تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 2022 55UQ90006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 2022 55UQ90006

  • پردازشگر تصویر α5 Gen 5 AI Processor
  • سیستم عامل webOS smart TV 
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • رفرش ریت  60 هرتز
  • نوع تلویزیون  LED
  • کیفیت تصویر  4K
  • تولید سال 2022
  • ابعاد 123x72x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
29,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 55UQ90006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون هوشمند LG مدل 55UQ90006

برای اینکه انسان ها بتوانند از امکانات جدید بهره ببرند تا کار های خود را راحت تر انجام دهند هر روز در تکنولوژی و فناوری ها تغییراتی ایجاد می نمایند که کمک بسیاری به جهان می کند زیرا هرباره محصولات جدیدتری را به ارمغان می آورند، برای مثال می توانیم تلویزیون را نمونه ای قرار دهیم که در ابتدا با چه امکانات و طراحی تولید شده و در حال حاضر چگونه می باشد، تلویزیون هایی که در اول ساخته شدند بسیار بی کیفیت بودند و فقط از تصاویر سیاه و سفید با صدای نه چندان گوش نواز و در سایز هایی با حجم بزرگ و سنگین بودند اما با پیشرفت فناوری ها در حال حاضر تلویزیون ها با امکانات و کیفیت بسیار بالا و طراحی شیک و مدرن وجود دارند که تعداد بیشتر آن ها هوشمند بوده و از هوش مصنوعی برخوردار می باشند.

ال جی LG یکی از برند های خوش نام بوده که هر فردی در جهان ار از محصولات آن استفاده نکرده باشد نام آن را شنیده است، این برند به دلیل اینکه کالاهایی با کیفیت بالای را تولید می کند باعث معروفیت زیاد شده و در جهان شناخته شده می باشد که در خط لوازم خانگی فعالیت می کند. کمپانی ال جی با معرفی محصولات جدیدش در هر سال کیفیت آن ها را نسبت به سال های قبل بالا برده است، تلویزیونی که در حال حاضر ما در مورد آن توضیح می دهیم در سال 2022 با پسوند UQ معرفی شده است که مدل توسعه یافته UP در سال 2021 می باشد که از نظر کیفیت و کارکرد در درجه بالاتری قرار دارد.

تلویزیون 55 اینچ مدل 55UQ90006 توسط شرکت LG و در کشور کره معرفی شده است، این مدل تلویزیون دارای بدنه شیک و خوش فرمی بوده و از فریم (کناره تلویزیون) باریکی برخوردار می باشد که باعث جذابیت بیشتری در تلویزیون شده است، پایه های این تلویزیون دو شاخه بوده که در دو طرف پایین تلویزیون قرار داده شده و امکان جدا سازی آن به راحتی امکان پذیر می باشد که می توانید با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید؛ این همه توجه طراحان به این دلیل بوده تا تلویزیون مدرن و جدیدی را به کاربران معرفی نمایند.

گزینه مهم و قابل توجه در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد که با وجود فناوری های کیفیت تصویر امکان ارائه تصاویر با کیفیت بهتر را دارا است. همه سری های تلویزیون UQ از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کنند که تصاویر را طیف رنگی بالا و جلوه طبیعی نمایش می دهد. رزولوشن کیفی تصویر فورکی 3840×2160 پیکسل می باشد و از رفرش ریت 60 هرتز با کنتراست بالا برخوردار می باشد که همه این موارد بر نمایش تصاویر تلویزیون تاثیر زیادی دارند. کیفیت صدا نیز بخش مهمی در تلویزیون به حساب می آید زیرا شنیدن صدای بالا و رسا حس فوق العاده ای دارد؛ صدایی که این تلویزیون ارائه می دهد به صورتی بوده که مورد پسند کاربر باشد و همچنین از شنیدن آن لذت ببرند، صدا هایی که در این تلویزیون ارائه می شود با توان خروجی 20 وات در دو بلندگوی صوتی می باشد.

پردازنده و سیستم عامل جزء ویژگی های مهم در تلویزیون می باشد که در کیفیت و کارکرد تلویزیون تاثیر زیادی دارند. کمپانی ال جی در تلویزیون مدل 55UQ90006 از پردازنده قوی α5 Gen5 AI Processor 4K تا در کمترین زمان و با کیفیت بالا داده های تصویری را پردازش نماید و همچنین تصاویری که از کیفیت 4K پایین تر هستند را به حد فورکی برسانند، سیستم عامل وب او اس دسترسی به برنامه ها و امکانات مختلفی را برای کاربران ایجاد نموده است تا هر فردی در هر سنی بتواند به محتوا های مورد علاقه خود در موضوعات مختلف دسترسی داشته باشد.

تلویزیون مدل 55UQ90006 امکانات فوق العاده ای را به ارمغان آورده تا رضایت کاربران را به دست بیاورد یکی از آنها هشدار ورزشی می باشد که برای افراد علاقه مند به مسابقات ورزشی گزینه عالی بوده، با وجود این فناوری نگران از دست دادن مسابقات ورزشی نباشید زیرا هر بار اعلان آن در صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می شود تا شما را آگاه نماید. این تلویزیون دارای داشبورد بازی می باشد که از انواع بازی ها با موضوعات مختلف پشتیبانی می نماید تا لازم نباشد کاربر هزینه اضافی کند و کنسول های بازی را خریداری نماید، فناوری هایی مانند Cloud Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG به کیفیت بازی کمک می کند تا کاربر حس متفاوتی را تجربه نمایید.

این تلویزیون از دو دستیار صوتی Google Assistant، Amazon Alexa پشتیبانی می نماید که کار کاربران را بسیار راحت تر کرده است به گونه ای که فقط با گفتن و امر کردن آن چیزی که می خواهید دستیار صوتی صدای شما را تشخیص داده و آن چه را که می خواهید در کمترین زمان برایتان اجرا می کند.

طراحی با فریم باریک تلویزیون 55 اینچ مدل 55UQ90006

طراحی ظاهری یک محصول گزینه مهم و قابل توجه ای بوده زیرا طبق نظرات افرادی که خرید می کنند در گزینه اول به طراحی کالا توجه می نمایند، اگر مثال بزنیم شما برای خرید تلویزیون همیشه تلویزیون هایی را در اولویت قرار می دهید که دارای ظاهر شیک و مدرن باشد تا مدل های قدیمی و اندازه بزرگ، البته این مورد برای شرکت های تولید کننده مهم بوده و ال جی که یکی از کمپانی هایی است که در خط تولید تلویزیون می باشد توجه زیادی به طراحی تلویزیون ها دارد تا بتواند محصولی را ارائه دهد تا مورد پسند کاربران باشد و با دکوراسیون های مختلفی هم خوانی داشته باشد.

تلویزیون مدل 55UQ90006 در چند سایز مختلف وجود داشته که بنا به متراژ محیط مورد نظرتان اندازه آن را به دلخواه می توانید انخاب نمایید البته تنها تفاوت بین آن ها سایز آن بوده که در نظر طراحی و کیفیت همه شبیه هم هستند. بدنه این تلویزیون بسیار خوش فرم و ظریف می باشد و از ضخامت کمی نیز برخوردار می باشد که در زیبایی و جذابیت تلویزیون تاثیر چند براری گذاشته است، برای جلوگیری از حواس پرتی و تمرکز بیشتر کناره های تلویزیون را بسیار باریک طراحی کرده اند و حتی برای اینکه اطراف تلویزیون مرتب باشد پورت ها را در پشت تلویزیون قرار داده اند. بخش دیگری از طراحی تلویزیون پایه های آن بوده که به شکل دو شاخه می باشد و در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است تا به تعادل قرار گیری تلویزیون کمک نماید.

در دکوراسیون منزل یا محل کارتان می توانید از شیوه دیگری بجز قرار دادن آن روی میز تلویزیون استفاده نمایید که در این روش باید از براکت دیواری مخصوص استفاده نمایید و همچنین پایه های آن را جدا نمایید تا بتوانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمایید، براکت های دیواری در هر سایزی موجود بوده که به دو دسته براکت های متحرک و ثابت تقسیم شده اند که کاربر با توجه به سلیقه خود می تواند از یکی از آن ها را برای نصب تلویزیون بر روی دیوار بهره ببرد؛ برای جلوگیری از ضربه به صفحه نمایش تلویزیون از محافظ صفحه تلویزیون استفاده نمایید تا از ضربه های ناگهانی و خراب شدن تلویزیون جلوگیری نمایید.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون مدل 55UQ90006

ویژگی بسیار مهم که در اولویت تلویزیون قرار دارد کیفیت تصویر آن می باشد زیرا دلیل اصلی بهره بردن از تلویزیون دیدن محتوا های تصویری، ویدیویی و صدا می باشد. کمپانی ال جی LG برای اینکه بتواند تلویزیون مدل 55UQ90006 را با کیفیت تصویر بالا و دلنشینی ارائه دهد از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی نموده است تا تصاویر زیبا و دیدنی با رنگ های طبیعی نمایش داده شوند. این مدل تلویزیون از میلیارد ها رنگ پشتیبانی می نماید که باعث شود تصاویر با جلوه واقعی نمایش داده شوند.

نرخ رفرش ریت 60 هرتز باعث شده تا جزئیات تصویر در تلویزیون با کیفیت بالا و کامل نمایش داده شوند به صورتی که محتوا ب کیفیت بالاتر ارائه شوند. کنتراست تصویر در نمایش تصاویر تاثیر به سزایی دارد که رنگ ها را با قدرت بالایی تشخیص می دهد و در این تلویزیون به صورت خودکار عمل می کند به طوری که تاریک ترین و روشن ترین رنگ ها را در تصویر به خوبی تشخیص می دهد و بدون اینکه رنگ ها قاطی شود آن ها را با وضوح بالا ارائه می دهد.

پنل لایه فیزیکی مهمی در صفحه نمایش تلویزیون می باشد، پنل IPS فوق العاده بوده و به این دلیل در تلویزیون های ال جی بهره برده شده است تا زاویه دید بالایی را ایجاد نماید، زاویه دید این پنل نسبت به پنل VA بسیار بالاتر بوده زیرا در هر قسمت از تلویزیون که به صفحه نمایش آن نگاه کنیم کیفیت آن تغییری نمی کند اما پنل VA برعکس آن بوده و حتی پنل این تلویزیوم حساسیت کمتری نصبت به ضربه دارد.

HDR جزء فناوری هایی در تلویزیون مدل 55UQ90006 بوده که برای بهبود و بالا رفتن کیفیت تصویر از آن بهره می برند و اما با پشتیبانی از دو فرمت HDR10 PRO و HLG تصاویر بدون تاری و با وضوح کامل نمایش داده می شود. این تلویزیون دارای حالت های مختلف تصویر می باشد که برای محتوا های مختلفی بهره برده شده اند، Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo حالت های متنوع تصویر می باشند که می توانید با هر محتوایی که پخش می کنید حالت مخصوص را انتخاب نمایید تا محتوا های تصویری بهتر و با حس زنده تر نمایش داده شوند.


کیفیت صدا با سیستم صوتی 2 کاناله تلویزیون مدل 55UQ90006

پخش محتوا های ویدیوی بجز کیفیت تصویر بالا باید دارای کیفیت صدای عالی باشد تا کاربر بتواند با شنیدن صدای گوش نواز درک بهتری از محتوا داشته باشد و البته این مورد خواسته همه کاربران می باشد. با توجه به این دلایل کمپانی LG از بهترین کیفیت صدا در تلویزیون مدل 55UQ90006 بهره برده است تا پس از شنیدن این صدا توسط کاربران شگفت زده شوند و رضایت خود را بیان کنند. این مدل تلویزیون صدایی با توان خروجی 20 وات پشتیبانی می نماید و از سیستم صوتی 2 کاناله برخوردارمی باشد که هر کدام از بلندگو های آن دارای توان صوتی 10 واتی می باشند که صدایی رسا و دلنشین را به ارمغان می آورند.

وجود برخی از حالت های صدا باعث می شود تا محتوای صوتی با کیفیت بهتر ارائه شوند و حس لذت بخش تری را به کاربر انتقال دهند، Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports این نمونه هایی از حالت صدا در این مدل تلویزیون می باشد که هر کدام برای محتوایی ایجاد شده است که شما می توانید حالت مرتبط با محتوای صوتی مورد نظر را فعال نمایید. فناوری Clear Voice در تلویزیون الجی مدل 55UQ90006 به منظور کمک و بهبود کیفیت صدا پشتیبانی شده است که با بهره بردن از این فناوری نویز های صدا بسیار کاهش می یابد و صدایی فوق العاد و برجسته ای را به ارمغان می آورد. افرادی که به شنیدن صدای بلندتر علاقه دارند می توانند با اتصال بلندگو و یا ساندبار از طریق پورت ها یا بلوتوث فراگیر آن را به تلویزیون وصل نمایند تا صدای بلند تری تولید شود.

پردازنده قوی α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون LG مدل 55UQ90006

پردازشگر جزء فناوری های مهم در تلویزیون به حساب می آید که کمک می کند تا داده های تصویری بهبود یابند، تعدادی از مدل های پردازنده همانند مدل α5 Gen5 AI Processor 4K فقط به پردازش تصاویر می پردازند که این نوع پردازشگر از عملکرد فوق العاده بالایی برخوردار می باشد به صورتی که در کمترین مدت زمان تصاویر به شیوه فوق العاده ای پردازش می نماید و سپس ارائه می دهد. تلویزیون ال جی مدل 55UQ90006 از پردازشگر آلفا 5 نسل 5 پشتیبانی می کند تا تصاویری که دارای نویز هستند را و از کیفیت 4K پایین تر می باشند و همچنین تاری و لرزش دارند بهبود بیابند و همچنین کیفیت همه تصاویر ممکن را به حد فورکی 4K برساند.

سیستم عامل webOS تلویزیون هوشمند مدل 55UQ90006

در تلویزیون های قبلی بیشتر به کیفیت صدا و تصویر توجه می شد و به دلیل اینکه توجه زیادی به امکانات و فناوری ها نداشتند جزء تلویزیون های معمولی محسوب می شدند اما در حال حاضر با پیشرفت امکانات و تکنولوژی قابل توجه قرار گرفته شده اند که یکی از این امکانات هوشمند سیستم عامل می باشد که عامل تبدیل تلویزیون های معمولی به هوشمند بوده است. ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل webOS در همه تلویزیون های خود توانست آن ها را به گونه ای تولید کند که از کارکرد عالی برخوردار باشند.

با پشتیبانی از سیستم عامل وب او اس تلویزیون هوشمند مدل 55UQ90006 امکان دسترسی به انواع برنامه های متنوع و محتوا های مختلف را در دسترس کاربران قرار داده تا به راحتی بتوانند از آنها بهره ببرند و همچنین در کمترین زمان به موارد دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. حتی این سیستم عامل امکان ساخت چند اکانت کاربری را به وجود آورده است تا هر فردی در خانه بتواند یک اکانت خصوصی داشته باشد.

ارتباطات تلویزیون LG مدل 55UQ90006

هر تلویزیون دارای دو راه اتصال می باشد که از طریق آن می توانید با تلویزیون ارتباط برقرار کنید، به طور تقریبی همه تلویزیون های هوشمند از دو روش اتصال سیمی یعنی به صورت مستقیم و یا بی سیم به صورت غیر مستقیم برای اتصال استفاده می کنند؛ همان گونه که از نامش معلوم است در روش بی سیم استفاده از کابل لزوم نیست بلکه فقط با اتصال به وای فای wi-fi و بلوتوث Bluetooth می توانید اتصال بی سیم با تلویزیون برقرار کنید، اما در روش سیمی کاملآً برعکس می باشد و استفاده از کابل و سیم ضروری بوده به صورتی که باید کاربر با استفاده از کابل مخصوص و پورت ها ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه های جانبی را برقرار کند.

در ادامه با برخی از پورت های تلویزیون مدل 55UQ90006 آشنا می شویم و پی می بریم تا بدانیم از هر پورت برای چه چیزی بهره برده می شود:

  • 3 عدد پورت HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی مانند کنسول بازی، بلندگو ها، لپ تاپ و...
  • 2 عدد پورت USB برای اتصال فلاش و مموری
  • 1 عدد پورت LAN برای اتصال به وای فای از طریق کابل
  • پورت Composite برای اتصال دستگاه های DVR و کنسول های بازی قبلی ( قدیمی)

کلام آخر ...

هر فردی که در یک جا زندگی می کند به کالاهایی نیاز دارد که جزء موارد مورد نیاز آن می باشد و همه خانواده ها از آن استفاده می نمایند، یکی از آن تلویزیون می باشد که با توجه به اینکه همه مردم از آن استفاده می کنند شرکت های سازنده تلویزیون آن ها را با بهترین کیفیت و طراحی مدرن ارائه می نمایند تا مورد پسند کاربران قرار بگیرد، یکی از این کمپانی ها الجی LG می باشد که هر سال با معرفی تلویزیون هایی با کیفیت بالا مخاطبان خود را شگفت زده می نماید. تلویزیون 55UQ90006 مدل برند ال جی بوده که در کشور کره تولید شده و دارای امکانات پیشرفته و کیفیت بالایی می باشد که یکی از مدل های فوق العاده در سال 2022 می باشد.

شما عزیزانی که قصد خرید جهیزیه دارید و یا می خواهید تلویزیون خود را تعویض نمایید می توانید تلویزیون الجی 55 اینچ مدل 55UQ90006 را تهیه نمایید. می توانید این تلویزیون فوق العاده را فقط با پرداخت بیعانه سفارش دهید تا با ضمانت اصلی بودن کالا و ضمانت سالم بودم آن را تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش و سوالات خود با کارشناسان فروش سایت اصلی کالا از طریق وات ساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند و همچنین سفارشتان را ثبت کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55UQ90006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x72x5.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x72x5.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم