تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 2022 43UQ90006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K مدل 2022 43UQ90006

  • پردازشگر تصویر α5 Gen 5 AI Processor
  • سیستم عامل webOS smart TV 
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • رفرش ریت  60 هرتز
  • نوع تلویزیون  LED
  • کیفیت تصویر  4K
  • تولید سال 2022
  • ابعاد 97x56x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
13,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 43UQ90006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون هوشمند LG مدل 43UQ90006

ما در دنیایی زندگی می کنیم که روز به روز شاهد پیشرفت علم و تکنولوژی می باشیم و این برای ما بسیار عالی می باشد زیرا سازندگان و شرکت ها می توانند محصولات پیشرفته و جدید تری را تولید کنند و یا همان مدل های قبلی را با امکانات جدید تر و کیفیت بالا تر ارائه دهند، تلویزیون هایی که چندین سال قبل تولید شدند با اندازه های بزرگ و حجم سنگین ارائه می شدند و حتی تصاویر فقط به صورت سیاه و سفید نمایش داده می شد ولی با گذشت سال ها و پیشرفت تکنولوژی تلویزیون های جدید تر با کیفیت و کارکرد بالا تری ارائه شدند که در هر سال جدید امکانات بیشتری به آن اضافه می شود، تعداد تلویزیون هایی که در حال حاضر وجود دارند و در بین سایر لوازم خانگی می باشند اکثراً هوشمند هستند به طوری که دارای کارکرد بهتری می باشند و حتی از هوش مصنوعی نیز برخوردار می باشند.

اسم برند خوش نامی که در کل جهان دارای معروفیت زیادی می باشد برند ال جی LG بوده، دلیل معروفیت این برند کیفیت بالا و کاکرد عالی محصولاتش می باشد که به این دلیل در جهان معروفیت زیادی به دست آورده است و همچنین یکی از کمپانی های شناخته شده می باشد که اکثر مردم آن را می شناسند زیرا محصولات متفاوتی را در شاخه های گوناگونی را تولید می کند که یکی از آن ها انواع لوازم خانگی می باشد. کمپانی الجی هر سال از محصولات جدیدی رونمایی می کند که تعداد بیشتر آن ها در سال قبل نیز تولید شده اند اما این بار دارای امکانات بیشتری می باشد، تلویزیون هایی که در سال 2021 با نام UP در چندین سری مختلف ارائه شده اند که در سال 2022 همین مدل ها اما با نام UQ با امکانات و فناوری های پیشرفته و جدید تر معرفی شدند که با توجه به مدل های قبلی خود از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.

تلویزیون LG مدل 43UQ90006 توسط شرکت برند LG تولید شده که این شرکت در کشور کره جنوبی قرار گرفته است، طراحی این مدل تلویزیون بسیار شیک و مدرن می باشد به گونه ای که دارای فریم باریک و نازکی بوده که در خوش فرمی و جذابیت بیشتر تلویزیون تاثیر گذار می باشد، این تلویزیون دارای دو پایه با طراحی دو شاخه یا V شکل می باشد که جدا سازی آن برای افرادی که می خواهند آن را به دیوار نصب نمایند امکان پذیر می باشد که این عمل از طریق براکت های دیواری صورت می گیرد؛ شیک و مدرن بودن و همچنین همخوانی با انواع دکوراسیون گزینه مهمی در تلویزیون می باشد به همین دلیل قابل توجه طراحان قرار گرفته شده است.

به دلیل اینکه کیفیت تصویر در تلویزیون گزینه اصلی می باشد بسیار قابل توجه سازندگان بوده، برای ارائه تصویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون داده های تصویری باید از چندین مراحل رد شوند تا تصاویر ارائه داده شوند که با وجود فناوری های بهبود کیفیت تصویر امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر را به ارمغان می آورد. اکثر تلویزیون های UQ از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نمایند، تصاویر فوق با طیف رنگ بالایی نمایشش داده می شود تا جلوه های واقعی و طبیعی بیشتر شوند. تلویزوین هایی که دارای کیفیت تصویر فورکی می باشند از رزولوشن 3840*2160 پشتیبانی می نماید و دارای نرخ رفرش ریت 60 هرتز می باشد که حرکات تصویر را با جزئیات کامل نمایش می دهد و همچنین کنتراست بالایی برخوردار می باشد که همه این موارد بر افزایش و کیفیت بهتر تصاویر تاثیر می گذارند. در هنگام دیدن محتوای ویدیوی بجز تصویر کیفیت صدا نیز بخش مهمی محسوب می شود، تلویزیون مدل 43UQ90006 دارای 2 کانال صوتی می باشد که به صورت سرجمع از توان صوتی 20 واتی بهره می برد که صدایی گوش نواز و رسا را به ارمغان می آورد به طوری که صدا مطابق محتوای شما تولید می شود تا درک بهتری از آن داشته باشید.

تلویزیون های قدیمی دارای امکانات زیادی نبودند اما با پیشرفت تکنولوژی دو فناوری فوق العاده پردازنده و سیستم عامل به تلویزیون ها اضافه شد که باعث هوشمند شدن تلویزیون نیز می شود. پردازنده در هنگام عمل خود داده های تصویری را در کمترین زمان و به سرعت پردازش می نماید، ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل 43UQ90006 کمک می کند تا تصاویر کم کیفیت را به حد 4K برساند. سیستم عامل وب او اس در این مدل تلویزیون به منظور پشتیبانی از برنامه ها و امکانات مختلفی ارائه شده است تا کاربران بتوانند از آن به بهترین شیوه بهره نمایند و به گونه ای باعث هوشمند شدن تلویزیون نیز می شود.

تلویزیون مدل 43UQ90006 با پشتیبانی از هشدار ورزشی باعث می شود تا تمامی اعلان مسابقات و بازی های ورزشی در زمان خود شما را آگاه نماید که این ویژگی برای افراد علاقه مند به مسابقات ورزشی فوق العاده می باشد و دیگر نباید نگران از دست دادن آن ها باشند. این مدل تلویزیون با وجود داشبورد بازی برای افراد علاقه به گیمینگ پیشنهاد مناسبی بوده زیرا از بهترین بازی ها پشتیبانی می نماید با وجون یان بازی ها لازم نیست هزینه های اضافی کنید و کنسول بازی های جدا گانه ای را خریداری نماید بلکه نمایه داشبورد بازی دارای انواع بازی ها برای هر سنی می باشد که با وجود فناوری هایی همچون Cloud Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG حس متفاوت و لذت بخش تری را تجربه نمایید.

این تلویزیون با پشتیبانی از دستیار های صوتی کار کاربران را بسیار راحت تر کرده است به گونه ای که استفاده از ریموت کنترلی لزوم به حساب نمی آید زیرا فقط با وجود صدای خود می توانید به آنچه می خواهید دسترسی داشته باشید و در این مورد لازم است شما فقط امر کنید تا پس از تشخیص صدای شما توسط دستیار صوتی محتوایی را که درخواست کرده بودید اجرا شود؛ این مدل دارای دستیار صوتی های Google Assistant، Amazon Alexa می باشد.

طراحی مدرن و شیک تلویزیون 43 اینچ مدل 43UQ90006

در انتخاب کالا یا محصولی اولین گزینه ای که به چشم می آید طراحی ظاهری آن می باشد و به همین دلیل گزینه قابل توجه ای بوده، فردی که قصد خرید تلویزیون داشته باشد برای اولین بار که وارد فروشگاه لوازم خانگی می شود در درجه اول تلویزیون هایی با بدنه باریک و پایه های شیک توجه آن را جلب می کند، طراحان شرکت ال جی به همین دلیل محصولاتشان را با سلیقه افراد مختلف و دکوراسیون های متنوعی با ظاهر شیک و مینیمالیستی طراحی می کند تا مورد پسند کاربران باشد.

تلویزیون 43 اینچ مدل 43UQ90006 از بدنه بسیار خوش تراش و زیبایی برخوردار می باشد که نسبت به تلویزیون های قدیمی بسیار باریک و ظریف تر می باشند، فریم تلویزیون بسیار باریک طراحی شده است تا از حواس پرتی جلوگیری نماید و همچنین ظاهر مرتبی را به وجود آورد. پایه های تلویزیون که بخش مهمی در طراحی آن می باشد دو عدد به شکل دو شاخه بوده که در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته تا تعادل تلویزیون را بر روی سطوح صاف حفظ نماید.

از این مدل تلویزیون می توانید به دو نحوه در دکوراسیون خود بهره ببرید، یکی از آن با وجود پایه بوده که آن را روی سطح صافی مانند میز تلویزیون قرار می دهیم و اما در روش دیگر باید پایه ها را از بدنه تلویزیون جدا نماییم تا بتوانید با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید، براکت های دیواری با هر سایز تلویزیونی در دو نوع متحرک و ثابت طراحی شده است، برای جلوگیری از ضربه های ناخودآگاه به صفحه نمایش می توانید از محافظ صفحه استفاده نمایید؛ همراه با ثبت سفارش تلویزیون همزمان می توانید براکت دیواری و محافظ صفحه نمایش را نیز سفارش دهید.

کیفیت تصویر واقعی 4K تلویزیون مدل 43UQ90006

ما به دلیل دیدن فیلم و تصویر از تلویزیون استفاده می کنیم و به این منظور باید کیفیت تصویر و صفحه نمایش آن بالا باشد تا آنچه را که مشاهده می کنیم لذت ببریم. کمپانی ال جی به دلیل اینکه بتواند کیفیت تصویر بالایی را تلویزیون مدل 43UQ90006 ارائه دهد از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نماید تا تصاویر و ویدیو ها با کیفیت بالا و جلوه طبیعی نمایش داده شود تا حس واقعی را نیز به کاربر منتقل کند وجود میلیارد ها رنگ در این تلویزیون باعث می شود تا تصاویر واقعی تر نمایش داده شوند.

تلویزیون الجی مدل 43UQ90006 از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار می باشد که باعث می شود تصاویر با جزئیات کامل نمایش داده شود به صورتی که بینندگان محتوا را بهتر درک کنند. با وجود کنتراست بالای تصویر قدرت تشخیص رنگ ها بالا می رود، این تلویزیون دارای کنتراست بالایی می باشد که تاریک ترین و روشن ترین نقاط تصویر را به خوبی تشخیص داده و با جدایی رنگ ها و جلوگیری از قاطی شدن آن ها به صورت بهتری نمایش می دهد.

پنل یک جزء مهم در تلویزیون محسوب می شود که این مدل تلویزیون از پنل IPS بهره می برد، پنل آی پی اس در تلویزیون های الجی باعث می شود تا زاویه دید بهتری ایجاد نماید به صورتی که در هر زاویه ای به تلویزیون نگاه کنیم کیفیت آن تغییری نمی کند. پنل IPS نسبت به پنل VA بهتر عمل می کند زیرا تصاویر را با حساسیت کمتری نسبت به ضربه ارائه می دهد.

فناوری HDR در تلویزیون مدل 43UQ90006 به منظور بهبود کیفیت تصویر استفاده شده است که با پشتیبانی از دو فرمت HDR10 PRO و HLG تصاویر با کیفیت بالاتر و بدون تاری نمایش داده می شود. کیفیت تصویر دارای حالت های تصویر می باشد که متناسب با هر محتوایی تولید شده است شما می توانید حالت مخصوص محتوا مورد نظر را فعال کنید تا تصاویر با جلوه های فوق العاده ای ارائه شوند.


کیفیت صدایی رسا 20 وات تلویزیون ال جی مدل 43UQ90006

یکی از دلایل اینکه تلویزیون در دسته محصولات صوتی قرار گرفته است مهم بودن کیفیت صدای آن می باشد زیرا تلویزیون هایی که دارای صدای رسا و بلند تری باشد در رده بالاتری قرار می گیرند و کیفیت صدای بالا از ویژگی های مهم در تلویزیون می باشد. بنا به این دلایل و موارد کمپانی LG از کیفیت صدای بالایی در تلویزیون مدل 43UQ90006 پشتیبانی کرده است تا صدای گوش نواز و شنیدنی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. این مدل تلویزیون از سیستم صوتی 2 کاناله بهره می برد که در قسمت پایین تلویزیون قرار داده شده شده و هر کدام از بلندگو های آن دارای توان خروجی 10 واتی می باشند و به طور کلی از صدایی با توان خروجی 20 واتی بهره می برد که صدایی رسا و گوش نواز را تولید می کند.

حالت های مختلفی که در کیفیت صدا بهره برده شده اند همانند حالت های کیفیت تصویر می باشد که از چند نوع حالت برخوردار می باشد و هر کدام برای حالت های مختلفی می باشد که برای محتوا های مختلفی بهره برده شده که باعث می شود صدای شگفت انگیز تری تولید شود. فناوری Clear Voice یکی از فناوری های جدید در تلویزیون مدل 43UQ90006 می باشد که در کیفیت صدا تاثیر می گذارد، این فناوری کمک می کند تا نویز صدا کاهش یابد و صدای اصلی به صورت برجسته ای ارائه شود. برای افرادی که می خواهند صدای بلند تری را تولید نمایند می توانند صدای تلویزیون را از طریق بلوتوث و یا پورت های قرار گرفته شده در پشت تلویزیون به بلندگو های خارجی وصل نماید تا صدای بلند تری تولید شود.

پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون 43UQ90006

پردازنده ویژگی مهمی در تلویزیون ها می باشد که به منظور بهبود داده ها و پردازش آن ها بهره برده شده است برخی از مدل های آن فقط داده های تصویری را پردازش می کنند ولی مدل های دیگری وجود دارند که همزمان داد های صوتی و تصویری را پردازش می نمایند، پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K از مدل هایی می باشد که فقط داده های تصویری را بهبود می دهد، دارای عملکرد فوق العاده بالایی می باشد به طوری که به سرعت ترین زمان تصاویر را به شیوه عالی پردازش می نماید و سپس ارائه می دهد.

تلویزیون LG مدل 43UQ90006 از پردازنده آلفا 5 نسل 5 پشتیبانی می کند تا تصاویری را که دارای نویز می باشند باشند، از کیفیت 4K پایین تر بوده و همچنین تاری و لرزش در آن دیده شود این پردازشگر همه آنها را در مرحله پردازش بهبود می دهد تا تصاویری با کیفیت 4K بر روی نمایشگر تلویزیون نمایش داده شود.

سیستم عامل webOS تلویزیون ال جی مدل 43UQ90006

در تلویزیون های قدیمی صدا و تصویر بیشتر قابل توجه سازندگان بود اما در حال حاضر فناوری ها و امکانات جدید و پیشرفته ای وجود دارد که توجه زیادی به آن می شود یکی از این فناوری ها سیستم عامل بوده که دلیل اصلی تلویزیون های هوشمند می باشد. ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل webOS در همه تلویزیون های خود توانسته برنامه ها و امکانات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

تلویزیون LG مدل 43UQ90006 نیز از سیستم عامل وب او اس پشتیبانی می کند که محتوای زیادی را در موضوعات مختلف برای هر سنی به ارمغان آورده ست تا کاربران بتوانند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد و در کمترین زمان آنها اجرا شوند. برای کاربران امکان ساخت چند محیط کاربری را به وجود آورده است تا هر فردی در خانه بتواند اکانت خصوصی خود را داشته باشد.

اتصالات سیمی و بی سیم تلویزیون LG مدل 43UQ90006

در هر تلویزیونی باید راهی وجود داشته باشد تا بتوانیم از طریق آن با تلویزیون در ارتباط باشیم، بیشتر تلویزیون های هوشمند از دو روش سیمی (مستقیم) و بی سیم (غیر مستقیم) برای اتصال استفاده می کنند که در روش اتصال بی سیم فقط با اتصال به وای فای wi-fi و بلوتوث Bluetooth می توانید داده ا را از این طریق انتقال دهید و به تلویزیون وصل شوید اما در روش سیمی کاملاً برعکس آن بوده به طوری که کاربر باید از طریق کابل مخصوص و پورت های طراحی شده در پست تلویزیون اقدام کند.

پورت یا ورودی و خروجی هایی که در پشت طراحی شده اند تا از طریق آن اتصال سیمی برقرار کنید به صورت زیر می باشد:

  • 3 پورت HDMI : برای اتصال دستگاه های جانبی نظیر کنسول بازی، بلندگو، ماهواره دیجیتالی و...
  • 2 پورت USB : برای اتصال فلاش و مموری
  • 1 پورت LAN : برای اتصال وای فای به صورت سیمی
  • پورت Composite : برای اتصال دستگاه های DVR و کنسول های بازی قدیمی تر
  • 2 پورت RF : برای انتقال امواج صوتی

نتیجه گیری ...

تلویزیون جزء محصولات خانگی بوده که به صورت عموم همه مردم از آن استفاده می کنند، سازندگان شرکت الجی تلاش می کنند تا تلویزیون های با کیفیت و کارکرد عالی و همچنین ظاهر مدرن طراحی کنند به طوری که این کمپانی محصولات جدید و فوق العاده ای را تولید می کند. تلویزیون 43 اینچ مدل 43UQ90006 در سال 2022 معرفی شده و در کشور کره تولید شده است که از امکانات جدید و کیفیت بالایی برخوردار می باشد که یکی از تلویزیون های جدید و هوشمند سال 2022 می باشد.

برای شما عزیزانی که قصد خرید تلویزیون برای محیط های نسبتاً کوچک دارید اصلی کالا تلویزیون 43 اینچ مدل UQ90 را به شما عزیزان معرفی می نماید. برای ثبت سفارش این محصول با همکاران فروش ما از طریق تماش تلفنی و وات ساپ در ارتباط باشید تا جواب گوی سوالات شما باشند و همچنین سفارشتان را ثبت نمایند، شما فقط با پرداخت بیعانه می توانید این کالا را سفارش نمایید و سپس از تحویل با ضمانت اصلی بودن کالا و سالم بودن آن می توانید هزینه کامل را تسویه نمایید، تمامی کالا های سایت اصلی کالا به صورت مستقیم از شهر بانه و گناوه ارسال خواهند شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 43UQ90006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
108
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
97x56x5.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
108
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
97x56x5.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم