تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

  • کیفیت تصویر: 4K CRYSTAL
  • نوع نمایشگر: LED
  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • سری:9
  • سیستم عامل: تایزین TIZEN
  • دارای تکنولوژی Multiview
  • پردازنده حرفه ای: Crystal Processor 4k
  • ابعاد:   145x84x5.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 65BU9000 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

سامسونگ یکی از معروف ترین و اعتبار ترین تولید کننده تلویزیون ها می باشد که امروز ما تلویزیون 65 اینچ مدل 65BU9000 را معرفی می کنیم که شایان ذکر است این محصول در سال 2022 طراحی و تولید شده است که دارای مجهز ترین امکانات بروز نیز می باشد. این محصول از کیفیت تصویر و صفحه نمایش عظیم و فوق العاده عالی تشکیل شده است که در ادامه با کارایی و نوع آن قطعا آشنا می شوید. تلویزیون سامسونگ مدل 65BU9000 مجهز به کیفیت تصویر 4K CRYSTAL و نوع نمایشگر CRYSTAL می باشد اما در کنار این ویژگی های کیفیت تصویر نوع تلویزیون از ال ای دی LED بهره گرفته است که فوق العاده ترین ترکیب را این تلویزیون به خود اختصاص داده است.

در دید تلویزیون چیزی که مهم است زاویه تماشا کردن یا حالت دید آن می باشد که توسط پنل به کار رفته شده در تلویزیون تشخیص داده می شود، سامسونگ در طراحی این محصول خود از پنل IPS استفاده کرده است که یکی از پر کاربرد و معروف ترین پنل در تلویزیون ها به شمار می رود که از زاویه دید عالی و کمترین پراکند گی نور در سطح تلویزیون برخودار می باشد. پیکسل و رفرش ریت از مشخصات فنی در کیفیت تصویر می باشد که مقدار این دو عامل هر چقدر بالا تر باشد کیفیت محتوا و جلوه ها نیز بیشتر است، تلویزیون 65 اینچ سامسونگ دارای رزولوشن 2160x3840 پیکسل می باشد این پیکسل های موجود در صفحه نمایش مانند نور هایی ریز بر روی صحنه ها عمل می کنند که بلکه نور صفحه نمایش را به حداقل ممکن می رساند اعم وضوح بیشتر را در کیفیت تصویر ایجاد می کند.

رفرش ریت از سرعت تشکیل شده است که در این تلویزیون دارای 120HZ است که از سرعت عمل فوق العاده عالی برخودار است و در کنار سرعتی بینظیری که برای آن تعریف شده است کیفیت تصویر را نیز بالا می برد. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 دارای تکنولوژی HDR با پشتیبانی از فرمت های 10+HDR10 ،HLG،HDR می باشد که تکنولوژی HDR از طیف رنگبندی بالایی برخودار می باشد همچنین با فرمت HLG با مخفف مدوده دینامیک بالا است جاوه ها را با محدوده رنگی بالایی نمایش می دهد. این محصول با دارا بودن تکنولوژی Multiview می توانید صفحه نمایش یا صحنه تلویزیون را کوچک کنید همزمان از دو محتوا در یک صفحه نمایش بهره می برید.

قطعا تلویزیون دارای دو کارایی مختلف می باد که به دسته های کیفیت تصویر و صدا تقصیم شده است که با این وجود به عنوان دو کاره معرفی شده است. تلویزیون مدل 65BU9000 مجهز به دو کانال پخش صدا با توان خروجی صدای 20 وات طراحی شده است که از تولید صدای فراگیر و سه بعدی نیز برخودار می باشد. این محصول از بدنه فریم و جنس پلاستیک تشکیل شده است که از رنگ مشکی نیز بهره گرفته ساختار بدنه این محصول از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است چنانچه در برابر ضربه های فیزیکی مقاومتی بالایی را آیفا می کند.

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 با سیستم عامل تایزن توانسته است از سایر برنامه های بروز نیز پشتیبانی می کند و حتی در کنار آن نیز سایر دسترسی ها را نیز امکان پذیر کرده است. این محصول با هوش مصنوعی که برای آن تعریف شده است قابلیت این را به کاربران داده است که از راه دور تنظیمات کلی تلویزیون در اختیار شان قرار دهد که توسط اپلیکشن مخوص خود این عملیات صورت می گیرد. که در ادامه آشنایی با تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 با تمام امکانات دیگر آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی ساختار ظاهری تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

برند سامسونگ یکی از معروف ترین برند ها در عرضه و تولید تلویزیون ها می باشد مخصوصا تلویزیون های 2022 که از ساختار بدنه کم ضخامت و نازک بهره برده اند. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 دارای شکل پایه وسط تخت می باشد که زیبایی و جلوه تلویزیون را چند برابر کرده است و در کنار آن شکل و ظاهر اصلی تلویزیون که از معیار ها خرید به شمار می رود به طور بدنه پلاستیکی و رنگ مشکی است و در کنار این زیبایی بینظیر نیز از مقاومت بالایی برخودار می باشد.

این محصول با تعریف کلی که از بدنه آن داشتیم پی بردیم که حتی با دکوراسیون خانه ها و حتی با توجه به اندازه 65 اینچی برای مکان های تجاری همچون هتل زیباترین جلوه را به آرمغان می آورد چنانچه با در بر گرفتن رنگ مشکی توانسته است افراد زیادی را به خود جلب نمایید. یکی از نکته های جالب و زیبایی که این محصول دارد Ambient mode است که تلویزیون در حالت خامشو بودن با این تکنولوژی حالت های تصویر مات به صورت گالری ایجاد می کند که مصرف انرژی کمی از تلویزیون را به کار می برد. این محصول دارای دو روش نصب می باشد که همه ما با آن آشنایی داریم و قطعا همه ما روش دوم نصب بر روی دیوار را ترجیع میدیم اما با وجود این پایه خوش فرم جلوه تلویزیون را بیشتر نمایش داده و به بینظیر ترین نمایه را تشکیل می دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

کیفیت تصویر در تلویزیون های امروزه به طور چشم گیری رواج پیدا کرده اند که یکی از این کیفیت تصویر ها 4K CRYSTAL می باشد که در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 به کار برده شده است، این محصول دارای صفحه اصلی ال ای دی LED با نوع نمایشگر CRYSTAL در اندازه 65 اینچی طراحی شده است. کیفیت تصویر تلویزیون ها از رزلوشن و رفرش ریت تشکیل شده است که این دو فناوری کارایی بینظیری را بر روی صفحه نمایش تلویزیون دارند رزولوشن در این محصول از 3840x2160 پیکسل بهره گرفته است. این تعداد پیکسل مانند مینی لامپ ها عمل می کنند که اعم بر روی صفحه نمایش و صحنه ها قرار می گیرند بلکه روشنایی خاصی می بخشند اعم وضوح دید را نیز کامل تر نیز می کند و اما رفرش ریت که دارای سرعت بینظیری در این محصول می باشد و از 120HZ تشکیل شده است.

این 120HZ در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 سرعت عمل صحنه ها را افزایش می دهد و همچنین کیفیت تصویر را شفاف و روان می سازد. در کل بعضی از کیفیت تصویر ها از کیفیت چندانی بر خودار نیستند برای همین منظور سامسونگ با استفاده از تکنولوژی 4k upscaling توانسته این مشکل را حل نمایید و با این وجود و کارایی آن صحنه هایی که برای پخش آماده شده اند را برسی کرده سپس پخش می کند.

تکنولوژی HDR امروزه در اکثری از تلویزیون ها و کیفیت تصویر ها رواج پیدا کرده است که کیفیت تصویر را از گسترده ترین رنگبندی ها برخودار می کند و سپس به صورت طبیعی و زنده نمایش می دهد. CRYSTA 4K در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ از بهترین قابلیت های به کار رفته شده در این محصول می باشد که از بروز ترین نمایش و کارایی ها برخودار است و شایان ذکر است که فناوری Dynamic Crystal Color از طیف رنگبندی ها برخودار می باشد که موجب می شود محتوا به جلوه های طبیعی تر نمایش داده شود. HDR در تلویزیون مدل 65BU9000 از فرمت های دیگر نیز پشتیبانی می کند که یکی از این فرمت ها HLG می باشد که با مدوده دینامیکی که برای آن تعزیف شده است می تواند تصاویر و صحنه ها را با محدوده دینامیک بالا پخش نمایید.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

تلویزیون با توجه به طراحی هایی که توسط شرکت های مختلف بر روی آن ها آنجام می شود دارای قابلیت های مختلفی از تشکیل دهنده بلندگو و توان خروجی می باشد که تلویزیون 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 توسط شرکت بزرگ سامسونگ از دو عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات طراحی شده است. این بلندگو ها از صدایی رسا و فراگیر برخودار هستند که هیچ گونه کم و کسری در آن دیده نمی شود.

بلکه با وجود object tracking که مخفف OTS Lite می باشد می تواند صدا را به صورت سه بعدی پخش می کند. فناوری Multiroom Link در تلویزیون موجب می شود که چند دستگاه مختلف همزمان به تلویزیون متصل شود و همچتیت با تکنولوژی Dolby Digital Plus در بخش تولید صدا شفافیت و صدایی روان گسترده در محیط شما عزیزان به موجد می آورد. صدا مخصوصا در تلویزیون از اهمیت های بالایی برخودار است که لازم به ذکر است که صدا در تلویزیون توسط صحنه هایی ایجاد می شود که توسط کار بران انتخاب و بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش می شود.

امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 با دارا بودن گیمینگ حتی دسترسی آسانی به سایر تنظیمات کنسول های بازی را در حال بازی ایجاد کرده است که قطعا در ادامه این پارا گراف این بخش ها را معرفی می کنیم اما مهمتر این قابلیت با وجود رفرش ریت 120HZ سرعت بینظیری را به کنسول های بازی می بخشد و در کنار آن کیفیت صحنه ها را به طور معجزه آسایی کنترل می کند. برنامه game view در بخش امکانات پیشرفته گیم می تواند زیباترین جلوه دید بازی را در صفحه نمایش به وجود آورد و اما با استفاده از منو یا نوار دسترسی سریع Game Bar می توانید تنظیمات کنسول های بازی را در حال بازی کردن نیز تغیر دهید.

اما یکی از حالت های تصویر به به اصطلاحی دیگر تکنولوژی PC on TV می تواند صفحه نمایش تلویزیون را مانند لپ تاپ تنظیم کند که کارایی های خاصی را قطعا برای کار بران خود در پی خواهد داشت. هوش مصنوعی SmartThings در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 یک دسترسی سریع و امکان پذیر در هر حالت می باشد که حتی از راه های دور نیز می توانید تلویزیون خود را کنترل نمایید. همچنین ریموت کنترل هوشمند از قطعات تعبیه شده هوشمندانه تلویزیون می باشد که جستجو و فرمان های صوتی و سایر قابلیت های دیگر را برای شما عزیزان فراهم می کند.

در گاه و پورت های موجود در تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

درگاه در تلویزیون شامل پورت های HDMI و USB می باشد که حتی دارای ورودی های دیگر LAN, RF نیز است. با وجود تعداد معینی از آن ها می توانید سایر امکانات جانبی و غیره... خود را به تلویزیون نتصل نمایید. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 دارای 3 درگاه HDMI با 2عدد درگاه USB می باشد که وجود این درگاه ها از امر های ضروری در تلویزیون به شمار می روند.

سامسونگ یکی از قابلیت و تکنولوژی پیشرفته را در این محصول تعریف کرده است که با استفاده از Tap View می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل نمایید اما یکی دیگر از قابلیت های اتصال در تلویزیون روش اتصال لپ تاپ به تلویزیون می باشد که با استفاده از تکنولوژی Pc On Tv صورت می گیرد. تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K CRYSTAL مدل 50BU9000 پشتیبانی از فرمت های شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث را نیز دارد که حتی با وجود بلوتوث در تلویزیون نیز می توانید آهنگ پخش نمایید و همچنین با وجود وب قادر است سایر دسترسی و جستجو را به کاربران خود فراهم کند.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000

سیستم عامل از عامل های ضروری در تلویزیون می باشد که با استفاده از آن به سایر امکانات تلویزیون می توان دسترسی یا کنترل کرد. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 دارای سیستم عامل تایزن TIZEN می باشد که از پیشرفته ترین رده های سیستم عامل می باشد که با وجود تمامی امکانات منحصر به فرد و حساس دسترسی کامل را برای مخاطبان ایجاد کرده است.

سیستم عامل در تلویزیون شامل تمامی محتوا هایی می باشد که شما حزیزان می بینید و یا به آن دسترسی دارید اما روش کارایی سیستم عامل ها با هم متفاوت است و سیستم عامل تایزن از زبانی ساده و کارایی عالی بر خودار است. بعد از معرفی کلی از تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 به قصمت حساس پردازنده مدیریت کل تلویزیون رسیدم که دارای پردازشگر Crystal 4K Processor می باشد. پردازنده بخش کلی تلویزیون را مدیزیت می کند که تمامی تغیرات و اعمال هایی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می کنید در تلویزیون مدل 65BU9000 توسط پردازنده یا CPU نوع Crystal 4K Processor صورت می گیرد.

کلام آخر...

تلویزیون سامسونگ مدل 65BU9000 در اندازه 65 اینچ با کیفیت تصویر 4K CRYSTAL و نوع نمایشگر CRYSTAL توسط شرکت سامسونگ طراحی و تولید شده است. سامسونگ یک برند معروف بوده که سالا هاست در عرضه و تولید محصولات خانگی فعالیت می کند و امروز با معرفی این محصول توانسته بخش از صنعت پیشرفت تکنولوژی را کامل کند که با وجود فناوری هایی که برای تلویزیون مدل 65BU9000 تعریف کرده است.

تلویزیون امروزه و در قدیم یکی از امر های مهم و پرکاربرد در خانه ها محسوب می شود و چنانچه این بار با عرضه کردن این محصول سامسونگ توانسته تمامی نگاه ها را به خود جلب و خرید آن امری اجرا شدنی در بین مردم اجرا کرده است. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K CRYSTAL مدل 65BU9000 دارای طراحی بینظیر و جنس بدنه فوق العاده ای را دارد که مجهز به بدنه کم ضخامت و بدنه از جنس پلاستیک فشرده با رنگ مشکی تولید شده است. پردازنده در تلویزیون بخش مدیریت کل را بر عهده دارد یعنی اصلی ترین بخش تلویزیون در بخش مدیریت کل و نمایش پردازنده می باشد که با وجود آن در تلویزیون تمامی داده هایی که توسط کاربران به تلویزیون وارد می شود برسی کرده سپس بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایان می کند.

پورت در تلویزیون شامل در گاه های HDMI و USB و سایر دیگر پورت های دیگر نیز می باشد که در این محصول شامل 3 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد که حتی با وجود این در گاه ها می توانید سایر امکانات جانبی را نیز به تلویزیون خود متصل نمایید. رزولوشن در کیفیت صفحه نمایش دارای 3840x2160 پیکسل می باشد که این پیکسل ها بر روی صحنه ها و محتوای در حال پخش قرار می گیرند و هر کدام از این پیکسل ها دارای نور منحصر به فرد خود هستند که وضوح و روشنایی صفحه نمایش را کامل می کند.

و اما رفرش که در این تلویزیون منبع انرژی و سرعت عمل بالا می باشد دارای 120HZ می باشد که با وجود این رفرش ریت عالی در این محصول سرعت و عملکرد صحنه ها را بالا می برد و حتی کیفیت تصاویر را نیز کنترل کرده و شفاف و روان می سازد. و اما یکی از مهمترین امکانات این محصول هوش مصنوعی یا گیمینگ می باشد که با وجود این دو عامل تلویزیون در رده هوشمند ترین محصولات 2022 قرار گرفته است. این محصول را می می توان حتی انتخابی عالی برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای سایر امکانات در خانه شما عزیزان باشد برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 65BU9000 2022

مشخصات

مدل کامل
65BU9000 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مسر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K CRYSTAL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
145x84x5.5 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65BU9000
موتور تصویر
Crystal Processor 4k
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4k
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65BU9000 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مسر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K CRYSTAL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
145x84x5.5 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65BU9000
موتور تصویر
Crystal Processor 4k
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4k
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم