تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر LED
  • اندازه صفحه نمایش 50 اینچ
  • سیستم عامل WebOS
  • دارای قابلیت حالت تصویر Filmmaker
  • پردازنده حرفه ای α5 Gen5 AI Processor 4K
  • ابعاد 123x71x5 سانتی متر
  • سال عرضه 2022 میلادی
ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 50UQ91006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

ال جی یک برند معروف در عرضه انوع محصولات مختلط می باشد ولی در سال 2022 یکی از هوشمندانه ترین تولیدات خد را به بازار عرضه کرده که حتی با تحقیقاتی که در این مورد انجام شده است در بین مردم از استقبال زیادی برخودار بوده است. ال جی دارای زیر مجموعه هایی همچون قدرت و استحکام می باشد اما با طراحی که امروز عرضه کرده است تکنولوژی را نیز به زیر مجموعه های خود نیز اضافه نموده است. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022 یکی از طراحی های خاص برخودار می باشد که حتی با رنگ به کاررفته شده در آن می توانید به راحتی با دکراسیون خانه خود نیز هماهنگ کنید اما مهمتر از آن کیفیت و مقاومت آن می باشد که بستگی به طراحی ساختار و جنس بدنه می باشد. ساختار این محصول از کمترین ضخامت ممکن تشکیل شده است و در کنار آن با جنس بدنه پلاستیک و سلیقی تولید شده همچنین پایه تعبیه شده برای آن پایه وسط هلالی شکل با رنگ مشکی می باشد.

 بعد از جنس بدنه و مقاومت به بخش کیفیت تصویر و نوع آن می رسیم که اصلی ترین بخش تلویزیون می باشد اما قبل از اینکه به معرفی کیفیت تصویر به پردازیم نکت ای که قابل توجه می باشد مدل این محصول بوده که در بازار به چند نوع شناخته شده است و به صورت 9100،91 و 91006 می باشد. تلویزیون ال جی مدل 50UQ91006 مجهز به نوع کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر تلویزیون LED می باشد در کنار این ویژگی های تعریف شده از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) که از گسترده ترین رنگبندی ها می باشد بهره برده. صفحه نمایش تلویزیون در اصل از دو عامل مهم برخودار است که مجهز به رزولوشن و هرتز می باشد رزولوشن در کیفیت محتوا صحنه ها را به صورت وضوح کامل تبدیل می کند که با استفاده از 3840x2160 پیکسل این عملیات صورت می گیرد.

هرتز و به عبارتی دیگر رفرش ریت یک عامل سرعت در تلویزیون می باشد که باتوجه به هرتزی که برای آن تعریف شده است می تواند سرعت عمل را بالا ببرد و جالب اینجاست که حتی در کنار آن کارایی منحصر به فردی را بر روی کیفیت صحنه ها به و جود می آورد که محتوا را شفاف و روان می سازد همچنین تلویزیون 55 اینچ مدل 50UQ91006 از 60HZ بهره برده است.  این محصول بینظیری مجهز به پنل VA می باشد که زاویه دید عالی را برای شما عزیزان به وجود می آورد، زاویه دید یکی از نکته هایی می باشد که در حالت تماشا کردن تلویزیون قطعا به این نکته توجه می شود که با وجود پنل VA تا حد ممکن زاویه دید عالی و با کیفیت را به وجود می آورد. 

سیسم عامل یکی از امر های مهم در تلویزیون به شمار می رود چنانه تمامی امکاناتی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون در حال پخش است یا امکان دسترسی به آن دارید توسط سیستم عامل صورت می گیرد. تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل 50UQ91006 مجهز به سیستم عامل WebOS می باشد که ال جی در تولیدات محصولات خود اکثر از سیستم عامل WebOS استفاده می کند. این محصولی که پیش روی شما عزیزان قرار دارد دارای چند نمونه امکانات هوشمند می باشد که شامل گیمینگ، ریموت کنترل و هوش مصنوع می باشد اما مهمتر از آن ها هوش مصنوعی ThinQ AI می باشد که قادر به کنترل از راه دور توسط گوش هوشمند شما می باشد که می توانید تمامی امکانت تلویزیون را از این طریق کنترل نمایید. 



تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 دارای 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد اما باتوجه به تعریف و تولید کمی که برای بخش تولید صدا شده است با و جود این از پخش صدای گسترده و روان برخودار می باشد و یکی از این عامل های مهم در پخش صدا شکل قرار گیری بلندگو ها می باشد که به صورت پایین طراحی و تولید شده است و کمک می کند صدایی رسا و یک سطح در محیط پخش شود. ال جی بهترین طراحی های خود را در این محصول به کار برده است و یکی از قابلیت های آن قطعات چند کاره می باشد بلکه با کارایی اصلی که ارائه می دهند اعم در کنار آن با وجود تکنولوژی های پیشرفته بهترین کارایی و عملکرد را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

فناوری سنسور تشخیص نور از ویژگی های کیفیت تصویر به شمار می رود که به صورت خودکار عمل می کند. این سنسور تشخیص نور Illuminance Green sensor به صورت هوشمندانه عمل می کند که باتوجه به نور محیط روشنایی تلویزیون را تنظیم می کند. در پنل تنظیمات کیفیت تصویر مجهز به یک سری از حالت های تصویر به طور مثال Game، (ISF) Expert (Bright Room)، Cinema و همچنین Filmmaker می باشد. که در صورت فعال هر یک از این حالت های تصویر صفحه نمایش به طور حالت تصویر انتخاب شده و برنامه ریزی شده عمل می کند که لذت و کارایی تلویزیون را افزایش داده است. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون 55 اینچ ال جی در ادامه معرفی این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بینظیر تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

بدنه یکی از معیار های مهم در انتخاب تلویزیون می باشد چنانچه باتوجه به طراحی نازک تلویزیون باید ساختار آن از بهترین مواد اصلی طراحی و تولید شده باشد که مقاومت بالایی را در برابر ضربه های فیزیکی داشته باشد. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022 مجهز به بدنه از جنس پلاستیک و رنگ مشکی می باشد و طراحی جنس بدنه پشتی به صورت صاف و سلیقی طراحی و تولید شده است. اما جدا از جنس بدنه شکل و طراحی آن فریم می باشد که با ضخامت کمی که بهره برده توانسته بهترین جلوه را در خانه شما عزیزان به وجود آورد و همچنین در کنار آن دکوراسیون شیک با نظم فوق العاده به آرمغان می آورد.

این تلویزیون هوشمند دارای صفحه نمایش 50 اینچی با طراحی بدنه بسیار باریک و خوش فرم می باشد و با وزن کمی که برای آن تعبیه شده توانسته بهترین شرایط جابه جایی از نظر ابعاد و وزن به وجود آورد. بعد از شکل و فرم بدنه این محصول بینظیر به شکل و ظاهر پایه های آن می پردازیم که از پایه وسط هلالی بهره برده این پایه وسط هلالی دارای رنگ مشکی و براق می باشد و با طراحی ظاهری خارق العاده ای که دارد نمایه ساختار را بیشتر جلب توجه قرار می دهد که جتی در صورت نصب بر روی دیوار با صفحه نمایشی که دارد خانه شما را به بهترین شیوه و دکوراسین تبدیل می کند.

وضوح و کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

تلویزیون های 2022 از کیفیت تصویر فوق العاده عالی بهره برده اند و یکی از این ها مدل 50UQ91006 2022 می باشد که مجهز به کیفیت تصویر فورکی با نوع نمایشگر LED طراحی و تولید شده است. کیفیت تصویر در تلویزیون یکی از مشخصات فنی در اولیت قرار دارد که باتوجه به آن تلویزیون خود را انتخاب می کنند. اما ال جی دو عامل مهم را برای محصولات خود در رده تلویزیون تعبیه کرده است که دارای رزلوشن و هرتز می باشد این دو گزینه دو عامل مهم در صفحه نمایش تلویزیون می باشد که با توجه به آن کیفیت تصویر افزایش می یابد. رزولوشن در تلویزیون هوشمند ال جی 50 اینچ از 3840x2160 پیکسل تشکیل شده است این تعداد پیکسل بر روی صحنه های صفحه نمایش قرار می گیرد که وضوح و کیفیت را چند برابر می سازد.

و اما هرتز که عامل اصلی عملکرد در تلویزیون به شمار می رود و حتی تاثیر و کارایی را بر روی کنسول های گیمینگ را نیز دارد و هر چند این تعداد هرتز بالاتر باشد قطعا از سرعت بینظیری نیز بر خودار می شود، این محصول دارای رفرش ریت 60HZ می باشد این رفرش ریت همان هرتز می باشد بلکه در عبارتی دیگر خلاصه شده است و همان عملکرد و کیفیت تصویر به به طور معجزه آسایی بالا می برد.

تکنولوژی TruMotion 120: کمپانی بزرگ ال جی با به کار گیری تکنولوژی TruMotion 120 در پنل تنظیمات صفحه نمایش موجب می شود تا تمامی محتوا را با سرعت بالا پخش و تمامی تار هایی که با و جود سرعت زیاد این تکنولوژی بر روی صحنه ها به و جود آمد را حذف کرده و حتی کیفیت محتوا را به صورت شفاف و روان تبدیل می کند.


تکنولوژی 4K Upscaler: نویز یکی از عامل های به شمار می رود که کیفیت تصویر را کاهش می دهد و اما با و جود تکنولوژی 4K Upscaler در صفحه نمایش تلویزیون نویز های اضافه را حذف و رزلوشن تعبیه شده را افزایش می دهد.

سنسور خودکار Illuminance Green sensor : سنسور خودکار یکی از پیشرفته ترین فناوری در تلویزیون های امروز می باشد که با وجود این فناوری کیفیت تصویر با محتوای فوق العاده عالی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد به خصوص تکنولوژی سنسور خودکار Illuminance Green sensor که با توجه به نور محیط نور پس زمینه تلویزیون را تنظیم می کند تا دید فوق العاده ای برخودار شوید.


حالت تصویر Filmmaker: حالت تصویر Filmmaker یکی از گزینه های پرکاربرد در قصمت پنل تنظیمات کیفیت تصویر می باشد نه تنها این حالت تصویر و سایر حالت های دیگر نیز طراحی شده است اما ما یکی از پر کاربرد ترین حالت ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم که با وجود آن کیفیت و صحنه های فوق العاده ترین قطعا خواهید داشت.


کیفیت ووضوح صدای تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

صدایی گشسترده و فراگیر یکی از قابلیت های مهم در تلویزیون به شمار می رود. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد که از تولید صدا فراگیر و یک سطح بر خودار هستند اما نکته ای که شایان زکر است نوع بلندگو های آن می باشد که از نوع Down Firing طراحی شده است.

تکنولوژی یکی از پیشرفته ترین کارایی های صنعت امروز می باشد که با قرار گیری آن نا در بخش های مختلف تلویزیون همچینین از چند کارایی برخودار می شوند به طور مثال LG Sound Sync اتصال های سندبار و سینما خانگی را به صورت بی سیم امکان پزیر می کند. یکی از تکنولوژی های پرکاربرد در تلویزیون فناوری Al Sound Pro می باشد که صدای صحنه ها را با توجه به صدای محیط تنظیم و پخش می نمایید.

اتصالات و ارتبات تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

درگاه و پورت دو عبارت یکسان می باشند که هر دو یک کارایی را نیر انجام می دهند اما با وجود طراحی و تولید درگاه های مختلف سایر امکانات را به تلویزیون متصل می کنند.


1: HDMI که در این تلویزیون هوشمند از 3 عدد بهره مند شده است بلکه کابل اصلی تلویزیون به شمار می رود اما با وجود طراحی چند عددی که برخودار است می تواند سایر لوازم های جانبی نیز متصل کنید.


2: پورت USB یکی از پرکارا مد ترین درگاه می باشد که سایر فلاش و غیره را می توانید از این طریق به تلویزیون متصل نمایید.


3: امروزه یکی از عامل هایی که در پیشرفت صنعت قرار دارد شامل فرمت هایی می شود که به صورت هوشمندانه ای گوشی را به تلویزیون متصل می کنند. این فرمت ها شامل شبکه بی سیم وای فای (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) می باشد که با و جود شبکه بی سیم و با طراحی و تولید وب با استفاده از سیستم عامل به کار رفته شده که حتی از آن نیز پشتیبانی می کند ساعت ها می توانید وب گردی کنید.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

امکانات هوشمند در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022 شامل هوش مصنوعی ThinQ AI، گیمینگ و ریموت کنترل هوشمند می شود که در ادامه با تمامی کارایی های آنها و روش عملکرد آشنا می شوید. هوش مصنوعی یکی از مواردی می باشد که در اکثر تلویزیون های هوشمند تعبیه شده است و با وجود آن می توانید با استفاده از Home Dashboard تلویزیون خودار در صورت کنترل نمایید.

 و اما یکی از لذت بخش ترین امکانات این محصول هوشمند گیمینگ به شمار می رود که با و جود آن می توانید اوقات فراغت و سرگرمی بینظیری را در روزمره خود به و جود بیاورید، باوجود این قابلیت فوق العاده و با اندازه صفحه نمایش 50 اینچ میتواند دلنشین ترین تجربه را برای شما عززان رغم زند.

و آخرین امکانات هوشمند تلویزیون ال جی مدل 50UQ91006 ریموت کنترل می باشد که مانند تلویزیون به عنوان هوشمند شناخته شده است چنانچه دسترسی را حتی از راه دور نیز فراهم می کند، اگر به صفحه کلید های تعبیه شده در ریموت کنترل توجه فرمایید هر کدام درایی کارایی و عملکرد خاصی می باشند به صور مثال جشستجو و فرمان صوتی یکی از عامل های پرکاربرد در این تلویزیون می باشد.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006

سیستم عامل یکی از امکانات پرکاربرد و هوشمند می باشد که حتی دسترسی را تا حد امکان را برای کاربران خود به وجود می آورد. سیستم عامل ها یکی از پیشرفته ترین امکانات تلویزیون می باشد که با پشتبانی از سایر امکاناتی که در تلویزیون درج و طراحی شده است بهترین قابلیت ها و هوشمندانه ترین کارایی را برای شما عزیزان رغم می زند.

تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50UQ91006 2022 از سیستم عامل پیشرفته webOS بهره برده این سیستم عامل یکی از جدید ترین نخسه به کاربرده شده در تلویزیون های ال جی می باشد که دارای ساختار فوق العاده بینظیر و بهترین امکانات می باشد و حتی دسترسی آسان را با امکاناتی که در آن طراحی و تولید شده را به و جود می آورد.


بعد از تعریف کلی به بخش تعریف کلی از پردازنده رسیدم؛ پردازنده به طور کلی به عنوان مدیریت کل تلویزیون شناخته شده است که تمامی اعمال و کارایی هایی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می کنید توسط پردازنده به کاررفته شده در تلویزیون صورت می گیرید اما در هر تلویزیون نوع CPU ها فرق می کنند. این محصول از پردازنده Gen5 AI Processor 4K تشکیل شده است که امروزه به عنوان قدرت مند ترین پردازنده ها به شمار می رود.

کلام آخر...

ال جی یکی از برند های معرف چند ساله در بین مردم به شمار می رود که با کارایی چند کاره و با ماندگاری بالایی که دارد یکی از محبوب ترین برند ها به شمار می رود. این برند یکی از هوشمندانه ترین تولیدات تلویزیون ها را در بر گرفته است که این بار با طراحی تلویزیون مدل 55UQ91006 از شگفت ترین مدل ها را به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون می توان یکی از اولیت های انتخاب برای جهیزیه عروس و بهترین کادو برای خانه های خود باشد همچنین برای دسترسی کامل و سفارش این محصول از سایت اصلی کالا که یکی از معروف ترین ارائه های محصولات اصلی با چند سال سابقه می باشد یا برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون 50 اینچ ال جی از طریق وات ساپ یا سایت اصلی کالا با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50UQ91006 2022

مشخصات

مدل کامل
43UQ91006 2022
سری
UQ91
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Sports،Filmmaker،(ISF) Expert (Dark Room)،Standard،Game،Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
Game Optimiser،Cinema،Sports،Clear Voice Pro،Standard،Music،AI Sound Pro
نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
ابعاد 123x71x5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50UQ91006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
43UQ91006 2022
سری
UQ91<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Sports،Filmmaker،(ISF) Expert (Dark Room)،Standard،Game،Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
Game Optimiser،Cinema،Sports،Clear Voice Pro،Standard،Music،AI Sound Pro

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
ابعاد 123x71x5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50UQ91006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
ویژگی های اسمارت

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم