تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K مدل 2022 65BU7000

مشخصات کلی تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 2022 65BU7000

  • پردازنده  Crystal Processor 4k
  • سرعت  رفرش 60 هرتز
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • توان صوتی 20 وات
  • کیفیت تصویر 4K 
  • نمایشگر LED تخت
  • سیستم عامل تایزن TIZEN
  • سال ساخت 2022
  • سری 7
  • ابعاد 145x84x5.5 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
25,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 55BU7000
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون هوشمند Samsung مدل 65BU7000

یکی از برند هایی که از چندین سال پیش تا بحال در بین مردم معروفیت پیدا کرده است برند سامسونگ می باشد که یکی از رشته هایی که در آن فعالیت می کند لوازم خانگی برقی خانگی می باشد. تلویزیون هایی جدیدی که توسط سامسونگ ارائه می شوند در چند مدل و سری مختلفی می باشد که همه آن ها از کارکرد فوق العاده ای برخوردار می باشد و همچنین دارای طراحی شیک و مینیمالی هستند که تعدادی از آن ها شباهت هایی از نظر عملکرد و هم طراحی دارند. در سال 2022 کمپانی Samsung از تلویزیون هایی با نام BU در چند سری مختلف معرفی نمود که تلویزیون 65 اینچ مدل BU7000 در سری 7 برای شما عزیزان ارائه شده است. این مدل تلویزیون از فریم باریک و ظریفی با بدنه خوش تراش برخوردار می باشد که دارای دو پایه به شکل دو شاخه می باشد، افرادی که می خواهند تلویزیون را بر روی دیوار نصب نماید باید از براکت دیواری بهره ببرند و همچنین پایه های آن را جدا نمایند که این امکان به راحتی صورت می گیرد.

تلویزیون مدل 65BU7000 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که امکان ارائه تصاویر با کیفیت منحصر به فردی را دارد، تلویزیون های جدید سامسونگ که با نام BU شناخته شده اند از صفحه نمایش کریستالی برخوردار می باشند به گونه ای که از کیفیت تصویر 4K Crystal بهره مند می باشد، با این حالت ها تصاویر با جلوه منحصر به فردی به نمایش گذاشته می شوند. فرمت HDR به تصاویر کمک می کند تا در صحنه های تاریک و روشن با وضوح بالا و کیفیت عالی ارائه داده شوند. صدایی که این تلویزیون تولید می کند با توان خروجی 20 وات می باشد که در سیستم صوتی 2 کاناله به صورت گوش نوازی پخش می شود.

پردازنده ای که در تلویزیون سامسونگ 65BU7000 بهره برده شده مدل Crystal Processor 4k می باشد، این پردازنده نقش اساسی در داده های تصویری دارد به صورتی که تصاویر قبل از ارائه توسط این پردازنده کریستالی به بهترین شیوه عمل می کند و تصاویری را که از کیفیت پایینی برخوردار باشد را پردازش می نماید و آن ها را با کیفیت بالا و بدون نویز ارائه می دهد. این مدل تلویزیون از سیستم عامل تایزن Tizen برخوردار می باشد و از برنامه های مختلفی پشتیبانی می نماید که یوتیوب، گوگل و قابلیت هایی برای افراد گیمینگ نمونه هایی از آن می باشند و البته با وجود برنامه Tap View به راحتی می توانید محتوا و صفحه گوشی خود را به تلویزیون وصل نمایید و آن ها را بر صفحه نمایش بزرگ تر ببینید.

چند راه اتصال برای تلویزیون سامسونگ مدل BU7000 وجود دارد که از راه دور یا بی سیم و یا از طریق کابل مخصوص می توانید ارتباط برقرار کنید، در اتصال سیمی کاربر باید از پورت هایی مانند HDMI و USB برای این روش بهره ببرد ولی برای اتصال بی سیم از وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth استفاده می کنن. ریموت کنترلی هوشمند که یکی از اقلام این تلویزیون می باشد بسیار کارکرد راحت و آسانی دارد که با استفاده از آن می توانید به محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید؛ فناوری Pure Color قابلیت مهمی در تلویزیون می باشد که به منظور نمایش و طبیعی جلوه دادن رنگ ها در این مدل تلویزیون پشتیبانی شده است. برای آشنایی با مشخصات کامل تر این تلویزیون در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


طراحی با فریم نازک تلویزیون 65 اینچ مدل 65BU7000

طراحی بخش مهمی در تلویزیون و سایر محصولات خانگی می باشد که بنا بر این دلایل کمپانی سامسونگ تلویزیون مدل BU7000 را با ظاهری ساده و شیک معرفی نمود تا متناسب با هر سبکی باشد و با هر دکواسیونی هم خوانی داشته باشد و البته ظاهر زیبا و مینیمالیستی نیز برخوردار می باشد که در هر محیط و مکانی زیبای خاصی را به ارمغان می آورد. با وجود و معرفی سایز های مختلف این مدل تلویزیون می توانید متناسب با اندازه محیط آن را انتخاب نمایید، این تلویزیون 65 اینچ برابر با 165 سانتی متر می باشد.

فریم این تلویزیون بسیار باریک و ظریف می باشد به صورتی که در هنگام دیدن تصویر یا ویدیو تمام حواس شما روی صفحه نمایشگر بوده و هیچ مورد اضافه ای حواس شما را پرت نمی کند و حتی بدنه آن بسیار زیبا و یکپارچه طراحی شده است. تلویزیون سامسونگ مدل 65BU7000 دارای دو پایه دو شاخه می باشد که در قسمت پایین قرار گرفته است تا تعادل را حفظ نماید و البته برای افرادی که می خواهند از تلویزیون به عنوان دیواری از آن استفاده نمایند این قابلیت بهره برده شده است یعنی با جداسازی پایه ها و استفاده از براکت دیواری ثابت یا متحرک می توانید آن را مانند یک قاب عکس زیبا روی دیوار قرار دهید. برای کاهش شلوغی اطراف تلویزیون پورت ها را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند و سیم ها را نیز از پایه ها رد نموده اند تا ظاهر جذاب تری را ایجاد نمایند، پشت تلویزیون برجستگی زیادی ندارد و زمانی که آن را روی دیوار نصب می نماید به صورت صاف و یکدست قرار می گیرد.

کیفیت تصویر Crystal 4K تلویزیون مدل 65BU7000

کیفیت تصویر یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون به حساب می آید و به این دلیل کمپانی سامسونگ در هنگام تولید تلویزیون هایش توجه فوق العاده ای به آن دارد تا تلویزیون هایی که معرفی می کند بتوانند تصاویر را با کیفیت بالا پشتیبانی نمایند. تلویزیون مدل 65BU7000 که ساخت برند سامسونگ می باشد از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نماید که سه برابر کیفیت تصویر HD در تلویزیون های قدیمی می باشد، با تغییر کیفیت تصویر در تلویزیون رزولوشن آن نیز تغییر می یابد به گونه ای که کیفیت تصویر HD دارای رزولوشن 1280*720 پیکسل و کیفیت تصویر 4K دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد که مانند کیفیت اصلی آن رزلوشن آن نیز سه برابر شده است که تغییر فوق العاده ای در دید تصاویر ایجاد نموده به گونه ای که هرچه کیفیت و رزولوشن در تلویزیون بالا تر باشد تصاویر بهتر نمایش داده می شوند.

فناوری HDR که در این مدل تلویزیون بهره برده شده است از دو فرمت HLG و HDR10+ پشتیبانی می نماید که تصاویر را در تاریک ترین و روشن ترین حالت ممکن با جزئیات ارائه می دهد. فناوری Contrast Enhancer همان کنتراست بوده که تاثیر زیادی بر روی تصاویر دارد به گونه ای که باعث می شود تا صحنه های تصویر مطابق نور محیط ارائه شود و اما تکنولوژی جدید دیگر در این تلویزیون فناوری Mega Contrast می باشد که مرز بین رنگ ها و کنتراست را تعیین می نماید که از قاطی شدن رنگ ها با هم جلوگیری به عمل می آورد؛ و یک قابلیت دیگر به نام Motion Xcelerator نورهای اضافی را حذف می کند و صحنه هایی را بدون تاری و لرزش ارائه می نماید.

فناوری Pur Color یکی دیگر از فناوری های مهم در بهبود کیفیت تصویر بوده که توسط سیستم عامل TIZEN در تلویزیون سامسونگ استفاه شده تا رنگ ها را تجزیه کند و آن ها را با رنگ های طبیعی و واقعی به نمایش بگذارد، این فناوری به تصاویر کم کیفیت کمک می کند و آن ها را به حد کیفیت 4K با طیف رنگی بالا می رساند.


کیفیت صدای 20 واتی تلویزیون مدل 65BU7000

وجود کیفیت صدا نیز در کنار تصویر بخش قابل توجه ای محسوب می شود که شرکت سامسونگ تلاش خود را می کند تا بتواند صدای گوش نوازی را ارائه نماید تا مورد پسند کاربران باشد، تلویزیون مدل 65BU7000 از سیستم صوتی 2 کاناله پشتیبانی می نماید که هر کدام از کانال صوتی های آن امکان صدایی با توان خروجی 10 وات دارند که به صورت سرجمع از توان صوتی 20 وات بهره می برد که صدایی فراگیر را تولید می کند به گونه ای که صدا در هر قسمت از محیط به یک صورت شنیده می شود که صدای فوق العاده شنیدنی می باشد.

یک از فناوری عالی در این مدل تلویزیون Dolby Digital Plus می باشد که برای تقویت و بهبود صدا و تولید صدای فراگیر و همه جانبه بهره برده شده است؛ افرادی که می خواهند چندین سیستم صوتی مانند بلندگو و ساندبار را به تلویزیون وصل نمایند از قابلیت Multroom Link بهره برده اند که می توانید به راحتی بیشتر از یک سیستم صوتی را به تلویزیون وصل کنید. فناوری Q-Symphony در تلویزیون به منظور صدای هماهنگ و بدون نویز قرار گرفته شده به طوری که اگر زمانی شما صدای تلویزیون را انتقال داید ممکن است صدایی ناهماهنگ با تصویر، قطع شدن صدا را تجربه نمایید اما این فناوری از آن جلوگیری می نماید به گونه ای که صدا کاملاً به صورت هماهنگ و بدون قطعی و ایجاد نویز ارائه می شود.

اتصالات و ارتباطات تلویزیون مدل 65BU7000

در قسمت پشت تلویزیون تعدادی پورت و درگاه قرار داده شده اند که برای اتصالات سیمی می باشد، در ادامه با تعداد آن ها و کارایی شان آشنا می شویم؛ تلویزیون مدل BU700065 از 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول بازی ها، ماهواره دیجیتالی، لپ تاب و... برخوردار می باشد؛ 1 پورت USB که برای اتصال فلش و مموری از آن بهره می بریم؛ 2 پورت آنتن یا RF که امواج FM/AM  را دریافت می نماید؛ 1 پورت LAN  برای اتصال اینترنت از طریق وای فای می باشد. روش دیگری که برای اتصال وجود دارد روش بی سیم یا غیر مستقیم می باشد که کاربر باید با اتصال به وای فای Wi-Fi  و بلوتوث Blutooth  اقدام به اتصال نمایید تا هرگونه محتوایی را به آسانی بر روی تلویزیون اجرا نماید و آن ها انتقال دهد.


امکانات هوشمند تلویزیون SAMSUNG مدل 65BU7000

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 65BU7000 از امکانات جدید و فوق العاده ای بهره می برد که یک تلویزیون را با کارکرد منحصر به فردی برای کاربران به ارمغان آورده است. با وجود برنامه PC ON TV می توانید تلویزیون را به لپ تاپ تغییر دهید به طوری که همان امکانات و صفحه نمایش لپ تاپ یا کامپیوتر روی آن نمایش داده شود، با این برنامه بدون استفاده از کابل و از راه دور می توانید لپ تاپ و کامپیوتر خود را به راحتی به تلویزیون وصل نمایید و کار خود را روی یک صفحه نمایش بزرگ تر انجام دهید.

قابلیت مهم و کاردی که در این تلویزیون هوشمند وجود دارد فناوری به نام Tap View می باشد که از طریق آن می توانید موبایل خود را به تلویزیون وصل کنید تا صفحه آن بر روی تلویزیون نمایش داده شود، شما فقط با فعال کردن این قابلیت و سپس با موبایل خود پشت سر هم دو یا سه بار به تلویزیون ضربه بزنید تا به راحتی ارتباط صورت بگیرد، و اما با قابلیت منحصر به فرد و هوشمند Smart Things که می توانید سایر وسایل منزل خود را هوشمند کنید و از طریق تلویزیون آن ها را کنترل نمایید، با این برنامه می توانید دما یخچالتان را بالا و پایین ببرید، کولر گازی را روشن و خاموش کنید و دما آن را تنظیم نمایید و از سایر وسایل دیگر به این روش می توانید بهره ببرید.

فقط با اتصال تلویزیون به وای فای و اینترنت می توانید به هر محتوای یکه می خواهید دسترسی داشته باشید، وب گردی نمایید، بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنید و اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم و سریال بگذرانید. تلویزیون samsung مدل 65BU7000 دارای دستیار صوتی های Amazon,Google Assistant,Bixby می باشد که با تشخیص صدای کاربر و فرمانی که به آن داده شده در کمترین زمان ممکن عمل می کند.

سیستم عامل تایزن tizen تلویزیون هوشمند مدل 65BU7000

کمپانی سامسونگ طی چندین سال است از سیستم عامل تایزن بهره می برد که تلویزیون مدل 65BU7000 نیز از همین مدل سیستم عامل فوق العاده پشتیبانی می نماید و به صورت پیش فرض از برنامه های OTT-OVER THE TOP برخوردار می باشد و تا زمانی که از تلویزیون بهره می برید بتواند برنامه های متنوعی را برای هر سنی و در موضوع های مختلف ورزشی، سرگرمی، آموزشی و... پشتیبانی نماید. این مدل تلویزیون دارای منو فارسی می باشد تا افرادی که با زبان انگلیسی مشکل دارند به راحتی بتوانند به محتوا و تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشند.

وجود سیستم عامل در هر مدل تلویزیونی امکان دسترسی به برنامه های اجتماعی، آموزشی، سرگرمی به راحتی برای کاربران امکان پذیر می سازد و حتی از دستیار صوتی نیز بهره برده است تا کاربران بتوانند بدون اتلاف وقت در کمترین زمان و فقط با صدای خود به آن چیزی که می خواهند دسترسی داشته باشند. با امکان اتصال به اینترنت به مرورگر وب web browser دسترسی داشته باشید و جستجوی خود را در این مرورگر انجام دهید تا در زمان کمی آنچه را می خواهید در دسترستان قرار دهد. حالت گالری نیز با وجود سیستم عامل می باشد و برای زمانی که تلویزیون خاموش است می توانید از آن بهره ببرید و تصویر مورد علاقه خود را روی تلویزیون به نمایش بگذارید تا در زمان خاموشی مانند یک قاب عکس عمل کند.

فناوری HDR در تلویزیون Samsung مدل 65BU7000

اکثر تلویزیون های سامسونگ از فناوری HDR پشتیبانی می نمایند که تصاویر را با کیفیت بالاتر و جزئیات کامل تر نمایش می دهند و البته از فرمت های HLG و +HDR10 برخوردار می باشد که کمک زیادی در ارائه تصاویر می نماید. HDR در ارائه تصاویر بسیار دقت می کند به صورتی که صحنه های فیلم را به صورت بسیار واضح ارائه می دهد به طوری که نقاط بسیار روشن و تیره  تصویر در هر محیطی به خوبی اجرا می شود و قابل درک می باشد و از ادغام و ترکیب رنگ ها با هم جلوگیری می کند تا تصاویر کیفیت بهتری داشته باشند، این فناوری در صحنه های تاریک بیشتر قابل درک می باشد.


نتیجه گیری...

تلویزیون جزء کالا های ضروری بوده که حداقل در هر خانه ای یک تلویزیون وجود دارد که افراد زیادی می خواهند تلویزیون را تعویض نمایند و یا برای جهزیه خرید کنند، اگر شما کاربر عزیز قصد خرید تلویزیون دارد ما تلویزیون برند سامسونگ مدل BU7000 را در سایز 65 اینچ با امکانات جدید و طراحی شیک به شما معرفی می کنیم تا بتوانید آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر فورکی 4K با صفحه نمایش کریستالی برخوردار می باشد و صدایی را با توان خروجی 20 وات را ارائه می دهد. با پشتیبانی از سیستم عامل Tizen می توانید به برنامه ها و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید و فقط با اتصال به اینترنت آنچه را می خواهید در کمترین زمان و فقط با جستجو آن را مشاهده می کنید.

برای ثبت سفارش این کالا فوق العاده می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ با آنها در ارتباط باشید تا جوابگوی سوالات شما باشند و سفارش شما را ثبت نمایند. اگر قصد خرید جهیزیه دارید به سایر محصولات دیگر در سایت اصلی کالا مراجعه نمایید و در صورت پسند می توانید یک ست فوق العاده را با این مدل تلویزیون 65 اینچ با قیمت مناسب سفارش دهید، شما فقط با پرداخت بیعانه می توانید ثبت سفارش کنید و پس از دریافت کالا آن تسویه نمایید. کالا ها به صورت مستقیم از شهر بانه یا گناوه با مرجوعیت کالا و گارانتی معتبر درب منزل ارسال خواهند شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 55BU7000

مشخصات

مدل کامل
BU7000
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
165
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
4K Upscale / Adaptive Picture / Film Mode / UHD Dimming
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65BU7000
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
تنظیمات حالت صدا
Clear Voice III/Dolby Digital Plus/Q-Symphony
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت ارتقاء صدا.حذف نویز صدا.صدای فراگیر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دستیارهای صوتی .Bixby.Google Assistan
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
BU7000
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
قطر صفحه نمایش (cm)
165

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
4K Upscale / Adaptive Picture / Film Mode / UHD Dimming

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
1
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65BU7000
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
تنظیمات حالت صدا
Clear Voice III/Dolby Digital Plus/Q-Symphony
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت ارتقاء صدا.حذف نویز صدا.صدای فراگیر
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دستیارهای صوتی .Bixby.Google Assistan
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
پایه، ریموت کنترل، 2 عدد باتری، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم