تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K مدل 2022 86UQ90006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K مدل 2022 86UQ90006

  • پردازشگر تصویر α5 Gen 5 AI Processor
  • سیستم عامل webOS smart TV 
  • توان خروجی صدا 20 وات
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • رفرش ریت  120 هرتز
  • نوع تلویزیون  LED
  • کیفیت تصویر  4K
  • تولید سال 2022
  • ابعاد 193x110x6 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
75,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 86UQ90006 4K 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون هوشمند LG مدل 86UQ90006

با وجود تکنولوژی و پیشرفت و توسعه روز به روز آن انسان ها محصولات جدیدی را می سازند و یا در محصولاتی که قبلاً تولید شده است را دوباره با امکانات پیشرفته تر ارائه می دهند، تلویزیون یکی از آن نمونه ها می باشد که چندین سال قبل در اندازه های بسیار بزرگ و حجم سنگین تولید شده بودند که تصاویر را فقط به صورت سیاه و سفید ارائه می داد اما با گذشت چند سال و پیشرفت علم تلویزیون های جدید تری تولید شدند که سال به سال از فناوری و امکانات بیشتری برخوردار بودند، در حال حاضر تلویزیون هایی که در بازار لوازم خانگی موجود هستند تعداد بیشتر آنها هوشمند می باشند که کارکرد عالی دارند و همچنین از هوش مصنوعی نیز برخوردار می باشند.

همه شما اگر برای یک بار هم شده باشد اسم برند خوش نام ال جی LG را شنیده اید، این برند به دلیل کیفیت بالای کالا هایش در جهان معروفیت زیادی پیدا کرده و همچنین برندی شناخته شده می باشد و در چندین رشته فعالیت می کند که یکی از آن ها لوازم خانگی می باشد. کمپانی الجی هر سال محصولات جدیدی را ارائه می نماید که بیشتر مدل های توسعه یافته سال قبلی می باشند، برای مثال ال جی در سال 2021 تلویزیون هایی را با پسوند UP را در سری های مختلف تولید کرد که در سال 2022 میلادی همین تلویزیون ها را اما با امکانات و فناوری بیشتر با نام UQ ارائه دارد که از نظرمدل های قبلی دارای کیفیت بالا تری می باشد.

تلویزیون LG مدل 86UQ90006 در کشور کره توسط کمپانی الجی تولید شده و مونتاژ اندونزی می باشد، این مدل تلویزیون فوق العاده از بدنه شیک و خوش فرمی برخوردار می باشد و دارای کناره های باریکی بوده که جذابیت بیشتری را به تلویزیون می بخشد، پایه های دو شاخه این تلویزیون را می توانید جدا نمایید و با وجود براکت دیواری آن را به دیوار وصل نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به وجود آورید؛ همه این توجه ها به طراحی تلویزیون قابل تحسین بوده زیرا این که ظاهر کالای انتخاب شده شما مدرن و شیک باشد قطعا گزینه مهمی به حساب می آید.

گزینه بسیار مهم در تلویزیون که قابل توجه سازندگان قرار گرفته است کیفیت تصویر آن می باشد که هر تصویر برای ارائه بر روی صفحه نمایش تلویزیون چند مراحل را باید طی کند و با وجود فناوری های بهبود کیفیت تصویر، تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای مشاهده می نمایید. کیفیت تصویر 4K که بیشتر تلویزیون های UQ از آن برخوردار می باشد، تصاویر فوق را با میلیارد ها رنگ به نمایش می گذارد که با جلوه های واقعی آن را ارائه می دهد. رفرش ریت 120 هرتز این تلویزیون باعث شده تا حرکات با جزئیات نماش داده شود و همچنین کنتراست بالا و رزولوشن 3840×2160 پیکسلی نیز در کیفیت تصاویر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد زیرا باعث می شوند ویدیو و تصویر ها با کیفیت بالا در دید کاربر قرار بگیرد.

در کنار کیفیت تصویر کیفیت صدا نیز بخش مهمی به شمار می اید زیرا دیدن محتوا بدون صدا معنی ندارد، صدایی که تلویزیون ارائه می دهد از طریق سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات پخش می شود که صدای شنیدنی و گوش نوازی را ایجاد می نماید، صدایی که این مدل تلویزیون تولید می کند عالی بوده به طوری که محتوا مورد نظرتان را همان گونه که می خواهید پخش می کند تا از شندین آن لذت ببرید.

پردازنده و سیستم عامل که در تلویزیون های جدید بهره برده شده و در تلویزیون های بسیار قدیمی وجود نداشند از ویژگی های قوی و مهمی در تلویزیون های هوشمند می باشند. پردازشگر در عملکرد خود به پردازش داده ها می پردازد که فقط از داده های تصویری پشتیبانی می نماید که ال جی از سیستم عامل α5 Gen5 AI Processor 4K در تلویزیون مدل 86UQ90006 بهره برده است به تصاویر کم کیفیت کمک می نماید تا کیفیت آن ها را به حد 4K برساند. سیستم عامل یکی دیگر از ویژگی هایی بوده که باعث هوشمند شدن تلویزیون ها می شود به طوری که از برنامه ها و امکانات گوناگونی پشتیبانی می نماید تا کاربر بتواند از بهترین گزینه های این تلویزیون بهره ببرد.

تلویزیون مدل 86UQ90006 دارای هشدار ورزشی می باشد برای افراد علاقه مند به مسابقات ورزشی عالی می باشد که با وجود این فناوری دیگر نگران از دست دادن مسابقات نباشید بلکه با فعال کردن آن قبل از شروع اعلان آن روی تلویزیون نمایش داده می شود و شما را آگاه می کند. این مدل تلویزیون برای افراد گیمینگ مناسب بوده زیرا امکان ارائه بازی به بهترین شیوه را دارد و حتی لازم نیست که هزینه اضافی کنید و کنسول بازی های جدا گانه ای را تهیه نمایید بلکه تلویزیون دارای بازی های مختلفی می باشد که به داشبورد بازی شناخته شده، با وجود فناوری هایی چون Cloud Gaming، Game Dashboard & Optimiser و HGiG حس متفاوتی را تجربه نمایید.

با پشتیبانی از دستیار های صوتی کار شما بسیار راحت تر می شود به طور یکه دیگر لازم نیست از ریموت کنترلی استفاده نمایید زیرا فقط با وجود صدای خود به آنچه می خواهید می توانید در کمترین زمان دسترسی داشته باشید، دستیار صوتی با تشخیص صدای شما محتوا مورد نظرتان را ارائه می نماید و شما کافیست فقط امر کنید؛ این مدل تلویزیون از دو دستیار صوتی Google Assistant، Amazon Alexa پشتیبانی شده است.

 

بدنه خوش فرم و مینیمال تلویزیون 86 اینچ مدل 86UQ90006

طراحی ظاهری کالا گزینه مهمی می باشد زیرا همیشه در انتخاب کالا اولین موردی که به آن توجه می شود ظاهر آن می باشد، برای مثال شما قصد خرید تلویزیون دارید و وارد مغازه ای شده اید که انواع مدل ها در طراحی مختلفی وجود دارد قطعاً در درجه اول شما تلویزیون هایی را با بدنه باریک و پایه های شیک را می بینید و به همین دلیل ال جی بنا به سلیقه افراد مختلف و دکوراسیون تلویزیون هایی را با طراحی فوق العاده با ظاهر شیک به ارمغان آورده است تا رضایت کاربران را به خود جلب نماید.

تلویزیون مدل 86UQ90006 دارای بدنه بسیار خوش فرم و زیبایی می باشد که قطر تلویزیون حدود 5.5 سانتی متر می باشد و نسب به تلویزیون های قدیمی بسیار خوش تراش بوده، فریم یا کناره آن به گونه ای طراحی شده است که از حواس پرتی کاربر جلوگیری نماید به گونه ای که در هنگام دیدن فیلم تمرکز شما فقط روی آن می باشد. پایه های تلویزیون که بخشی از طراحی آن می باشد به شکل دو شاخه بوده که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته شده که به حفظ تعادل تلویزیون کمک می کند تا وقتی آن را روی میز تلویزیون یا هر سطح صاف دیگری قرار می دهیم بدون دردسری قرار بگیرد.

البته این تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که می توانید از دو نحوه از آن در دکوراسیونتان بهره ببرید، یک از آن با استفاده از پایه بوده که آن را بر روی میز تلویزیون قرار می دهیم و اما روش دیگر با جدا سازی پایه ها از صفحه نمایش تلویزیون صورت می گیرد که با استفاده از براکت دیواری می توانید آن روی دیوار نصب نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید، براکت های دیواری در انواع سایز های تلویزیون وجود دارد که از دو نوع ثابت و متحرک می باشد که بنا به سلیقه کاربر نوع آن انتخاب می شود. البته برای محافظت از صفحه نمایش تلویزیون می توانید از محافظ صفحه استفاده نمایید تا از ضربه های ناخود اگاه جلوگیری شود و ضربه ای به تلویزیون وارد نشود. براکت دیواری و هم محافظ صفحه نمایش تلویزیون را می توانید همراه با تلویزیون سفارش دهید.

 

کیفیت تصویر 4K تلویزیون مدل 86UQ90006

دلیل اصلی استفاده از تلویزیون دیدن فیلم و تصویر می باشد که به این منظور باید صفحه نمایش آن از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا لذت دیدن آن ها چند برابر شود. ال جی به دلیل اینکه بتواند تلویزیون مدل 86UQ90006 را با کیفیت بالایی ارائه دهد از کیفیت تصویر 4K بهره برده است تا بتواند تصاویری را با کیفیت بالا ارائه دهد و حس واقعی را به کاربر انتقال دهد. وجود طیف رنگی بالا در تلویزیون باعث می شود تا تصاویر با جلوه واقعی نمایش داده شود زیرا تا رنگ هایی که تلویزیون از آن پشتیبانی می کند بیشتر باشد تصویر طبیعی تر ارائه می شود.

رفرش ریت این مدل تلویزیون 120 هرتز بوده که باعث می شود جزئیات تصاویر به طور کامل نمایش داده شود به صورتی که کاربر بیشتر محتوا را درک کند که کیفیت پایین آن برای بینندگان حوصله سربر نباشد. کنتراست تصویر هرچه بالا تر باشد قدرت تشخیص رنگ ها نیز بالا تر می رود، این تلویزیون از کنتراست بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که تاریک ترین و روشن ترین رنگ ها را به خوبی تشخیص می دهد و بدون ادغام رنگ ها تصاویر را با وضوح بهتر نمایش می دهد.

پنل این مدل تلویزیون IPS بوده که لایه مهمی در صفحه نمایش به حساب می آید، این مدل پنل در تلویزیون الجی باعث شده تا زاویه دید بهتری داشته باشد به طوری که اگر در گوشه های تلویزیون به آن نگاه کنیم کیفیت تصویر آن فرقی نمی کند بلکه همان طور که در روبرو دیده می شود آن نیز همان گونه دیده می شود. پنل IPS نسبت به پنل VA بهتر بوده زیرا تصاویر را بهتر ارائه می نماید و همچنین حساسیت کمتری نسبت به ضربه دارد.

یکی از فناوری ای که در تلویزیون مدل 86UQ90006 به منظور بهبود کیفیت تصویر بهره برده شده است HDR می باشد که با پشتیبانی از فرمت های HDR10 PRO  و HLG باعث می شود تا تصاویر با کیفیت بالاتر و بدون تاری ارائه شود. حالت های تصویر که در این تلویزیون وجود دارد گزینه بسیار عالی می باشند زیرا با توجه به محتوای خود می توانید حالت مربوطه را انتخاب نمایید تا از دیدن تصاویر با حالت واقعی تر لذت واقعی را احساس کنید و فکر کنید که به صورت زنده صحنه ها اجرا می شوند.

صدایی گوش نواز و رسا تلویزیون ال جی مدل 86UQ90006

بنا به اینکه صدا بخش مهمی در تلویزیون می باشد باید گفت که توجه زیادی به آن می شود زیرا وجود آن در تلویزیون یک ویژگی الزامی می باشد که هر چه کیفیت آن بالاتر باشد صدا با کیفیت بهتری ارائه می شود. به همین دلایل کمپانی LG از کیفیت صدای بالایی در تلویزیون مدل 86UQ90006 بهره برده است تا کاربر را از شنیدن صدای رسا شگفت زده نماید. این مدل تلویزیون دارای بلندگوی 2 کاناله می باشد که در قسمت پایین داخلی تلویزیون قرار گرفته شده و هر کدام از آن ها از توان صوتی 10 واتی پشتیبانی می نمایند که به صورت کلی صدایی با توان خروجی 20 وات را به صورت گوش نواز و رسا ارائه می دهد.

کیفیت صدا همانند کیفیت تصویر دارای حالت های مختلفی می باشد که برای هر محتوایی حالتی تعریف شده است که می توانید بنا به آن چیزی که در نظر دارید حالت مرتبط را فعال کنید تا صدا بسیار شگفت انگیز و واقعی ارائه شود. فناوری Clear Voice یکی دیگر از فناوری های جدید می باشد که در تلویزیون مدل 86UQ90006 پشتیبانی شده است تا به کیفیت صدا کمک نماید، با فعال کردن این فناوری در هنگام پخش محتوای صوتی نویز آن را کاهش می دهد و صدای اصلی را برجسته تر ارائه می دهد. برای کاربرانی که به صدای بلند تر علاقه دارند می توانند صدای اصلی تلویزیون را از طریق پورت های پشت تلویزیون و یا بلوتوث فراگیر به ساندبار و یا بلندگو وصل نمایند تا صدای بلند تری تولید شود.

 

پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون 86UQ90006

پردازشگر یکی از فناوری های مهم در تلویزیون می باشد که به بهبود داده ها کمک می نماید که برخی از آن ها فقط داده های تصویری را پردازش می کنند که پردازنده مدل α5 Gen5 AI Processor 4K از این نوع می باشد اما از عملکرد فوق العاده بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که در کمترین زمان ممکن تصاویر را قبل از ارائه به بهترین شیوه پردازش می کند.

تلویزیون الجی مدل 86UQ90006 از این مدل پردازشگر پشتیبانی می نماید به طوری که اگر تصاویر دارای نویز باشد، از کیفیت 4K پایین تر و همچنین تاری و لرزش داشته باشد به کمک این پردازنده همه آن ها بهبود می دهد و تصاویر را با کیفیت منحصربه فرد و نزدیک به کیفیت 4K به نمایش می گذارد.

 

امکانات هوشمند با وجود سیستم عامل WebOS در تلویزیون مدل 86UQ90006

در تلویزیون های قبلی توجه زیادی به امکانات بجز تصویر و صدا نمی شد اما در حال حاضر با وجود فناوری های پیشرفته توجه به سزایی به آن ها می شود که یکی از آن ها سیستم عامل می باشد و عامل تلویزیون های هوشمند بوده زیرا با پشتیبانی از سیستم عامل تلویزیون های معمولی به هوشمند تبدیل می شوند. ال جی از همان اول استفاده از سیستم عامل webOS در تلویزیون های خود بهره برد که کارکرد عالی دارد و از برنامه های مختلفی پشتیبانی می نماید.

تلویزیون هوشمند مدل 86UQ90006 نیز از همین سیستم عامل پشتیبانی می نماید که امکان دسترسی به انواع محتوا و برنامه های مختلف برای هر سنی به ارمغان آورده است که دسترسی به آن ها بسیار راحت می باشد به طوری که می توانید در کمترین زمان به آن ها دسترسی داشته باشید. البته امکان ساخت چند اکانت کاربری را نیز ایجاد کرده تا هر فردی در خانه بتواند یک اکانت مخصوص به خود را داشته باشد.

 

ارتباط و اتصال در تلویزیون LG مدل 86UQ90006

به طور کلی در هر مدل تلویزیونی باید راهی وجود داشته باشد تا بتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم، به طور تقریبی همه تلویزیون ها از دو روش سیمی و بی سیم برای اتصال بهره می برند که در روش بی سیم فقط لازم است به وای فای wi-fi و بلوتوث Bluetooth وصل شد تا بتوانید داده ها را از این طریق انتقال دهید اما در روش سیمی کاربر باید با وجود کابل مخصوص و پورت های مخصوص ارتباط برقرار نماید.

پورت هایی که در پشت تلویزیون به منظور اتصال سیمی بهره برده شده است به ترتیب زیر می باشند:

      3 پورت HDMI : برای اتصال دستگاه های جانبی نظیر کنسول بازی، ساندبار، ماهواره دیجیتالی و...
      2 پورت USB : برای اتصال فلش و مموری
      1 پورت LAN : برای اتصال وای فای از طریق کابل
      پورت Composite : برای اتصال دستگاه های DVR و کنسول های بازی قبلی

 

کلام پایانی ...

تلویزیون با توجه به اینکه مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است سازندگان تمام تلاش خود را می کنند تا از آن ها را با کیفیت تر و با مد روز طراحی نمایند که یکی از این کمپانی ها ال جی LG می باشد که تلویزیون های فوق العاده جدید و بروزی را ارائه می دهد. تلویزیون مدل 86UQ90006 که در سال 2022 در کشور کره تولید شده از امکانات و کیفیت بالایی برخوردار می باشد که یکی از مدل های فوق العاده در سال 2022 می باشد.

اصلی کالا این مدل تلویزیون را به شما کاربران عزیز معرفی می نماید که اگر قصد خرید جهیزیه دارید از این مدل تلویزیون 86 اینچ غافل نشوید. فقط با پرداخت بیعانه می توانید این مدل تلویزیون را با ضمانت اصلی بودن کالا و ضمانت معتبر درب منزل تحویل بگیرید و سپس تسویه نمایید. برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند و سفارش شما را ثبت کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 86UQ90006 4K 2022

مشخصات

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
218
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics،Photo
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
193x110x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
86UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
UQ90006
سری
90
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
218
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film،Sports،Cinema،Game،Standard،Vivid،Graphics،Photo

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro/Standard/Music/AI Sound Pro/Game Optimiser/Cinema/Sports

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
193x110x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
86UQ90006
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها،فناوری وضوح بیشتر صدا با Clear Voice
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم