تلویزیون ال جی 75 اینچ 8K مدل 2021 75NANO966

مشخصات تلویزیون ال جی 75 اینچ 8K نانوسل مدل 2021 75NANO966

  • دارای پردازشگر A9 Gen4 Al Processor 8K  
  • سیستم صوتی دو کاناله Dolby Atmos
  • سیستم عامل Smart TV webOS 
  • قابلیت اتصال به WiFi و Blutooth 
  • کیفیت تصویر 8K NanoCell
  • رزولوشن 4320×7680
  • سرعت رفرش 60HZ
  • سال ساخت 2021
  • پایه هلالی
  • ابعاد 167x96x4.5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
71,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV 55NANO966 2021
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 8K مدل 75NANO966

تلویزیون های نانو جزء برترین تلویزیون ها در بازار می باشد که قابل توجه افراد زیادی واقع گردیده است، تلویزیون 75NANO966 در سال 2021 توسط شرکت ال جی با کیفیت تصویر8K   معرفی شد. تلویزیون نانو از طراحی بسیار شیکی و زیبایی برخودار می باشد که دارای بدنه ظریف و پایه ی هلالی شکل می باشد که زیبایی خاصی را به ارمغان آورده است به طوری که در هر دکوراسیون و محیطی بسیار چشم نواز می باشد. این مدل تلویزیون  دارای کیفیت تصویر فوق العاده بالا 8K می باشد که از رزولوشن یا وضوح تصویر 7680x4320 پیکسل پشتیبانی کرده است تا رنگ ها تفکیک یابد و تصاویر بر روی صفحه نمایش NanoCell به شیوه فوق العاده ای نمایش داده شوند.

تلویزیون های NANO برند الجی دارای غلظت رنگ بالایی می باشند به شیوه ای که تصاویری که از روشنی پایینی برخوردار هستند و همچنین دارای کیفیت پایین با معمولی و عادی می باشند که به طور خودکار تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا و جلوه واقعی ارائه می شوند. تلویزیون مدل 75NANO966 دارای سیستم صوتی کاناله و مجهز به فناوری Dolby Atmos می باشد که برای تولید صدایی دلنشین و گوش نواز به کار برده شده است، این فناوری کمک می کند تا صدا به حالت کاملاً فراگیر در کل فضا پخش شود، این تلویزیون صدا ها را با توان خروجی 40 وات تولید می کند که کاربر از شنیدن چنین صدای فوق العاده ای لذت می برد.

 پردازشگر ویژگی مهمی می باشد که به پردازش داده های تصویری و صوتی می پردازد تا تصاویر و صدای نایاب را به ارمغان بیاورد، این مدل تلویزیون با پشتیبانی از پردازشگر A9 Gen4 Al Processor 8K در کمترین زمان ممکن و شیوه فوق العاده ای تصویر و صدا را پردازش می نماید. سیستم عامل یکی از دلایل مهم در تلویزیون های هوشمند بوده که کمپانی LG از سیستم عامل فوق العاده SmartTV webOS در این مدل تلویزیون بهره برده است تا بتواند برنامه و امکانات متنوعی را در دسترس کاربران قرار دهد.

 ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد و کاربردی این محصول اینجا تمام نمی شود زیرا کمپانی ال جی برای ساخت کالاهای صوتی  و تصویری خود، از بهترین ویژگی ها و قابلیت های لازم پشتیبانی کرده است تا همه افراد بتوانند از این امکانات فوق بهره ببرند، استفاده از این تلویزیون پیشرفته بسیار راحت فراهم شده است که هر فردی در هر سنی می تواند به راحتی به همه محتوا و امکانات تلویزیون بدون هیچ گونه مشکلی دسترسی داشته باشد، استفاده و بهره بردن از تلویزیون مدل NANO966 بسیار لذت بخش بوده و می توانید با برنامه های هوشمند آن به کار های روزمره خود بپردازید و یا اوقات فراغت خود را سپری نمایید.

تلویزیون ال جیLG  نانوسل NanoCell دارای اتصال به دو صورت سیمی و بی سیم می باشد که در روش بی سیم با اتصال به بلوتوث Bluetooth و وای فای Wi-Fi می توانید به تلویزیون وصل شوید و داده ها را انتقال دهید، البته با وجود اینترنت امکان استفاده از برنامه های مختلفی از جمله اجتماعی، بازی، گوگل و... بهره برده شده است؛ اما در اتصال به روش سیمی باید با وجود کابل مخصوص و درگاه های موجود بر روی تلویزیون ارتباط برقرار نمود. با داشتن قابلیت جستجوی صوتی یا دستیار صوتی در تلویزیون ال جی LG می توانید برای جستجوی هر مطلبی از آن بهره ببرید تا در کمترین زمان آنچه را مد نظر دارید بر روی نمایشگر تلویزیون اجرا شود.

همه این مطالب و موضوعات را بیان کردیم تا در هنگام خرید تلویزیون به مشخصات آن بپردازید و آن ها تحلیل نمایید تا بدانید تلویزیونی که شما قصد خرید آن را دارید جوابگوی نیاز ها شما می باشد یا خیر، برخی از تلویزیون های موجود در بازار با همین نام و برند شناخته شده اند اما از امکانات مورد نظر برخوردار نمی باشند بلکه کارایی پایین تری دارند و همچنین ممکن است آنچه مد نظر دارید را اجرا نکند. تلویزیون مدل 75Nano966 دارایی هوش مصنوعی بوده که از قابلیت های هوشمندی پشتیبانی می نماید تا بهترین ها را برای کاربران اجرا نماید، این مدل تلویزیون در کمترین زمان آنچه را که مد نظر دارید بدون درنگی برایتان ارائه می نماید.

برای اینکه با ویژگی های بیشتر تلویزیون ال جی LG مدل پرطرفدار 75NANO966 آشنا شویم در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی شیک و مدرن تلویزیون 75 اینچ مدل 75NANO966

یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون که در اولویت قرار دارد طراحی آن می باشد، طراحی ظاهری هر کالایی امر مهم بوده که همیشه در نگاه اول طراحی آن می باشد که کاربر را جذب می کند و جلب توجه می نماید. ظرافت، نازکی و مقاومت شرط اول در ی طراحی منحصر به فرد می باشد که جزء نکات مهم آن محسوب می شود، بنا به این دلایل طراحان کمپانی ال جی نهایت سلیقه خود را به کار برده اند تا بتوانند با رعایت نکات مهم در طراحی محصولات بی نقص و زیبایی را تولید نمایند.

طراحی تلویزیون 75 اینچ مدل 75NANO966 بسیار چشم گیر و شیک می باشد که دارای صفحه نمایش تخت و فریم های بسیار باریک و ظریف می باشد که به تلویزیون های بدون حاشیه شناخته شده اند، کناره های بسیار نازک آن باعث شده است تا کاربر تمرکز کاملی در هنگام دیدن فیلم داشته باشد. بدنه تلویزیون از جنس پلاستیک فشرده بوده که محکم و یکدست طراحی شده است است و در برابر ضربه جلوگیری می نماید.

این مدل تلویزیون دارای پایه وسط هلالی شکل می باشد که به رنگ نقره در آمده به طوری که جلوه خاصی را به تلویزیون بخشیده است و با بدنه مشکی رنگ آن ترکیب زیبایی را به ارمغان آورده است؛ قابلیت نصب این تلویزیون بر روی دیوار به راحتی صورت می گیرد، کافیست پایه آن را جدا نمایید و با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید تا مانند یک تابلوی زیبا قرار بگیرد و تغییر چشمگیری را در دکوراسیونتان به وجود آورد.


کیفیت تصویر 8K نانوسل تلویزیون مدل 75NANO966

همان طور که می دانید به دلیل کیفیت صدا اهمیت زیادی در تلویزیون دارد و به همین دلیل در دسته محصولات تصویری قرار گرفته است. در مدل های قدیمی تر تر تمرکز اصلی سازندگان تلویزیون روی کیفیت تصویر آن بود اما در حال حاضر با توجه به امکانات هوشمند برخی از تلویزیون ها از کیفیت تصویر بالایی برخوردار نمی باشند و این مورد مهمی بوده که باید قابل توجه افرادی قرار بگیرد که قصد خرید تلویزیون دارند، برخی از شرکت هایی که در ساخت و تولید تلویزیون های جدید هستند، مانند کمپانی ال جی LG تلاش کرده تا بتواند تلویزیون هایی را معرفی نماید که از نظر همه ویژگی ها منحصر به فرد باشد و همچنین از عملکرد مناسبی برخوردار باشد، تلویزیون فوق العاده NanoCell مدل NANO966 با توجه به اینکه از کیفیت تصویر 8K بهره برده اند پیشنهاد ما به شما عزیزانی می باشد که کیفیت تصویر تصویر برایتان اهمیت بالایی دارد.

ال جی در کنار سایر ویژگی های دیگر به کیفیت تصویر آن بسیار توجه کرده است و در تلویزیون نانوسل مدل 75NANO966 از کیفیت تصویر 8K کی پشتیبانی کرده است تا بتواند تصاویر و ویدیو ها را با کیفیت بسیار بالا ارائه نماید. این تلویزوین دارای رزولوشن 7680×4320 پیکسل می باشد که تصاویر را با کیفیت دو برابر بالاتر از فورکی 4K نمایش می دهد به طوری که از دیدن چنین تصاویری حیرت زده می شوید زیرا تصاویر با جلوه بسیار طبیعی و وضوح بالا ارائه می شوند. نرخ رفرش ریت این تصویر 60 هرتز بوده که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون به لحضه های سریع کمک می نماید تا با جزئیات کامل ارائه شوند تا کاربر به درک بهتر آن بپردازد.

شما در این تلویزیون با دیدن تصاویر با بالاترین کیفیت تجربه لذت بخشی را به دست می آورید و از دیدن آن شگفت زده می شوید. فناوری و تکنولوژی های عالی در این تلویزیون وجود دارد که یکی از آن ها تکنولوژی HDR می باشد که با پشتیبانی از فرمت های فوق پیشرفته HDR10 Pro در تلویزیون مدل 75NANO966 باعث ایجاد تصاویری کاملاً طبیعی و واقعی شده است. رزولوشن یا همان پیکسل های که در تلویزیون بکار برده شده اند تا تعداد آن ها بیشتر باشند باعث می شود تصاویر وضوح بهتری داشته باشد و البته کنتراست تاثیر زیادی در افزایش روشنایی و جزئیات تصاویر دارد به طوری که در صحنه های بسیار روشن و تاریک به صورت کامل نمایش داده شوند به این دلایل کنتراست در کیفیت و ارائه محتوا در صفحه نمایش تاثیر گذاری عالی دارد؛ کنتراست به معنی میزان تشخیص رنگ های روشن و کدر در یک صحنه می باشد، هرچه میزان کنتراست بالا تر باشد تصاویر با جلوه طبیعی و زنده تر نمایش داده می شوند.

صدای گوش نواز و شنیدنی تلویزیون ال جی مدل 5NANO966

قطعاً به دلیل اینکه تلویزیون جزء کالا های صوتی و تصویری می باشد صدا در همه تلویزیون ها اهمیت بخصوصی دارد و مسلماً بعد از کیفیت تصویر ویژگی مهم و تاثیر گذاری که در نظر گرفته شده کیفیت صدا و سیستم صوتی آن می باشد. تلویزیون نانوسل مدل 75NANO966 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت خروجی 40 وات می باشد که هر کدام از بلندگوی های آن به طور جداگانه از توان صوتی 20 وات برخوردار می باشد که صدایی کاملاً زنده و فراگیر را تولید می نماید.

فناوری مهمی که در این مدل تلویزیون بهره برده شده است، فناوری Clear Voice Pro می باشد که صدایی که ارائه می شود اگر دارای نویز باشد نویز آن را تا حد امکان کاهش می دهد و همچنین صدای واضح و شنیدنی را پخش می کند. یکنواخت بودن صدا در تلویزیون با وجود قابلیت همگام سازی بهره برده شده است، خوشبختانه این تلویزیون برند ال جی نه تنها از این مزیت برخوردار بوده بلکه با ایجاد خروجی صدا به طور همزمان محیط اتاق به سینما تبدیل می شود به طوری که از شنیدن چنین صدای گوش نواز و فراگیری حس فوق العاده ای را تجربه می کنید.

سیستم عامل هوشمند تلویزیون LG مدل 75NANO966

سیستم عامل، یک نرم افزار می باشد که چندین سال قبل تولید شده است تا کالاهایی مانند موبایل و تلویزیون را هوشمند کند و استفاده راحت تر و کاربردی تری را برای کاربران ایجاد نماید. شرکت ال جی LG به دلیل اینکه تلویزیون هایش از برنامه و امکانات مختلفی برخوردار باشد از سیستم عامل SmartTV webOS پشتیبانی کرده است و حدود چند سالی می باشد که در تمام تلویزیون های خود از آن بهره می برد، تلویزیون الجی نانوسل NanoCell مجهز به سیستم عامل webOS  می باشد که دسترسی آسان و راحتی را به اینترنت و انتقال یا اشتراک گذاری داده های تصویری و صوتی برای کاربران ایجاد نموده است. کاربران می توانند با داشتن این ویژگی از امکانات متعدد و متنوع دیگری مانند نصب بازی های مورد علاقه، برنامه های اجتماعی و سرگرمی دسترسی داشته باشند و بهترین شیوه از آن ها بهره ببرند.

پردازشگر قدرتمند تلویزیون 8K مدل 75NANO966

پردازنده مهم ترین عامل در کارکرد بهتر تلویزیون و ارائه محتوا با کیفیت بالا می باشد زیرا پردازشگر نقش مستقیمی بر کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون دارد و علاوه بر آن تاثیر بسزایی بر عملکرد تلویزیون و قدرت بازسازی داده های تصویری و صوتی آن دارد، بنا به این دلایل پردازنده پرقدرت در ساختار تلویزیون امری کاملاً مهم به شمار می آید. پردازنده موجود در تلویزیون ال جی 75NANO966 مدل A9 Gen4 AI Processor 8K می باشد که دارای سرعت و قدرت فوق العاده بالایی می باشد به طوری ک تصاویر و صدا را با کیفیت بسیار بالایی پردازش می نماید و توانایی افزایش دقت و بالا رفتن کیفیت تصویر را دارد و همچنین بر کیفیت صدای ایجاد شده در تلویزیون نیز تاثیر گذار می باشد.

اتصالات سیمی و بی سیم تلویزیون مدل 75NANO966

تلویزیون مدل 75Nano966 برای اتصال سیمی ازپورت های قرار گرفته شده در پشت تلویزیون بهره می برد که دارای دو پورت HDMI بوده که برای اتصال سایر دستگاه های جانبی مانند کنسول های بازی و ساندبار می باشد و همچنین از دو پورت USB برخوردار بوده که برای اتصال مموری و فلاش از آن بهره برده می شود که به صورت همزمان می توانید از هر دو نوع آن استفاده نمایید. برای اتصال بی سیم و غیر مستقیم این تلویزیون باید از دو قابلیت وای فای Wi-Fi و بلوتوث Bluetooth بهره ببرید که وای فای به منظور اتصال به اینترنت بهره برده شده است تا به راحتی برنامه های مورد نظر را دانلود نمایید و به محتوا های دلخواه به راحتی دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از مزیت های آن تبدیل گفتار صدا به متن می باشد که به جستجوی صوتی نیز شناخته شده است، با این ویژگی به راحتی و در مدت زمان کمی می توانید آنچه را مد نظر دارید جستجو کنید تا در سریع ترین حالت ممکن اجرا شود. این تلویزیون از توضیحات صوتی و زیرنویس فیلم با وجود DVB بهره برده شده است و همچنین از کابل ماهواره ای DVB-C نیز بهره برده است.

کلام آخر...

همه ی مشخصات و ویژگی هایی که توضیح داده شده است مختص به تلویزیون ال جی نانوسل  NanoCell مدل  75NANO966 می باشد که با پشتیبانی از امکانات و فناوری های جدید و پیشرفته و در دسترس آن ها برای کاربران، کارایی راحتی و فوق العاده ای را ایجاد نموده است. جدا از بحث طراحی ظاهری یک نکته مهمی و اهمیت بالایی در این تلویزیون وجود دارد که امکانات و کیفیت بالای آن می باشد که مسئله قابل توجه ای بوده که باید در انتخاب و تهیه تلویزیون توجه به سزایی به آن ها داشته باشیم

برای شما عزیزانی که در کنار زیبایی ظاهری تلویزیون به کیفیت و کارایی تلویزیون اهیمت می دهید تلویزیون 75 اینچ نانوسل 8K75NANO966 گزینه فوق العاده ای برای شما کاربران می باشد که قصد خرید تلویزیون دارید. برای اطلاع از نحوه خرید و سفارش تلویزیون و یا سایر محصولات خانگی دیگر سایت اصلی کالا و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی و یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند و همچنین در راستای خرید مطماً شما را همراهی کنند. شما می توانید تلویزیون ال جی LG مدل 75Nano966 را با ضمانت اصلی بودن کالا و همچنین گارانتی معتبر با سالم بودن کالا درب منزل تحویل بگیرید.

.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO966 2021

مشخصات

مدل کامل
NANO966
سری
966
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Slim Direct
کیفیت تصویر
8K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
4320×7680 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard
Graphics
Sports
Cinema
Expert
Vivid
Film
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x4.5 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75NANO966
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
α9 Gen4 AI Processor 8K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی
هشدار ورزشی
قابلیت اتصال به بلوتوث
قابلیت اتصال به وای فای
جستجو صوتی
قابلیت ضبط
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
کنترل هوشمند
کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO966
سری
966
سال ساخت
2021
کشور سازنده
ال جی
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Slim Direct

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
4320×7680 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard<br /> Graphics<br /> Sports<br /> Cinema<br /> Expert <br /> Vivid<br /> Film<br /> Game<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x4.5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75NANO966
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
α9 Gen4 AI Processor 8K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
قابلیت اتصال به گوشی<br /> هشدار ورزشی<br /> قابلیت اتصال به بلوتوث<br /> قابلیت اتصال به وای فای<br /> جستجو صوتی<br /> قابلیت ضبط
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
کنترل هوشمند<br /> کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم