تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 2022 50UQ90006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 2022 50UQ90006

  • پردازشگر تصویر α5 Gen 5 AI Processor
  • سیستم عامل webOS smart TV 
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • رفرش ریت  60 هرتز
  • نوع تلویزیون  LED
  • کیفیت تصویر  4K
  • تولید سال 2022
  • ابعاد 112x71x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
17,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 50UQ90006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 50UQ90006

همه ما شاهد پیشرفت و توسعه روز به روز تکنولوژی و فناوری هستیم که شرکت های سازنده تلاش می کنند تا کالاهای جدید را تولید نمایند و محصولات مدل قبلی را با امکانات بالاتر و پیشرفته تر ارائه دهند، تلویزیون جزء کالا هایی به حساب می آید که هر سال تغیرات چشمگیری داشته است به طوری که تلویزیون های قدیمی در اندازه های بزرگ و وزن سنگین بودند اما با پیشرفت روز افزون تلویزیون های جدید از بدنه بسیار باریک و وزن سبکی برخوردار می باشند و حتی کیفیت تصویر و صدای آن نیز نسبت به تلویزیون های قبلی بسیار بالاتر می باشد و دارای امکانات فناوری های بیشتری می باشد، تلویزیون هایی که در حال حاضر وجود دارند اکثراً دارای هوش مصنوعی می باشند و به این دلیل ما از تلویزیون های هوشمندی برخوردار می باشیم.

برند خوش نام ال جی LG محصولات زیادی را تولید می کند به احتمال زیاد اسم آن را شنیده باشید و حتی از محصولات این برند نیز استفاده کرده اید، این برند به دلیل اینکه کالا هایش را با کیفیت بالایی ارائه می دهد معروفیت زیادی پیدا کرده و حتی جزء برند های شناخته شده در کل جهان می باشد؛ در خط تولید محصولات خانگی فعالیت میکند و تا بحال موفقیت های زیادی به دست آورده است. کمپانی الجی هر سال با معرفی محصولات جدید و توسعه یافته مدل های قبلی کاربران را شگفت زده می نماید، به طوری که این کمپانی در سال 2021 تلویزیون هایی را با پسوند UP را در چند سری مختلف ارائه داد که در سال 2022 میلادی نیز همین مدل تلویزیون ها را اما این بار با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر با نام UQ ارائه داد.

تلویزیون مدل 50UQ90006 در کشور کره و توسط کمپانی الجی LG ارائه شده، این مدل تلویزیون منحصر به فرد دارای بدنه مدرن و خوش تراشی می باشد که از کناره های باریکی برخوردار می باشد که جذابیت بیشتری را به ارمغان آورده، دو پایه دو شاخه این تلویزیون را می توانید به راحتی جدا نمایید تا با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید تا تلویزیونتان را به شیوه ای دیگر در دکوراسیونتان بهره ببرید؛ توجه زیاد در انتخاب طراحی کالا گزینه مهمی بوده زیرا شما محصولی را انتخاب می کنید که با سلیقه شما هم خوانی داشته باشد.

مورد مهمی که در تلویزیون قابل توجه همه کمپانی ها قرار گرفته شده کیفیت تصویر آن می باشد که هر تصویر برای اینکه بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه شود باید از چند مرحله گذر کند، و البته وجود فناوری های تصویر کمک می کند تا تصاویر را با کیفیت فوق العاده بالایی ارائه شود. تلویزیون مدل 50UQ90006 از کیفیت تصویر 4K از برخوردار می باشد که تصاویر با رنگ های واقعی به نمایش می گذارد. رفرش ریت این مدل تلویزیون 60 هرتز بوده که جزئیات را بهتر ارائه می دهد و همچنین کنتراست بالا در کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا تصاویر و فیلم ها را با کیفیت فوق العاده بالایی ارائه می نماید.

وجود کیفیت صدا در کنار تصویر دارای اهمیت بالایی می باشد، صدایی که این تلویزیون پخش می کند از طریق سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 می باشد که صدای رسا و گوش نوازی را به ارمغان می آورد، صدایی که در این تلویزیون پخش می شود عالی بوده به گونه ای که محتوا مورد نظرتان شما به همان صورت که می خواهید ارائه می شود.

تلویزیون های قدیمی دارای امکانات خاصی نبودند اما با پیشرفت تکنولوژی پردازشگر و سیستم عامل که دو جزء مهم در تلویزیون های هوشمند می باشد اضافه شدند. پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل 50UQ90006 بهره برده شده که به پردازش داده های صوتی می پردازد و تصاویری را که از کیفیت پایینی برخوردار هستند را به حد کیفیت تصویر 4K می رساند. سیستم عامل جزء اصلی تلویزیون های هوشمند بوده زیرا با وجود آن در تلویزیون ها از برنامه ها و امکانات مختلفی پشتیبانی می نمایند تا کاربران دسترسی راحتی به آن ها داشته باشند.

تلویزیون مدل 50UQ90006 دارای هشدار ورزشی بوده که برای افراد علاقه مند به ورزش گزینه فوق العاده ای می باشد زیرا با وجود این فناوری دیگر نگران از دست دادن مسابقات و بازی های ورزشی نباشید چون با شروع مسابقه اعلان آن برای شما می آید و شما را آگاه می کند. این تلویزیون برای افراد علاقه به گیم بسیار مناسب بوده زیرا دارای بازی های مختلفی در هر موضوعی می باشد و با توجه به این مورد دیگر لازم نیست که هزینه اضافی کنید تا کنسول های بازی های جدا گانه ای را تهیه بلکه در قسمت داشبورد بازی می توانید به بازی مورد علاقه خود بپردازید، فناوری هایی چون Cloud Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG برای بازی ها به ارمغان آورده شده که با وجود آن ها حس متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

با پشتیبانی از سیستم عامل webOS استفاده از دستیار صوتی به راحتی صورت می گیرد که فقط با پشتیبانی از دو دستیار صوتی Google Assistant، Amazon Alexa می توانید هر محتوایی را که می خواهید فقط با صدای خود اجرا کنید، با وجود این فناوری استفاده از ریموت کنترلی لازم به حساب نمی آید.

طراحی با پایه های دو شاخه تلویزیون 50 اینچ مدل 50UQ90006

همیشه در حال خرید کالاهای مورد نیاز اولین موردی که جلب توجه می کند ظاهر و طراحی آن می باشد، مثلاً شما اگر قصد خرید تلویزیون داشته باشی و بخواهید حضوری خرید خود را انجام دهید قطعاً در بین تلویزیون هایی که می بینید مدلی که از بدنه خوش فرم و ظریف برخوردار می باشد در اولویت انتخاب شما قرار می گیرد کمپانی LG بنا به این دلیل که طراحی کالا و محصولات از نظر مخاطبانش گزینه مهمی محسوب می شود تلاش خود را کرده تا محصولاتش را با بهترین کیفیت و سلیقه افراد مختلفی تولید نماید تا مورد پسند کاربران قرار بگیرد.

تلویزیون 50 اینچ مدل 50UQ90006 از بدنه خوش تراش و مدرنی برخوردار می باشد، قطر این تلویزیون حدود 5.5 سانتی متر بوده که نسب به تلویزیون های مدل پایین و قدیمی بسیار باریک و خوش فرم بوده؛ کناره های این تلویزیون بسیار باریک و ظریف می باشد که از حواس پرتی افراد جلوگیری به عمل می آورد و حتی برای اینکه از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری شود تمام درگاه ها و کابل های اتصال به تلویزیون را در قسمت پشت آن طراحی کرده اند. پایه های تلویزیون بخشی دیگر از طراحی آن بوده که به شکل V یا دو شاخه می باشد و برای حفظ تعادل بر روی سطوح صاف آن را در دو طرف تلویزیون قرار گرفته شده است.

شما از این مدل تلویزیون می توانید به دو روش در دکوراسیونتان استفاده نمایید و از زیبایی آن لذت بهره ببرید، با وجود پایه های آن باعث می شود تا تلویزیون را بر روی میز تلویزیون قرار دهید و اما برای افرادی که می خواند از تلویزیون با نصب روی دیوار در دکوراسیونشان بهره ببرند باید پایه های آن را جدا نمایند و سپس با استفاده از براکت دیواری آن بر روی دیوار نصب نمایند تا بار دیگر تلویزیون زیبایی خود را به رخ بکشاند، به دلیل طراحی یکدست و صاف پشت تلویزیون، بر روی دیوار بدون برجستگی قرار می گیرد. می توانید براکت دیواری متحرک یا ثابت مخصوص تلویزیون 50 اینچ را همراه با محافظ صفحه همراه با تلویزیون سفارش دهید.

تصاویر با جلوه های طبیعی تلویزیون 4K مدل 50UQ90006

ما به دلیل اینکه بتوانیم تصاویر و ویدیو ها را در صفحه نمایش بزرگ تر ببینیم از تلویزیون بهره می بریم و بنا به این موارد کیفیت تصویر در تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا ارتباط مستقیمی با صفحه نمایش داد و هر چند کیفیت آن بالا تر باشد کاربر حس بهتری را تجربه می نماید. ال جی از کیفیت تصویر 4K در تلویزیون مدل 50UQ90006 پشتیبانی کرده است تا امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا را امکان پذیر بسازد. در صفحه نمایش این تلویزیون میلیارد ها رنگ یا طیف رنگی بالایی وجود دارد که باعث می شود تصاویر جلوه طبیعی داشته باشند و حس واقعی را به کاربران انتقال دهند.

هر چه نرخ رفرش ریت در تلویزیون بالاتر باشد تصاویر به شیوه بهتری نمایش داده می شوند و به این منظور در این مدل تلویزیون رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می نمایند که باعث می شود تا جزئیات تصویر به طور کامل ارائه شود تا کاربر از دیدن آن ها به درک بیشتر محتوا بپردازند. کنتراست تصویر یکی دیگر از عوامل در کیفیت تصویر بالا می باشد به گونه ای که هر تصویری دارای کنتراست بالاتری باشد رنگ ها بهتر تشخیص داده می شوند و روشن ترین و تاریک ترین نقاط تصویر را بدون ادغام رنگ ها با وضوح بالا و بدون تاری نمایش می دهد.

پنل IPS که در تلویزیون ال جی مدل 50UQ90006 بهره برده شده که بخش مهمی در صفحه نمایش تلویزیون محسوب می شود، با وجود پنل در تلویزیون باعث می شود تا تلویزیون زاویه دید بهتری داشته باشد به گونه ای که در هر طرف به صفحه نمایش تلویزیون نگاه کنید تصاویر بدون تغییر نمایش داده می شوند. پنل IPS نسبت به پنل VA گزینه بهتری بوده زیرا در ارائه تصاویر بهتر عمل می کند و حتی نسبت به VA حساسیت کمتری نسبت به ضربه دارد.

فناوری هایی را برای بهبود کیفیت تصویر و کمک به نمایش آن در تلویزیون مدل 50UQ90006 بهره برده شده است که یکی از آن ها فناوری HDR می باشد که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می نماید و باعث می شود تصاویر با کیفیت بهتر و بدون تاری و نویز ارائه شوند. ال جی با پشتیبانی از حالت های مختلف تصویر توانسته در هنگام دیدن فیلم و سریال حس لذت بخشی را به کاربران انتقال دهد به گونه ای که مرتبط با هر موضوع و محتوایی حالت تصویر به خصوصی وجود دارد که متناسب با محتوای خود می توانید آن حالت را فعال نمایید تا حس واقعی تر و لذت بخشی را برای شما بینندگان عزیز به ارمغان بیاورد.


صدای گوش نواز تلویزیون 2 کاناله مدل 50UQ90006

یکی از دلایلی که ما از تلویزیون استفاده می کنیم شنیدن صدا می باشد و بنا به این موارد صدا بخش مهمی در تلویزیون به حساب می آید، الجی توجه زیادی به این موضوع دارد زیرا وجود آن در هر تلویزیونی لزومیت دارد و هرچه کیفیت صدای بالاتری داشته باشد بیشتر مورد پسند کاربران قرار می گیرد. کمپانی LG برای اینکه تلویزیون مدل 50UQ90006 دارای کیفیت صدای گوش نواز و رسا باشد. از توان خروجی 20 واتی بهره برده است و دارای بلندگوی 2 کاناله می باشد که به صورت کاملاً مساوی هر کدام از آن ها از توان صوتی 10 وات برخوردار می باشند که صدای منحصر به فرد و فراگیر را به ارمغان آورده است.

برای پخش صدا حالت های مختلفی بهره برده شده است که به پخش صدای بهتر کمک می نماید، این حالت ها با محتوا های مختلفی بهره برده شده است برای مثال شما زمانی که موسیقی پخش کرده اید می توانید حالت صدای Music را انتخاب نمایید تا موزیک با صدای طبیعی و دلنشین تر پخش شود. فناوری Clear Voice یکی از فناوری های عالی بوده که در کیفیت صدای تلویزیون مدل 50UQ90006 پشتیبانی شده تا به بهیود صدا کمک کند، با استفاده از این فناوری نویز صدا حذف می شود و صدای برجسته تر و رسایی را تولید می نماید.

پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون 50UQ90006

پردازشگر جزء فناوری های مهم و قابل توجه در تلویزیون های هوشمند زیرا کمک می کند تا تصاویری که کیفیت پایینی دارند را پردازش نمایند البته برخی از مدل های آن فقط داده های تصویری را پردازش می کنند، پردازنده مدل α5 Gen5 AI Processor 4K نیز از این نوع مدل ها می باشد که نمی تواند داده های صوتی را پردازش نماید؛ این مدل پردازنده از عملکرد فوق العاده بالایی برخوردار می باشد که تصاویر را همیشه قبل از ارائه روی تلویزیون به سرعت و با کیفیت بالا پردازش می نماید.

پردازشگر آلفا 5 نسل 5 فورکی در تلویزیون الجی مدل 50UQ90006 پشتیبانی شده است و تصاویری را که دارای نویز باشد و همچنین از لرزش و تاری برخوردار باشد قطعاً دارای کیفیت تصویر 4K نمی باشد، این پردازشگر به همین منظور قرار گرفته شده تا تصاویر کم کیفیت را به حد کیفیت فورکی 4K برساند.

امکانات و برنامه های هوشمند تلویزیون LG مدل 50UQ90006

تلویزیون های قبلی و یا مدل قدیمی به دلیل اینکه توجه زیادی بر روی کیفیت تصویر و صدا داشتند دارای امکانات خاصی نبودند و به همین دلیل معمولی بودند اما در حال حاضر فناوری ها پیشرفت چشمگیری داشته اند به طوری که توجه به سزایی نیز به آن ها می شود که یکی از این فناوری ها سیستم عامل می باشد که دلیل اصلی تلویزیون های هوشمند می باشد، تلویزیون هایی که از سیستم عامل پشتیبانی می کنند دارای امکانات و برنامه های مختلفی می باشند. ال جی به دلیل عملکرد عالی سیستم عامل webOS از همان ابتدا در تلویزیون های خود بهره برد تا برنامه های متنوعی را برای کاربران ایجاد نماید.

تلویزیون هوشمند مدل 50UQ90006 به دلیل امکانات آن از سیستم عامل webOS پشتیبانی می نماید که برنامه های متنوعی را در موضوعات بازی، اجتماعی، ورزشی، فیلم و سریال و... برای هر سنین به ارمغان آورده است تا هر فردی از اعضای خانواده بتواند از آن ها بهره ببرد. این سیستم عامل حتی امکان ساخت چند اکانت کاربری را به وجود آورده است که هر فردی از خانواده بتواند پروفایل شخصی خود را داشته باشد.

اتصالات و ارتباطات تلویزیون LG مدل 50UQ90006

تقریباً همه تلویزیون های هوشمند از دو راه برای اتصال به تلویزیون بهره می برند که به راحتی در هر دو طریق می توانید به تلویزیون وصل شد، یک از روش های بی سیم یا غیر مستقیم می باشد که در این روش فقط لازم است به وای فای wi-fi یا بلوتوث Bluetooth وصل شد تا با تلویزیون ارتباط برقرار کنید و همچنین داده ها را انتقال دهید؛ روش دیگر سیمی یا مستقیم می باشد که کاملاً برعکس اتصال بی سیم بوده زیرا در این روش باید از کابل مخصوص و پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون ارتباط میان تلویزیون و سایر دستگاه های جانبی را برقرار کرد.

با نمونه هایی از پورت های ورودی و خروجی تلویزیون مدل 50UQ90006 با کارایی شان آشنا می شویم:

 HDMI دارای 3 پورت برای اتصال دستگاه های جانبی نظیر دسته های بازی بازی، ساندبار، لپ تاب و... ، USB دارای 2 پورت برای اتصال فلش و مموری، LAN دارای 1 پورت برای اتصال سیمی وای فای WI-FI و پورت Composite  برای اتصال دستگاه های DVR و کنسول های بازی قبلی می باشند.

سخن پایانی ...

یکی از محصولات خانگی که بسیار مورد استفاده قرار گرفته تلویزیون می باشد سازندگان کمپانی ال جی تلاش می کنند تا هر سری جدیدی را که معرفی می نمایند از امکانات و طراحی جدید برخوردار باشد تا مورد پسند کاربران قرار بگیرد، LG از دسته کمپانی هایی می باشد که تلویزیون های فوق العاده ای را تولید می کند. تلویزیون مدل 50UQ90006 در کشور کره تولید شده و در سال 2022 معرفی شده است که به دلیل کیفیت و کارکرد تلویزیون از مدل های نمونه در سال 2022 می باشد.

تلویزیون ال جی 50 اینچ پیشنهاد اصلی کالا برای شما عزیزانی که قصد خرید تلویزیون دارید و حتی می تواند این تلویزیون فوق العاده را برای جهیزیه خود تهیه نمایید. برای ثبت سفارش هر کالایی در این سایت کافیست بیعانه آن را پرداخت نمایید تا سفارش شما با ضمانت اصل بودن کالا و همچنین گارانتی معتبر ارسال شود، ما بقیه هزینه را درب منزل بعد از تحویل کالا و چک کردن آن از نظر سالم بودن پرداخت می کنید؛ برای ثبت سفارش و پاسخ گویی سوالاتتان با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید و یا از طریق وات ساپ با کارشناسان فروش سایت اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50UQ90006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112x71x5.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112x71x5.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم