تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 2022

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر LED
  • اندازه صفحه نمایش 75 اینچ
  • سیستم عامل WebOS
  • دارای قابلیت حالت تصویر Filmmaker
  • پردازنده حرفه ای α5 Gen5 AI Processor 4K
  • ابعاد 167.8x96.4x5.99 سانتی متر
  • سال عرضه 2022 میلادی
ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 75UQ91006 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006

تلویزیون های ال جی از امکانات فوق العاده ای بر خودار هستند مخصوصا تلویزیون ها 2022 که یکی از هوشمندانه ترین محصولات این سال به مار می رود ال جی با طراحی و تولید محصولات در رده تلویزیون در سال 2022 میلادی توانسته رده اول تولیدات هوشمند یا به عبارتی دیگر هوش مصنوعی قرار گیرد. همچینین تلویزیون 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 طراحی و تولید شرکت ال جی می باشد که با و جود این محصول در رده اول تکنولوژی قرار گرفته است این محصول دارای صفحه نمایش 75 اینچی با کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر LED می باشد این ویژگی های صفحه نمایش از بار ترین نقات قوت کیفیت تصویر می باشد و حتی با وجود آن از چند تکنولوژی دیگر نیز برخودار می باشد.

کیفیت تصویر دارای رزولوشن می باشد که با وجود آن وضوح تصاویر و صحنه ها به طور فوق العاده ای بالا می رود که در تلویزیون 75 اینچی دارای 38402160x پیکسل می باشد. و اما فرمت کی نیمه سرعت تلویزیون را تعبیه می کند هر تز می باشد که حتی به عبارت دیگر رفرش ریت نیز شناخته شده است که کارایی آن به این صورت است با 60HZ سرعت را بالا و حتی نقص های صحنه ها را به بهترین شیوه ممکن شفاف و روان می سازد.

اما مهمتر از این ویژگی ها رنگبندی صحنه ها می باشد که دارای عمق رنگ 10 بیت 8 بیت + FRC)) می باشد و در کنار آن با تکنولوژی HDR گسترده ترین طیف رنگبندی را به خود اختصاص داده است. در تلویزیون با توجه به کارایی که دارد زاویه دید از اهمیت های بالایی برخودار می باشد که با استفاده از پنل مشخص شده می توان نوع آن را تشخیص داد. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 مجهز به پنل IPS می باشد که با و جود آن زاویه دید عالی بدونه هیچ گونه رنگ پراکنندگی کیفیت تصویر فوق العاده بینظیری را ارائه می دهد.

این محصول دارای سایر امکانات هوشمندی همچون گیمینگ و ریموت کنترل هوشمند می باشد اما در کنار این امکانات با وجود هوش مصنوعی می تواند مانن یک انسان عمل کند که این هوش مصنوعی ThinQ AI حتی کنترل از راه  دور را به مخاطبان خود می دهد. و اما گیمینگ یکی از قابلیت های سرگرمی و لذت بخش در تلویزیون می باشد که حتی با حالت تصویر Cinema می توانید بهترین امکان برای بازی نیز برای خود با وجود تلویزیون 75 اینچی فراهم کنید.

این محصول دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات با نوع Down Firing طراحی شده است این بلند گو ها از توان و قدرت ارائه صدای گسترده و بینظیری برخودار هستند که بهترین تجربه صدا که تا به حال داشته اید برای شما عزیزان فراهم می کند. شکا و طراحی ساختار تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 دارای بدنه فریم و سلیقی می باشد و با دارای بدون رنگ مشکی در بدنه تلویزیون جذابیت آن را چند برابر کرده است.

بعد از ساختار بدنه کم ضخامت این محصول شکل پایه آن می باشد که به صورت پایه وسط هلالی شکل وسط طراحی و تولید شده است این پایه مانند رنگ اصلی تلویزیون طراحی شده است که به ساختار و طراحی تلویزیون در صورت نصب بر روی میز دکوراسیون خانه را به جذاب ترین محیط  تبدیل می کند. تلویزون ال جی 75 اینچ دارای چند درگاه و پورت تعبیه شده می باشد کخ به صورت 3 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد این درگاه ها استاندارد ترین تعداد ممکن را دارند که حتی با پورت ایچ دی ام ای می توانید سایر امکانات جانبی همچون دسته بازی را نیز متصل کنید.

در زاویه دید تلویزیون و نوع پنل آن از IPS بهره گرفته است که این پنل بلکه زاویه دید عالی را فراهم می کند اعم صفحه نمایش را به طور فوق العاده عالی نمایش می دهد. ال جی یکی از اصلی ترین برند ها به شمار می رود چنانچه در عرضه تولید محصولات اصلی چند سال است فعالیت می کند و بروز ترین طراحی ها را بر روی محصولات به طور مثال تلویزیون های خود انجام می دهد. تلویزیون قطعا از آن دسته محصولاتی می باشد.

بلکه در همه خانه وجود دارد اعم همه ما نیز از آن استفاده می کنیم و اما امروزه با پیشرفته ترین امکانات به بازار عرضه شده اند که با چند امکاناتی که در بر گرفته اند توانسته شما عزیزان را از محصولات اضافی و پر هزینه خلاص کند. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 با اندازه صفحه نمایش 75 اینچی که دارد می توانید برای محیط های تجاری کاری مانند هتل ها نیز استفاده نمایید و حتی مناسب محیط های بزرگ نیز قابلیت استفاده را دارد.

نوع سیستم عامل در تلویزیون بسیار مهم و ضروی می باشد  که این محصول دارای سیستم عامل WebOS می باشد این سیستم عامل مجهز به بینظیر ترین ساختار با زبان ساده می باشد که کار با آن یکی از لذت بخش ترین کارایی های تلویزیون می باشد همچنین با طراحی که دارد بیشتر چشم ها را به خود جذب می نمایید و اما قدرت و کارای منحصر به فرد آن که از سایر امکانات نیز پشتیبانی می کند به عنوان اصلی ترین سیستم عامل شناخته شده است.

بعد از سیستم عامل پردازنده حرف اول را در تلویزیون بیان می کند چنانچه منبی قدردت و برسی تمامی داده هایی می باشد که توسط کاربران دریافت شده است سپس پردازنده آن را برسی و تجیزه تحلیل می کند و نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می دهد. تلویزیون قطعا از جابه جایی زیادی در خانه ها بر خودار می باشد و با وجود اندازه بزرگ 75 اینچ ایت صفحه نمایش تلویزیون با ابعاده 167.8x96.4x5.99 سانتی متر دارای وزن استانداری می باشد.

که جابه جایی را به صورت فوق العاده برای کاربران آسان نموده است. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 دارای چند نوع مدل شناخته شده در بازار می باشد به صورت 91،9100 و 91006 می باشد که تمامی این مدل های شناخته شده همان محصولی می باشد که ما به شما عزیزان معرفی کردیم. برای آشنایی بیشتر با آن در ادامه معرفی این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار بینظیر تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006

تلویزیون از نظر ساختار بدنه از یک سری قطعات طراحی و تولید شده است که با کارایی که انجام می دهد از این دو بخش در قصمت بدنه تشکیل شده است و اما طراحی و تولید ساختار بدنه آن نیز یکی از معیار های مهم در انتخاب تلویزیون می باشد چنانچه تلویزیون از ظرافت بسیار نازک تشکیل شده است و قطعا باید بدنه آن از مواد اصلی بهرمند شود. ال جی از نظر تولید و طراحی ساختار بدنه تلویزیون از بینظیر ترین تولید کننده ها به شمار می رود زیرا با مواد اصلی و الیاژ شده در تمامی طراحی های ساتار بدنه تلویزیون استفاده می کند و همچنین جنس آن از پلاستیک فشرده می باشد که در برابر ضربه و ضربه های فیزیکی مقاومت بالایی را دارد.

اما یکی از اقلام همرا ساختار بدنه پایه آن می باشد که دارای طراحی ظاهری پایه وسط هلالی شکل می باشد و همچنین اعم در رنگ بدنه اصلی تلویزیون و پایه آن دارای رنگ مشکی می باشد که زیباترین جلوه ممکن را به تلویزیون می بخشد. تلویزیون های امروزه از دو روش نصب برخودار هستند و همه ما قطعا با آن آشنایی داریم و قطعا بستگی به شرایط محیط و سلیقه شما عزیزان دارد که در چه روشی محصول خود نصب مایید همچنین تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 از قابلیت نصب بر روی دیوار نیز برخودار می باشد.

طراحی صفحه نمایش و کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006

کیفیت تصویر ویژگی و معیار اول تلویزیون به شمار می رود و حتی یکی از اصلی ترین کارایی تلویزیون نیز به شمار می رود. تلویزیون 75 اینچی الجی دارای عظیم ترین صفحه نمایش می باشد که مناسب محیط های بزرگ نیز می باشد و حتی فوق العاده ترین کارایی ها را در بر گرفته است که بلکه می توان استفاده برای تجار مانند هتل ها و غیر نیز کاربرد داشته باشد با وجود این محصول یک سینما واقعی را می توان به خانه های خود هدیه دهید و چنانچه با کارایی و عملکردی که انجام می دهد کیفیت اصلی را برای شما عزیزان به و جود می آورد.

تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 مجهز به کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر LED می باشد همچینین دارای قطر صفحه نمایش 189 درجه نیز می باشد باتوجه به این قط که معرفی کردیم دید در تلویزیون از قابلیت های مهم و بارز می باشد که شامل پنل می باشد پنل در صفحه نمایش تلویزیون از کارایی های اصلی نمایش صحنه ها شامل می شود که در تلویزیون 75 اینچ ال جی از پنل IPS برخودار است.

IPS یکی از پر کاربرد ترین در رده پنل ها می باشد که دارای قابلیت های متفاوت و همچینن زاویه دید عالی را نیز فراهم می کند. رفرش ریت و رزلوشن از قابلیت های کیفیت تصویر می باشد که توسط طراحان طراحی و مقداری معینی را برای آن ها تعین کرده اند. رزولشن در تلویزیون 75 اینچ ال جی مجهز به 38402160x پیکسل است این تعداد پیکسل شامل نقطه های کوچک و ریز می باشد که بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته و وضوح و شفافیت صحنه ها را چند برابر می کند.

جدا از کارایی رزلوشن اعم رفرش ریت یکی از فوق العاده ترین کارایی و عملکرد را دارد که به این صورت می باشد سرعت و عملکرد تلویزیون و صحنه ها را بالا و سپس با وجود تاری صحنه ها آن ها را شفاف و روان می کند که با و جود 60HZ که برخودار است توانسته بهترین عملیلات را بر روی صفحه نمایش انجام دهد. اما یکی از قابلیت های بارز ای محصول HDR می باشد که از گسترده ترین رنگبندی ها برخودار می باشد که به همین صورت صحنه و محتوا را به صورت طبیعی و زنده نمایش می دهد. نویز یکی از نقص های تصاویر و محتوای اماده شده می باشد که با وجود آن کیفیت تصویر و صحنه های چندان جذابی نمایان نمی شود اما با و جود تکنولوژی 4K Upscaler نویز های اضافه را حذف و حتی رزولوشن را نیز چند برابر می کند.

کیفیت و وضوح صدای تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 2022

صدا همانند کیفیت تصویر از کارایی های اصلی تلویزیون به شمار می رود که در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 2022 دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی طراحی و تولید شده است. این بلندگو ها از نوع Down Firing می باشد این نوع بلندگو ها از تولید صدایی رسا و فراگیر برخودار هستند و با توجه به تعداد کم کانال صدا که برای آن تعریف ده است و با و جودنوع بلندگو ها جبران کرده و بهترین صدایی گسترده و روان پخش می کند.

ال جی دو نوع مختلف تکنولوژی در بخش تنظیمات صدا تعریف کرده است که شامل LG Sound Sync و Sound Pro Al می باشد؛ LG Sound Sync یکی از تکنولوژی های هوشمند به شمار می رود که اتصال بی سیم با سندبار و سینما خانگی ها به وجود می آورد. تکنولوژی Sound Pro Al صدای محتوا و صحنه ها در حال پخش را باتوجه به محیط تنظیم می کند که تجربه و کارایی فوق العاده ای را برای شما غم می زند.

اتصالات و ارتبات تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006

تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 دارای در گاه و پورت های اتصالات و ارتبات می باشد که در قصمت پشت تلویزیون طراحی شده اند. این محصول مجهز به 3 عدد HDMI و 2 عدد USB است که حتی با استفاده از درگاه اچ دی ام ای می توانید سایر امکانات جانبی را نیز متصل کنید. یکی از روش های مهم و پرکاربرد اتصال گوشی هوشمند خود به تلویزیون می باشد که با استفاده از فناوری شبکه بی سیم وای فای (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) صورت می گیرد.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006


امکانات هوشمند شامل گیمینگ، ریموت کنترل هوشمند و هوش مصنوعی در این تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006 می باشد. گیمینگ از چند دسته کنسول های بازی تشکیل شده است که مناسب همه سنین می باشد اما با وجود مختلف آن ها انتخاب بازی سلیقه ای می باشد که حتی برای این مشکل ال جی با طراحی سیستم عامل WebOS در تلویزیون و با پشتیبانی از فرمت شبکه بی سیم وای فای این قابلیت را می دهد تا بر روی وب در تلویزیون سایر کنسول های بازی دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

اما هوش مصنوعی مانند یک انسان عمل می کند که با طراحی بینظیر و هوشمندانه ای که دارد دسترسی را از راه دور برای کاربران امکان می کند. و اما اخرین امکانات هوشمند این محصول شامل ریموت کنترل هوشمند می باشد ریموت کنترل به عنوان هوشمندانه ترین قصمت تلویزیون عمل کند که با طراحی و دمه های موجود بر روی ریموت کنترل می توانید سایر قابلیت ها را انجام دهید مانند فرمان و جستجوی صوتی حتی بر روی وب نیز انجام دهید.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006

این محصول مجهز به سیستم عامل WebOS می باشد این سیستم عامل توسط شرکت پالم طراحی و تولید شده است و در سال 2009 به بازار صنعت ارائه داده شد که امروزه ال جی در اکثری از طراحی مشخصات اصلی تلویزیون های خود از سیستم عامل WebOS بهره گرفته است. این سیستم عامل یکی از بینظیر ترین طراحی ساختار ها را به خود اختصاص داده است چانانچه با طراحی تمامی امکانات سیستم عامل توانسته است بهترین قابلیت ها مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.


پردازنده همان CPU می باشد که به صورت قطعه های مربعی یا مستطیلی شکل تولید شده اند و از کارایی مدیریت کل تلویزیون برخودار هسند. این محصول با پردازشگر en5 AI Processor 4K می تواند تمامی عملیلات و اعمال شده ها را با نظمی فوق العاده در کمترین تایم ممکن که شما فکر می کنید تجزیه و تحلیل کرده سپس بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش می کند.

نتیجه گیری کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75UQ91006

امروزه تلویزیون از امکانات ضروری و امری مهم در خانه ها به شمار می رود ولی با پیشرفتی که تا به اکنون داشته است به عنوان هوشمند ترین امکانات در خانه محصوب می شود. یکی از این تلویزیون های هوشمند امروز این است که ما در این مطلب به شما عزیزان معرفی کردیم و با سایر قابلیت و کارایی آن نیز آشنا شدیم. ال جی برندی اصلی با محصولات اصلی نیز می باشد و به همین صورت محصولات آن از دوام بیشتر برخودار هستند.

اما با و جود برند های فیک کمی انتخاب محصولات در بازار امروز سخت شده است لازم نیست نگران باشید چنانچه در سایت اصلی کالا با محصولی اصلی شرکت کره ال جی به شما عزیزان ارائه می دهیم. این محصول با ارائه هایی که قطعا در خانه های شما به آرمغان می آورد می تواند انتخابی برای جهیزیه عروس و خانه های خود باشد برای کسب و دریافت این تلویزیون 75 اینچ بینظیر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75UQ91006 2022

مشخصات

مدل کامل
75UQ91006 2022
سری
UQ91
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Sports،Filmmaker،(ISF) Expert (Dark Room)،Standard،Game،Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
Game Optimiser،Cinema،Sports،Clear Voice Pro،Standard،Music،AI Sound Pro
نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.8x96.4x5.99 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75UQ91006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75UQ91006 2022
سری
UQ91<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Sports،Filmmaker،(ISF) Expert (Dark Room)،Standard،Game،Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC، Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround
تعداد بلندگو
2
حالت های صدا
Game Optimiser،Cinema،Sports،Clear Voice Pro،Standard،Music،AI Sound Pro

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.8x96.4x5.99 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75UQ91006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />
ویژگی های اسمارت

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم