تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 2021 75NANO88

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر LED NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش 75 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل  webOS Smart TV
  • ابعاد 167x96x4 سانتی متر
  • پردازنده حرفه ای α7 Gen4 Processor 4K 
  • سال ساخت 2021
ادامه مطلبShow less
52,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 75NANO88 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

تلویزون یک محصول  برقی خانگی است که کارایی آن به صورت ارائه تصویر و صوتی می باشد که این دو بخش تشکیل دهنده پایه اصلی آن می باشد اما در کنار آن قطعات و از سایر امکانات برای تولید و طراحی ساختار نیز استفاده شده است. بعد از تعریف کوتاهی از تلویزیون نکته ای که قابل توجه است برند و نوع مدل تلویزون می باشد و بانتیجه تمامی سال ها که در پیش رو داشته اید قطعا نیز با برند ال جی آشنایی دارید و از کاربرد و ماندگاری بالایی که دارد قطعا محبوب ترین برند از قدیم تا به امروز بوده است.

ال جی برنده کره ای است که در تولید و طراحی از بهترین امکانات در تمامی محصولات خود استفاده می کند و این بار در سال 2021 بامعرف تلویزون های هوشمند یا به طور کلی هوش مصنوعی دنیا صنعت را برای بار هزارم شگفت زده کرده اما جدا از تمامی ویژگی و قابلیت های شرکت ال جی و محصولات آن قطعا می بینید که با عرضه انواع برند ها که حتی بعضی از آن با مارک فیک عرضه شده اند انتخاب ها را به چالش کشیده اند اما ما امروز در کنار شما هستیم و با معرفی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO88 در سایت اصلی کالا حتی این امکان را برای شما عزیزان فرتهم کرده ایم تا از بهترین محصولات با کیفیت و قطعات اصلی به شما ارائه دهیم.

تلویزون 75 اینچ ال جی که بخش از تکنولوژی های نانوسل بهره گرفته که حتی کیفیت تصویر و نوع نمایشگر نیز از فناوری بینظیری نانوسل می باشد این محصول که جای تعریف نیست و علمی ثابت شده می باشد که طراحی و ساتار آن مدرن ترین شکل و ظاهر را به خود اختصاص داده. تلویزون 75 اینچ ال جی نانوسل دارای ساختار صفحه نمایش تخت و با طراحی پشت فریم و مشکی رنگ می باشد همچنین طراحی پایه این محصول دارای پایه وسط هلالی شکل می باشد که باتوجه به ساختار فوق العاده این پایه استحکام و مقاومت تلویزیون را بالا می برد.

تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88 مجهز به نوع نمایشگر LED NANOCell با کیفیت تصویر فوق العاده بینظیر 4K NanoCell در اندازه 75 اینچی طراحی و تولید شده است و یکی از نمونه اینچ های بارز می باشد که روبه روی شما عزیزان قرار دارد. نانوسل NANOCell صنعت عظیم در تکنولوژی امروزه می باشد که دارای طیف گسترده و فراگیری از رنگبندی های مختلف است و برای همین منظور کیفیت تصویر تلویزون های نانو صحنه ها را به صورت طبیعی و تمام صفحه نمایش می دهد و در کنار آن با اندازه 75 اینچ تلویزون نانو بهترین اوقات و سرگرمی را فراهم می کند چنانچه تجربه و کارایی تکرار نشدنی را به آرمغان می برد و تا به امروز این محصول یکی از مهم ترین و شناخته ترین تلویزون 2021 می باشد.

LG TV با برند نانو دارای امکاناتی همچون رزلوشن و رفرش ریت می باشد این دو عامل در کیفیت تصویر و ارائه صفحه نمایش بی نقص عمل می کنند و با کارایی و عملکردی در قطعات اصلی انجام می دهند یکی از عامل های مهم در تلویزون که در بخش مشخصات فنی است می باشد. اما نکته ای در این مورد قابل توجه است تعداد معین آن ها می باشد که کارایی فوق العاده ای را بر روی کیفیت تصویر ارائه می دهند، رزولوشن بی شمار ترین اعداد را به خود اختصاص داده است که دارای 3840 *2160 پیکسل می باشد و عملکرد این تعداد پیکسل به این صورت است که مانند نقطه های ریز عمل می کنند و بر روی کیفیت صفحه نمایش قرار می گیرند و سپس صحنه و محتوا را به صورت وضوح بیشتر نمایش می دهند.

هرتز یاهمان رفرش ریت عامل اصلی سرعت در تلویزون و کار کرد را بر روی سرعت صحنه ها و محتوا را دارد که در تلویزیون 75 اینچ ال جی دارای 120HZ بینظیر می باشد که سرعت عمل تلویزون را به طور معجزه آسایی افزایش و حتی کیفیت تصویر را با شفافیت روان تبدیل می کند. این محصول از امکانات بی شماری مجهز می باشد که در ادامه مطلب قطعا با تمامی کارایی آنها و تکنولوژی های به کارفته در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8875 آشنا می شوید.


طراحی و ساختار تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO88

ساختار مهم ترین ویژگی در نظر زیبایی و انتخاب یک تلویزون می باشد که اغلب از افراد ها که به دکوراسیون خانه خود اهمیت بالایی می دهند این محصول می تواند بهترین امکانات و عملکرد را برای شما عزیزان به آرمغان آورد. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88 مجهز به صفحه نمایش 75 اینچی که حتی در نگاه اول متوجه برق و حالت چشم گیر آن می شوید و در کنار این صفحه نمایش فوق العاده ضخامت به کار رفته در آن می باشد که مانند قاپ عکس که به ضخامت چندانی از آن می باشد عمل می کند.

ساختار و جنس بدنه یکی از ویژگی هایی به شمار می رود که در دستبندی استحکام و مقاومت تعریف شده است و باتوجه آن تعریف کلی بدنه فریم و جنس آن از پلاستیک فشرده می باشد در کنار تمامی این قابلیت ها این محصول توانسته به نحوه بهترین شکل ممکن کارایی و عملکرد خود را بر روی صفحه نمایش NanoCell نمایش می دهد. تلویزون با پیشرفتی که تا به امروز داشته است بلکه از پایه های ظریف و زیبا برخودار هستند اعم نصب را در دو روش مختلف خلاصه کرده اند که روش اول شامل پایه وسط هلالی شکل می باشد و دومی با استفاده از اقلام همراه در دسته بندی بر روی دیوار نصب می گردد.


کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

کیفیت تصویر پایه اصلی تشکیل دهنده یک تلویزون بی نقص می باشد که کیفیت تصویر به عنوان مهمترین عامل ها در تشکیل دهنده نیز به شمار می رود. تلویزیون ال جی مدل NANO8875 در اندازه 75 اینچی با نوع نمایشگر LED NANOCell طراحی و تولید شده است اما در کنار این نوع نمایشگر کیفیت تصویری که بهره برده یکی از بینظیری ترین ویژگی ها در تلویزون به شمار می رود که شامل 4K NanoCell است. فناوری NanoCel در کیفیت تصویر تلویزون های ال جی دارای کارایی و عملکرد که چند برابر با کیفیت تصویر های FULL HD می باشد که اعم مجهز به گسترده ترین رنگبندی های مختلط نیز می باشد که صفحه نمایش فوق العاده بینظیری را برای شمار عزیزان فراهم می سازد.

این محصول دارای تکنولوژی های فوق العاده پرکاربرد می باشد و در کنار آن از قابلیت ها رزولوشن و رفرش ریت نیز از عامل های مشخصات فنی تلویزون که می باشد مجهز است. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8875 با رزولوشن 3840x 2160 پیکسل که وضوح صحنه ها را بیشتر می کند با رفرش ریت یا نرخ نوسازی تصاویر 120HZ که تاثیر فوق العاده بینظیری را در سرعت و ارائه کیفیت تصویر بی نقص را دارد و با توجه به 120HZ که برای آن تعریف شده است نقص های کیفیت تصویر را برطرف و سرعت عمل تلویزون را چند برابر می کند.


قابلیت HDR در کیفیت تصویر تلویزون مدل NANO8875: فناوری HDR در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8875 مجهز به فراگیر ترین رنگبندی های طبیعی است و یکی از ویژگی های بارز این تکنولوژی کارکرد آن به صورت خودکار می باشد که هر بار باعوض شدن رنگبندی های صحنه ها به طور خودکار رنگ ها را جابه جا کرده و با رنگ اصلی نیز محتوا را نمایش می دهد.


قابلیت HLG: تکنولوژی HLG به معنای محدوده دینامیک بالا است که همچنین مخفف Hybrid Log-Gamma نیز می باشد. این محدوده دینامیک بالا در کیفیت تصویر هر چند بیشتر باشد کیفیت تصویر از خارق العاده ترین نمایش محتوا ها برخودار می باشد.


قابلیت کاهش نویز Noise Reduction: نویز عامل مهمی در تصویر و صدا می باشد که بعضی از اوقات کیفیت صئا یا تصاویر دارای نقص هایی می باشد که با وجود نویز می تواند این نقص ها را بر طرف و با کیفیت بینظیری نمایش دهد.

قابلیت Dolby Vision: دالبی یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در صنعت می باشد که از بینظیر ترین کارایی نیز برخودار می باشد. دالبی شرکت بزرگ بوده که با ارائه فناوری های دالبی در کیفیت تصویر و صدا انقلابی فوق العاده عالی ایجاد کرده است و در این بخش با فناوری Dolby Vision و کارایی های آن در کیفیت تصویر آشنا خواهید شده. دالبی ویژن با رنگبندی هایی که برای آن تعریف شده است حتی کوچیک ترین جزئیات صفحه نمایش تلویزیون را برسی کرده و با وجود کارایی خود تمامی صحنه و محتوا را به صورت طبیعی و زنده نمایش می دهد.


کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

صدا در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88 به صورت یک سطح و فراگیر پخش می شود چنانچه با وجود 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی بهترین کیفیت صدا را برای شما عزیزان فراهم می کند. شکل قرار گیری این بلندگو های تعبیه شده به صورت پایین می باشد که باعث می شود صدا از پخش رساتری برخودار باشد.


سایر امکانات و قابلیت های هوشمند تلویون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

امکانات هوشمند در این محصول شامل گیمنگ و ریموت کنترل هوشمند می شود اما در کنار این امکانات هوشمند یک سری قابلیت های اصلی که در تلویزون تعریف شده که موجب بالا رفت کیفیت و سرعت عمل تلویزیون می شود. گیمینگ در این محصول دارای امکانات صفحه نمایش 75 اینچی با کیفیت تصویر 4K NanoCell تعریف شده است گیمینگ یکی از امکانات سرگرمی که با استفاده از کنسول های بازی صورت می گیرد می باشد.

که حتی با وجود رفرش ریت 120HZ که کاربرد خاصی در کیفیت و سرعت عمل کنسول های بازی دارد یکی از امکانت مجهز دی گیمینگ به شمار می رود. و اما ریموت کنترل هوشمند که باتوجه به تعریف هوشمندی که برای ریموت کنترل کرده اند نیز از این عبارت بالاتر است چنانچه باتوجه به کارایی های از راه دور و به صورتی صوتی و حتی باوجود سنسور شارژ خود کار توانسته به صورت هوش مصنوعی عمل کند و بهترین امکانات و عملکرد ها برای شما به آرمغان آورد.


ارتبات و اتصال تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

ارتبات اتصال با استفاده از درگاه های تعبیه شده در تلویزون صورت می گیرد که با استفاده از آن می توانید با سایر امکانات جانبی همچون دسته های بازی به تلویزون نیز متصل کند. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8875 مجهز به پوررت های 4 عدد HDMI با 3عدد USB می باشد همچنین دارای درر گاه های هدفون، ورودی آنتن (RF) می باشد. اما در کنار این امکانات با وجود فرمت های وای فای بی سیم و بلوتوث می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزون متصل و تمامی محتوا های گوشی خود را بر روی تلویزون مشاهده کنید.


سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88

سیستم عامل شامل پنل ها، تنظیمات و سایر امکاناتی است که برای تلویزون تعریف شده است و با و جود سیستم عامل می توانید به تمامی آن ها دسترسی داشته باشید اما بهتوجه به نوع سیستم عامل کارایی و ساختار تعریف شده آن ها کاملا فرق می کند. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8875 دارای سیستم عامل webOS Smart TV می باشد که یکی از کامل ترین سیستم عامل در هرموردی می باشد.
بعد از سیستم عامل قطعه ای منحصر به فرد که قابل تعریف است پردازنده می باشد که به عنوان مدیریت کل تلویزون شناخته شده است. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل NANO8875 مجهز به پردازنده α7 Gen4 Processor 4K می باشد که امروزه به عنوان قدرتمند ترین پردازنده شناخته شده است.

کلام آخر ...

بعد از تعریف کلی تمام امکانات و بخش های مختلف تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل NANO8875 به نتیجه گیری و کلام آخر که اخرین پاراگراف می باشد رسیدم. این محصول باوجود تکنولوژی نانوسل در رده پیشرفته ترین تلویزون ها با کیفیت نمایش فوقق العاده بینظیر قرار گرفته است و قطعا در چند سال اخیر با اضافه شدن امکانات بیشتر با تکنولوژی های متفاوت تر با برند ال جی شگفت زده خواهید شد چنانچه شرکت بزرگ ال جی یکی از منبع های بزرگ تکنولوژی و پیشرفت می باشد که این امر نیز باتوجه به تمامی فعالیت های اخیر که داشته است ثابت شده

. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCellمدل 75NANO88 دارای بلندگو های فراگیر و باتولید و پخش صدایی رسا و یک سطح می باشد که با دارا بودن 2 عدد کانال صوتی با توان خورجی 20 وات این عملیلات تولید صدا صورت می گیرد. بخش بارگیری و پنل ها شامل پردازنده و سیستم عامل می شود که همانطور که تعریف کردیم دارای سیستم عامل webOS Smart TV و همچنین با پردازنده α7 Gen4 Processor 4K می باشد.

این محصول شامل امکانات و قابلیت های هوشمندی است مانند گیمنگ که یکی از لذت بخش ترین اوقات سرگرمی را برای شما عزیزان فراهم می کند. و یکی دیگر از امکانات هوشمند این محصول ریموت کنترل هوشمند می باشد که قابلیت هایی همچون فزمان و جستجوی صوتی را نیز می توانید انجام دهید. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO88 دارای کیفیت تصویر بینظیری است که با کیفیت نمایش 4K NanoCell توانسته است که رنگبندی گسترده ای را به خود اختصاص داده است و با و جود این تعداد طیف رنگ صحنه ها را به صورت تمام صفحه و زنده نمایش دهد و همچینین شایان ذکر است که با اندازه صفحه نمایش 75 اینچ فوق العاده ترین محتوا در محیط شما به وجود آورد.

یکی از قابلیت های هوشمندانه که این محصول داراد اتصال بین گوشی هوشمند و تلویزون می باشد که با استفاده از فرمت های بلوتوث و شبکه بی سیم وای فای ارتبات بر قرار کنید جدا از این قابلیت با استفاده از فرمت بلوتوث نیز می توانید آهنگ پخش کنید. این محصول باتوجه با دارا بودن شبکه بی سیم وای فای دارای امکانات وب می باشد که حتی از این طریق می توانید از تعداد زیادی کنسول های بازی و با استفاده از ریموت کنترل بر روی وب جستجوی صوتی نیز انجام دهید.

باتوجه به قابلیت گیمینگ و پورت 4 عدد اچ دی ام ای می توانید حتی دسته های جانبی بازی را نیز به تلویزون متصل و لذت بخش ترین سرگرمی را برای خود مهیا کنید. این محصول یکی از بینظیر ترین محصولات تولیدات شرکت ال جی می باشد که با وجود تمامی امکاناتی که برای شما عزیزان فراهم کرده توانسته جایگاهی همیشگی در بین مردم را به خود اختصاص داده است. تلویزیون 75 اینچ ال جی نانوسل مجهز به تکنولوژی HDR،HLG می باشد.

از انجا که اچ دی ار دارای بزرگ ترین رنگبندی ها است و با وجود تکنولوژی های دیگر که آن ها هم دارای سایر از رنگبندی ها هستند توانستنه قدرتمند ترین رنگبندی ها را در خود جای دهد که این موضوع در کیفیت تصویر مهمترین معیار به شمار می رود. این محصول می توان یکی از بهترین انتخاب ها برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای خانه های شما عزیزان باشد برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75NANO88 2021

مشخصات

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
167x96x4 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2021 50NANO886
سری
88
سال ساخت
2021
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANOCELL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Custom، Dolby Vision Dark، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
167x96x4 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75NANO88
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos، Dolby Audio
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر و سه بعدی، تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث<br />
موتور تصویر
α7 Gen4 Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای<br />
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم