تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

  • کیفیت تصویر: 4K CRYSTAL
  • نوع نمایشگر: LED
  • اندازه صفحه نمایش: 50 اینچ
  • سری:9
  • سیستم عامل: تایزین TIZEN
  • دارای تکنولوژی Multiview
  • پردازنده حرفه ای: Crystal Processor 4k
  • ابعاد:  112x65x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
19,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 50BU9000 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

امروزه همه مردم اولین انتخاب شان جنس اصلی است اما با وارد کردن محصولات فیک کمی این انتخاب ها دشوار شده است که برای یک محصول با وجود فیک بودن هزینه زیادی را پرداخت می کنند و کارایی چندانی را نیز ندارند یکی از دغد دغه های مردم این مشکلات می باشد. باتوجه به این مشکلات سایت اصلی کالا به معرفی های محصولات جدید و اصلی که با نمایندگی و نماد های اصلی می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید و در صورت اشکال کالا دربه منزل می توانید محصول را باز گردانده شود که اعتماد اصلی کالا از این طریق تظمین می شود.

سامسونگ یک برند معروف جهانی در تولید و طراحی انواع لوازم های جانبی تا محصولات بزرگ خانگی برقی می باشد که امروز با عرضه محصول تلویزیون تمامی مردم را جذب خود کرده است که قطعا در ادامه این مطلب با آن آشنا خواهید شد. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ مدل 50BU9000 یکی از استاندارد ترین محصول در هر نظر می باشد که حتی مجهز به کیفیت صدایی فوق العاده بینظیر و کیفیت تصویر فوق العاده عالی می باشد.

این محصول با کیفیت تصویر 4K CRYSTAL و نوع نمایشگر LED با اندازه صفحه نمایش 50 اینچی تولید شده است، کیفیت تصویر 4K CRYSTAL یکی از بینظیر ترین قابلیت ها در این تلویزیون به شمار می رود چنانچه صحنه و محتوا را به صورت طبیعی و زنده نمایش می دهد همچنین با دارا بودن پنل VA به صرفه ترین حالت دید و زاویه را نیز به وجود می آورد. اما صفحه نمایش در اصل دارای دو نمونه عامل مهم می باشد که رزولوشن و رفرش ریت می باشد رزولوشن دارای 2160x3840 پیکسل می باشد این پیکسل ها به صورت نور ها کوچک عمل می کنند و همچینین بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته سپس وضوح را کامل و روشن تر می کند.

رفرش ریت در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از 120HZ بهره برده که از سرعت بینظیری برخودار می باشد و در صورت بالا بردن عملکرد تلویزیون نیز کیفیت تصویر را شفاف و روان می سازد. فرمت ها یا به اصلاحی دیگر تکنولوژی های 10+HDR10 ،HLG،HDR یکی از بارز ترین کارایی و عملکرد را در کیفیت تصویر دارند که با وجود فرمت اچ دی ار کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون از گسترده ترین طیف رنگبندی برخودار می شود که محتوا را به صورت زنده تر نمایش می دهد.

و اما تکنولوژی HLG مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد که کیفیت تصویر با با محدوده دینامیکی که دارد جلوه ها را به صورت زیباتر و زنده تر نمایان می کند. اگر به صفحه گوشی های 2022 نگاه کنید دارای حالت تصویر کوچ کردن در گوشه ی خود دارد و به همین صورت سامسونگ با آپشن Multiview این قابلیت را برای تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 تعریف کرده است که تویر را در صفحه نمایش تلویزیون را می توانید به دو قصمت تقصیم نمایید.

این محصول یکی از فراگیر ترین صدا و رسا برخودار است که دارای دو عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی طراحی و تولید شده است. اما یکی از انتخاب هایی که در تلویزیون ها بر اثر سلیقه کاربران صورت می گیرد شکل و طراحی ساختار تلویزیون می باشد که تلویزیون 50 اینچ سامسونگ دارای بدنه فریم و ساختاری خوش فرم دارد همچنین جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده طراحی شده است.

که مجهز به مقاومت و اسحکامی بالا می باشد. شکا طراحی پایه آن به صورت پایه وسط تخت می باشد که مانند عرضه اصلی بنه تلویزیون از رنگ مشکی بهره مند شده است. گیمینگ در تلویزیون ها امروزه به عنوان امکانات هوشمند شناخته شده است که دارای دسترسی به تمامی کنسول های بازی و حتی دانلود از طریق شبکه بی سیم وای فای که بهترین امکانات مانند کنسول های بازی متفاوت فراهم کرده است که با آن تجربه کسب نشدنی را به آرمغان می آورد.

طراحی ساختار ظاهری تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

سامسونگ با طراحی و تولید تلویزیون های سری 9 بهترین محصول خود را در سال 2022 به بازار عرضه کرده اند که با ضخامت کم و طراحی نازک که بهره گرفته از زیبا ترین جلوه برخودار است. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 دارای ساختار بدنه فریم و مشکی است و اعم در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی طراحی و تولید شده است و با توجه به اینچی که برای این محصول تعریف شده می توان برای محیط های بزرگ و متوسط نیز استفاده نمود.

بدنه این محصول از جنس پلاستیک فشرده و سلیقی است که نمای پشتی تلویزیون را زیبا تر کرده است اما یکی از ویژگی های به کاررفته شده در صفحه نمایش تلویزیون 50 اینچ سامسونگ دارای Ambient mode می باشد و کارایی و عملکرد آن به این صورت است که در حالت خاموش شدن تلویزیون به طراحی صفحه نمایش مشکی روبه رو نمی شوید.

بلکه حالت گالری و اعم نمایه از تصاویر کم رنگ بر روی صفحه نمایش تلویزیون دیده می شود که این قابلیت در صورت نصب تلویزیون بر روی دیوار یکی از مدرن ترین دکوراسیون را به خانه های شما عزیزان به آرمغان می آورد. اما شایان ذکر است که با وجود پایه وسط تخت این محصول که اعم از رنگ مشکی بهره برده نیز می توانید بر روی میز نصب نمایید و که حتی در این روش نیز از زیبایی منحصر به فردی بر خودار است.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

کیفیت تصویر در تلویزیون عامل تشکیل دهنده کارایی و عملکرد آن می باشد که با توجه به قابلیت هایی که برای آن تعریف شده است صحنه و محتوا را پخش می کند اما امروزه با پیشرفت تمامی صنعت برند ها به تمامی کارایی و قطعات اصلی تلویزیون چند سری عملکرد ها اضافه شده است با وجود آن ها در کیفیت تصویر از فوق العاده ترین محتوا و پخش صحنه ها مواجه می شوید. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 با کیفیت تصویر CRYSTA 4K و نوع نمایشگر CRYSTAL همچنین نوع تلویزیون از LED بهره گرفته است.

صفحه نمایش تلویزیون در اصل دارای دو عامل مهم می باشد که از رزولوشن و هرتز تشکیل شده است رزولوشن در این محصول مجهز به 3840x2160 پیکسل می باشد که به منظور وضوح و کیفیت تصویر بالا تعبیه شده است و اعم هر تز به کار رفته شده در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ از 120HZ بهره گرفته است که سرعت صحنه های در حال پخش را بالا می برد و همچنین تار های موجود بر روی محتوا را به صورت شفاف و روان تبدیل می کند.

اگر توجه کرده باشید بعضی از محتوا یا تصاویر از کیفیت چندان فوق العاده ای بر خودار نیستند و حتی کیفیت صفحه نمایش را نیز نابود می کند اما سامسونگ با تکنولوژی به کار رفته در این محصول که دارای 4k upscaling می باشد مانند پردازشگر عمل کرد قبل از نمایش صحنه ها را برسی سپس به طور استاندارد پخش می کند. تکنولوژی HDR از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در سطح کیفیت تصویر می باشد که حتی از بزرگ ترین طیف رنگبندی نیز برخودار است.

و اما نکته قابل توجه این تکنولوژی این است که از فناوری های +HLG،HDR10 پشتیبانی می کند که HLG مخفف مدوده دینامیک بالا می باشد و با این وجود کیفیت تصویر فوق العاده ای را با محدوده دینامیک ارائه می دهد. CRYSTA 4K از بینظیر ترین قابلیت های کیفیت تصویر به شمار می رود که امروزه سامسونگ در اکثر تولیدات تلویزیون های خود از این نوع کیفیت تصویر استفاده می کند که صحنه و محتوا های در حال پخش را به صورت زنده و طبیعی تر نمایش می دهد،  فناوری دیگر موجود در کیفیت تصویر Dynamic Crystal Color است که با استفاده از آن کیفیت رنگ ها به طور طبیعی و گسترده تر نمایش داده می شود.


تکنولوژی HDR در تلویزیون سامسونگ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

HDR در کیفیت تصویر تلویزیون ها به معنای محدوده بالایی از رنگبندی ها می باشد که کارایی آن به این روش می باشد جوه هایی که از تاریکی یا روشنایی بالایی برخودار هستند حتی کوچیک ترین جزئیات صحنه ها را نمایش می دهد.

تکنولوژی Multiview در تلویزیون 50 اینچ سامسونگ


تکنولوژی Multiview در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 باعث می شود تا صفحه نمایش به دو قصمت تقصیم شود و در این دو قصمت می توانید محتوا و جلوه های مختلف را به نمایش بگذارید.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

صدا در تلویزیون یکی از ویژگی و کارایی های قابل توجه در تلویزیون به شمار می رود که با توجه به طراحی و تولید آن که روش تعبیه بلندگو های آن در مشخصات کلی تلویزیون دیده می شود می توانید تلویزیون مد نظر خود را انتخاب نمایید. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی وارد بازار امروز شده است که سامسونگ با طراحی این بخش یکی از گسترده ترین صدا ها را در خانه شما عزیزان به وجود می آورد.

اما وجود صدای سه بعدی در پخش صدا یکی از عامل های لذت بخش در محیط می شود که حتی محتوا را دلنشین تر می ساز که با وجود تکنولوژی object tracking که مخفف OTS Lite محثوب می شود صدا را به صورت سه بعدی تبدیل می کند که این قابلیت به خصوص در فیلم های سینمایی و اکشن یکی از لذت بخش ترین اوقات را فراهم می کند. تکنولوژی های امروزه که طراحی شده اند به منظور آسانی و راحت کردن کار های کاربران می باشد.

که همچنین وجود تکنولوژی Multiroom Link در این تلویزیون موجب می شود تا چند دستگاه مختلف را به تلویزیون خود متصل نمایید. همانطور که آشاره کردیم صدا اصلی ترین بخش مانند کیفیت تصویر تلویزیون به شمار می رود که بخش و تولید صدای آن بسیار مهم است و برای همین منظور با فناوری دالبی که از پیشرفته ترین تولید صدا بر خودار می باشد که با وجود Dolby Digital Plus صدایی شفاف و روان به وجود می آورد

امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

گیمینگ که در اکثری از امکانات هوشمند تلویزیون ها بیان کردیم یکی از پیشرفته ترین قابلیت ها در تلویزیون می باشد که وجود آن سرگرمی فوق العاده عالی را برای کاربران خود مهیا می کند. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 با وجود رفرش ریت 120HZ در گیمینگ می تواند بهترین محتوا و اعم سرعت در کنسول های بازی را به وجود آورد که با استفاده از آن و وجود آن در تلویزیون یکی از نقات قوت و قدرت مند به شمار می رود.

اما یکی از پیشرفته ترین امکانات اپلیکشنgame view می باشد که با وجود آن دید زیباتری از بازی را به وجود می آورد همچنین با استفاده از Game Bar امکان دسترسی سریع را برای گیمیر ها در کنسول های بازی ارائه می دهد که حتی در صورت بازی کردن با اینکه از بازی خارج شوید با استفاده از ای نوار می توانید تنظیمات کنسول بازی را تغیر نمایید. اما یکی از جالب ترین امکانات هوشمند این محصول تکنولوژی PC on TV می باشد که صفحه نمایش تلویزیون را به طور لپ تاپ تغیر می دهد که کار های اداری خود را با صفحه نمایشی بزرگ تر و حتی دسترسی کامل تر نیز می توانید انجام دهید.

ریموت کنترل در تلویزیون های امروزه یکی از رواج ترین تولیدات برند ها می باشد که حتی با وجو قابلیت های صوتی و فرمان های صوتی می توانید حتی بدونه استفاده از دستتان چیزی را که می خواهید جستجو نمایید و در غیر این صورت یا دستورات صوتی را به تلویزیون وارد نمایید. تلویزیون 50 اینچ ال جی دارای هوش مصنوعی SmartThings می باشد که با استفاده از برنامه یا اپلیکشن مخصوص آن می توانید تلویزیون خود را از راه های دور نیز کنترل و تنظیم نمایید که یکی از تکنولوژی های هوشمندانه به کار رفته شده در این محصول می باشد.

در گاه و پورت های موجود در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

درگاه در تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد که حتی دارای ورودی های دیگر LAN, RF نیز است. با وجود تعداد معینی از آن ها می توانید سایر امکانات جانبی و غیره... خود را به تلویزیون نتصل نمایید. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 دارای 3 درگاه HDMI با 2عدد درگاه USB می باشد که وجود این درگاه ها از امر های ضروری در تلویزیون به شمار می روند.

سامسونگ یکی از قابلیت و تکنولوژی پیشرفته را در این محصول تعریف کرده است که با استفاده از Tap View می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل نمایید اما یکی دیگر از قابلیت های اتصال در تلویزیون روش اتصال لپ تاپ به تلویزیون می باشد که با استفاده از تکنولوژی Pc On Tv صورت می گیرد.

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 پشتیبانی از فرمت های شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث را نیز دارد که حتی با وجود بلوتوث در تلویزیون نیز می توانید آهنگ پخش نمایید و همچنین با وجود وب قادر است سایر دسترسی و جستجو را به کاربران خود فراهم کند.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000

تلویزیون ها قطعا دارای سیستم عامل می باشند که با وجود سیستم عامل سایر امکانات را نمایان یا دسترسی را برای کاربران به وجود می آورد ولی امروز با وجود سیستم عامل تایزن TIZEN در تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 از پیشرفته ترین امکانات بر خودار می باشد. سیستم عامل تایزن TIZEN یکی از مخصوص ترین سیستم عامل هایی می باشد که سامسونگ در محصولات خود به کار می باد و با وجود آن قابلیت و تکنولوژی ها را بر روی قطعات اعمال کند.

این سیستم عمل یکی از قوی ترین و پیشرفته ترین سیستم عامل ها می باشد که قادر است بخش اصلی از امکانات بروز را پشتیبانی کند که این ویژگی از نقات قوت آن به شمار می رود. و اما پردازنده که تلویزیون 50 اینچ سامسونگ از پردازشگر Crystal 4K Processor بهره گرفته است. این پردازنده Crystal 4K Processor یکی از قوی ترین پر دازنده ها در کل مدیریت تلویزیون به شمار می رود که وجود آن در این محصول یکی از امکانات فوق العاده بینظیر می باشد که داده های وارد شده به تلویزیون را در کمترین ثانیه ممکن بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد.

کلام آخر...


اگر شما هم مانند آن دسته افراد علاقه مند و طرفدار برند سامسونگ هستید می توانید از همین جا از سایت اصلی کالا محصول خود را سفارش دهید که حتی دارای اینچ های مختلفی نیز می باشد که با توجه به اندازه محیط خود می توانید اینچ تلویزیون را انتخاب نمایید. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 با کیفیت تصویر 4K Crystal و نوع نمایشگر Crystal بهترین صفحه نمایش و محتوا ها را به آرمغان می آورد.

همچنین با وجود تکنولوژی ها به طور مثال HDR ه دارای گسترده ترین رنگبندی ها را در خود جایی داده است و این راز صحنه های طبیعی و زنده می باشد. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 می توان انتخابی برای جهیزیه عروس و انتخابی عالی برای خانه ها باشد برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارطبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 50BU9000 2022

مشخصات

مدل کامل
50BU9000 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مسر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K CRYSTAL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
112x65x5.5 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50BU9000
موتور تصویر
Crystal Processor 4k
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4k
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
50BU9000 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مسر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K CRYSTAL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
112x65x5.5 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50BU9000
موتور تصویر
Crystal Processor 4k
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4k
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم