تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 2022 65UQ90006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 2022 65UQ90006

  • پردازشگر تصویر α5 Gen 5 AI Processor
  • سیستم عامل webOS smart TV 
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • رفرش ریت  60 هرتز
  • نوع تلویزیون  LED
  • کیفیت تصویر  4K
  • تولید سال 2022
  • ابعاد 145x84x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
27,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65UQ90006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون ال جی LG مدل 65UQ90006

هر روز ما شاهد تغییر و پیشرفت تکنولوژی هستیم که این باعث شده است تا محصولاتی جدید تر و توسعه یافته تر مورد استفاده کاربران قرار بگیرد، تلویزیون یکی از کالا هایی بوده که هر سال تغیراتی در نظر طراحی و هم امکانات در آن ایجاد شده است که اگر تلویزیون هایی که در حال حاضر وجود دارند را با مدل های قدیمی مقایسه کنیم به پیشرفت فوق العاده آن پی می بریم؛ تلویزیون های جدید که دی حال حاضر در بازار لوازم خانگی موجود هستند اکثراً هوشمند بوده و دارای هوش مصنوعی می باشند.

ال جی LG از برند های خوش نامی بوده که حتماً اسم آن را شنیده اید، کمپانی این برند به دلیل اینکه کالا هایش را با کیفیت بالا و مدل های جدید ارائه می دهد باعث شده است تا در جهان برندی شناخته شده و معروف باشد این شرکت در چندین رشته فعالیت می کند که یکی از آن ها انواع محصولات خانگی می باشد. این کمپانی هر ساله محصولات جدید تری را ارائه می دهد، تلویزیون های UQ که در سال 2022 رونمایی شد همان مدل UP در سال 2021 می باشد اما از امکانات بیشتر و طراحی متفاوت تری برخوردار می باشد.

تلویزیون 65 اینچ مدل 65UQ9000 در کشور کره توسط شرکت LG معرفی شد که از بدنه خوش فرم و مدرنی برخوردار می باشد و دارای فریم بسیار باریک بوده که ظاهر شیکی را به تلویزیون داده است که از حواس پرتی نیز جلوگیری می نماید و به همین منظور پورت ها را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند، پایه های این تلویزیون به شکل دو شاخه بوده که می توانید به راحتی آن را جدا نمایید تا بتوانید تلویزیون را به دیوار نصب نمایید؛ به دلیل اینکه طراحی جزء مهمی در تلویزیون می باشد مورد توجه سازندگان قرار گرفته است تا تلویزیون های شیک و مدرنی را به ارمغان بیاورند.

یکی از ویژگی هایی که بسیار مورد توجه بوده کیفیت تصویر و صدای آن می باشد که به همین دلیل تلویزیون در بخش محصولات تصویری و صوتی قرار گرفته است. کیفیت تصویر به تنهایی تصاویر را ارائه نمی دهد بلکه فناوری هایی وجود دارند که قبل از نمایش تصویر توسط آن ها تجزیه می شوند تا با کیفیت بالا و فوق العاده تری ارائه داده شوند. تلویزیون 65UQ90 دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که با وجود میلیارد ها رنگ تصاویر با جلوه طبیعی و دلنشینی بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می شوند. تلویزیون هایی که از کیفیت فورکی برخوردار می باشند دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل هستند و از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می نماید تا تصاویر را با جزئیات و تشخیص رنگ بالا ارائه دهد.

وجود صدا در تلویزیون همانند تصویر گزینه مهمی بوده که دیدن محتوا بدون صدا معنی ندارد، صدایی که توسط تلویزیون مدل  65UQ9000 ارائه می شود در 2  بلندگو با توان خروجی 20 وات با حالت گوش نواز و رسایی پخش می شود. صدا به همان صورت که شما می خواهید در کل فضا پخش می شود که از شنیدن لحظه به لحظه آن لذت می برید.

پردازنده و سیستم عامل جزء فناوری های مهم در تلویزیون های هوشمند می باشد که این فناوری در مدل های قدیمی وجود نداشت، پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K دارای عملکرد فوق العاده ای می باشد که داده های تصویری را پردازش می نماید و به دلیل کیفیت عالی آن و قوی بودنش در تلویزیون ال جی مدل 65UQ90006 بهره برده اند تا تصاویر کم کیفیت را به حد کیفیت تصویر 4K برساند. سیستم عاملی که در تلویزیون های الجی و همچنین این مدل استفاده شده است webOS  می باشد که امکان دسترسی راحتی را به انواع برنامه ها و محتوا های مختلف را برای کاربران ایجاد نموده است.

تلویزیون مدل 65UQ90006 به دلیل اینکه دارای فناوری هشدار ورزشی می باشد مورد پسند افراد علاقه مند به ورزش و مسابقات قرار گرفته است زیرا قبل از اینکه مسابقات ورزشی در هر زمینه ای شروع شود اعلان آن به کاربر اطلاع می دهد که بازی شروع شده است که با وجود این فناوری دیگر نگران از دست دادن مسابقات نباشید. این تلویزیون به دلیل اینکه دارای داشبورد بازی می باشد هزینه های اضافی را کاهش داده است زیرا افرادی که به گیم علاقه دارند لازم نیست کنسول های بازی جدا گانه ای را تهیه نمایند بلکه این تلویزیون با برخورداری از برنامه های متنوع در هر موضوعی برای هر سنی جلب توجه افراد زیادی واقع گردیده است، و البته با وجود فناوری هایی مانند Cloud Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG حس جدید و متفاوتی را تجربه نمایید.

این تلویزوین برای اینکه کار کاربران را راحت تر کرده باشد و وقت آن ها را تلف نکند از دستیار صوتی بهره برده است که با استفاد از صدای کاربر عمل می کند به طوری که لازم است شما فقط امر کنید تا آن چیزی را که مد نظر دارید در کمترین زمان اجر شود. با وجود دستیار صوتی های Google Assistant، Amazon Alexa دیگر استفاده از ریموت کنترلی لزوم به حساب نمی آید، در هر کجای منزل باشید با تشخیص شما توسط دستیار صوتی عمل شما به شیوه راحتی صورت می گیرد.

طراحی ظاهری مدرن تلویزیون 65 اینچ مدل 65UQ90006

طراحی کالا از گزینه های مهم و مورد استقبال بوده که در انتخاب کالا تاثیر به سزایی دارد به طوری که در هنگام خرید اولین موردی که بیشتر جلب توجه می کند طراحی ظاهری آن می باشد، برای نمونه شمایی که قصد خرید تلویزیون دارید چند مدل تلویزیون را مد نظر دارید قطعاً در بین این چند مدل، تلویزیونی که از طراحی شیک و مدرن و همچنین بدنه ظریف و پایه های خوش فرم برخوردار می باشد را در اولویت قرار می دهید به همین منظور طراحان تلویزیون در کمپانی الجی از تلویزیون هایی با سبک روز و مینمالیستی رونمایی می کنند تا مورد پسند هر کاربری قرار گیرد و همچنین با دکوراسیون های مختلفی هم خوانی داشته باشد.

تلویزیون مدل UQ9000 در سایز 65 به طور تقریبی 165 سانتی متر می باشد که از بدنه ظریف و زیبایی برخوردار بوده و از ظرافت باریکی تری نسب به تلویزیون های قدیمی دارد به طوری که این تلویزیون ها دارای بدنه بسیار خوش تراشی می باشند، کناره های تلویزیون به حدی باریک بوده که از هر گونه حواس پرتی جلوگیری می نماید و حتی ظاهر مرتب تری را به تلویزیون بخشیده است. دو پایه دو شاخه این مدل تلویزیون به صورت بسیار زیبا و مرتبی در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته است تا تعادل تلویزیون را در هنگام قرار دادن بر روی میز تلویزیون برقرار کند.

برای اینکه بتوانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمایید پایه های آن به راحتی جدا می شوند، در این صورت می توانید با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب کنید تا دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید؛ استفاده از نوع براکت دیواری متحرک یا ثابت به دلخواه شما می باشد که می توانید آن را همراه با تلویزیون سفارش نمایید. گاهی با ضربه ای که به تلویزیون وارد می شود دیگر قادر به استفاده از آن نمی باشید و باید تلویزیون دیگری را تهیه نمایید، برای جلوگیری از ضربه های ناگهانی می توانید از محافظ صفحه نمایش تلویزیون استفاده نمایید البته این موضوع و بهره بردن از محافظ صفحه برای خانواده هایی که بچه دارند گزینه عالی بوده تا از خطرات و خراب شدن تلویزیون جلوگیری کنند.

تصاویر با کیفیت بالا و منحصر به فرد تلویزیون 4K مدل 65UQ90006

ویژگی بسیار مهمی که در تلویزیون وجود دارد کیفیت تصویر آن بوده زیرا یکی از دلایل اصلی استفاده از تلویزیون دیدن تصویر و ویدیو می باشد و به این منظور تلویزیون باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا تصاویر با رنگ و کیفیت نمایش بالایی ارائه شود. کیفیت تصویر فورکی 4K دارای رزولوشن 3840x2160 می باشد که در تلویزیون الجی مدل 65UQ90006 پشتیبانی شده است که تصاویر را با کیفیت عالی و دلنشین به ارمغان می آورد. با برخورداری این تلویزیون از طیف رنگی بالا باعث شده است تا تصاویر با جلوه طبیعی تر نمایش داده شود و به گونه ای بوده که حس واقعی را به کاربر منتقل می کند.

تلویزیون 65 اینچ مدل UQ90 دارای رفرش ریت 60 HZ بوده که باعث شده تا جزئیات تصویر به طور کامل ارائه شود تا کاربر درک بهتری از محتوا داشته باشد، البته کنتراست نیز بخشی از کیفیت تصویر بوده که در بالا رفتن کیفیت نمایش تصویر تاثیر دارد، به دلیل اینکه کنتراست قدرت بالایی در تشخیص رنگ ها دارد باعث شده است تا روشن ترین و تاریک ترین رنگ ها در تصویر به خوبی تشخیص دهد و تصاویر با وضوح بالایی اراده شوند.

پنل که در این مدل تلویزیون بهره برده شده است IPS که قسمت مهمی در صفحه نمایش تلویزیون به حساب می آید، این پنل دارای زاویه دید بهتری بوده و اگر در هر طرف به تلویزیون نگاه کنیم کیفیت آن تغییری نمی کند؛ تلویزیون هایی که از پنل IPS برخوردار هستند نسبت به پنل های VA حساسیت کمتری نسبت به ضربه دارند.

تلویزیون مدل 65UQ90006 دارای فناوری هایی می باشد که به منظور بهبود کیفیت از آن استفاده شده است، یکی از این فناوری ها HDR می باشد که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می نماید که باعث شده تا تصاویر بدون لرزش و تاری نمایش داده شود. این تلویزیون از حالت های مختلف تصویر برخوردار می باشد، Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo نمونه هایی از حالت تصویر بوده که هر کدام بنا به محتوای مختلفی بهره برده شده که کمک می کند تا تصاویر بهتر و شگفت انگیز تر برای شما نمایش داده شود.


صدای شنیدنی و گوش نواز تلویزیون LG مدل 65UQ90006

کیفیت صدا در تلویزیون بخش ویژه و مهمی محسوب می شود چون ارائه محتوا بدون صدا در تلویزیون معنی ندارد و به این دلیل تلویزیون در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته است، صدا هر چقدر در تلویزیون از کیفیت بالاتر برخوردار باشد لذت شنیدن آن چند برابر می شود. به دلیل اهمیت بالای صدا در تلویزیون کمپانی LG در تلویزیون های ساخت خود از کیفیت صدای بالایی بهره برده است تا صدای گوش نواز و شنیدنی را به ارمغان بیاورد. تلویزیون مدل 65UQ90006 از سیستم صوتی 2 کاناله بهره برده است که هر کدام از این بلندگو ها از توان صوتی 10 واتی پشتیبانی می نمایند و طور کلی این تلویزیون صدایی با توان خروجی 20 وات را به ارمغان آورده.

برای افرادی که می خواهند در مواقع خاصی مانند مهمانی و... صدای بلند تری را تولید کنند امکان اشتراک گذاری صدا در تلویزیون را امکان پذیر کرده اند که با اتصال بلندگو یا ساندبار از طریق کابل یا بلوتوث به تلویزیون می توانند صدای بلند تری را ایجاد نمایند. فناوری منحصر به فرد Clear Voice جزء فناوری های جدیدی بوده که در تلویزیون مدل 65UQ90006 بهره برده شده است تا به بهبود کیفیت صدا کمک کند، با وجود این فناوری صدایی که دارای نویز باشد کاملاً کاهش می یابد و آن را به صورت برجسته و رسا ارائه می نماید. Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports حالت های صدا در تلویزیون می باشند که هر کدام از آنها بر اساس محتوایی تولید شده است بنا بر اینکه شما می توانید متناسب با محتوایی که پخش کرده اید حالت مرتبط را انتخاب نمایید تا صدای شگفت انگیز و واقعی تری به وجود آید.

پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون مدل 65UQ90006

پردازشگر در تلویزیون به منظور پردازش تصاویر قبل از نمایش ایجاد شده است به طوری که تصاویر قبل از اینکه برای کاربر نمایش داده شود توسط پردازنده مخصوص این تلویزیون به بهترین شیوه و کیفیت بالا داده های تصویری را بهبود می بخشد. پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزوین مدل 65UQ90006 پشتیبانی شده است که دارای عملکرد فوق العاده بالایی می باشد و جزء مدل هایی بوده که فقط داده های تصویری را پردازش می نماید

الجی با بهره بردن از این پردازنده در برخی از تلویزیون های خود توانسته به بالا رفتن کیفیت تصاویر کمک نماید، به تصاویری که دارای نویز، تاری و لرزش باشند و کیفیت آنها پایین تر از 4K باشد کمک می کند تا تصاویر بهبود یابد به طوری که کیفیت آن را به حد فورکی می رساند و همچنین تصاویر را با کیفیت فوق العاده و رنگ های طبیعی ارائه می نماید تا کاربر حس لذت بخشی را تجربه کند.

سیستم عامل WebOS در تلویزیون هوشمند مدل 65UQ90006

تلویزیون های قدیمی دارای امکانات آن چنانی نبودند اما در حال حاضر همه شرکت های از تلویزیون هایی با هوش مصنوعی و هوشمند رونمایی می کنند که نسبت به مدل تلویزیون های قبلی پیشرفت زیادی کرده اند و همچنین از فناوری های خاصی برخوردار می باشند که یکی از آن ها سیستم عامل می باشد، با پشتیبانی از سیستم عامل در تلویزیون های معمولی آن ها به تلویزیون های هوشمندی تغییر می کند به طوری که از برنامه ها و امکانات متنوعی بهره می برند. ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل webOS در ابتدا توانسته تلویزیون هایی را کارکرد عالی و برنامه های مختلفی به ارمغان بیاورد.

تلویزیون هوشمند مدل 65UQ90006 از سیستم عامل WebOS پشتیبانی می کند که دسترسی به انواع محتوا و برنامه های مختلفی را برای هر سنی به وجود آورده است که همه افراد به آسانی می توانند به آن ها دسترسی داشته باشند و به بهترین شیوه از آن ها بهره ببرند، برنامه هایی که کاربران می توانند از آن ها استفاده نمایند در موضوعات ورزشی، بازی، سرگرمی، اجتماعی و... می باشد. این سیستم عامل دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد که هر فرد در منزل می توانند یک اکانت کاربری مخصوص به خود را داشته باشند و برنامه های مورد علاقه خود را در پروفایل شخصی خود بارگیری نمایند.

اتصالات سیمی و بی سیم تلویزیون ال جی مدل 65UQ90006

همه تلویزیون های هوشمند از دو راه برای اتصال به تلویزیون بهره می برند که در هر روش به آسانی می توانید داده ها را انتقال دهید، دو روش رایج اتصال تلویزیون روش سیمی و بی سیم می باشد که در روش بی سیم یا غیر مستقیم اتصال با وجود وای فای wi-fi و بلوتوث Bluetooth صورت می گیرد به گونه ای که با همگام سازی تلویزیون با آن ها می توانید به محتوا دسترسی داشته باشید، روش سیمی به صورت مستقیم بوده که برای اتصال با این روش باید یک سر از کابل مخصوص را به پورت های موجود در پشت تلویزیون وصل نمایید و طرف دیگر آن را به دستگاه جانبی مورد نظر وصل نمایید.

در ادامه با پورت هایی که در پشت تلویزیون به منظور اتصالات سیمی قرار گرفته اند آشنا می شویم:

HDMI دارای 3 درگاه می باشد که برای اتصال دستگاه های جانبی نظیر کنسول بازی، ساندبار، ماهواره دیجیتالی و... بهره برده می شود و USB دارای 2 درگاه برای اتصال فلاش و مموری کی باشد، درگاه LAN یک عدد بوده که به منظور اتصال وای فای از طریق کابل استفاده شده و درگاه Composite که برای اتصال به دستگاه های DVR و کنسول بازی های قبلی تر در این تلویزیون بهره برده شده اند تا از طریق آن ها کاربر بتواند به دستگاه های جانبی وصل شود.

کلام آخر ...

تلویزیون جزء کالا های خانگی می باشد که تعداد افراد زیادی از آن در منازل خود و حتی برخی از مکان های عمومی قرار می دهند، شرکت های سازنده تلویزیون تلاش می کنند تا بتوانند تلویزیون های را با طراحی شیک و کیفیت و امکانات بالا طراحی نمایند تا کابران بهترین استفاده ها را از آن ببرند. تلویزیون مدل 65UQ90006 ساخت کمپانی ال جی  LG بوده که در سال 2022 آن را با امکانات و کیفیت بالایی رونمایی کرد این مدل تلویزیون جزء مدل های فوق العاده در سال 2022 می باشد.

تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل UQ9000 پیشنهاد اصلی کالا برای شما عزیزانی می باشد که می خواهید برای جهزیه خود تلویزیون تهیه نمایید و یا قصد تعویض تلویزیون معمولی دارید این تلویزیون هوشمند فوق العاده بوده که می توانید آن را بنا به سلیقه خود در سایز های مختلفی تهیه نمایید. این محصول عالی را می توانید با ضمانت اصلیت کالا و گارانتی معتبر تهیه نمایید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. جهت سفارش و جوابگویی به سوالات شما با همکاران فروش ما از طریق تماس یا وات ساپ در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65UQ90006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x84x5.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics، Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x84x5.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم