سیستم عامل در تلویزون شامل تمام امکاناتی است که برروی صفحه نمایش تلویزون دیده می شد که اما بخش اصلی آن شامل پنل، تنظیمات و قطعاتی که دارای تنکولوژی های منحصر به فرد هستند قابلیت تنظیمات و اعمال آن ها را در اختیار شما گذاشته است.

بعد از سیستم عامل قطعه ای که بسیار مهم اساسی است پردازنده بوده که به عنوان مدیریت کل تلویزون عمل می کند باتوجه به کارایی که دارد قطعا فکر می کنید که این قطعه بخش عظیمی از قصمت پشتی تلویزون را به خود اختصاص داده است اما نه و شکل و ظاهر پردازنده به طور مربع و بعضی اوقات باتوجه به طراحی های مختلف به صورت مستطیلی شکل می باشد. پردازنده که در زبان اصلی تکنولوژی به عنوان CPU نام گذاری شده است و کارایی و عملکردی که در پخش و نمایش تمامی امکانات تلویزون دارد از اصلی ترین قطعات پخش و نمایش می باشد اما در اصل پایه اصلی تلویزون از کیفیت تصویر و صدا تشکیل شده.

تلویزیون مدل NANO8865 از طراحی و ساختار بدنه پلاستیک فشرده برخودار می باشد که طراحی بدنه آن به صورت فریم و رنگ مشکی نیز می باشد شکل پایه به کاررفته شده در این محصول بینظیر پایه وسط و هلالی شکل می باشد که در کنار مقاومت و استحکامی که برای تلویزون ایجاد کرده است اعم زیبایی آن را چند برابر کرده است. کیفیت تصویر این محصول شامل فناوری و فرمت های کاربردی است که توسط آن ها قابلیت های گوناگون و جذاب بر روی صفحه نمایش 65 اینچی 4K NanoCell نمایان می کند. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 از بینظیر ترین مدل و برند برخودار می باشد و چنانچه با کارایی منحصر ه فردی که برای آن تعریف شده است توانسته در بین مردم از محبوبیت و استقبال زیادی برخودار باشد. برای اطلاعات بیشتر در مودر بینظیر ترین تلویزون 2021 در ادامه مطلب با سایر امکانات دیگر آن با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88

طراحی شامل ظاهر و ساختار محصول یا هر چیزی که شما قصت خرید آن و انتخاب دارید می باشد که باتووجه به سلیقه خود می توانید محصول مود نظ خود را انتخاب نمایید. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 یکی از مدرن ترین ساختار و طراحی ها را به خود اختصاص داده است و باتوجه به شکل و ساختار آن بلکه دکوراسیون خانه شما را به بهترین شیوه ممکن تبدیل می کند اعم تمامی نگاه و دیدگاه ها را به خود جلب می کند.

این محصول از بینظیر ترین از نظر ساختار و جنس بدنه تولید شده است که باتوجه به بدنه فریم که برای آن طراحی کرده اند استحکام بدنه که از جنس پلاستیک فشرده می باشد فوق العاده بالا می باشد. بعد از جنس ساختار تلویزون به رنگ و ظاهر آن رسیدیم که دارای رنگ مشکی سلیقی است و با براقی که دارد اولین نگاه های افراد منحصر به فرد را جلب خود می کند. اگر به تمام اقلام همرا و ویژگی های کاربردی تلویزون 65 اینچ ال جی نانوسل یاهمان محصولی که پیش روی شماست توجه فرمایی می بینید از دو روش نصب برخودار می باشد.

که شامل روش اول با استفاده از پایه وسط هلالی که اعم دارای رنگ مشکی و براق است در صورت نصب بر میز می توانید از آن استفاده نمایید و اما روش دوم با استفاده از اقلام همراه و دفترچه راهنمای تعبیه شده در بسته بندی تلویزیون می توانید بر روی دیوار نیز نصب نمایید که این دوروش فوق العاده کاربردی بلکه تنوع خانه شما را عوض می کند اعم بسته به سلیقه خود می توانید تمامی تنظیمات در هر صورت انجام دهید.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88

همانطورکه اشاره کردیم تلویزون بر پایه اصلی ترین مشخصات و کیفیت صفحه نمایش و صوتی طراحی و تولید می شود چنانچه حتی تلویزون باتوجه به این دو عامل کارایی خود را برای شما عزیزان ارائه می دهد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 دارای بینظیر ترین مشخصات کیفیت تصویر می باشد بلکه از مشخصات منحصر به فرد کیفیت تصویر برخودار است اعم مجهز به سایر تکنولوژی و فناوری ها دیگر نیز می باشد.که در کیفیت و عملکرد صحنه ها عمل می کنند. این محصول مهز به نوع نمایشگر LED NANOCell با کیفیت تصویر 4K NanoCell در اندازه 65 اینچی می باشد. نانو یکی از پیشرفته ترین قابلیت هایی است که به نوع تلویزون و کیفیت نمایش آن ها اضافه شده است که بلکه صحنه ها را به صورت طبیعی نمایش می دهد اعم کیفیت و عملکرد محتوا را نیز افزاریش می یابد.

تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 همانطور که بیان کردیم شامل کیفیت تصویر فوری نانوسل می باشد و اشاره بر مبنای کیفیت بینظیری که این قابلیت بر روی صفحه نمایش و صحنه ها دارد کردیم. اما نکته قابل توجه این کیفیت تصویر شامل زیر مجموعه هایی همچون رزولوشن و رفرش ریت می باشد که این دو عامل در کیفیت و عملکرد این بخش کاربرد های زیادی دارد.

رزولوشن در تلویزیون 65 اینچ ال جی دارای 3840 x2160 پیکسل می باشد که عملکرد و وضوح دید فوق العاده را ایجاد می کند. و اما که اصلی ترین عامل در بخش کیفیت و عملکرد تصویر به شمار می رود رفرش ریت یا همان نرخ نوسازی تصاویر می باشد که دارای 120HZ می باشد این 120HZ یکی از عامل های مهمدر سرعت صحنه ها به شمار می رود به طور مثال باتوجه به کنسول های بازی که دارای حاقظه زیاد و علکرد فوق العاده عالی که دارند در بعضی از تلویزون های قدیم بلکه کیفیت تصویر پایین دارد اعم محتوا به صورت کامل نیز بپخش نمی شود ولی با وجود 120HZ تمامی این مشکلات بر طرف شده و به نحوه بهترین شکل و بینظیر ترین صحنه ها با کیفیت نمایش فوق العاده عالی در اختیار شما عزیزان می گذارد.

قابلیت HDR در کیفیت تصویر تلویزون مدل 65NANO88: تکنولوژی اچ دی ار HDR دارای عظیم ترین رنگبندی ها در تلویزون می باشد که همین قابلیت باعث می شود صحنه ها به طور طبیعی نمایش داده شود. تکنولوژی HDR یکی از پر کاربرد ترین فناوری در بخش کیفیت تصویر می باشد که کیفیت تصویر و از جمله صحنه هایی که در حال پخش هستند به صورت خودکار با کارایی فوق العاده عالی که برای آن تعریف شده است تنظیم و به صورت فوق العاده عالی بهترین محتوا برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.


قابلیت HLG: فناوری HLG یک عبارت مهم در تکنولوژی کیفیت تصویر می باشد که مخفف عبارت Hybrid Log-Gamma است. تکنولوژی HLG به معنای محدوده دینامیک بالا می باشد که باتوجه به این محدوده دینامیک بالا کیفیت تصویر و محتوا را به طور فوق العاده عالی شفاف روان می سازد.


قابلیت کاهش نویز Noise Reduction: نویز یک عامل مهم در نوع کیفیت تصویر می باشد که به صورت واقعی و بدونه نقص تصاویر را پخش می کنند که همچنین تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 از این قابلیت منحصر به فرد برخودار است.

قابلیت Dolby Vision: تمامی تکنولوژی و فناوری های دالبی توسط شرکت Dlby Labs طراحی و تولید شده است و با طراحی جدید که برای اکثری از سیستم عامل ها انجام شده قابلیت پشتیبانی از تمام فناوری های دالبی دارند که بعضی از تلویزون ها از دلبی برای کیفیت صدا و اکثر از دیگر قطعاد تیگر تلویزون ها در دالبی برای کیفیت تصویر نیز استفاده شده است. اما در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 در بخش کیفیت تصویر تعبیه شده که دارای ویژن Dolby Vision می باشد و کارایی آن به این صورت است که با طراحی منحصر به فردی که دارد دارای رنگبندی عظیم و گسترده از رنگبندی ها را دارد که تصاویر و محتوا را به صورت طبیعی تر نمایش می دهد.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88


وضح صدا باتوجه به اشاره کوتاهی که در مورد تولید صدا و امکانات آن داشتیم پی بردیم که اصلی ترین پایه باتوجه به کارایی آن صدا نیز به شمار می رود. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 دارای 2 عدد سیستم صوتی باتوان خروجی صدا 20 وات طراحی و تولید شده است این بلندگو ها از فراگیر ترین تولید صدا برخودار هستند که تجربه تولید صدای باور نکردنی را برای شما عزیزان به وجود می آورد.

سایر امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88

امکانات هوشمندی که تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88 بهره برده است شامل گیمینگ با سایر ویژگی و قابلیت ها می باشد. گیمینگ عبارتی است که به عنوان سرگرمی های روزمره نیز به شمار می رود اما خبر خوب این است ب سیستم عاملی که این محصول در بر گرفته است از تمامی کنسول های بازی پشتیبانی کرده و تجربه لذت بخش ترین اوقات را برای شما به آرمغان می آورد. اما امکاناتی که این گمینگ به خود اختصاص داده است تعداد معین رفرش ریت می باشد که با 120HZ می توانید با این رفرش ریت بهترین امکانات به طور مثال مانند کیفیت تصویر و سرعت را فراهم کنید.

ارتبات و اتصال تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88


این محصول مجهز به درگاه و پوررت های 4 عدد HDMI با 3عدد USB است که پورت اچ دی ام ای برای امکانات جانبی عمل می کند. اما در کنار این درگاه و پورت های یه سری دیگر وجود دارد که دارای هدفون، ورودی آنتن (RF) نیز می باشد اما در کنار تمامی این قابلیت و درگاره ها ورش اتصالی وجود دارد که بلکه آسان و راحت بود اعم تجربه که برای شما عزیزان در اختیار گذاشته بسیار لذت بخش است که مجهز به فرمت های وای فای بی سیم و بلوتوث می باشد که قابلیت این را می دهد تا با استفاده از گوشی هوشمند خود بتوانید با استفاده از این فرمت ها به تلویزون هوشمند خود متصل شوید.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88

تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88 مجهز به سیستم عامل webOS Smart TV است. که سیستم عامل شامل تمام پنال های تنظیمات و سایر دسترسی های می شود که با استفاده از آن می توانید تلویزون را کنترل و سایر از تکنولوژی ها را بر روی قطعات اعمال کنید. قطعا اگر به تمام قطعات تلویزون نگاه کنید می بینید که با استفاده از پردازنده تلویزیون می تواند تمام امکانات را برسی و به نمایش بگذارد که به عبارت ساده تر همان مدیریت کل تلویزون به شمار می رود. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88 دارای CPU α7 Gen4 Processor 4K می باشد که به عنوان قدرتمند ترین پردازنده نیز شناخته شده است.

کلام آخر ...

بعد از تمامی مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO88 به کلام آخر و نتیجه گیری این محصول خارق العاده رسیدیم. باتوجه به تمامی امکانات و کارایی هایی که را در خود جایی داده است. این محصول باتوجه به تعداد و ارقام تمامی تکنولوژی و قابلیت که برای آن تعریف شده توانسته است یکی از پیشرفته و هوشمند ترین محصولات 2021 میلادی به شمار رود و حتی در اینچی های مختلف نیز طراحی و تولید شده است.

این محصول از کیفیت تصویر بینظیری و ارائه فوق العاده عالی برخودار است و باتوجه به تکنولوژی هایی که برای آن تعبیه شده است توانسته در انتخاب های اولیت در بازار امروز برخودار باشد. تلویزون 65 اینچ نانو88 دارای سیستم صوتی 20 وات با دوکانال صوتی می باشد که ارائه صدا با طیف گسترده و زنده در محیط برای شما عزیزان رغم می زند. این محصول مجهز به امکانات هوشمندی است که باتوجه به کارایی این امکانات هوشمند تمام کار ها را آسان و کارایی های منحصر به فردی به طور مثال ریموت کنترل هوشمند که توانسته این محصول را از کارایی بیشتر و چندبرابر برخودار کند که باتوجه به جستجوی صوتی و فرمان های صوتی که بر روی کنترل به صورت دکمه تعبیه شده است می توانید بهره ببرید.

تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8865 یکی از طراحی و ساختار های بینظیر برخودار است که تولید و طراحی ساختار به آن به صورت فریم و رنگ مشکی می باشد بعد از ظاهر و طراحی جنس بدنه اصلی ترین چیزی است که باید توجه کرد که از جنس پلاستیک فشرده بوده اعم دارای استحکام و مقاومتی بالایی در برابر ظربه های فیزیکی را نیز دارد. این محصول همانطور که در توضیحات یه به طور کلی مشخصات کلی معرفی کردیم ساخت شرکت عظیم ال جی که یک شرکت کره ای است و سال های زیادیس که در عرضه و تولیدات محصولات خانگی و برقی فعالیت می کندو هر بار بهترین امکانات را به تمامی محصوات خود اضافه می کند. تلویزون 65 اینچ ال جی می توان انتخابی عالی و بینظیر برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر و عالی برای خانه های شما عزیزان نیز باشد برای کسب و دریافت اصلاعات بی شماری در این محصول از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65NANO88 2021

مشخصات

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
4x83x45 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANOCELL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV<br />
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
4x83x45 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث<br />
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای<br />
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم