تلویزیون ال جی 83 اینچ 4K مدل 2022 OLED 83G2

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 83 اینچ 4K مدل OLED 83G2

  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع نمایشگر:OLED
  • اندازه صفحه نمایش: 83 اینچ
  • سری: G2
  • سیستم عامل:WebOS
  • دارای تکنولوژی Dolby Atmos
  • پردازنده:  α9 Gen5 AI Processor 4K
  • ابعاد:205x121x25.3 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
98,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 2022 OLED 83G2
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 83 اینچ 4K مدل OLED 83G2

تلویزیون یکی از راه های ارتبات یا ارائه خبر های مهم در سرتا سر دنیا می باشد که با وجود تلویزیون در خانه ها می توانید از تمامی خبر و اتفاقات دنیا با خبر شوید؛ تلویزیون از دسته محصولاتی به شمار می رود که همه مردم با آن قطعا و صددرصد با آن آشنایی دارند و در همه خانه ها یک دستگا تلویزیون نیز وجود دارد با این روش تلویزیون در بین مردم به عنوان امری ضروری در خانه هایشان یاد می کنند که با توجه به کارایی که در پارا گراف بالا آشاره کردیم عمل می کند. البته هر محصولی که وارد بازار می شود توسط شرکت ها می باشد که این شرکت ها دارای نام و کلیه اطلاعات مختصر به خود دارد که ما امروز محصول برند ال جی سال 2022 به شما عزیزان معرفی می کنیم که با وجود آن از سایر امکانت پیشرفته نیز برخودار می شوید. ال جی پیشرفته ترین تولید کننده های صنعت و تکنولوژی می باشد که در تمامی طراحی های محصولات خود به کار می برد که در 2022 میلادی بهترین محصول هوشمند خود را به بازار ارائه داده که به عنوان نمونه محصولی امروز برای کمپانی های دیگر نیز می باشد.

ال جی 83 اینچ 4K مدل OLED 83G2 مجهز به کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر تلویزیون OLED می باشد، OLED یکی از خارق العاده ترین کارایی در نوع نمایشگر تلویزیون می باشد که با و جود آن بهترین کیفیت ونمایش و صحنه ها را با روشنایی فوق العاده نمایان می کند. اولید در نمایشگر تلویزیون دارای چند کارایی مختصر به خود را دارد که حتی با وجود آن نیاز به نور پس زمینه تلویزیون نیست چنانچه در تلویزیون ال جی 83 اینچ 4K مدل OLED 83G2 با و جود نوع نمایشگر اولید در آن نور پس زمینه به کار نرفته شده است. OLED مخفف دیود ساطع کننده نور آلی می باشد، این نوع نمایشگر در صورت روشن کردن تلویزیون و هنگام تغیه از از برق که به واسطه آن روشن می شود OLED در هر دیود رنگ و نور تولید کرده و به همین منظور نیاز به نور پس زمینه در صفحه نمایش اولید نمی باشد زیرا محتوا و جلوه ها را نیز به صورت طبیعی و زنده نمایش می دهد.

رزولوشن از تعداد پیکسل معینی در تلویزیون تشکیل شده است که در بخش مشخصات کلی تلویزیون در هنگام خرید می توانید به آن توجه کنید، رزولوشن در تلویزیون از عامل های مهم در روشنایی و وضوح نیز می باشد که کیفیت را چند برابر می کند. این محصول دارای رزولوشن 38402160x می باشد این تعداد پیکسل ماننئ نورهای بسیار ریز عمل می کنند که همچنین بر روی محتوای اصلی در حال پخش قرار گرفته سپس اعم وضوح صفحه نمایش تلویزیون را نیز بیشتر می کند. و به بخش اصلی سرعت و عملکرد تلویزیون رسیدم تلویزیون قطعا با این ویژگی و امکانات هوشمند که در خود جایی داده است باید نیز از سرعت و عملکرد بالایی نیز برخودار باشد که نیمه سرعت خود را از رفرش ریت تعبیه شده تامین می کند اما رفرش ریت یا همان هرتز در تلویزیون ها از تعداد اعداد معینی بر خودار می باشند که همچنین در تلویزیون 83 اینچ ال جی دارای 120HZ می باشد که با توجه به صفحه نمایش عظیم از بهترین رفرش ریت نیز برخودار است.

120HZ در تلویزیون منبع انرژی و سرعت بالا می باشد که با وجود آن در محتوا یا قابلیت گیمینگ صحنه ها را با سرعت عالی پخش سپس کیفیت تصاویر را شفاف و روان می کند. این محصول با دارای بودن تکنولوژی HDR که از فناوری های HDR10 ، HDR PRO و HLG نیز پشتیبانی می شود که قابلیت هوشمندانه تلویزیون را بالاتر می برد. با وجود تکنولوژی اچ دی ار در کیفیت تصویر تلویزیون از گسترده ترین رنگبندی ها برخودار می باشد که اعم باعث می شود محتوا به صورت واقعی با رنگ های استاندارد و شفاف دیده شود.

برند ال جی در تولید طراحی بینظیر این محصول خود با وجود سیستم عامل WebOS و پشتیبانی از دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa می توانید به سایر امکانات بروز دنیا دسترسی داشته باشید و با وجود ساختار بینظیر طراحی شده این سیستم عامل و زبان ساده آسان ترین دسترسی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اما یکی از قابلیت های این محصول هوش مصنوعی ThinQ می باشد که این قابلیت را دارد تا از راه دور نیز تلویزیون خود را با استفاده از اپلیکشن هوم داشبورد که بر روی گوش نصب می شود کنترل نمایید و اعم بلعکس نیز می توانید تنظیم یا سایر اعمال های دیگر نیز انجام دهید. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون ال جی 83 اینچ 4K مدل OLED 83G2 در ادامه مطلب با ما هرماه باشید تا با تمامی ویژگی و کارایی های دیگر آن نیز آشنا شوید.

طراحی شیک تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 دارای شیک ترین طراحی ساختار بدنه و ظاهری می باشد که با وجود آن می توانید به دکوراسیون خانه خود بهترین جلوه را هدیه دهید. این محصول با حالت تصویر گالری و ساختار بدنه کم ضخامت و ناز یکی از بینظیر ترین محصولات ال جی به شمار می رود، اگر به عکس های مربوط به پاراگراف طراحی شیک تلویزیون توجه فرمایید می بینید روش نصب پایه های آن در دو حالت وجود دارد.

و حتی با وجود حالت تصویر گالری می توانید قطعه عکس به صورت هوشمند در گوشه خانه خود داشته باشید و حتی با وجود صفحه نمایش 83 اینچی که دارای اندازه بزرگی می باشد برای محیط و فضا های باز بسیار مناسب است. ساختار بدنه این محصول از بدنه فریم و مشکی طراحی شده است و همچنین جنس بدنه آن پاستیک فشرده می باشد وشکل طراحی صفحه پشت تلویزیون به صورت صاف تولید شده است.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

کیفیت تصویر و سایر ویژگی های آن از مهمترین عامل در تلویزیون می باشد. این محصول منحصر به فرد دارای کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر OLED می باشد با وجود این ویژگی های تعریف صده برای صفحه نمایش این محصول همچنین مجهر به نوع پنل IPS می باشد ان پنل یکی از فوق العاده ترین پنل ها در تلویزیون های امروزه می باشد که حتی با وجود آن تلویزیون از هیچ گونه نور پراکندگی و حتی صرف انرژی کمتری را نیز دارد.

تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 با رزولوشن 2160x3840 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل همانطور که تعریفی کلی در بخش مشخصات کلی در باری آن داشتیم به صورت نور های کوچک در صفحه نمایش تلویزیون عمل می کند که بلکه زیبایی صحنه ها را به حداقل ممکن می رساند اعم وضوح وکیفیت را نیز چند برابر می کند. تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 با تکنولوژی های Brightness Booster Max و Dolby Vision IQ می تواند نور و روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به نور محیط تنظیم کند اما با تکنولوژی Pixel Level Dimming نور را به صورت خود کار در این محصول تنظیم می کند و همچنین شایان ذکر است که این تکنولوژی مختصر و ویژگی اصلی این محصول می باشد.


حالت تصویر Filmmaker Mode: در بخش پنل تنظیمات تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 حالت تصویر هایی وجود دارد که با هر تنظیم بر روی حالت تصویر به صورت خودکار تنظیم می شود. حالت تصویر Filmmaker Mode در تلویزیون باعث می شود تا صحنه ها را به صورت زنده ببینید.

کیفیت صدای عالی در تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

در این محصول با وجود نسل جدید 9 آلفا بهترین کیفیت صدا را ارائه می دهد همچنین با وجود توان خروجی تعبیه شده در آن صدایی گسترده و رسا پخش می کند. تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 دارای 2 عدد بلندگو و 2.4 کانال با توان خروجی تولید صدای 60 واتی طراحی و تولید شده است. تکنولوژی به کار رفته شده در قصمت تنظیما صدا Dolby Atmos می باشد این تکنولوژی یکی از فوق العاده ترین تکنولوژی هایی می باشد.

که در صنعت فناوری تولید صدا وجود دارد. Dolby Atmos صدا را به صورت سه بعدی و فراگیر تبدیل می کند که تجربه صدای فوق العاده عالی را برای کاربران خود ارائه می دهد. در بخش تولید صدا بعضی از اوققات به دلیل نویز های زیاد صدا به صورت رسا و روان پخش نمی شود اما با تکنولوژی Clear Voice PRO نویز های اضافه را حذف و صدایی عالی را در محیط به آمغان می آورد.

امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

گیمینگ یکی از امکانات بخش هوشمند این تلویزیون است که با وجود این قابلیت کاربران زیادی را به خود جلب نموده است و همچنین در این محصول به وجود اندازه صفحه نمایش 83 اینچی بهترین محیط و تجربه گیمینگ را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. گیمینگ با وجود کنسول های بازی مورد استفاده قرار می دهد که برای همین منظور با وجود شبکه بی سیم و وب می توانید با سایر دیگر کنسول های بازی نیز دسترسی داشته باشید اما یکی از قابلیت و ویژگی مختلف 120 هرتز می باشد.

ریموت کنترل نیز از دسته های امکانات هوشمند در تلویزیون 83 اینچ ال جی به شمار می رود که یکی از فوق العاده ترین کارایی ها را برای شما عزیزان به وجود می آورده به طور مثال دستیار و جستجوی صوتی که حتی می توانید از راه دور نیز این عمل را انجام دهید.

هوش مصنوعی در تلویزیون یکی از امکانات پربازدید در بین مردم بوده است چنانچه با طراحی این ویژگی در سایر تلویزیون های امروزه به خصوص محصولات ال جی از کارایی منحصر به فرد و بینظیر برخودار می باشد که این دسترسی ممکن را می دهد تا به استفاده از گوشی هوشمند خود و اپلیکشن مخصوص می توانید تلویزیون خود را در خانه کنترل نمایید که حتی از راه دور نیز می توانید این کارایی را انجام دهید.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

سیستم عامل شامل امکاناتی می شود که تمامی دسترسی و کارایی های مختلف را برای شما عزیزان امکان پذیر کرده است که این محصول دارای سیستم عامل WebOS می باشد این سیستم عامل ساخت شرکت پالم بوده و همچنین دارای طراحی بینظیری در تمامی ساختار های آن می باشد و همچینین دارای عملکرد و پشتیبانی از بروز ترین امکانات می باشد.


بعد از تعریف کلی از این تلویزیون به بخش پردازنده که به عنوان مدیریت کل تلویزیون شناخته شده است می رسیم که از پردازنده α9 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته است که از قدرت و سرعت عمل بینظیری در برسی و تجزیه و تحلیل تمامی داده هایی که به تلویزیون وارد شده است را دارد.

اتصالات و را ه های ارتباطی در تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 دارای چند درگاه و پورت های تعبیه شده در قصمت پشتی آن می باشد که با وجود آن می توانید به سایر امکانات جانبی نیز به تلویزیون متصل کنید. پورت HDMI در این محصول دارای 4 عدد ورودی می باشد همچنین با 2 عدد ورودی USB طراحی شده است این ترتیب به عنوان استاندارد ترین ورودی ها نیز ثبت شده است. تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 مجهز به گیرنده های داخلی مانند DVB_S/S2,DVB_T/T2,DVB_C/C2 می باشد همچنین دارای خروجی صوتی دیجیتال و ورودی RF نیز می باشد که هر کدام به منظور کارایی خاصی تعبیه شده اند.

نتیجه گیری تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2

برند ال جی با تولید و عرضه تلویزیون 83 اینچ مدل OLED 83G2 به بازار 2022 میلادی توانست دو باره بهترین محصولات بروز خود را ارائه دهد که با وجود این طراحی های منحصر به فرد خود هر بار نام خود را بر پایه اصلی تر می برد و بیشتر تکنولوژی های خود را به مردم معرفی می کند. این محصول با دارای بودن کیفیت تصویر عالی و صدای فراگیر و گسترده یکی از منبع های صدا به شمار می رود باتوجه به صفحه نمایشی که برای این محصول به کار رفته شده می توانید برای فضا های باز و استفاده تجاری نیز مورد استفاده قرار دهید.

اما یکی از نکات جالب و جلوه زیبایی که تلویزیون مدل OLED 83G2 دارد حالت گالری و چند روش نصب پایه های آن می باشد که دارای شیک ترین ساختار می باشد که تا به حال و امروزه با آن آشنا شده اید. تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 با هوش مصنوعی مانند جسم در هر حال فعالیت می کند و در هر صورت نیز با استفاده از هوش مصنوعی و اپلیکشن هوم داشبورد قابلیت دسترسی را دارد. ال جی یکی از معتبر ترین ارائه محصولات با قطعات اصلی می باشد که با تولیدات کود از بهترین امکانات استفاده می کند تا کاربران خود را از سایر امکانات و قابلیت های بروز نیز برخودار کند و با عرضه این محصول ثابت کرد یکی از بهرین و مهمترین عرضه کننده های تلویزیون می باشد و در کنار آن سایر امکانات جانبی را نیز تولید می کند.

تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 ساخت سال 2022 میلادی توسط کشور کره و شرکت ال جی ساخت و همچنین مونتاژ کشو اندونزی می باشد که حتی با منوی زبان فوق العاده عالی را برای این تلویزیون نیز فراهم کرده است. هرتز یکی از عامل های مهم است که قطعا در خرید تلویزیون باید به آن توجه بسیار شود زیرا در صورت کم بودن آن تلویزیون از سرعت چندانی برخودار نیست.

ال جی در این محصول از رفرش ریت 120HZ استفاده نموده است که از سرعت و عملکردی بینظیر برخودار می باشد کمچنین بر روی کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون نیز تاثیر گذاشته و بهترین محتوا و صحنه های شفاف و روان پخش می کند. مهمترین بخش تلویزیون کیفیت صدا و توصیر می باشد که در بخش کیفیت صدای این تلویزیون 83 اینچ ال جی 2 عدد بلندگو با توان خروجی 60 وات صدا را ارائه می دهد که صدایی گسترده و رسا را در محیط برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. تلویزیون ال جی 83 اینچ مدل OLED 83G2 دارای صفحه نمایشی بزرگ است که برای محیط های بزرگ و حتی استفاده تجاری مانند هتل ها می توانید استفاده نمایید. برای کسب و اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 2022 OLED 83G2

مشخصات

مدل کامل
2022 OLED 83G2
سری
G2
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
83 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker
(ISF) Expert (Dark Room)
Standard
Game
Eco
(ISF) Expert (Bright Room)
Vivid
Cinema
Sports
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4.2
سیستم های صوتی
HE-AAC
Dolby Digital Plus (EAC3)
Dolby AC4
OLED Surround
Dolby Digital (AC3)
Dolby Atmos
تعداد بلندگو
4.2
حالت های صدا
Cinema
Sports
Clear Voice Pro
Standard
Music
AI Sound Pro
Game Optimiser
نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
205x121x25.3 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 83G2
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی

تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها

ووفر
موتور تصویر
α9 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
دارد
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor 4K
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 OLED 83G2
سری
G2<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
83 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker<br /> (ISF) Expert (Dark Room)<br /> Standard<br /> Game<br /> Eco<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Vivid<br /> Cinema<br /> Sports

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4.2
سیستم های صوتی
HE-AAC<br /> Dolby Digital Plus (EAC3)<br /> Dolby AC4<br /> OLED Surround<br /> Dolby Digital (AC3)<br /> Dolby Atmos<br />
تعداد بلندگو
4.2
حالت های صدا
Cinema<br /> Sports<br /> Clear Voice Pro<br /> Standard<br /> Music<br /> AI Sound Pro<br /> Game Optimiser<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
205x121x25.3 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 83G2
سایر تو ضیحات صدا
صدای فراگیر واقعی و سه بعدی<br /> <br /> تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br /> <br /> ووفر<br />
موتور تصویر
α9 Gen5 AI Processor 4K<br />
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
پردازنده مرکزی
α9 Gen5 AI Processor 4K<br />
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم