تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K مدل 2022 50BU7000

مشخصات کلی تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 2022 50BU7000

  • پردازنده  Crystal Processor 4k
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • سیستم عامل تایزن TIZEN
  • سرعت  رفرش 60 هرتز
  • توان صوتی 20 وات
  • نمایشگر LED تخت
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K 
  • سری 7
  • ابعاد  112x65x5.5 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
14,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 55BU7000
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون 50 اینچ مدل 50BU7000

سامسونگ یکی از برند های خوش نام و آشنا در محصولات برقی خانگی بوده که جزء برند هایی می باشد که در قدیم تا بحال نام آن را شنیده ایم و از کالا های آن بهره استفاده کرده ایم. هر مدل از تلویزیون های که توسط سامسونگ معرفی می شوند در چند سری مختلف می باشند که از نظر کارکرد و طراحی تفاوت هایی دارند اما همه در مدل های بالا می باشند که از کیفیت عالی دارا هستند. این بار این کمپانی در سال 2022 تلویزیون هایی با پسوند BU ارائه داد که ما در اینجا سری 7 را با مدل BU7000 در سایز 50 اینچ به شما معرفی می نماییم. این تلویزیون از طراحی با حاشیه های باریک و ظریف و همچنین پایه های V شکل بهره برده است که سبکی مدرن و مینیمال را به ارمغان آورده است، امکان جداسازی پایه ها برای افرادی که می خواهند تلویزیون را به دیوار نصب نماید گزینه عالی می باشد.

تلویزیون های سری 7 سامسونگ از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نمایند که تصاویری را با کیفیت عالی نمایش می دهد، همه سری تلویزیون های سامسونگ مدل BU دارای نمایشگر کریستالی می باشند به طوری که از کیفیت تصویر فورکی کریستالی 4K Crystal پشتیبانی می کند و تصاویر را با جلوه های فوق العاده ای به نمایش می گذارد. با وجود فرمت HDR امکان ارائه تصاویر در صحنه های تاریک و روشن با وضوح عالی و کیفیت بالا را امکان پذیر می باشد. کیفیت صدای این تلویزیون 20 وات می باشد که از دو کانال صوتی بهره برده تا صدایی عالی و بدون نویز را تولید کند.

پردازنده کریستالی که در این مدل تلویزیون بهره برده شده نقش اساسی در داده های تصویری دارد به گونه ای که اگر تصاویر از کیفیت پایینی برخوردار باشند و یا دارای نویز باشند این پردازشگر با عملکرد سریعی که دارد قبل از نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون آن ها را به بهترین شیوه پردازش می کند و کیفیت آن را بهبود می بخشد. تلویزیون مدل 50BU7000 از سیستم عامل تایزن TIZEN پشتیبانی می نماید که از برنامه ها متنوعی مانند یوتیوب، گوگل و قابلیت هایی را برای افراد گیمینگ فراهم می نماید و همچنین با وجود برنامه Tap View می توانید محتوای موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون اجرا نمایید.

راه هایی که برای ارتباط با تلویزیون سامسونگ مدل BU7000 وجود دارد از طریق سیمی و یا از راه دور به صورت بی سیم می باشد که از پورت های مانند HDMI و USB برای اتصال سیمی بهره می برند و اما از وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth برای اتصال از راه دور بهره می برند. ، کنترل ریموت هوشمندی که با این تلویزیون همراه است به کاربر کمک می کند تا کارهایش را راحت تر به انجام برساند و آنچه را در تلویزیون می خواهد در مدت زمان کمی دسترسی پیدا نماید. قابلیت ویژه و مهمی که در این تلویزیون به منظور نمایش رنگ ها با جلوه طبیعی تر و شدت بیشتر پشتیبانی شده است، فناوری Pure Color می باشد. در ادامه برای معرفی کامل تر این تلویزیون فوق العاده Samsung با ما همره باشید.

طراحی مینیمالیستی تلویزیون سامسونگ مدل 50BU7000

با توجه به اینکه طراحی بخش مهمی در کالا های خانگی محسوب می شود کمپانی سامسونگ تلویزیون مدل BU7000 را با ظاهری ساده و شیک طراحی کرده است تا با هر سبکی هم خوانی داشته باشد و البته دارای طراحی زیبا و مینیمال نیز می باشد که در هر دکوراسیونی زیبایی فوق العاده ای را ایجاد می نماید. این مدل تلویزیون با توجه به محیط های مختلف در چند سایز معرفی شده تا هر کاربری بتواند آن را با سلیقه خود و اندازه متناسب با محیط انتخاب نماید.

کناره تلویزیون به رنگ مشکی بوده و به حدی ظریف و باریک می باشد که دید بسیار کمی دارد و از حواس پرتی نیز جلوگیری می نماید و حتی بدنه آن ظرافت کمی دارد و از طراحی یکپارچه ای برخوردار می باشد. پایه های آن دو عدد به شکل دو شاخه می باشد که در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته شده که به راحتی می توانید آن ها را نیز از تلویزیون جدا نمایید البته این قابلیت برای زمانی مناسب می باشد که کاربر بخواهد تلویزیون را بر روی دیوار نصب نماید. قسمت پشت تلویزیون برجستگی زیادی ندارد به طوری که صاف بر روی دیوار قرار می گیرد و فاصله چندانی با دیوار ایجاد نمی کند، برای اینکه از شلوغی اطراف تلویزیون کاسته شود پورت ها در قسمت پشت تلویزیون طراحی شده است و همچنین کابل و سیم ها از درون پایه ها رد می شوند تا جذابیت بیشتری در طراحی را ایجاد نماده باشد.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون Samsung مدل 50BU7000

بنا به مواردی که کیفیت تصویر یکی از ویژگی های منحصر به فرد و مهم در تلویزیون محسوب می شود کمپانی ها تمرکز زیادی روی آن دارند تا بتوانند آن را به گونه ای ارائه دهند که مورد پسند کاربران باشد. تلویزیون مدل 50BU7000 از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد که سه برابر کیفیت HD می باشد، حتی بالا رفتن کیفیت تصویر در تلویزیون بر روی رزولوشن آن نیز تاثیر گذار می باشد به طوری که رزولوشن کیفیت HD 1280*720 پیکسل می باشد و رزولوشن کیفیت تصویر فورکی  3840*2160 پیکسل بوده که در دید تصویر تغییر فوق العاده ای بوده زیرا هرچه پیکسل های تلویزیون بیشتر باشد کیفیت آن نیز بالا تر می باشد.

این مدل تلویزیون از فناوری HDR برخوردار بوده که از فرمت های HLG و HDR10+ پشتیبانی می نماید که باعث می شود نقطه های بسیار روشن و تاریک تصویر به بهترین شیوه و با وضوح بالا نمایش داده شود. فناوری Contrast Enhancer یا همان کنتراست باعث می شود تا صحنه های تصویر مطابق نور فضا نمایش داده شود به طوری که تاریک ترین و روشن ترین نقطه های تصویر با کیفیت بالا و فوق العاده ای نمایش داده می شوند. فناوری Mega Contrast نیز یکی دیگر از فناوری ها برای بهبود کیفیت بوده که مرز بین رنگ ها و کنتراست می باشد به طوری که از تاثیر و قاطی شدن رنگ ها بر دیگر جلوگیری می نماید؛ و اما قابلیت Motion Xcelerator باعث می شود تا نورهای اضافی حذف شود و همچنین صحنه هایی بدون تاری و لرزش نمایش داده شود.

فناوری Pur Color توسط سیستم عامل تایزن در تلویزیون های سامسونگ بهره برده شده است تا به بهبود رنگ ها کمک نماید و همچنین رنگ های واقعی را به ارمغان بیاورد، البته این فناوری کمک به سزایی به کیفیت تصویر می کند زیرا تصاویری که از کیفیت کمتر از 4K برخوردار باشند را بالا می برد تا تصاویری را با طیف رنگی بالا را ارائه نماید.


صدای فراگیر تلویزیون 2 کاناله مدل 50BU7000

شرکت سامسونگ در کنار کیفیت تصویر که بخش مهمی در تلویزیون می باشد توجه زیادی نیز به کیفیت صدای آن دارد تا بتواند صدایی گوش نواز را تولید نماید، کیفیت صدای فوق العاده تلویزیون مدل 50bu7000 از سیستم صوتی 2 کاناله بهره می برد که دارای توان صوتی 20 وات می باشد به گونه ای که هر کدام از کانال صوتی های آن امکان ارائه صدا با توان خروجی 10 وات را دارا است و صدایی فراگیر را به ارمغان می آورد به طوری که در هر قسمت از فضا محیط قرار گرفته باشد صدا به یک صورت پخش می شود.

فناوری عالی در این مدل تلویزیون Dolby Digital Plus می باشد که به منظور تقویت صدا و ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه استفاده شده است؛ با وجود سیستم Multroom Link به صورت همزمان می توانید چندین سیستم صوتی مانند ساندبار و بلندگو را به تلویزیون وصل نمایید. قابلیت منحصر به فردی که در کیفیت صدا به کار برده شده فناوری Q-Symphony می باشد، اگر زمانی شما صدا را به یک سیستم صوتی وصل کرده باشید امکان ناهماهنگی با تصویر، قطع شدن صدا و... می شود اما این قابلیت از همه این ها جلوگیری می کند به صورتی که صدا مطابق تصویر و بدون قطعی و حتی با جزئیات کامل و صدای واضح ارائه می شود.

اتصالات سیمی و از راه دور تلویزیون مدل 50BU7000

پورت هایی که در پشت تلویزیون تطبیق داده شده اند هر کدام به یک منظور می باشند که در ادامه آن ها را با کارایی اصلی توضیح داده ایم؛ تلویزیون مدل BU7000 دارای 3 پورت HDMI بوده که برای اتصال دستگاه های جانبی مختلفی مانند کنسول بازی ها، ماهواره دیجیتالی، لپ تاب و... می باشد؛ پورت USB یک عدد بوده که می توانید فلاش و مموری را به آن وصل نمایید؛ ورودی آنتن RF دو عددد بوده که امواج FM/AM را به آسانی دریافت می نماید؛ 1 پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل می باشد. برای اتصال از راه دور یا غیر مستقیم باید با استفاده از بلوتوث Blutooth و وای فای Wi-Fi اقدام نمایید تا بتوانید هر محتوایی را بر روی تلویزیون انتقال دهید و اجرا کنید.


امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ سری 7 مدل BU700050

تلویزیون SAMSUNG مدل 50BU7000 دارای امکانات زیادی می باشد که تلویزیون را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کرده است زیرا همه افراد می توانند از این امکانات فوق العاده در این تلویزیون بهره ببرند. با اتصال به برنامه PC ON TV می توانید این تلویزیون را به لپ تاپ تغییر دهید و از همان امکانات لپ تاب بهره ببرید، این عمل به طوری صورت می گیرد که بدون استفاده از کابل یا سیم لپ تاب و یا کامپیوتر خود را و حتی از فاصله چند متری به تلویزیون وصل نمایید تا صفحه نمایش آن بر روی تلویزیون نمایش داده شود.

یک قابلیت بسیار مهم و کاربردی در تلویزیون های هوشمند قابلیتی به نام Tap View می باشد که می توانید از طریق آن گوشی هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوا را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارید، این اتصال بدون استفاده از کابل صورت می گیرد که به راحتی و فقط با چند ضربه گوشی به تلویزیون صفحه موبایل شما بر روی تلویزیون نمایش داده می شود. با قابلیت منحصر به فرد هوشمند Smart Things می توانید سایر وسایل منزل خود را هوشمند نمایید برای مثال لباس شویی، کولر گازی و یخچال را می توانید از طریق تلویزیون کنترل نمایید به طوری که دما آن ها را تغییر دهید و یا روشن و خاموش نمایید.

امکان اتصال به وای فای wi-fi یک قابلیت عالی بوده زیرا با اتصال به اینترنت به محتوا های مختلفی دسترسی پیدا می کنید و همچنین وب گردی نمایید و برنامه های مورد علاقه خود را بارگیری نمایید. تلویزیون مدل 50BU7000 از دستیار صوتی های Amazon,Google Assistant,Bixby پشتیبانی می نماید که فقط با صدای کاربر عمل خود را انجام می دهد به طوری که با فرمان شما در کمترین زمان آنچه را می خواهید نمایش می دهد.

سیستم عامل تایزن tizen تلویزیون مدل 50BU7000

کمپانی سامسونگ در تلویزیون مدل 50bu7000 از سیستم عامل تایزن TIZEN بهره برده است که به صورت پیش فرض از برنامه های OTT-OVER THE TOP پشتیبانی می نماید تا زمانی که از تلویزیون استفاده می نماید به شما اجازه بدهد تا از برنامه های مختلفی و طیف گسترده ای از انواع محتوا نظیر بازی، فیلم و سریال به طور رایگان بهره ببرد. این مدل تلویزیون برای افرادی که با زبان انگلیسی مشکل دارند منو زبان فارسی را به ارمغان آورده است تا از آن بهره ببرند.

با وجود سیستم عامل در این مدل تلویزیون می توانید به برنامه های اجتماعی، آموزشی، سرگرمی به راحتی دسترسی داشته باشید؛ البته امکان استفاده از دستیار صوتی را نیز امکان پذیر کرده است تا به راحتی بتوانید با استفاده از صدای خود به محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید. با اتصال به اینترنت می توانید به مرورگر وب web browser دسترسی داشته باشید و آنچه را مد نظر دارید جستجو نمایید تا در کمترین زمان برایتان اجرا شود. حالت گالری که این سیستم عامل به وجود آورده است بسیار فوق العاده می باشد به طوری که در زمان خاموشی تلویزیون می توانید از آن به عنوان یک قاب عکس زیبا بهره ببرید که به انتخاب خود می توانید هر تصویری را قرار دهید.

پشتیبانی از فناوری HDR در تلویزیون های Samsung مدل 50BU7000

با پشتیبانی از فناوری HDR در تلویزیون های سامسونگ می توانید تصاویر بهتری را ارائه نمایید که با پشتیبانی از دو فرمت عالی HLG و +HDR10 تصاویر با کیفیت و وضوح بالاتری نمایش داده می شود و همچنین جزئیات تصویر به خوبی ارائه می دهد. HDR امکان ارائه تصاویر و صحنه های فیلم را به صورت بسیار واضح ارائه می دهد به طوری که نقاط تیره و روشن تصویر در هر مکانی به خوبی قابل درک می باشد و از ادغام رنگ ها جلوگیری به عمل می آورد و آن ها به صورت عالی برای کاربران نمایش می دهد. در صحنه های تاریک و دارای سایه بهتر عملکرد این فناوری را درک می کنید.


کلام آخر...

همه کاربران در ابتدا زندگی به فکر خرید تلویزیون می باشند و یکی از اولویت های خرید کالا هایشان می باشد، اگر شما نیز قصد خرید تلویزیون برند سامسونگ را دارید ما تلویزیون فوق العاده مدل BU7000 را در سایز 50 اینچ با امکانات جدید و مشخصات ارائه شده را به شما معرفی می نماییم. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر فورکی با صفحه نمایش کریستالی می باشد و از صدایی با توان خروجی 20 وات پشتیبانی می نماید. با پشتیبانی از سیستم عامل Tizen دسترسی به برنامه و امکانات مختلفی برای کاربر قرار گرفته شده که می توانید از طریق آن به محتوا های مورد نظر دسترسی داشته باشید و یا از طریق پورت های و یا بلوتوث و وای فای نیز داده ها را انتقال دهید.

برای خرید و ثبت سفارش این محصول فوق العاده می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق وات ساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحوه راهنمایی نمایند و خیال شما را از یک خرید مطماً آسوده نمایند. شما می توانید این مدل تلویزیون 50 اینچ سامسونگ را همراه با سایر محصولات خانگی دیگر که در سایت موجود هستند برای جهیزیه با قیمت مناسب خرید نمایید و آن را با ضمانت اصلیت کالا درب منزل تحویل بگیرید، کالا ها به صورت مستقیم از شهر بانه یا گناوه با ضمانت سالم بودن ارسال می شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 55BU7000

مشخصات

مدل کامل
BU7000
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
127
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
4K Upscale / Adaptive Picture / Film Mode / UHD Dimming
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50BU7000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
تنظیمات حالت صدا
Clear Voice III/Dolby Digital Plus/Q-Symphony
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت ارتقاء صدا.حذف نویز صدا.صدای فراگیر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دستیارهای صوتی .Bixby.Google Assistan
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU7000
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
127

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
4K Upscale / Adaptive Picture / Film Mode / UHD Dimming

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50BU7000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
تنظیمات حالت صدا
Clear Voice III/Dolby Digital Plus/Q-Symphony
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت ارتقاء صدا.حذف نویز صدا.صدای فراگیر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دستیارهای صوتی .Bixby.Google Assistan
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم