تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 2022

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر LED
  • اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
  • سیستم عامل WebOS
  • دارای قابلیت حالت تصویر Filmmaker
  • پردازنده حرفه ای α5 Gen5 AI Processor 4K
  • ابعاد 145.4x83.8x5.77
  • سال عرضه 2022 میلادی
ادامه مطلبShow less
30,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65UQ91006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

تلویزیون صنعتی است که روز به روز در حال پیشرفت می باشند و برند های مختلف با تولید و طراحی های مختلط تلویزیون ها را به بازار عرضه می کنند این بار در سال 2022 ال جی بهترین محصول خود را در اینچ های مختلف معرفی کرد. ال جی یک برند نامدار چند ساله می باشد که نامی اعتبار را در بین مردم دارد اما در بین این همه مشخصات پایه اصلی این برند در کنار آن از بینظیر ترین قطعات در تولیدات محصولات خود استفاده می کند. تلویزیون 65 اینچ مدل 65UQ91006 یکی از طراحی های شرکت ال جی می باشد که در سال 2022 به عنوان فوق العاده ترین محصول در بین مردم شناخته شده است این برند با تولید این محصول توانست برای بار چندم نام خود را در بازار پرنگ کند. یکی از شاخص های مهم در تلویزیون کیفیت تصویر و سایر زیر شاخص های آن می باشد که شاما رنگبندی، رفرش ریت و رزلوشن می باشد رنگبندی در این محصول مجهز به عمق رنگ 10 بیت 8 بیت + FRC)) است که از گسترده ترین طیف رنگبندی ها برخودار می باشد و همچنین پخش و نمایش صحنه ها به صورت طبیعی با رنگ های استاندارد وشفاف برخودار است.

رزولوشن در تلویزیون 65 اینچ ال جی از 38402160x پیکسل تشکیل شده وکارایی آن به این صورت می باشد که این تعداد پیسکل به صورت نقطه های ریز بر روی محتوا یا صحنه ها پخش و به وضوح ، شفافیت تصاویر کمک می کند. همان گونه بیان کردیم کیفیت تصویر شامل پند شاخص مهم می باشد که دونمونه عامل آن را معرفی کردیم و اما قابلیتی که در سرعت و همچنین در کیفیت تصویر تاثیر دارد هرتز یا همان رفرش ریت می باشد در تلویزیون مدل 65UQ91006 دارای 60HZ است که سرعت و همچینین عملکرد را افزایش وکیفیت تصویر را روان شفاف می سازد. ال جی با عرضه مدل 65UQ91006 توانسته در بازار امروز به نام های 9100،91 و 91006 نیز شناخته شود که هیچ تاثیری در کیفیت و نوع تلویزیون ندارد. این محصول ال جی دارای کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر LED می باشد که با در کنار هم قرار گرفتن بهترین نوع نمایشگر و تصاویر را ارائه می دهند. مهمتر از آن نوع پنل صفحه نمایش تلویزیون می باشد که از IPS بهره برده است؛ پنل IPS یکی از بینظیر ترین پنل ها در نوع تلویزیون می باشد زیرا مجهز به پراکنندگی نور کمتر و دقت نور فوق العاده زیبا و طبیعی می باشد همچینین کمترین انرژی را نیز مصرف می کند.

شرکت بزرگ ال جی در تلویزیون 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 سایر امکانت هوشمند را تعریف کرده است که با وجود آن ها بلکه سرگرمی فوق العاده بینظیری را برای شما عزیزان رغم می زند اعم کنترل از راه دور تلویزیون را نیز در اختیار شما گذاشته است. این محصول مجهز به هوش مصوعی می باشد هوش مصنوعی صنعتی از پیشرفته ترین تکنولوژی می باشد که با وجود این قابلیت در سایر امکاناتی که در دسرس دارید می توانید حتی از راه دور کنترل یا تغیراتی را اعمال نمایید. هوش مصنوعی ThinQ AI در این محصول و با استفاده از هوم داشبورد می توانید تلویزیون خود را در هر حالت و روش تنظیم نمایید. اما از قابلیت ها لذت بخش تلویزیون 65 اینچ ال جی گیمینگ می باشد که شامل کنسول های بازی می باشد که حتی با وجود شبکه بی سیم همراه و وب می توانید با سایر کنسول های بازی دیگر نیز دسترسی داشته باشید و یکی از نکته های این محصول که شایان ذکر است سیستم عامل WebOS می باشد که از تمامی کنسول های بازی پشتیبانی کرده و هیچ مانعی را برای شما عزیزان در این زمینه به وجود نمی آورد.

اما لذت بخش تین بخش تلویزیون بلندگو های آن می باشد که دارای صدایی گسترده و یک سطح می باشد، این محصول مجهز به 2 عدد سیستم صوتی باتوان خروجی تولید صدای 20 واتی طراحی و تولید شده است و با نوع بلند گو های تعبیه شده که شامل Down Firing می باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 یکی از زیباترین ساختار بدنه را به خود اختصاص داده است که با بدنه فریم و ساختاری سلیقی و مشکی رنگ دارد صفحه نمایش آن با اندازه 65 اینچی بهترین جلوه و دکوراسیون را به خانه ها می بخشد و همچنین با رنگ مشکی که در بر گرفته است زیباترین دکوراسیون را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. اما شیک تر از بدنه تلویزیون ال جی 65 اینچ شکل و طراحی پایه آن می باشد که از پایه وسط هلالی شکل برخودار است و همچنین دارای رنگ مشکی براق نیز می باشد.

تلویزیون ها نقطه مشترکی که دارند قصمت در گاه و پورت ها می باشد و حتی با و جود طراحی های مختلف تعداد آن ها باهم فرق می کند که در تلویزیون 65 اینچ ال جی دارای 3 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد اما در کنار این پورت ها سیستم عامل از فرمت های شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند که اتصالی راحت و آسان با گوشی هوشمند با تلویزیون به وجود می آورد. این محصول یکی از فوق العاده ترین طراحی و تولیدات ال جی می باشد و حتی با عرضه آن توانسته نمونه طراحی برای سایر محصولات برند های دیگر نیز باشد. در قصمت کیفیت تصویر مجهز به سنسور تشخیص نور خود کار می باشد که با توجه به نور محیط نور تلویزیون و صحنه ها را تنظیم می کند. در بخش پنل تنظیمات تلویزیون چند حالت تصویر تعبیه شده است به طور مثال حالت تصویر Cinema در صورتی که مایل باشیداز قابلیت گیمینگ استفاده نمایی این ویژگی را فعال تا جربه بازی عالی با این محصول داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 در ادامه معرفی این مطلب با ما همرا باشید.

طراحی و ساختار بینظیر تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

یکی از جذاب ترین ساختار طراحی شده تلویزیون مدل 65UQ91006 پایه وسط هلالی شکل می باشد که جذابیت خاصی را در تلویزیون به وجود آورده است. ساختار بدنه این محصول از پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده است و همچنین دارای رنگ مشکی نیز می باشد این تعریف کلی از ساختار کلی تلویزیون بود، اما طراحی آن از ضخامت بدنه کم و فریم شاخته شده است بلکه باتوجه به ضخامت کمی که دارد از نظر مقاومت نیز استحکام بالایی را نیز آیفا می کند.

امروزه تلویزیون ها در ردو روش قابلیت اتصال را دارند که همه با با آن ها آشنایی داریم و با استفاده از اقلام همراه در بسته بندی تلویزیون صورت می گیرد. مهمتر از این ویژگی ها زاویه دید فوق العاده آن می باشد که مجهز به پنل IPS می باشد. IPS یکی از فوق العاده ترین پنل های به کار رفته شده در این محصول به شمارمی رود زیرا در هر صورت به طور مثال صحنه هایی که دارای سرعت زیادی هستند را به طور پیشرفته و با صرف انرژی کمتر می تواند به صورت طبیعی نمایش دهد و مهمتر از آن باعث نمی شود تا ترکیب رنگ های محتوا برهم بریزد بلکه به صورت طبیعی تر نیز جلوه ها را نمایش می دهد.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

کیفیت تصویر تلویزیون های امروزه از پیشرفته ترین امکانات و کارایی ها برخودار هستند که یکی از این کیفیت تصویرها تلویزیون ال جی مدل 65UQ91006 می باشد که از کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر LED طراحی و تولید شده است. رفرش ریت مجهز به سرعت عمل به خصوصی می باشد که با وجود 60HZ می تواند جلوه ها را با عملکردی بینظیر بالا می برد و همچنین صحنه ها را شفاف و روان می سازد.

رزولوشن نیز در تلویزیون وضوح صحنه ها را بیشتر می کند که با عث دید عالی در محتوا می باشد که با وجود 38402160x پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ ال جی وضوح کامل و کیفیت را بالا می برد. تکنولوژی HDR یکی از گسترده ترین رنگبندی ها را در خود جایی داده است که صحنه ها را با دقت و کیفیت بالایی پخش می کند. نویز یکی از معایب ها در کیفیت تصویر یا فیلم ها به شمار می رود که با و جود نویز در محتوای در حال پخش تلویزیون از کیفیت چندانی برخودار نیست اما با وجود تکنولوژی 4K Upscaler نویز های اضافه را حذف و همچنین نیز رزولوشن را برای ارتقای کیفیت تصویر چند برابر می کند این عملیلات فقط برای بار اول نمی باشد چنانچه هر بار شما مایل به انجام این کار باشید با وجود فناوری 4K Upscaler می توانید صحنه ها را بدونه نقص تماشا کنید.

پنل تنظمات تلویزیون مجهز به سایر از تکنولوژی های پر کاربرد می باشد که با وجود آن ها تلویزیون به عنوان هوشمند شناخته شده است. برای همه ما پیش آمد است که مکان های وجود دارد که از تابش نور بالایی برخودار هستند یا بلعس در شب با وجود لامپ ها صفحه نمایش تلویزیون به صورت واضح دیده نمی شود اما با استفاده از تکنولوژی سنسور تشخصی نور به صورت خودر کار Illuminance Green sensor می تواند تابش نور میط را اندازه گیری کرده و با توجه به آن نور پس زمینه تلویزیون را تنظیم می کند و محتوا را با کیفیت فوق العاده عال نیز پخش می کند.

همانطور که در طراحی و ساختار بیان کردیم زاویه دید یکی از مشخصات صفحه نمایش تلویزیون به شمار می رود که با وجود و جنس آن می توانید نوع و کارایی آن را تشخصی داد پنل IPS یکی از پیشرفته ترین پنل ها در هر نظر می باشد؛ یکی از ویژگی های پنل IPS از لحاظ پرکندگی نور بسیار کم است، حساسیت و و جواب دهی زود نسبت به ضربه کم می باشد و سایر قابلیت های دیگری رانیز دارد که با استفاده از آن متوجه می شوید.

کیفیت و وضوح صدای تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 2022

صدایی فراگیر و گسترده در تلویزیون آروزی هر فردی می باشد که بینظیر ترین صدا را در محیط پخش نمایید با وجود تلویزیون مدل 65UQ91006 2022 این امکان فراهم شده است که صدایی گسترده و یک سطح را برای افرادی که به صدای تلویزیون و کارایی آن توجه بالایی می کند.

این محصول دارای 2 عدد سیستم صوتی باتوان خروجی 20 وات می باشد و شکل قرار گیری بلندگو ها به صورت پایین طراحی شده است تا صدایی رسا تر و فراگیر تر پخش شود. یکی از تکنولوژی ها که در اکثر تلویزیون های 2022 می باشد LG Sound Sync است که اتصالی بیسیم بدونه وجود هیچ کابلی با سندبار و سینما خانگی ها را به و جود می آورد. فناوری Al Sound Pro در تلویزیون صدا را باتوجه به محیط تنظیم می نمایی که همچنین این فناوری به صورت خودکار نیز عمل می کند.

اتصالات و ارتبات تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

اتصالات و ارتبات شامل درگاه و پورت های تعبیه شده در قصمت پشت تلویزیون م باشد که شامل HDMI و USB می شود که در هر محصولی از تعداد معین خاصی برخودار می باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 مجهز به 3 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد، این پورت ها هر کدام دارای کارایی منحصر به فردی هستند و جدا از این پورت ها فرمت های موجود که دارای شبکه بی سیم وای فای (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) می باشد که اتصال را بین گوش هوشمند و تلویزیون را به وجود می آورد و حتی قابلیت این را دارد با استفاده از بلوتوث Bluetooth نیز آهنگ پخش کنید.


سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

گیمینگ شامل کنسول های بازی می شود که توسط سیستم عامل تعبیه شده پشتبانی می شود همچنین در این محصول بینظیر با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای و استفاده از فنوری وب که در سیستم عامل طراحی شده است می توانید به سایر کنسول های مختلف دسترسی داشته باشید این ویژگی یکی از اولین کارایی های گیمینگ بود که همچنین با وجود اندازه صفحه نمایش 65 اینچ بهترین محتوا و محیط را برای گیمینگ برای شما عزیزان فراهم می کند.

هوش مصنوعی یکی از پیشرفته ترین امکانات به شمار می رود که با وجود Home Dashboard بر روی گوشی های هوشمند خود و با استفاده از هوش مصنوعی ThinQ AI می توانید تلویزون خود را از نظر تنظیمات اطلاعات را اعمال و یا سایر عملیلات دیگر را نیز انجام دهید. ریموت کنترل هوشمند همان طور که از نامش پیداست یکی از هوشمندانه ترین امکانات سخت افزاری در تلویزیون می باشد که جستجو و فرمان های صوتی حتی بر روی وب نیز امکان پذیر کرده است.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

سیستم عامل webOS یکی از مختصر ترین سیستم عامل ها است که ال جی در اکثری از محصولات خود به کار می برد و همچنین سیستم عامل webOS توسط شرکت پالم در سال 2009 طراحی و تولید کرده است و سپس توسط کمپانی بزرگ ال جی نامگذاری شد. امروز ال جی در تولید و طراحی تلویزیون 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 از سیستم عامل webOS به کاربرده است که همانطور تعریف کردیم یکی از بینظیر ترین ساختار ها و امکانات در این سیستم عامل تعبیه شده است و در کنار آن آسان ترین دسترسی با زبان ساده تعبیه شده است.


CPU مدیریت اصلی تلویزون می باشد که توسط آن تمامی کارایی و اعمال ها صورت می گیرد. این محصول دارای پردازشگر en5 AI Processor 4K می باشد که تصوایر و محتوا را با کیفیت فوق العاده بینظیر طی چند مرحله برسی و بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش می کند. این پردازنده یک قطعه مربع شکل در قصمت پشت تلویزیون طراحی شده است که یکی از قدرتمند ترین قطعات تلویزیون به شمار می رود که کارایی و عملکرد کلی تلویزیون را به طور نظم و ترتیب انجام می دهد.

نتیجه گیری کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006

تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 از بینظیر ترین تولید محصولات ال جی در سال 2022 با امکان هوشمند می باشد و با و جود هوش مصنوعی در این محصول یکی از هوشمندانه ترین تلویزیون ها به شمار می رود. کیفیت چیزی است که حس جنس اصلی را برای اولین بار با امکانات اصلی در اختیار شما عزیزان می گذارد. ال جی در تمامی تولیدات محصولات خود از کوچیک به بزرگ از مواد اصلی و بدنه محکم استفاده می کند تا نامی اعتبار و جایی ماندنی را در بین مردم داشته باشد هر چند هر بار با تولیدات خود تمامی مردم را شگفت زده می کند.

این محصول از کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر ال ای دی LED در اندازه 65 اینچی طراحی و تولید شده است همچین از پخش گسترده ترین صدا توسط 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات برخودار است. بخش اتصالات تلویزیون 65 اینچ ال جی از طراحی هوشمندانه ای برخودار است که حتی با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث اتصال در کمترین زمان ممکن با گوش هوشمند که در اختیار دارید قادر است. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65UQ91006 از انتخاب های بینظیر می توان برای جهیزیه عروس و هدیه فوق العاده به خانه های خود باشد برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65UQ91006 2022

مشخصات

مدل کامل
65UQ91006 2022
سری
UQ91
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Sports،Filmmaker،(ISF) Expert (Dark Room)،Standard،Game،Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
Game Optimiser،Cinema،Sports،Clear Voice Pro،Standard،Music،AI Sound Pro
نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.4x83.8x5.77 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65UQ91006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65UQ91006 2022
سری
UQ91<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Sports،Filmmaker،(ISF) Expert (Dark Room)،Standard،Game،Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
Game Optimiser،Cinema،Sports،Clear Voice Pro،Standard،Music،AI Sound Pro

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.4x83.8x5.77 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65UQ91006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
ویژگی های اسمارت

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم