تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 2022

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 2022

  • کیفیت تصویر: 4K CRYSTAL
  • نوع نمایشگر: LED
  • اندازه صفحه نمایش: 75 اینچ
  • سری:9
  • سیستم عامل: تایزین TIZEN
  • دارای تکنولوژی Multiview
  • پردازنده حرفه ای: Crystal Processor 4k
  • ابعاد: 168x96x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
31,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 75BU9000 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000

تلویزیون محصولی است که سال هاست در خانه ها وجود دارد و اما تلویزیون مانند افراد دارای سایر مشخصات و نیز زبان مختصر به خود می باشد، این مشخصات در تلویزیون مانند سال ساخت و نام برند تولید کنند تلویزیون می باشد که توسط این مشخصات تمامی امکانات و حتی سال ساخت و غیره را نیز می توانید در یافت کنید. این بار با برند سامسونگ و تولید محصول سال 2022 آشنا می شویم اما نکته قابل توجه این جاست که این محصولی که به شما عزیزان معرفی می کنیم دارای صفحه نمایشی عظیم می باشد که برای کار های تجاری و اعم مکان های باز می توانید از آن استفاده نمایید.

عاملی که در تشکیل دهنده تلویزیون نقش دارد کیفیت صدا و صفحه نمایش می باشد که صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 دارای کیفیت تصویر 4K CRYSTAL و نوع صفحه نمایش CRYSTAL است. تکنولوژی CRYSTAL که سامسونگ در طراحی این محصول بینظیر خود استفاده کرده است دارای منحصر به فرد ترین امکانات و کیفیت تصویر می باشد که با ارائه ای که برای آن تعریف شده است صحنه ها را تا حد امکان به صورت زنده و طبیعی پخش می کند. اگر به شکا و طراحی ساختار تلویزیون مدل 75BU9000 توجه کنید می بینید در طراحی ساختار آن از ضخامت کم در بدنه به کار رفته شده و با لمس بدنه آن می بینید جنس ساختار بدنه تلویزیون از پلاستیک فشرده طراحی شده است.

اگر در صورت روشن بودن این تلویزیون به تمامی نقاط آن توجه فرمایید می بینید صحنه هایی که پخش می کند به صورت تمام صفحه بوده که از وضوح و کیفیت بالایی در پخش برخودار می باشد اما با وجود رفرش ریت 2160x3840 پیکسل در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 از نور صفحه نمایش بینظیری برخودار می شوید و حتی با قرار گیری این تعداد پیکسل که به صورت نور عمل می کند با عث وضوح بیشتر در محتوای در حال پخش می شود. این محصول با دارا بودن تکنولوژی HDR از رنگبندی های مختلف و عظیمی برخودار است و با وجود و پشتیبانی از فرمت های 10+HDR10 ،HLG،HDR پشتیبانی می کند که از کارایی چند برابر با این فرمت ها در کیفیت تصویر تلویزیون برخودار می باشد.

با توجه به پیشرفت صنعت تکنولوژی سایر امکانات پرکاربرد به محصولات برقی خانگی و غیره اضافه شده است که با وجود آن ها سایر کارایی ها را آسان نموده اند. تکنولوژی Multiview در صفحه نمایش تلویزیون باعث می شود تا صفحهنمایش به دو قصمت مساوی تقصیم شود و در هر طرف می توانید محتوای مختلفی را به نمایش بگذارید. و اما اگر به پارا گراف بالا توجه کنید آشاره کردیم که تلویزیون از دو عامل مهم کیفیت توصیر و صدا تشکیل شده است که بعد از کیفیت تصویر می خواهیم قابلیت و کارایی های به کاررفته بلنگو های این محصول را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی طراحی و تولید شده است که اعم از تولید صدای فراگیر و گسترده بر خودار می باشد همچنین همه ما با تولید صدای دالبی همه ما آشنایی داریم و سامسونگ با به کار گیری تکنولوژی Dolby Digital Plus توانسته است از قدرت صدای فوق العاده عالی بر خودار باشد. گیمینگ عاملی است که در اکثری از تلویزیون های پیشرفته مخصوصا تلویزیون های 2022 طراحی شده است و وجود آن در تلویزیون برای اوقات سرگرمی و فراغت استفاده می شود و اما گیمینگ در تلویزیون مدل 75BU9000 مجهز به امکانات دسترس سریع و اعم دسترسی به سایر کنسول های بیشتر را فراهم کرده است.

این محصول برند سامسونگ با اندازه 75 اینچ صفحه نمایش می توان گزینه ای مناسب برای ارائه و پروژه های شما عزیزان باشد و همچنین از تولید صدایی عالی نیز برخودار است بلکه برای انجام کار های اداری مناسب است اعم می توانید با وجود آن سینمای واقعی و زنده را به خانه های خود هدیه دهید. تکنولوژی PC on TV در صفحه نمایش این محصول می تواند صفحه نمایش تلویزیون را به صورت طراحی صفحه نمایش کلی لپ تاپ تبدیل کند، برای آشنایی بیشتر با این محصول منحصر به فرد درادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی ساختار ظاهری تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000

امروزه شرکت ها با طراحی های کم ضخامت و نازک که در تولید تلویزیون ها به کار می برند و همچنین از ساختار بدنه و جنس حالی و چشم گیر نیز در تولید ساختار بدنه تلویزیون استفاده می شود اما بعد از کیفیت چیزی که مورد توجه قرار می گیرد مقاومت تمامی ساختار بدنه و پایه آن می باشد که باید در برابر بعضی از ضربه های ناگهانی مقاومت بالایی را اجرا کند. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 دارای ضخامت کم با جنس بدنه پلاستیکی می باشد.

ولی باتوجه به اندازه 75 اینچی صفحه نمایشی که برای آن طراحی شده است نیز از وزن فوق العاده مناسبی برخودار است که جابه جایی فوق العاده آسان و راحت را به وجود می آورد. طراحی پشتی تلویزیون از سطح سلیقی و مشکی رنگی بهره گرفته که زیبایی تلویزیون را در ساختار آن چند برابر کرده است و اما نکته قابل توجه در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 حالت تصویر Ambient mode در حالت خاموش شدن تلویزیون می باشد. این تکنولوژی Ambient mode در حالت خاموش شدن تلویزیون فعال می شود و صفحه نمایش را با حالت گالری تصاویر تبدیل می کند که بیشتر نگاه ها را به خود جلب نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000


تلویزیون سامسونگ مدل 75BU9000 دارای صفحه نمایشی 4K CRYSTAL می باشد و اما این محصول اعم از نوع نمایشگر CRYSTAL بهره گرفته است. تکنولوژی به کار رفته در کیفیت تصویر و نوع نمایشگر تلویزیون از پیشرفته ترین امکانات و کارایی ها بر خودار است چنانچه با صفحه نمایشی که دارد طبیعی ترین جلوه و تصاویر را نمایش می دهد اما در کنار نوع صفحه نمایش فوق العاده که برای آن تعریف شده است مجهز به رزولوشن و رفرش ریت نیز می باشد.

رزولوشن در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ دارای 3840x2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل ها مانند نقطه های ریز که از خود نور تولید می کنند و سپس بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرند بلکه روشنایی خاصی را به صفحه نمایش تلویزیون می بخشند اعم باعث می شود تا وضوح صحنه ها نیز بیشتر شود. و اما رفرش ریت یا همان رزولوشن در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 دارای 120HZ می باشد.

این رفرش ریت در تلویزیون دارای سرعت و عملکردی بینظیر می باشد که مخصوصا کارایی فوق العاده ای را بر روی گیمینگ دارد سپس سرعت را بالا و اعم کیفیت تصویر تلویزیون را شفاف و تنظیم می کند. فناوری 4k upscaling صحنه و محتوا هایی که از کیفیت بالایی برخودار نیستند را برسی کرده سپس نقص ها را بر طرف و اعم بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش می کند. تکنولوژی HDR در تلویزیون های امروزه از گسترده ترین رگبندی ها برخودار است که با وجود این تکنولوژی محتوا از رنگ طبیعی و پخش زنده ای بر خودار می باشد.

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000

کیفیت صدا و نوع بلندگو ها در تلویزیون از اهمیت بالایی برخودار است. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی صدای 20 وات طراحی شده است که حتی با وجود تکنولوژی منحصر به فرد Dolby Digital Plus از تولید صدایی رسا و گسترده برخودار می باشد و با جهت قرار گیری رو به پایین بلندگو ها صدایی یک سطح در محیط شما عزیزان به وجود می آورد.

تکنولوژی OTS Lite در بخش بلندگو صدا را به صورت سه بعدی تبدیل می کند که تماشای فیلم را برای شما عزیزان به لذت بخش ترین اوقات فراغت تبدیل می کند. تکنولوژی Multiroom Link در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 موجب می شود تا چند دستگا قابلیت این را داشته باشند به تلویزیون متصل شود که این قابلیت اتصال چند گانه یکی از پرکاربرد ترین امکانات این محصول به شمار می رود.

امکانات هوشمند در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000

امروزه شرکت ها در طراحی و تولید محصولات خود از بهترین امکانات به خصوص هوشمند استفاده می کنند تا با معرفی محصولات خود اعتبار خود را بالاتر ببرند. یکی از محصولات برند سامسونگ که دارای امکانات هوشمند می باشد تلویزیون 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 است که با وجو کارایی های هوشمند و هوش مصنوعی راه های کنترل از راه دور را برای کاربران ایجاد کرده است اما جدا از این قابلیت از راه دور یکی از لذت بخش ترین امکانات این محصول گیمینگ می باشد.

گیمینگ در این محصول از دسترسی های سریع برخودار است که حتی با وجود سیستم عاملی که برای آن تعریف شده است از فرمت های وای فای و بلوتوث نیز پشتبانی می کند که با وجود شبکه بی سیم وای فای و وب می توانید به تمامی کنسول های بازی مختلف دسترسی داشته باشید. قابلیت اپلیکشن game view در گیم دید فوق العاده عالی را برای کاربران گیمینگ فراهم می کند که صحنه های بازی را جذاب تر و دیدنی تر می کند. همچنین دسترسی سریع نوار Game Bar در گیمینگ می تواند حتی در حال بازی کردن نیز تنظیمات بازی را نیز تغیر دهید و اعمال کنید.

امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت ها حتی نمی توان سایر امکانات ضروری هم تهیه کرد اما شما می توانید که با یک بار هزینه از چند امکانات بر خودار شوید به طور مثال تکنولوژی PC on TV در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 می تواند صفحه نمایش را به صورت لپ تاپ تبدیل کند و سایر کار های اداری خود را با صفحه نمایشی بزرگ تر انجام دهید. و اما آخرین بخش امکانات هوشمند این محصول ریموت کنترل می باشد که کارایی هایی همچون دسترسی سریع به بخش های تلویزیون و دستیار صوتی و آخرین مورد جستجوی صصوتیی می باشد که این قابلیت ها هم می توانید از راه دور نیز انجام دهید اما سایر دکمه و کلید هایی دیگر نیز بر روی صفحه کلید ریموت کنترل وجود دارد که اعم دارای کارایی های مختلف می باشد.

در گاه و پورت های موجود در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 مجهز به درگاه های 3 پورتHDMI با 2 عدد پورت USB می باشد. این تعداد پورت و درگاه ها در قصصمت پشت تلویزیون طراحی شده اند که هر کدام دارای کارایی خاص و منحصر به فرد هستند و با این وجود می توانید سایر امکانات جانبی را نیز به تلویزیون هوشمند خود متصل کنید. یکی از روش های اتصال گوشی به تلویزیون استفاده از فرمت های شبکه بی سیم و وای فای بود ولی امروزه با تکنولوژی Tap View می باشد.

که در قصمت تنظیمات تلویزیون می توانید فعال کنید و گوشی خود را به تلویزیون متصل نمایید. با استفاده از فرمت بلوتوث که توسط سیستم عامل پشتیبانی می شود می توانید آهنگ پخش نمایید. پورت و درگاه ها در تلویزیون از قطعات مهم و ضروری به شمار می روند بلکه می توانید با استفاده از آن ها امکانات دیگری را به تلویزیون خود متصل کنید اعم می توانید محصول خود را راه اندازه نمایید.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000


سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 از سیستم عامل تایزین TIZEN بهره گرفته است که وجود این سیستم عامل در تلویزیون یکی از پرکاربرد ترین و بینظیر ترین قطعات به شمار می رود. سیستم عامل در تلویزیون از ملک های مهم در آن می باشد که با وجود آن می توانید به سایر امکانات بروز دسترسی داشته باشید اما سیستم عامل تایزین که در این محصول به کار رفته شده یکی از پیشرفته ترین امکانات و حتی ساده ترین زبان که کارایی را با آن آسان کرده است مجهز است.


تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 با پردازده Crystal 4K Processor یکی از قدرتمند ترین تلویزیون های سال 2022 می باشد که عملیات را در کمترین تایم ممکن انجام می دهد. این پردازنده Crystal 4K Processor دارای افکت های برسی و تجزیه تحلیل است که از قدرت بسیار فوق العاده و بینظیری برخودار می باشد و تمامی داده ها را به صورت مرتب و در کمترین تایم ممکن بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد.

کلام آخر...

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 با توجه به اندازه صفحه نمایش 75 اینچی عظیم می توانید برای مکان های باز و کار های تجاری استفاده نمایید این محصول به دارا بودن پنل VA بهترین زاویه دید را فراهم می کند و با وجود کیفیت تصویر 4K CRYSTAL و نوع نمایشگر CRYSTAL بهرتین صحنه و فیلم ها را با تنوع رنگ گسترده ارائه می دهد و با وجود تکنولوژی های متفاوت در این محصول جاوه ها را به صورت زنده و طبیعی پخش می کند.

تلویزیون سامسونگ مدل 75BU9000 با دو عدد کانال صوتی و توان خروجی صدای 20 واتی تولید شده است این بلندگو ها از تکنولوژی های مختلفی برخودار هستند که حتی از فناوری تولید صدای سه بعدی نیز برخودار است و در این صورت بهترین صدا را در محیط خود با استفاده از کارایی های تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 در مکان خود پخش نمایید. بعد از تمامی مشخصات تلویزیون به طراحی و شکل ظاهر آن رسیدیم که در پاراگراف کلام آخر یک تیکه از معرفی کلی دیگر برای شما عزیزان بیان می کنیم.

تلویزیون سامسونگ مدل 75BU9000 دارای بدنه فریم و مشکی است در کنار بدنه فریم از کمترین ضخامت طراحی شده است که خوش فرم ترین ساختار بدنه را به خود اختصاص داده است، این محصول با دارا بودن صفحه نمایش بزرگ 75 اینچی بهترین امکانات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 دارای هوش مصنوعی می باشد که با وجود اپلیکشن هوم داشبورد و نصب آن بر روی گوشی خود می توانید تلویزیون خود را در هر حالت کنترل نمایید و با این کارایی های مختلف که سامسونگ با یک تلویزیون در اختیار شما عزیزان قرار داده است از هوشمندانه ترین محصولات سال 2022 به شمار می رود.

سامسونگ یک برند معروف جهانی می باشد که تمامی افراد با آن آشنایی دارند اما با طراحی هایی که در سال جدید بر روی محصولات خود انجام داده است به عنوان هوشمندانه ترین برند در بین مردم شناخته شده است. تلویزیون یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی در صنعت فناوری و هوش های مصنوعی می باشد که با عرضه کردن این محصول در بازار امروز توانسته از استقبال زیادی نسبت به رقبای خود داشته باشد.

این محصول بینظیر می توان انتخابی مناسب برای کار های اداری و تجاری و حتی مناسب افرادی که به گیمینگ با تکنولوژی های متفاوت اعم با صفحه نمایش بزرگ هستند باشد. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K CRYSTAL مدل 75BU9000 را می توانید از طریق سایت اصلی کالا سفارش دیهد و حتی در صورت هر گونه اشکل می توانید محصول را در صورت اشکل باز گردانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 75BU9000 2022

مشخصات

مدل کامل
75BU9000 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مسر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K CRYSTAL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد
نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
168x96x6 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75BU9000
موتور تصویر
Crystal Processor 4k
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4k
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75BU9000 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مسر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K CRYSTAL<br />
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2 عدد

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط خطی

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
168x96x6 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75BU9000
موتور تصویر
Crystal Processor 4k
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Crystal Processor 4k
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم