تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 2022 75X90K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 75X90K

  • پردازشگر Congnitive Processor XR
  • دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB
  • رزولوشن 3840x2160 پیکسل
  • سیستم عامل Google TV
  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • خروجی صدا 30 وات
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • سری 9
  • ابعاد 167x96x7 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
44,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X90K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X90K

یکی از برند های که در چندین سال قبل شروع به فعالیت در زمینه لوازم خانگی کرده است برند فوق العاده سونی SONY می باشد که حتماً نام آن را تا به حال شنیده اید و یا از یکی از محصولات آن استفاده کرده اید، یکی از محصولات پرطرفدار آن تلویزیون می باشد که در دسته لوازم صوتی و تصویری قرار گرفته است . کمپانی خوش نام سونی هر سال با رونمایی محصولات جدید توانسته آن ها را با امکانات بالا و فناوری های جدید تر ارائه نماید، این برند جزء برند های معروفی بوده که طرفداران زیادی دارد. در سال 2022 این برند از تلویزیون X90K در سری 9 با بهترین امکانات رونمایی کرد.

تلویزیون مدل 75X90K در چندین سایز مختلف تولید شده است که از طراحی شیک و فوق العاده ای برخوردار می باشد، پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار گرفته که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و همچنین دارای بدنه خوش فرمی بوده که می توانید آن را به راحتی نیز به تلویزیون وصل نمایید. در این مدل تلویزیون از کیفیت تصویر 4K بهره برده شده است که دارای رزولوشن 3840x2160 می باشد که امکان ارائه تصاویر با کیفیت فوق العاده و رنگ های زیبا و دلنشین را امکان پذیر کرده است. با پشتیبانی از پردازشگر Congnitive Processor XR داده های تصویری به صورت عالی پردازش می شوند که به صورت خودکار بر روی رنگ تصویر، کنترل روشنایی و حذف نویز تاثیر می گذارد تا بتواند بهترین تصاویر را ارائه بنماید.

بخش صوتی تلویزیون مدل 7X90K از کانال صوتی 2/2 بهره می برد که به صورت سرجمع صدایی را با توان خروجی 30 وات را ارائه می نماید که صدای شنیدنی و رسا را به ارمغان می آورد، مدل بلندگو های این تلویزیون Full Range (BassReflex) می باشد. کمپانی سونی از پردازنده Congnitive Processor XR برای پردازش صدا نیز بهره برده است تا صدایی بدون نویز را ایجاد نماید و همچنین صدای سه بعدی و فراگیر را تولید کند.

سیستم عامل به طور کلی بخش مهمی در تلویزیون های هوشمند محسوب می شود که این مدل تلویزیون از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می نماید که نسخه 11 آن دارای 16 گیگابایت می باشد، سیستم عامل به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند به وای فای وصل شود تا به دنیای اینترنت دسترسی داشته باشد و البته با اتصال به بلوتوث کاربر می تواند گوشی، لپ تاب و... را به تلویزیون وصل نماید و از طریق صفحه نمایش بزرگ تر به دیدن محتوای مورد نظر بپردازید.

تلویزیون سونی مدل 75X90K از دو روش اتصال بی سیم و سیمی برای ارتباط با تلویزیون بهره می برد که برای اتصال سیمی از پورت های ارتباطی زیادی از جمله 4 پورت HDMI و 2 پورت USB همچنین پورت های HDMI2/1,ALLM,VRR و ورودی های کامپوزیت و خروجی صوتی دیجیتال بهره برد اما از راه های ارتباطی غیر مستقیم یا بی سیم فقط با اتصال به بلوتوث Blutooth، وای فای WiFi یا آنتن RF می توانید به صورت غیر مستقیم محتوا را انتقال دهید.


طراحی مدرن و شیک تلویزیون 75 اینچ مدل 75X90K

تلویزیون های سری جدید سونی دارای طراحی فوق العاده و ظرافت خاصی می باشند تلویزیون 75 اینچ مدل X90K از ظاهر زیبا با سبک مدرن و شیکی برخوردار می باشد که جذابیت خاصی را به دکوراسیون منزل شما می دهد. این مدل تلویزیون در سایز های 55،65،75،85 اینچ طراحی شده اند تا کاربر با توجه به محیط مورد نظرش اندازه آن را انتخاب نماید.

اطراف تلویزیون Sony مدل 75X90K از فریم مشکی بسیار باریکی و از جنس آلومینیوم استفاده کرده است که کناره آن از دید بسیار کمی برخوردار بوده که باعث شده تا زاویه دید بهتری داشته باشد و همچنین از حواس پرتی جلوگیری می نماید تا کاربر تمرکز بیشتری بر روی آن داشته باشد. مدل های قدیمی تلویزیون پورت های ورودی هایشان در قسمت جلو طراحی شده بود اما در حال حاضر سونی تمام پورت ها و درگاه های ورودی و خروجی را در قسمت پشت تلویزیون قرار داده است تا از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری شود.

اندازه تلویزیون سونی مدل 75X90K در ابعاد 167x96x7 می باشد که از بدنه خوش فرم و یکدستی برخوردار می باشد و جنس بدنه آن در برابر ضربه محکم می باشد، پایه های این تلویزیون در دو طرف آن طراحی شده اند که مقاومت بالایی دارند زیرا می توانند تلویزیون را به حالت تعادل قرار دهند، این پایه ها در چند حالت مختلف قابل تغییر است که می توانید بنا به سلیقه خود ارتفاع آن را تغییر دهید و همچنین برای زمانی که می خواهید تلویزیون را به دیوار وصل کنید پایه ها به راحتی جدا می شوند، که پس از آن با استفاده از براکت دیواری مخصوص تلویزیون آن را به راحتی روی دیوار نصب نمایید.


کیفیت تصویر 4K تلویزیون Sony مدل 75X90K

کیفیت تصویر بخش ویژه و مهمی در تلویزیون ها به حساب می آید و به همین منظور شرکت های سازنده تلاش کرده اند تا بتوانند تلویزیون هایی را با بهترین کیفیت ارائه نمایند. سونی در تلویزیون مدل 75X90K از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی کرده است تا این تلویزیون امکان ارائه تصاویر با بهترین کیفیت را دارا باشد، تمامی تلویزیون هایی که دارای کیفیت فورکی می باشند تصاویر زیبا و دلنشینی را ارائه می نمایند، رزولوشن در تصویر از اهمیت بالایی برخودار بوده که در کل تلویزیون های فورکی 3840×2160 پیکسل می باشد که به صورت کلی تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای ارائه می نماید.

 نرخ رفرش ریت این تلویزیون 120 هرتز بوده که باعث می شود تا تصاویر با جزئیات بسیار بالایی ارائه شوند، حتی کمک می کند تا تصاویر بدون تاری و با وضوح بسیار بالا نمایش داده شوند به این روال شاهد تصاویری با کیفیت عالی و وضوح بالا می باشیم. رفرش ریت بالای این تلویزیون باعث شده تا صحنه های بازی، مسابقات ورزشی، فیلم های اکشن و... به صورتی ارائه شوند تا کاربر از دیدن چنین صحنه هایی لذت ببرد.

فناوری Motion Clarity در این تلویزیون به بهبود تصاویری که دارای لرزش و تاری هستند کمک می کند، این قابلیت در تنظیمات تلویزیون وجود داشته که با فعال سازی آن تصاویر با وضوح بالاتر و دقت بیشتر ارائه می شوند. قابلیت به ویژه و فوق العاده ای که در این تلویزیون بهره برده شده از Trilominos PRO می باشد، با پشتیبانی از این قابلیت در تلویزیون مدل X90K صفحه نمایشگر تلویزیون به صورت خودکار با نور فضای محیط تنظیم می شود. اگر فضای محیط تاریک باشد و نور صفحه نمایش بالا باشد و یا نور محیط روشن و نور تلویزیون تاریک باعث اذیت شدن و خستگی چشم می شود و حتی گاهی حوصله سربر نیز می باشد، این فناوری این مشکل را حل نموده به طوری که صفحه نمایش تلویزیون همراه با نور محیط بالا و پایین می رود و به صورت خودکار تنظیم می شود؛ با این مورد دیگر نگران هیچ موردی نباشید و در هر فضایی از دیدن فیلم و تصویر مورد نظر لذت ببرید.

تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X90K از فناوری فوق العاده HDR برخوردار می باشد که با پشتیبانی از فرمت های  HDR10،HLG تیره ترین و روشن ترین نقاط تصویر با جزئیات کامل ارائه داده می شوند، یکی دیگر از امکانات این تلویزیون سونی قابلیت Contrast Brooster می باشد که در افزایش کنتراست تاثیر به سزایی دارد و همچنین به طور خودکار صحنه های روشن و تاریک را با جلوه ای بهتر ارائه می نماید. فناوری Dolby Vision در تصویر باعث می شود تا طیف رنگی بالایی در تلویزیون به وجود آید و همه تصاویر با جلوه طبیعی نمایش داده شوند به طوری که کاربر احساس کند به طور واقعی در محتوای پخش شده قرار دارد.

کیفیت صدای فوق العاده تلویزیون سونی مدل 75X90K

در کیفیت صدا تلویزیون سونی سری 9 از 2/2 کانال صوتی استفاده شده با بلندگو های ظریف X_Balanced که در مجموع 30 وات صدا تولید می کند که این خود نشان دهنده کیفیت صدای رسا و عالی می باشد. در کیفیت صدای سری 9 سونی از فناوری Acoustic Multi_Audio استفاده شده که این امکان را دارد صداهایی با فرکانس بالا از مکان های مناسب به صحنه بیاید و با آنچه دقیقا روی صحنه هستند همخوانی داشته باشد. امکانات Bravia XR یا XR_Surround امکان این را می دهد که هر چیزی را که تماشا می کنید صدای فراگیر داشته باشد وصدایی فراگیر از کناره ها و به صورت عمودی تنها با استفاده از بلندگو های تلویزیون داشته باشید. پس می توانید یک صدای سه بعدی بدون نیاز به بلندگوهای اضافی داشته باشید. قابلیت Voice Zoom بدون افزایش صدا می توانید صدای تلویزیون را واضح تر بشنوید حتی اگر شنیدن گفتگو سخت باشد صدا را تشخیص داده و تجزیه و تحلیل می کند و کیفیت را 2 برابر می کند و پخش می کند.


امکانات هوشمند تلویزیون سونی مدل75X90K

تلویزیون هوشمند سونی مدل 75X90K دارای سیستم عامل اندروید Google TV از نوع ورژن 11 می باشد که جز بهترین سیستم عامل ها با حافظه داخلی 16 گیگابایت می باشد . این سیستم عامل امکان دسترسی به تعداد زیادی از فیلم ها و محتوای مورد علاقه شما را از طریق Google tv می دهد. یک نمایه مخصوص کودکان دارد تا یک محتوا مناسب سن کودک شما پیدا کند و همچنین تم مورد علاقه کودکتان را می توانید قرار دهید وحتی مدت تماشای تلویزیون را برای کودک خود محدود کنید و زمان خواب را به وی هشدار دهد. از امکانات عالی این تلویزیون امکان استفاده از یک ریموت کنترل برای چند وسیله می باشد .تلویزیون سونی سری 9 دارای یک کنترل هوشمند است که دیگر نیازی ندارید برای هر وسیله ای که به تلویزیون شما وصل است یک کنترل جدا داشته باشید و تمام دستگاه های هوشمند شما را با یک ریموت کنترل از راه دور کنترل می کند. قابلیت Voice Search در ریموت کنترل هوشمند وجود دارد که می توانید با آن صفحات وب را باز کنید و یا از دستیار های صوتی استفاده کنید. دستیارهای صوتی در تلویزیون سونی 75x90k شامل Google Assistsnt ,Alexa می باشد که امکان خاموش روشن کردن و کم و زیاد کردن همچنین تعویض کانال ها را باری شما به صورت صوتی فراهم می کند.همچنین دستیار گوگل که نه تنها تلویزیون بلکه قادر است دستگاه های دیگر موجود در منزل شما را نیز مدیریت و کنترل کند به عنوان مثال می توانید به تلویزیونتان بگویید دوربین های امنیتی را کنترل و یا مایکروفر را خاموش کند. با استفاده از امکانات You View می توان برنامه هایی که در 7 روز گذشته توسط Pop Fun,BBC ipayer,ITV,All4,Channel 5 پخش شده را مجدد ببینید. با استفاده از قابلیت Chromecast می توانید در یک لحظه از گوشی و لپ تاپ خود به تلویزیون وصل شوید وتمام جزئیات فیلم و برنامه های خود را به صفحه تلویزیون انتقال دهید.


اتصالات و ارتباط در تلویزیون سونی 75X90K

به طور کلی تمام تلویزیون هایی که در حال حاضر در بازار فروش لوازم خانگی وجود دارند از دو روش مستقیم و غیر مستقیم برای اتصال بهره می برند، تلویزیون سونی مدل75X90K همانند سایر تلویزیون های دیگر از این دو طریق با سایر دستگاه های جانبی اتصال برقرار می نماید. پورت های متنوعی در پشت تلویزیون طراحی شده اند که از آن ها برای ارتباط سیمی با تلویزیون بهره برده می شود که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارد و برای یک سری دستگاه مخصوص قرار داده شده پورت HDMI چهار عدد و 2 پورت USB از پر استفاده ترین پورت ها می باشند که برای اتصال اکثراً از آن ها بهره برده می شود. در روش بی سیم یا غیر مستقیم از وای فای WiFi  و بلوتوث Blutooth  استفاده می شود که با اتصال به اینترنت به راحتی می توانید وب گردی نمایید و آنچه را می خواهید در برنامه های جستجوگر سرچ کنید.

در برخی از ورودی و پورت های دیگر این تلویزیون و کارکرد آن آشنا می شویم؛ ورودی آنتن RF برای اتصال به آنتن رادیو، پورت ارتباطی HDMI2 برای اتصال به انواع کنسول های بازی ( برای افراد گیمینگ کاربرد زیادی دارد)، گیرنده های داخلی DVB_T2,DVB_T  و  همچنین از ورودی های ALLM,VRR,LAN نیز برخوردار می باشد.

کلام آخر...

تلویزیون جزء کالا هایی بوده که در همه خانه ها و اکثر مکان های عمومی آن را مشاهده می نمایم و البته از برای دیدن تصاویر، فیلم و سریال از آن استفاده می شود. سونی در سال 2022 از مدل های مختلف تلویزیون با کیفیت بالا و امکانات جدید رونمایی کرد که از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد و از پردازنده Congnitive Processor XR پشتیبانی می نماید که تصاویری را که از کیفیت پایین برخوردار هستند را به حد فورکی می رساند و همچنین از صدایی با توان صوتی 30 واتی بهره می برد که با توجه به امکاناتی که دارد امکان صدای فوق العاده ای را ایجاد کرده است.

سیستم عامل اندروید امکانات و برنامه های متنوعی را به ارمغان آورده و دسترسی آسانی را برای کاربران امکان پذیر کرده است، پورت های مختلفی در پشت تلویزیون قرار داده شده اند تا بتوانید از طریق آن ها ارتباط سیمی برقرار کنید و همچنین از طریق وای فای و بلوتوث به صورت بی سیم به تلویزیون وصل شوید تا داده ها را انتقال دهید.

تلویزیون سونی 75 اینچ مدل 75X90K پیشنهاد سایت اصلی کالا برای شما عزیزانی می باشد که قصد خرید تلویزیون برند Sony برای جهیزیه و یا منزل خود دارید، شما می توانید این تلویزیون فوق العاده را در سایت اصلی کالا با ضمانت اصلیت کالا سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش کالا با همکاران قسمت فروش ما از طریق تماس تلفنی یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند و سفارش تان را ثبت نمایند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X90K

مشخصات

مدل کامل
X90K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright
Dolby Vision Dark
IMAX Enhanced
Standard
Graphics
Custom
Cinema
Photo
Game
Vivid
توان خروجی صدا (وات)
30 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Audio
Standard
Cinema
Sports
Dialog
Music
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x7 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75X90K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos ،DTS Digital Surround ،Dolby Audio ،3D Surround Upscaling
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
Cognitive Processor XR
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به اینترنت.جستجوی صوتی.پشتیبانی از Apple Airplayو Apple HomeKit.قابلیت نصب برنامه.قابلیت ضبط برنامه (PVR).
Dolby Vision
دارد
Harman Kardon هارمن کاردن
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، کابل برق.پایه، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X90K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright<br /> Dolby Vision Dark<br /> IMAX Enhanced<br /> Standard<br /> Graphics<br /> Custom<br /> Cinema<br /> Photo<br /> Game<br /> Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
30 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Audio<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Dialog<br /> Music

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x7 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75X90K
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos ،DTS Digital Surround ،Dolby Audio ،3D Surround Upscaling
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
Cognitive Processor XR
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به اینترنت.جستجوی صوتی.پشتیبانی از Apple Airplayو Apple HomeKit.قابلیت نصب برنامه.قابلیت ضبط برنامه (PVR).
Dolby Vision
Harman Kardon هارمن کاردن
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل، کابل برق.پایه، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم